Discussies van Erik Müller (41)

Discussies waarop is gereageerd (35) Antwoorden Recente activiteiten

"Hoi Erik, Wat Ludwig al aangeeft: Teams is gewoon een schil om meerdere MicroSoft p…"

Erik Müller heeft 5 Mrt gereageerd op Archiveren in MS Teams

14 5 Mrt
Antwoord van Ludwig van Dijk

"Ik zou zeggen: COVID-19 is als hotspot aangewezen. Daarmee zouden zoveel mogelijk za…"

Erik Müller heeft 9 Dec 2020 gereageerd op Tijdelijke wet maatregelen COVID-19: vernietigingsgrondslag?

5 9 Dec 2020
Antwoord van L. Asselbergs

"Hoi Jeroen, Dat was ik tot 1 maart jongstleden. "

Erik Müller heeft 9 Mei 2020 gereageerd op Is er een aparte bewaartermijn voor informatieverzoek burgers op grond van AVG?

3 9 Mei 2020
Antwoord van Erik Müller

"Hoi Jeroen, Ik stelde vorige maand dezelfde vraag. Zie antwoord: http://www.breedne…"

Erik Müller heeft 8 Mei 2020 gereageerd op Is er een aparte bewaartermijn voor informatieverzoek burgers op grond van AVG?

3 9 Mei 2020
Antwoord van Erik Müller

"In principe kun je een zienswijze (net als bezwaar/beroep) als een subzaak zien. Hoe…"

Erik Müller heeft 13 Mrt 2020 gereageerd op Zienswijzes n.a.v. een opgesteld plan als losse zaken behandelen

2 13 Mrt 2020
Antwoord van Erik Müller

"Het programma van de ESF-subsidies loopt van 2014-2020. Dat betekent dat de EC in 20…"

Erik Müller heeft 9 Mrt 2020 gereageerd op Bewaartermijn ESF subsidies

6 9 Mrt 2020
Antwoord van Erik Müller

"Ik spreek even niet vanuit een gemeente, maar vanuit een Veiligheidsregio. Bij de in…"

Erik Müller heeft 5 Mrt 2020 gereageerd op Bewaring en vernietiging telefoongesprekken

6 19 Mrt 2020
Antwoord van Marcel

"Is het ook niet afhankelijk van de aard van de melding? Ik kan me voorstellen dat so…"

Erik Müller heeft 7 Dec 2017 gereageerd op Hoe lang de voice-logging moet worden bewaard bij de meldkamer(s)

3 7 Dec 2017
Antwoord van Erik Müller

"Bij onze ambtelijke fusie zijn alle oude personeelsdossiers afgesloten en zijn nieuw…"

Erik Müller heeft 23 Aug 2017 gereageerd op Staat de selectielijst boven de WBP?

8 17 Sept 2017
Antwoord van Marius Jansen

"Hoi Ester, De constructieberekeningen zijn vaak de enige stukken waarvoor een burge…"

Erik Müller heeft 4 Jan 2017 gereageerd op complete dossiers omgevingsvergunningen met activiteit bouwen

6 4 Jan 2017
Antwoord van Erik Müller

RSS

© 2021   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden