Hoi!

 

Wie heeft er bij zijn/ haar gemeente ervaring met het gebruik van zowel Corsa als SquitXO over het gehele werkproces vanaf ontvangst t/m archiefbeheer? Binnenkort zal mijn gemeente SquitXO gaan implementeren. Nu ben ik op zoek naar wat ervaringen van anderen over het werken van Squit in combinatie met Corsa. Wat zijn de tips & trucs, waar zitten de valkuilen en de winstpunten?

 

Ik hoop dat iemand me hierover wat extra informatie kan geven. Alvast bedankt!

 

Weergaven: 1849

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

@Erik: bedankt voor de reactie. Op dit moment komt het eigenlijk niet voor dat mensen een document niet kunnen openen via de koppeling omdat het te groot is. Het is dus momenteel geen echt probleem, maar ik hou het wel in mijn achterhoofd, mocht er ooit behoefte aan komen.

Bij gemeenten met veel bewoners en dito aanvragen heb ik informeel vernomen dat dit wel voor problemen zorgt.

Hoi Bianca,

Wij als Gemeente Westland zijn sinds kort overgegaan op de koppeling OLO/SquitXo/Corsa. Dit is een dossierkoppeling. Voorheen hadden we de documentkoppeling tussen SquitXo en Corsa. Wij hebben na een uitvoerige voortraject (oprichten van o.a. Taskforce Dossierkoppeling, maken van een actiepuntenlijst, uitvoerig testplan, maken van werkafspraken etc.) de koppeling in april aangezet. Wij hebben binnenkort een evaluatie over de dossierkoppeling. Hiervoor is een eindrapportage opgesteld. Wij zijn in het voortraject tegen veel aandachtspunten aangelopen, dit is verwoord in een document. Een aantal aandachtspunten zijn reeds als wens ingediend bij Roxit en BCT. Mocht je verdere info willen m.b.t. dit traject dan hoor ik het graag,

 

Met vriendelijke groet,

Peter Schrumpf

Digidiver, Gemeente Westland

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden