Discussies van Yvonne Welings (3,533)

Discussies waarop is gereageerd (40) Antwoorden Recente activiteiten

"Mijn advies is om de handreiking vanuit het Rijk door te nemen. https://www.informat…"

Yvonne Welings heeft 2 Apr gereageerd op Vraag over inrichting e-mailarchivering en ervaringen hiermee.

3 2 Apr
Antwoord van Yvonne Welings

"Zag deze info ook nog voorbij komen, stand van zaken e-mailbewaring bij het Rijk: ht…"

Yvonne Welings heeft 2 Apr gereageerd op Vraag over inrichting e-mailarchivering en ervaringen hiermee.

3 2 Apr

"Interpretatie%2Bvan%2Bde%2BHandreiking%2Bv2.0%20%281%29.pdf Handreiking%2BBewaren%2B…"

Yvonne Welings heeft 2 Dec 2020 gereageerd op Verklaring van vernietiging voor e-mails

7 2 Dec 2020

"Zie ook: http://www.breednetwerk.nl/profiles/blogs/interview-archiefwet-gemeenten-ni…"

Yvonne Welings heeft 27 Okt 2020 gereageerd op Verklaring van vernietiging voor e-mails

7 2 Dec 2020

"De selectielijst zal op dit punt moeten worden aangepast. Feitelijk zou je met Whats…"

Yvonne Welings heeft 9 Okt 2020 gereageerd op Verklaring van vernietiging voor e-mails

7 2 Dec 2020

"Hoewel ik de vraag heb gesteld, heb ik er wel ideeën over. Vanaf 2000 worstelen we m…"

Yvonne Welings heeft 8 Okt 2020 gereageerd op Verklaring van vernietiging voor e-mails

7 2 Dec 2020

"Proces Naam registratie Afdeling Cluster Eindverantwoordelijke Verwerker Verwerking…"

Yvonne Welings heeft 2 Apr 2020 gereageerd op Bewaartermijnen verzoeken ihkv de AVG

8 29 Mrt
Antwoord van Nicole Fielmieg

"Volgens mij is het zo dat het register van verwerkingen alleen die verwerkingen vast…"

Yvonne Welings heeft 2 Apr 2020 gereageerd op Bewaartermijnen verzoeken ihkv de AVG

8 29 Mrt
Antwoord van Nicole Fielmieg

"@Gert, dat kan, moet je gewoon door het college een vervangingsbesluit nemen op gron…"

Yvonne Welings heeft 5 Jul 2019 gereageerd op bewaartermijn loonbelastingverklaringen

3 5 Jul 2019

"personeelsdossieramsterdam.pdf Dit document dateert al weer uit het jaar 2009, maar…"

Yvonne Welings heeft 25 Mrt 2019 gereageerd op Werkprocessen op het gebied van personeelszaken in de nieuwe VNG selectielijst 2017

2 25 Mrt 2019

RSS

© 2021   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden