Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
Wil je jezelf stevig ontwikkelen als beginnend adviseur? Bij VHIC kijken we verder dan de inhoud, van zowel ons vakgebied als jouw CV. Als familiebedrijf staan we voor een warme en veilige werksfeer waarbij jouw ontwikkeling en welzijn voorop staan.
Gezamenlijk helpen we onze opdrachtgevers bij hun uitdagingen op het gebied van informatiemanagement. Vanuit onze eigen VHIC Faculty bieden we een intensief programma voor jonge professionals waarmee jij je binnen twee jaar ontwikkelt van trainee tot adviseur. Hier kun je de volledige vacature vinden: Werken bij VHIC
Je kunt hier je gegevens achterlaten voor een vrijblijvend kennisgesprek:
Bij ons staat de duurzame toegankelijkheid van informatie centraal. We zijn op zoek naar een Archivaris die ons helpt met het duurzaam opslaan, beheren en beschikbaar stellen van grote hoeveelheden informatie. Ben jij een expert op het gebied van archiefbeheer en klaar om aan de slag te gaan in een dynamische omgeving? Lees dan verder!
Wat ga je doen? Als Archivaris:
Werk je aan duurzame toegankelijkheid van informatie;
Leid en adviseer je bij informatiekundige projecten;
Ontwikkel en adviseer je op beleid en strategie met betrekking tot het archivistisch vakgebied;
Vertaal je landelijke en regionale ontwikkelingen naar oplossingen;
Implementeer je oplossingen zoals aansluiting op of inrichting van het e-depot en digitalisering van archieven;
Bewaak je de kaders van archivering en adviseer je over functionaliteit;
Ben je verantwoordelijk voor het gehele archief.
Wat zoeken we? We zoeken een Archivaris met:
hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur een diploma op het gebied van Informatiebeheer (SOD2 of LRM) en/of Archivistiek. Een VVA-opleiding is een pré;
Kennis van wet- en regelgeving, zoals de Archiefwet, Selectielijst, Wet open overheid en AVG;
Ruime werkervaring binnen het werkveld DIV, bij voorkeur in een toezichthoudende rol;
Ervaring met (cultureel) erfgoed en affiniteit met (gemeentelijke) geschiedenis;
Ervaring in het uitvoeren van analyses, audits en het opstellen van actie-en verbeterplannen;
Sterke overtuigingskracht, flexibiliteit en het vermogen om anderen te motiveren;
Helicopterview, analytisch denkvermogen en oplossingsgerichte instelling;
Dit kun je van ons verwachten
een bruto maandsalaris van maximaal € 5.009 (schaal 10 cao Gemeenten), afhankelijk van opleiding en ervaring.
volop mogelijkheden om je verder te ontwikkelen, bijvoorbeeld door het volgen van trainingen.
een jaarcontract, met de intentie tot omzetting naar vast dienstverband.
een reiskostenvergoeding van € 0,14 per kilometer gedurende het jaarcontract.
een vrij besteedbaar budget (Individueel Keuze Budget) van 17,05% bovenop je salaris. Je bepaalt zelf hoe en wanneer je jouw budget besteedt.
Ben je enthousiast?
Reageer dan via www.werkenbij.weststellingwerf.nl.Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Louise Miggels, teamleider Informatievoorziening (0561 691 287) en voor meer informatie over onze arbeidsvoorwaarden en wervingsprocedure met Astrid Borg, HR adviseur (0561 691 473).
Medewerker Kwaliteit en Control documentaire informatievoorziening32 - 36 uur per week, standplaats Wolvega
Binnen het team IV hebben we een cluster uitvoering en archief. Op het vlak van kwaliteit en control werk je samen met de senior IV uitvoering en adjunct archivaris. Daarnaast werk je samen met de archivaris en de informatieadviseurs binnen en buiten het team. Waar nodig spring je bij in de uitvoering.
Het team is in transitie naar volledig digitaal werken. Voor de komende periode brengt dat diverse uitdagingen met zich mee en daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste en ervaren DIV medewerker Kwaliteit en Control.
Wat ga je doen?
Jij toetst dagelijks de registraties van IV uitvoering, het archief en taak specifieke applicaties binnen en buiten IV. Daarnaast is het jouw taak de senior collega’s te ondersteunen waar nodig. Je denkt mee in vernieuwingen en verbeteringen van de poststromen en (digitale) archivering. Daarbij kijk je breed naar de kwaliteit van de documentenstromen in de organisatie. Aangezien jij je bezig houdt met overige voorkomende werkzaamheden ten behoeve van het team OWO IV ben jij een echte allrounder binnen het veelzijdige team.
Wie ben je?
Je bent een ervaren IV medewerker Kwaliteit en Control die gemeenten goed kent;
Je weet uit ervaring wat zaakgericht werken is, je kunt uit de voeten met een zaaksysteem en als pré breng je kennis van iZaaksuite met je mee;
Je bent uitstekend in staat om verbindingen te leggen in de uitvoering van kwaliteit en control;
Je bent flexibel en gaat daadkrachtig te werk, maar wel vanuit de teamgedachte. Goed communiceren is dan ook een sterk punt van jou;
Je werkt vanuit vraaggerichtheid en vindt kwaliteit en resultaat zeer belangrijk;
Kennis op het gebied van archivering en gemeentelijke werkprocessen zijn een pré.
Tot slot breng je een mbo+/hbo werk- en denkniveau mee op gebied van Documentaire Informatievoorziening (IDM/LRM/LARM of een soortgelijke opleiding).
Wij bieden
een bruto maandsalaris van maximaal € 4.052 (schaal 8 cao Gemeenten), afhankelijk van opleiding en ervaring.
volop mogelijkheden om je verder te ontwikkelen, bijvoorbeeld door het volgen van trainingen.
een jaarcontract, met de intentie tot omzetting naar vast dienstverband.
een reiskostenvergoeding van € 0,14 per kilometer gedurende het jaarcontract.
een vrij besteedbaar budget (Individueel Keuze Budget) van 17,05% bovenop je salaris. Je bepaalt zelf hoe en wanneer je jouw budget besteedt.
Informatie en sollicitatie
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Louise Miggels, teamleider Informatievoorziening (0561 691 287) en voor meer informatie over onze arbeidsvoorwaarden en wervingsprocedure met Pim van Donkersgoed, HR adviseur (06 57523941). Je kunt tot 15 oktober 2023 reageren door een brief met cv te sturen via www.werkenbij.weststellingwerf.nl.
Werken binnen het informatiedomein is actueler dan ooit! Onze omgeving verandert voortdurend: nieuwe wetten en normen doen hun intrede, evenals technologische ontwikkelingen en nieuwe manieren van werken.
Als afdelingshoofd ben jij samen met je 4 teamleiders verantwoordelijk voor de aansturing van ongeveer 100 medewerkers die werken aan een duurzaam toegankelijke informatiehuishouding van Rijkswaterstaat. De afdeling doet dit samen met alle Rijkswaterstaatmedewerkers want iedereen binnen Rijkswaterstaat is verantwoordelijk voor zijn eigen informatiebeheer. De kracht van de afdeling ligt in het helpen van medewerkers bij hun informatiebeheer, bijvoorbeeld door het praktisch toepasbaar maken van wet- en regelgeving en te adviseren over de inrichting van de informatiehuishouding. Jouw focus ligt op regievoeren op en bijdragen aan het programma Open op Orde. Je zorgt voor een goede landing van de nieuwe ontwikkelingen uit het programma Open op Orde in de afdeling. Daarbij zorg je dat de medewerkers klaar zijn voor de nieuwe ontwikkelingen. Daarnaast houd je je bezig met de herinrichting en herpositionering van de afdeling die de bekendheid en zichtbaarheid van de afdeling ten goede komt.
We zoeken twee recordmanagers (0,8-1,0 fte) om de afdeling Documentbeheer & Archief (DB&A) bij de Universiteit Utrecht te versterken. DB&A is een klein en collegiaal team van ca. zes personen. We verwelkomen je graag in ons gezellige team waarin we samenwerken in een prettige werksfeer.
Voor het gemeentearchief van Zeist, onderdeel van het team Informatievoorziening (IV), zijn we op zoek naar een Collectiespecialist voor 32 uur per week . Meer weten? Ga naar https://bit.ly/3N4xU4U voor meer informatie of om direct te solliciteren!
VHIC
Wil je jezelf stevig ontwikkelen als beginnend adviseur?
Bij VHIC kijken we verder dan de inhoud, van zowel ons vakgebied als jouw CV. Als familiebedrijf staan we voor een warme en veilige werksfeer waarbij jouw ontwikkeling en welzijn voorop staan.
Gezamenlijk helpen we onze opdrachtgevers bij hun uitdagingen op het gebied van informatiemanagement. Vanuit onze eigen VHIC Faculty bieden we een intensief programma voor jonge professionals waarmee jij je binnen twee jaar ontwikkelt van trainee tot adviseur. Hier kun je de volledige vacature vinden: Werken bij VHIC
Je kunt hier je gegevens achterlaten voor een vrijblijvend kennisgesprek:
Maak kennis met ons - VHIC
28 Aug 2023
Yvonne Welings
Projectleider Grip op Informatie bij VNG Realisatie (tijdelijke opd...
30 Aug 2023
Yvonne Welings
Vacature Medewerker Scanstraat - Medewerker Scanstraat - Mommerskwa...
Vacature Adviseur Digitale Informatievoorziening - Adviseur Digital...
6 Sept 2023
Yvonne Welings
- Lead Assessor bij VNG Realisatie (tijdelijke opdracht) | VNG
- Specialistisch Adviseur Digitale Transformatie bij VNG Realisatie (...
- Beleidsmedewerker Digitale Overheid bij VNG Realisatie (tijdelijke ...
11 Sept 2023
Yvonne Welings
Vacature Archiefinspecteur (32 uur) - BHIC
12 Sept 2023
Yvonne Welings
Verschillende vacatures bij de gemeente Zundert:
Vacatures - gemeente Zundert
13 Sept 2023
Yvonne Welings
Vacature Adviseur Informatiemanagement (DI) - Werken voor Delft
18 Sept 2023
Yvonne Welings
Interim Archivaris | Publiek Netwerk
Werken bij de provincie Noord-Brabant | Data Governance Specialist ...
Werken bij de provincie Noord-Brabant | Interbestuurlijk toezichtho...
18 Sept 2023
Yvonne Welings
- Strategisch adviseur informatiebeleid Werk, Inkomen, Schulden en In...
23 Sept 2023
Yvonne Welings
Informatiespecialist | vacatures |Rijksoverheid - Werken voor Neder...
25 Sept 2023
Yvonne Welings
- Functioneel beheerder (binnenlandsbestuur.nl) Zutphen
25 Sept 2023
Yvonne Welings
Vacature-details – Werken bij de gemeente Tholen
27 Sept 2023
PSA Gemeente Weststellingwerf
Archivaris 24 uur per week, Weststellingwerf
De gemeente Weststellingwerf is op zoek naar een:
Archivaris - 24 uur per week, standplaats Wolvega
Bij ons staat de duurzame toegankelijkheid van informatie centraal. We zijn op zoek naar een Archivaris die ons helpt met het duurzaam opslaan, beheren en beschikbaar stellen van grote hoeveelheden informatie. Ben jij een expert op het gebied van archiefbeheer en klaar om aan de slag te gaan in een dynamische omgeving? Lees dan verder!
Wat ga je doen?
Als Archivaris:
Wat zoeken we?
We zoeken een Archivaris met:
Dit kun je van ons verwachten
Ben je enthousiast?
Reageer dan via www.werkenbij.weststellingwerf.nl. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Louise Miggels, teamleider Informatievoorziening (0561 691 287) en voor meer informatie over onze arbeidsvoorwaarden en wervingsprocedure met Astrid Borg, HR adviseur (0561 691 473).
27 Sept 2023
PSA Gemeente Weststellingwerf
Medewerker Kwaliteit en control documentaire informatievoorziening ...
De gemeente Weststellingwerf is op zoek naar een:
Medewerker Kwaliteit en Control documentaire informatievoorziening 32 - 36 uur per week, standplaats Wolvega
Binnen het team IV hebben we een cluster uitvoering en archief. Op het vlak van kwaliteit en control werk je samen met de senior IV uitvoering en adjunct archivaris. Daarnaast werk je samen met de archivaris en de informatieadviseurs binnen en buiten het team. Waar nodig spring je bij in de uitvoering.
Het team is in transitie naar volledig digitaal werken. Voor de komende periode brengt dat diverse uitdagingen met zich mee en daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste en ervaren DIV medewerker Kwaliteit en Control.
Wat ga je doen?
Jij toetst dagelijks de registraties van IV uitvoering, het archief en taak specifieke applicaties binnen en buiten IV. Daarnaast is het jouw taak de senior collega’s te ondersteunen waar nodig. Je denkt mee in vernieuwingen en verbeteringen van de poststromen en (digitale) archivering. Daarbij kijk je breed naar de kwaliteit van de documentenstromen in de organisatie. Aangezien jij je bezig houdt met overige voorkomende werkzaamheden ten behoeve van het team OWO IV ben jij een echte allrounder binnen het veelzijdige team.
