In Nederland kennen we sinds oktober 2010 al een landelijk omgevingsloket. Daar is sinds 2014 een nieuw loket bijgekomen, het LNV loket. Dienst Regelingen (DR) en Agentschap NL zijn in 2014 gefuseerd en verdergegaan in de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO.nl). Gemeenten kunnen inloggen op mijn.rvo.nl, de afkorting voor rijksdienst voor ondernemend Nederland.

 

De informatiestromen verlopen digitaal en via het loket. Wat ik wel eens graag zou willen weten, hoe een gemeente de informatieprocessen in deze heeft ingericht of voornemens is dat te doen. Maar ook wat de ervaringen zijn met het LNV loket.

Weergaven: 301

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Of je aanvragen nu in een envelop stopt of via een digitaal loket verstuurt naar een andere overheidsorganisatie, zorg dat je zelf een exemplaar hebt in je (digitale) dossier. Da geldt ook voor andere documenten die over en weer vliegen.

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden