Discussies van Yvonne Welings (3,478)

Discussies waarop is gereageerd (2800) Antwoorden Recente activiteiten

"Nu een jaar terugkijkend is voor mij microsoft teams wel een blijvertje, ook in rela…"

Yvonne Welings heeft op zondag gereageerd op Coronavirus, gevolgen voor de dagelijkse werkzaamheden

30 op zondag
Antwoord van Yvonne Welings

"Nieuwe recente uitspraak: https://www.raadvanstate.nl/uitspraken/@125186/202003125-1…"

Yvonne Welings heeft 28 Apr gereageerd op WhatsApp-berichten hoeven niet te worden bewaard volgens de Archiefwet.

47 28 Apr

"Ik heb je relevante vraagstuk uitgezet, overigens begrijp ik dat er nog steeds grote…"

Yvonne Welings heeft 28 Apr gereageerd op Omgevingswet: zaaktypen en bewaartermijnen

5 7 uur geleden
Antwoord van Eelco Lelieveld

"De wereld ligt open, zeker nu de Algemeen Rijksarchivaris vertrekt. Een paar jaar ge…"

Yvonne Welings heeft 27 Apr gereageerd op Ontwikkelingen bij de RHC's

2 27 Apr

"AL DIE JAREN STOND HET INFORMATIEHUIS IN BRAND' Beeld: Shutterstock Alexander Lee…"

Yvonne Welings heeft 26 Apr gereageerd op Mailboxen bestuurders vernietigd, hoe nu verder ?

7 26 Apr

"Ik zal je opmerking doorgeven. Welke applicatie gebruiken jullie? Kijk ook eens naar…"

Yvonne Welings heeft 22 Apr gereageerd op Adviesrecht gemeenten bij schuldenbewind (Ags)

4 23 Apr
Antwoord van Bianca Leerschen

"Heb het webinar ook bijgewoond. Wat mij niet duidelijk werd is of er dan echt in vak…"

Yvonne Welings heeft 21 Apr gereageerd op Opslag en archivering in Carel van documenten mbt leerplicht en leerlingenvervoer.

12 30 Apr

"Bij een soortgelijk vraagstuk was ik toevallig gisteren betrokken, dit keer met JVS.…"

Yvonne Welings heeft 21 Apr gereageerd op Opslag en archivering in Carel van documenten mbt leerplicht en leerlingenvervoer.

12 30 Apr

"In het voorjaar van 2019 startte een groepje vrijwilligers met het invoeren van gege…"

Yvonne Welings heeft 20 Apr gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr

"Dank voor je reactie, fijn dat je zo betrokken bent. Waar ik persoonlijk mijn hoop h…"

Yvonne Welings heeft 19 Apr gereageerd op AVG; Vernietigen van persoonsgegevens (en informatie objecten/records) in informatiesystemen welke door een externe partij worden beheerd.

6 19 Apr
Antwoord van Roos van den Broek

RSS

© 2021   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden