Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
Een mooie vacature bij het ministerie van Buitenlandse Zaken: we zoeken in het team Informatiemanagement, onderdeel van de directie Informatievoorziening en Digitale Innovatie twee Informatiemanagement coördinatoren:
Jouw meerwaarde als senior adviseur Informatiehuishouding
Ook de Tweede Kamer staat voor de uitdaging om de IHH verder te professionaliseren. Jij draagt vanuit de Dienst Informatie en Archief (DIA) daaraan bij door de strategische doelstellingen van de Kamer door te vertalen naar een concrete inrichting. Je vertaalt de uitgezette kaders naar concrete voorstellen en bewaakt de inhoudelijke synergie in het team. Jouw rol is cruciaal als brug tussen de informatiehuishouding van de DIA en het strategische informatie- en IV-beleid dat wordt gevormd bij het CIO-office. Jouw inzichten en input vormen een essentiële bijdrage aan de I-strategie en dragen bij aan de totstandkoming van het IV- en archiefbeleid.
Als accountmanager zorg je ervoor dat je goed op de hoogte bent wat speelt bij onze overheidspartners en welke wensen er zijn rond de informatiehuishouding. Je schakelt door naar de juiste specialisten binnen het Noord-Hollands Archief en helpt zo om wensen om te zetten in producten en nieuwe diensten. Je bespreekt wat onze overheidspartners nodig hebben om hun informatiebeheer op orde te krijgen, houdt overzicht van wat speelt bij alle accounts en monitort de uitvoering van de dienstverleningsovereenkomsten. In jouw rol werk je aan het verder positioneren van het Noord-Hollands Archief als dé partner voor onze overheidsorganisaties op het vlak van kwalitatieve en betrouwbare informatie.
Wat ga je doen?
Met je blik naar buiten zorg je ervoor dat je op de hoogte bent van wensen en ontwikkelingen op het gebied van informatie bij onze overheden. Je weet de juiste gesprekspartners te vinden.
Je organiseert met input van collega’s regiobijeenkomsten en geeft deze op een aantrekkelijke manier vorm.
Je maakt overzichten van alle accounts, bij voorkeur in een dashboard en monitort de dienstverlening aan onze overheden.
Je signaleert kansen in de dienstverlening naar overheidspartners en weet deze te toetsen op haalbaarheid.
Je staat in nauw contact met de specialisten van het Noord-Hollands Archief en weet hun expertise efficiënt in te zetten.
Je adviseert de afdelingsmanager Kenniscentrum Overheid over benodigde en gewenste producten en diensten voor overheden.
Je werkt samen met je collega’s aan het optimaliseren van de bedrijfsprocessen, vergroten van de efficiëntie én de klanttevredenheid.
Dit ben jij:
Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en hebt minimaal 2 jaar werkervaring opgedaan in account- en relatiebeheer.
Je hebt affiniteit met informatiebeheer (dit dient duidelijk te blijken uit de motivatie).
Je weet het belang van de diensten en producten van het Noord-Hollands Archief uit te dragen.
Je weet gebruikerswensen te vertalen naar user stories.
Je hebt ervaring met Agile en projectmatig werken.
Je beschikt over sterke advies- en communicatievaardigheden en weet creatieve oplossingen te bedenken.
Wat bieden wij jou?
We zijn een open en toegankelijke organisatie. Je werkt in een enthousiast team gericht op samen werken en samen resultaten halen.
Het salaris ligt bij een 36-urige werkweek tussen de € 3.558 en € 5.247 bruto per maand (schaal 10) en een Individueel Keuzebudget van 17,05%.
We hebben uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. De cao voor ambtenaren van samenwerkende gemeentelijke organisaties (SGO) is van toepassing.
Er is flexibiliteit in de manier waarop je wilt werken: thuis of op kantoor. We streven ernaar om minstens 60% op kantoor te zijn; simpelweg omdat we gewoon graag face-to-face met elkaar werken.
Kennismaken? Wij ontvangen graag je motivatie, waarin je toelicht waarom jouw werkervaring en competenties aansluiten bij deze functie. Je kan je motivatiebrief en cv, graag samen in één pdf bestand, sturen via onze sollicitatiepagina t.a.v. Klaartje Pompe, Hoofd Kenniscentrum Overheid. Graag voor maandag 5 februari. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.
Heb jij een groot hart voor digitale archivering? Dan is het RHCe op zoek naar jou! Wij hebben namelijk een vacature openstaan voor een medewerker Digitaal Informatiebeheer.
Korte functieomschrijving:
Samen met je collega’s zorg je voor het duurzame (digitale) informatiebeheer voor de bij ons aangesloten overheidsorganisaties. Je vindt het daarbij leuk om je te verdiepen in de verschillende spelers en invalshoeken in het (digitaal) archiveringsproces en kan goed met hen sparren, afstemmen, adviseren en waar nodig overtuigen. Je bouwt de regionale kennisfunctie van het RHCe inzake digitaal informatiebeheer archiveren verder uit. Omdat wij met overheidsorganisaties werken, is het belangrijk dat jij weet hoe gemeenten en openbaar lichamen werken.
Arbeidsvoorwaarden
Salarisniveau:Functieschaal 9.
Maandsalaris:Min. € 3.317,- en Max. 4.752,- (bruto o.b.v. 36 uren per week). Ben je talentvol maar voldoe je niet volledig aan het ideaalprofiel dan kan plaatsing in aanloopschaal 8 plaatsvinden.
Dienstverband:1e jaar via payroll, daarna bij gebleken geschiktheid kom je in vaste dienst.
Locatie:Hybride: Combi kantoor Eindhoven en thuiswerken is mogelijk in overleg.
Uren per week:24-36 uur
Overige Arbeidsvoorwaarden
Naast het salaris ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van je bruto jaarsalaris. RHCe hecht aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor de mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren opname in het ABP-pensioenfonds, hybride werken, flexibele werktijden, smartphone, laptop, mogelijk een tegemoetkoming in de reiskosten en een goede verlofregeling.
Heb je interesse? Reageer dan snel. De vacature sluit op zondag 18 februari. Bij voldoende geschikte kandidaten kan het zijn dat we de vacature vervroegd sluiten. De selectiegesprekken vinden plaats in week 8 (19-23 februari).
Wie komt dit leuke, ambitieuze en uitdagende team versterken? Heb jij affiniteit met Informatiebeheer en houd jij van een uitdaging? Solliciteer dan snel!
Werken bij het COA? Een mooie vacature - Coördinator Informatiebeheer
Ben je een verbinder? Zoek je uitdaging in het vertalen van beleid naar praktijk op het gebied van informatie- en archiefbeheer? Dan heeft het COA een mooie baan als Coördinator Informatiebeheer, met veel mogelijkheden voor eigen inbreng en ontwikkeling. Reageren kan tot 28 februari.
Ben jij op je best als je anderen kunt helpen software slimmer en beter te gebruiken? En wil je jouw skills inzetten om Overijssels erfgoed voor iedereen (digitaal) vindbaar en bruikbaar te maken? Kom het gezellige Team Informatie versterken!
Wil jij bijdragen aan het op orde brengen van de informatievoorziening bij onze klanten? Dan zoeken wij jou! Als adviseur ben jij dé informatiespecialist op het gebied van informatievoorziening bij de overheid.
Wil jij bijdragen aan het op orde brengen van de informatievoorziening bij onze klanten? Als senior medewerker informatiebeheer ben jij dé informatiespecialist op het gebied van informatievoorziening bij de overheid.
Als junior medewerker krijg je de kans om ervaring op te doen binnen het vakgebied bij diverse opdrachtgevers. Je loopt mee in verschillende projecten en je gaat onder begeleiding ook zelfstandig aan de slag.
Yvonne Welings
Coördinator Informatiebeheer (DIV) met hart voor informatiehuishoud...
6 Dec 2023
Yvonne Welings
Metadataspecialist KB
Informatiespecialist DIV Rotterdam tijdelijk/a>/p>
7 Dec 2023
Yvonne Welings
- Vacature: CIO Adviseur - Informatiehuishouding, Ministerie van Onde...
Publieksmedewerker - Het Utrechts Archief
9 Dec 2023
Yvonne Welings
Senior trackleider Architectuur & Kaders Common Ground bij VNG ...
11 Dec 2023
Yvonne Welings
Informatiebeheerder - Werken bij de Gemeente Utrecht (werkenbijutre...
12 Dec 2023
Yvonne Welings
Gemeente Hilversum zoekt een Adviseur Digitale informatie (gemeente...
13 Dec 2023
PSA Gemeente Weststellingwerf
De gemeente Weststellingwerf is nog steeds op zoek naar een archivaris.
Bekijk de vacature, en reageer via: Archivaris 24 uur per week,.
13 Dec 2023
Yvonne Welings
Recordbeheerder – Werken in Friesland;
Vacature Directeur Regionaal Archief Tilburg - Directeur Regionaal ...
14 Dec 2023
Yvonne Welings
<p>Adviseur informatiebeheer Middelburg
14 Dec 2023
Yvonne Welings
Leuke vacature in Sittard: Gemeente Sittard-Geleen zoekt een Gemeentearchivaris (36 uur p/w) (...
17 Dec 2023
Bernard Mantel
Een mooie vacature bij het ministerie van Buitenlandse Zaken: we zoeken in het team Informatiemanagement, onderdeel van de directie Informatievoorziening en Digitale Innovatie twee Informatiemanagement coördinatoren:
Vacature: Informatiemanagement coördinator, Ministerie van Buitenla...
19 Dec 2023
Jarno Vlaming
Gemeente Haarlemmermeer is op zoek naar een adviseur informatiebeheer
Adviseur informatiebeheer Haarlemmermeer
19 Dec 2023
Yvonne Welings
Senior medewerker Documentaire Informatievoorziening (36 uur)https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/gemeente-scherpenzeel/s...
21 Dec 2023
Anne-Marie van Vliet
Het Utrechts Archief zoek een projectmedewerker digitale archiefdiensten voor 3 maanden.
Projectmedewerker Digitale Archiefdiensten (16 uur) - Het Utrechts ...
22 Dec 2023
Yvonne Welings
Junior Archivaris - Werken voor Delft
2 Jan 2024
Yvonne Welings
- Vacature: Directeur - Groninger Archieven;
Vacature: medewerker Collectiebeheer / Inventarisator - Groninger A...
3 Jan 2024
Yvonne Welings
Expert Archieven Rotterdam
5 Jan 2024
Nadia Favié-Slaar
De gemeente Sittard-Geleen is op zoek naar een gemeentearchivaris.
Wat ga je doen?
Als Archivaris:
· Werk je aan duurzame toegankelijkheid van informatie;
· Leid en adviseer je bij informatiekundige projecten;
· Ontwikkel en adviseer je op beleid en strategie met betrekking tot het archivistisch vakgebied;
· Vertaal je landelijke en regionale ontwikkelingen naar oplossingen;
· Implementeer je oplossingen zoals aansluiting op of inrichting van het e-depot en digitalisering van archieven;
· Bewaak je de kaders van archivering en adviseer je over functionaliteit;
· Ben je verantwoordelijk voor het gehele archief en geef je leiding aan de medewerkers van het Regioarchief.
Lees hier de hele vacaturetekst:
Vacaturetekst gemeentearchivaris
8 Jan 2024
Yvonne Welings
Informatiecoach - GGD (ggdhvb.nl)
9 Jan 2024
Yvonne Welings
Afdelingshoofd Informatievoorziening | Waterschap Drents Overijssel...
9 Jan 2024
Yvonne Welings
- Toezichthouder/Inspecteur Informatiebeheer | Werken bij Gemeente Zo...
- I-Adviseur – Werken in Friesland Heerenveen
11 Jan 2024
Yvonne Welings
Bisdom Roermond | Nieuws en wetenswaardigheden uit het bisdom Roerm...
11 Jan 2024
Yvonne Welings
Senior adviseur Informatiehuishouding
Jouw meerwaarde als senior adviseur Informatiehuishouding
Ook de Tweede Kamer staat voor de uitdaging om de IHH verder te professionaliseren. Jij draagt vanuit de Dienst Informatie en Archief (DIA) daaraan bij door de strategische doelstellingen van de Kamer door te vertalen naar een concrete inrichting. Je vertaalt de uitgezette kaders naar concrete voorstellen en bewaakt de inhoudelijke synergie in het team. Jouw rol is cruciaal als brug tussen de informatiehuishouding van de DIA en het strategische informatie- en IV-beleid dat wordt gevormd bij het CIO-office. Jouw inzichten en input vormen een essentiële bijdrage aan de I-strategie en dragen bij aan de totstandkoming van het IV- en archiefbeleid.
Belangrijkste taken
https://werkenbij.tweedekamer.nl/vacatures/senior-adviseur-informat...
13 Jan 2024
Yvonne Welings
Toezichthouder Informatiebeheer · Werken bij Amsterdam
14 Jan 2024
Yvonne Welings
Informatie adviseur - Werken voor Rotterdam
15 Jan 2024
Yvonne Welings
Programmamanager Informatievoorziening PGB 2.0 bij VNG Realisatie (...
15 Jan 2024
Yvonne Welings
- https://www.docfactory.nl/vacatures/-informatiespecialist-archivaris
- https://www.werkenbijhetkadaster.nl/job/Apeldoorn-De-Grift-Teamleid...
16 Jan 2024
Yvonne Welings
Secretaris kennisnetwerken GEO-informatie (32-36 uur) bij VNG Reali...
16 Jan 2024
Alissa Reijnders
Als accountmanager zorg je ervoor dat je goed op de hoogte bent wat speelt bij onze overheidspartners en welke wensen er zijn rond de informatiehuishouding. Je schakelt door naar de juiste specialisten binnen het Noord-Hollands Archief en helpt zo om wensen om te zetten in producten en nieuwe diensten. Je bespreekt wat onze overheidspartners nodig hebben om hun informatiebeheer op orde te krijgen, houdt overzicht van wat speelt bij alle accounts en monitort de uitvoering van de dienstverleningsovereenkomsten. In jouw rol werk je aan het verder positioneren van het Noord-Hollands Archief als dé partner voor onze overheidsorganisaties op het vlak van kwalitatieve en betrouwbare informatie.
Wat ga je doen?
Dit ben jij:
Wat bieden wij jou?
Kennismaken?
Wij ontvangen graag je motivatie, waarin je toelicht waarom jouw werkervaring en competenties aansluiten bij deze functie. Je kan je motivatiebrief en cv, graag samen in één pdf bestand, sturen via onze sollicitatiepagina t.a.v. Klaartje Pompe, Hoofd Kenniscentrum Overheid. Graag voor maandag 5 februari. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.
16 Jan 2024
Yvonne Welings
Medewerker Archief- en Informatiebeheer | VNG
22 Jan 2024
Yvonne Welings
Coördinerend Collectieregistrator Koninklijke Verzamelingen - Diens...
22 Jan 2024
Yvonne Welings
https://werkenbij.zaanstad.nl/vacature/93942-gemeentearchivaris/
22 Jan 2024
Yvonne Welings
- Gemeente Tilburg zoekt een Tactisch i-adviseur / Informatiemanager ...
- Gemeente Texel zoekt een Specialist Geo-informatie (gemeentebanen.nl)
Gemeente De Ronde Venen zoekt een Information Security Officer (gem...
- Gemeente Haarlem zoekt een Senior Adviseur Informatiebeheer (gemeen...
- Gemeente Dordrecht zoekt een Allround medewerker Informatiebeheer (...
- Gemeente Zaanstad zoekt een Adviseur Informatiebeheer (gemeentebane...
- https://www.gemeentebanen.nl/vacatures/51458/gemeente-zaanstad/advi...
24 Jan 2024
Manon van der Linden
Arbeidsvoorwaarden
Overige Arbeidsvoorwaarden
Naast het salaris ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van je bruto jaarsalaris. RHCe hecht aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor de mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren opname in het ABP-pensioenfonds, hybride werken, flexibele werktijden, smartphone, laptop, mogelijk een tegemoetkoming in de reiskosten en een goede verlofregeling.
25 Jan 2024
Yvonne Welings
Archiefinspecteur / adjunct streekarchivaris - Gemeente Woerden
31 Jan 2024
Yvonne Welings
- Specialist privacy en informatiebeveiliging (binnenlandsbestuur.nl) Adam
- Senior Systeem- en Netwerkbeheerder (werkeninwestbrabant.nl)
- Adviseur digitale dienstverlening (werkeninwestbrabant.nl) Moerdijk
- Kwaliteitsmedewerker Functioneel- & Applicatiebeheer (werkeninw... Breda
- Business Intelligence Specialist (werkeninwestbrabant.nl) Moerdijk
- Applicatiebeheerder (werkeninwestbrabant.nl) Geertruidenberg
5 Feb 2024
Yvonne Welings
Manager Haags Gemeentearchief/Gemeentearchivaris - Werken voor Den ...
6 Feb 2024
Mick Jansen
Recordmanager Informatiebeheer gemeente Heerlen!
Wie komt dit leuke, ambitieuze en uitdagende team versterken? Heb jij affiniteit met Informatiebeheer en houd jij van een uitdaging? Solliciteer dan snel!
Recordmanager Informatiebeheer (heerlen.nl)
7 Feb 2024
Wilco van de Kamp
Werken bij het COA? Een mooie vacature - Coördinator Informatiebeheer
Ben je een verbinder? Zoek je uitdaging in het vertalen van beleid naar praktijk op het gebied van informatie- en archiefbeheer? Dan heeft het COA een mooie baan als Coördinator Informatiebeheer, met veel mogelijkheden voor eigen inbreng en ontwikkeling. Reageren kan tot 28 februari.
Voor meer info: https://www.coa.nl/nl/vacature/tactisch-coordinator-informatiebeheer
7 Feb 2024
Job Nijssen
Bij de GGD Brabant-Zuidoost zijn we op zoek naar een Senior Adviseur Informatiehuishouding (32-36u p/w, Schaal 11).
8 Feb 2024
Yvonne Welings
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/js-consultancy-namens-d...
9 Feb 2024
Yvonne Welings
Twee Begeleiders ketentesten DSO / Projectsecretaris demandmanageme...
9 Feb 2024
Yvonne Welings
Medewerker digitalisering Bijzondere Collecties - Universiteit Leiden
11 Feb 2024
Maartje Koelma
Collectie Overijssel zoekt Functioneel beheerder!
Ben jij op je best als je anderen kunt helpen software slimmer en beter te gebruiken? En wil je jouw skills inzetten om Overijssels erfgoed voor iedereen (digitaal) vindbaar en bruikbaar te maken? Kom het gezellige Team Informatie versterken!
14 Feb 2024
Annemiek Hendriks
DOXsupport zoekt een Adviseur informatiebeheer
Wil jij bijdragen aan het op orde brengen van de informatievoorziening bij onze klanten? Dan zoeken wij jou! Als adviseur ben jij dé informatiespecialist op het gebied van informatievoorziening bij de overheid.
15 Feb 2024
Annemiek Hendriks
DOXsupport zoekt een Senior Medewerker Informatiebeheer
Wil jij bijdragen aan het op orde brengen van de informatievoorziening bij onze klanten? Als senior medewerker informatiebeheer ben jij dé informatiespecialist op het gebied van informatievoorziening bij de overheid.
15 Feb 2024
Annemiek Hendriks
DOXsupport zoekt een Junior Medewerker Informatiebeheer
Als junior medewerker krijg je de kans om ervaring op te doen binnen het vakgebied bij diverse opdrachtgevers. Je loopt mee in verschillende projecten en je gaat onder begeleiding ook zelfstandig aan de slag.
16 Feb 2024
Yvonne Welings
Interim coördinator Equalit
PLAATSINGSDATUM 16 FEBRUARI 2024
SLUITINGSDATUM 26 FEBRUARI 2024
STARTDATUM 4 MAART 2024
EINDDATUM 4 MAART 2025
AANTAL UREN PER WEEK 36
18 Feb 2024
Yvonne Welings
Aanvraag: Programmamanager Cloudtransitie - Gemeente Oosterhout (fl...
21 Feb 2024
Yvonne Welings
Functioneel beheer ABG-gemeenten, https://werkenbijabg.nl/vacatures/functioneel-applicatiebeheerder/
21 Feb 2024