Wie ben je?
Tot slot breng je een mbo+/hbo werk- en denkniveau mee op gebied van Documentaire Informatievoorziening (IDM/LRM/LARM of een soortgelijke opleiding).
Wij bieden
Informatie en sollicitatie
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Louise Miggels, teamleider Informatievoorziening (0561 691 287) en voor meer informatie over onze arbeidsvoorwaarden en wervingsprocedure met Pim van Donkersgoed, HR adviseur (06 57523941). Je kunt tot 15 oktober 2023 reageren door een brief met cv te sturen via www.werkenbij.weststellingwerf.nl.
27 Sept 2023
Yvonne Welings
- Allround Medewerker Informatiebeheer (krimpenaandenijssel.nl)
29 Sept 2023
Yvonne Welings
Senior Recordmanager (werkeninwestbrabant.nl) Breda
Functioneel beheerder (werkeninwestbrabant.nl) Breda
Data beheerder (werkeninwestbrabant.nl) Goirle
Projectleider Brabants Migratie Informatie Punt (werkeninwestbraban... Breda
Medewerker Informatie Beheer voor 36 uur per week (werkeninwestbrab... Roosendaal
29 Sept 2023
Yvonne Welings
Gemeente Velsen Team Informatie - Allround Recordmedewerker (easycr...
30 Sept 2023
Yvonne Welings
Recordmanager | Gemeente Alphen aan den Rijn (werkenbijalphenaanden...
30 Sept 2023
Maarten van Damme
Afdelingshoofd Documentair Informatiemanagement
Rijkswaterstaat
Reageren voor 11 oktober!
Werken binnen het informatiedomein is actueler dan ooit! Onze omgeving verandert voortdurend: nieuwe wetten en normen doen hun intrede, evenals technologische ontwikkelingen en nieuwe manieren van werken.
Als afdelingshoofd ben jij samen met je 4 teamleiders verantwoordelijk voor de aansturing van ongeveer 100 medewerkers die werken aan een duurzaam toegankelijke informatiehuishouding van Rijkswaterstaat. De afdeling doet dit samen met alle Rijkswaterstaatmedewerkers want iedereen binnen Rijkswaterstaat is verantwoordelijk voor zijn eigen informatiebeheer. De kracht van de afdeling ligt in het helpen van medewerkers bij hun informatiebeheer, bijvoorbeeld door het praktisch toepasbaar maken van wet- en regelgeving en te adviseren over de inrichting van de informatiehuishouding. Jouw focus ligt op regievoeren op en bijdragen aan het programma Open op Orde. Je zorgt voor een goede landing van de nieuwe ontwikkelingen uit het programma Open op Orde in de afdeling. Daarbij zorg je dat de medewerkers klaar zijn voor de nieuwe ontwikkelingen. Daarnaast houd je je bezig met de herinrichting en herpositionering van de afdeling die de bekendheid en zichtbaarheid van de afdeling ten goede komt.
Meer info en solliciteren: Afdelingshoofd documentair informatiemanagement - Rijkswaterstaat
2 Okt 2023
Yvonne Welings
Projectleider / Adviseur Informatisering (32/36 uur) (vrmwb.nl)
2 Okt 2023
Yvonne Welings
Archivaris / Teamleider - JS Consultancy Eindhoven
9 Okt 2023
Yvonne Welings
Informatiearchitect Veiligheidsregio Rotterdam: https://werkenbijvrr.nl/alle-vacatures/vacaturepagina/246/informati...
Informatiebeheerder gemeente Nijmegen: https://vacatures.nijmegen.nl/vacatures/detail/?tx_pneasyvacancies_...
11 Okt 2023
Alex l'Ami
Adviseur informatiebeheer bij Defensie: https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/medior-adviseur-inform...
12 Okt 2023
Yvonne Welings
Beleidsadviseur data-arbeidszaken gemeenten (28-36 uur) | VNG
23 Okt 2023
Yvonne Welings
Teammanager Informatie (binnenlandsbestuur.nl) gemeente Houten
23 Okt 2023
Job Nijssen
Vacature Senior Adviseur Informatiehuishouding
Ben jij op zoek naar een uitdaging in de Informatiehuishouding? Dat treft! Bij de GGD Brabant-Zuidoost zijn we op zoek naar een Senior Adviseur Informatiehuishouding (1,0 fte)
25 Okt 2023
Yvonne Welings
https://www.ggdwb.nl/vacatures/3245809
26 Okt 2023
Yvonne Welings
En nog een informatiecoach nu bij de gemeente Breda:
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/informatiecoach-3/?cn_...
26 Okt 2023
Tineke Groot
Bij de Reinwardt Academie (HBO-opleiding cultureel erfgoed / musea) is een vacature voor: Bibliotheekmedewerker:https://www.reinwardt.ahk.nl/actueel/vacature...
27 Okt 2023
Yvonne Welings
Het Flevolands Archief - Wil je graag werken bij het jongste Region...
30 Okt 2023
Annelies
https://werkenbij.tweedekamer.nl/vacatures/archivaris
31 Okt 2023
Annelies
https://werkenbij.tweedekamer.nl/vacatures/coordinator-bewustzijn-e...
31 Okt 2023
Annelies
https://werkenbij.tweedekamer.nl/vacatures/recordmanager
31 Okt 2023
Yvonne Welings
- Vacature: Hoofd Publiek - Groninger Archieven
1 Nov 2023
Ad de Bruijne
Vacature: Recordmanager (0,8 - 1,0 fte) - Werken bij de Universiteit Utrecht ...
We zoeken twee recordmanagers (0,8-1,0 fte) om de afdeling Documentbeheer & Archief (DB&A) bij de Universiteit Utrecht te versterken. DB&A is een klein en collegiaal team van ca. zes personen. We verwelkomen je graag in ons gezellige team waarin we samenwerken in een prettige werksfeer.
1 Nov 2023
Maarten van Damme
Regisseur informatiehuishouding bij Rijkswaterstaat
Als regisseur informatiehuishouding adviseer je interne klanten over hoe zij hun informatie duurzaam beheren.
Schaal 12, 32-36 uur/wk. Meer informatie en solliciteren: Link
6 Nov 2023
Maarten van Damme
Adviseur informatiehuishouding bij Rijkswaterstaat
Als adviseur informatiehuishouding adviseer je interne klanten over hoe zij hun informatie duurzaam beheren.
Schaal 11, 32-36 uur/wk. Meer informatie en solliciteren: Link
6 Nov 2023
Yvonne Welings
- Vacatures (igom.nl) Roermond
- Archivaris Tweede kamer, top functie: Archivaris | Werken bij | Tweede Kamer der Staten-Generaal
7 Nov 2023
Yvonne Welings
Recordmanager | Gemeente Alphen aan den Rijn (werkenbijalphenaanden...
8 Nov 2023
Yvonne Welings
Vacature: Adviseur Kennisdeling, Nationaal Archief - Werken voor Ne...
9 Nov 2023
Tamara Paulussen
Ontdek jouw carrièrekansen op het gebied van Informatievoorziening en Data bij Veiligheidsregio Brabant-Noord!
Diverse vacatures IT & Data - Brandweer
13 Nov 2023
Maayke de Coninck
Kwaliteitsmedewerker Informatiebeheer bij Gemeente Waalwijk
Schaal 9, 36 uur per week
Kijk hier voor de volledige vacaturetekst
15 Nov 2023
Yvonne Welings
Vacature: Senior inspecteur informatiehuishouding, Inspectie Overhe...
16 Nov 2023
Yvonne Welings
Vacature Senior Medewerker Documentaire Informatievoorziening bij G...
20 Nov 2023
Yvonne Welings
- MANAGER INFORMATIE EN AUTOMATISERING (I&A) (binnenlandsbestuur.nl)
- Microsoft 365 Specialist vacature in Zeist | Tweakers Carrière
22 Nov 2023
Yvonne Welings
Gemeente Almelo Bedrijfsvoering - Informatieadviseur (easycruit.com)
27 Nov 2023
Manon van der Linden
Het RHCe is op zoek naar een senior medewerker informatiebeheer!
Kijk hier voor meer informatie over de vacature:
Sr. Medewerker (Digitaal) Informatiebeheer (rhc-eindhoven.nl)
27 Nov 2023
Liesbeth Lugtigheid
Voor het gemeentearchief van Zeist, onderdeel van het team Informatievoorziening (IV), zijn we op zoek naar een Collectiespecialist
voor 32 uur per week . Meer weten? Ga naar https://bit.ly/3N4xU4U voor meer informatie of om direct te solliciteren!
30 Nov 2023
Yvonne Welings
Adviseur Informatiemanagement Ede
2 Dec 2023
Yvonne Welings
Medewerker Digitale Archieven (binnenlandsbestuur.nl)
4 Dec 2023