Discussies van John Derickx (26)

Discussies waarop is gereageerd (14) Antwoorden Recente activiteiten

" "

John Derickx heeft 21 Feb gereageerd op Vermelding vernietigingscategorie op vernietigingslijsten

8 21 Feb
Antwoord van John Derickx

"Sorry, op een of andere manier had ik deze plots verwijderd. In mijn meer dan 25-jar…"

John Derickx heeft 21 Feb gereageerd op Vermelding vernietigingscategorie op vernietigingslijsten

8 21 Feb
Antwoord van John Derickx

"Helemaal mee eens. Toekenning van categorienummers heeft de schijn van objectivering…"

John Derickx heeft 21 Feb gereageerd op Vermelding vernietigingscategorie op vernietigingslijsten

8 21 Feb
Antwoord van John Derickx

"Art. 8 Archiefbesluit. Dit zegt, zoals je zelf al zegt, niet dat dus de vernietiging…"

John Derickx heeft 9 Feb gereageerd op Vermelding vernietigingscategorie op vernietigingslijsten

8 21 Feb
Antwoord van John Derickx

"Praktisch gezien is omzetting voor de vele gemeenten (ik schat in de meerderheid) ee…"

John Derickx heeft 8 Jan gereageerd op Brondocumenten eerste inschrijving BPR

8 8 Jan
Antwoord van John Derickx

"Even een aanvulling die ik eerder niet heb genoemd. In de oorspronkelijke Selectieli…"

John Derickx heeft 8 Dec 2023 gereageerd op Brondocumenten eerste inschrijving BPR

8 8 Jan
Antwoord van John Derickx

"Nee hoor, die verwarring is blijven bestaan door de gehanteerde omschrijving. In het…"

John Derickx heeft 30 Nov 2023 gereageerd op Brondocumenten eerste inschrijving BPR

8 8 Jan
Antwoord van John Derickx

"Het hele "instituut hotspot" bekijk ik sceptisch, soms wat meewarig. Bedacht om de g…"

John Derickx heeft 17 Nov 2023 gereageerd op Soevereine burgers, is dit een hotspot?

8 17 Nov 2023
Antwoord van John Derickx

"Nee hoor. Ik wil graag duidelijkheid in gehanteerde begrippen, toe te passen procedu…"

John Derickx heeft 13 Nov 2017 gereageerd op Vervangingseisen van toepassing op historische collectie?

4 13 Nov 2017
Antwoord van John Derickx

"Aike, Bedankt voor je antwoord. De bescheiden die ik bedoel zijn lastig te vatten on…"

John Derickx heeft 13 Nov 2017 gereageerd op Vervangingseisen van toepassing op historische collectie?

4 13 Nov 2017
Antwoord van John Derickx

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden