Discussies van Jules Lauwerier (51)

Discussies waarop is gereageerd (33) Antwoorden Recente activiteiten

"De vraag "moet het" is al aan de orde geweest. De vraag of het echt om videotulen ga…"

Jules Lauwerier heeft 14 Apr gereageerd op Alleen live uitgezonden raadsvergaderingen bewaren

4 14 Apr
Antwoord van Jules Lauwerier

"De details van de wet moeten nog worden uitgewerkt. In essentie heb je als overheid…"

Jules Lauwerier heeft 31 Mrt gereageerd op Ontvangstbevestiging na elke e-mail

3 31 Mrt

"@Eric: "We weten al vele jaren dat e-mails niet in het DMS komen en dat de mailboxen…"

Jules Lauwerier heeft 10 Dec 2020 gereageerd op Vraag: bewaartermijn Back-up

13 10 Dec 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Backups en logging zijn bedoeld als hulpmiddelen bij ongelukken/rampen. Het nut erva…"

Jules Lauwerier heeft 9 Dec 2020 gereageerd op Vraag: bewaartermijn Back-up

13 10 Dec 2020

"Hans, enige achtergrond over de huidige applicatie is wenselijk. Wat is dit méér dan…"

Jules Lauwerier heeft 18 Nov 2020 gereageerd op 'losse' digitale dossierinventaris

1 18 Nov 2020

"Hoi Jan-Jaap, Het register is niet lastig. Het boek blijft bestaan met alle tekst er…"

Jules Lauwerier heeft 7 Jul 2020 gereageerd op WKPB register

9 7 Jul 2020

"Het gemeentelijke beperkingenregister gaat inderdaad verdwijnen. Ik ben er niet van…"

Jules Lauwerier heeft 29 Jun 2020 gereageerd op WKPB register

9 7 Jul 2020

"Bestaat het probleem dat hier geschetst wordt wel ? In mijn ogen geeft Sander al een…"

Jules Lauwerier heeft 17 Mei 2020 gereageerd op Ervaringen gezocht met het archiveren van bestemmingsplannen (IMRO bestanden) in zaaksysteem

10 19 Mei 2020
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Yvonne, ik respecteer jouw mening over wat jij wenselijk vindt. We hebben echter te…"

Jules Lauwerier heeft 2 Mei 2020 gereageerd op Persoonsnamen in vernietigingslijsten

17 8 Jun 2020

"Ik heb me niet in de details van de nieuwe selectielijst verdiept. Is het niet zo be…"

Jules Lauwerier heeft 2 Mei 2020 gereageerd op Automatische incasso

5 6 Mei 2020
Antwoord van Wouter Verdaas

RSS

© 2021   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden