Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
Wil jij met jouw adviezen bijdragen aan beter beleid en betere processen binnen onze organisatie op het gebied van informatiebeheer? En ben jij daarnaast een echte teamspeler? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Adviseur informatiebeheer
32-36 uur per week (parttime/fulltime)
Wat ga je doen?
Samen met je collega’s ontwikkel en verbeter je het beleid op het gebied van informatiebeheer. Naast het opstellen van beleidsvoorstellen en het zorgen voor een goed besluitvormingsproces, is de implementatie van beleid en processen een belangrijk onderdeel van je werk. Je adviseert over en houdt toezicht op goede, geordende en toegankelijke informatie binnen de gehele organisatie op basis van wettelijke kaders. Je adviseert over de inrichting van processen en applicaties, vanuit jouw expertise op het gebied van informatiebeheer. Daarnaast maak je analyses van de processen en van de klantvraag. Je weet balans te vinden tussen wettelijke eisen en de bedrijfsbehoefte.
Jouw adviezen bij het opstellen van eisen bij de inkoop/aanbesteding van applicaties zijn van groot belang. Bij de uitvoering van informatiebeheertaken binnen de organisatie heb jij met je adviezen en ondersteuning een belangrijke rol. Je ontwikkelt, produceert en verbetert (continue) stuur- en managementinformatie. De principes van de archiefwetgeving, van selectielijsten en van andere relevante regelgeving vertaal je naar de informatieobjecten van de organisatie.
Je monitort ontwikkelingen binnen het vakgebied en fungeert op het gebied van informatiebeheer als aanspreekpunt voor leidinggevenden en medewerkers, met name bij complexe vraagstukken. Je signaleert knelpunten en maakt hier verbetervoorstellen voor.
Let op: Wil je meer weten over de functie? Neem (tot 14 augustus) contact op met de heer Gerco van der Wilt, Afdelingshoofd I&I en CIO, via e-mailadres: g.van.der.wilt@vru.nl of via telefoonnummer 088 878 41 48 en (vanaf 14 augustus) met de heer Arjen de Boer, teamleider Informatievoorziening via e-mailadres: a.de.boer@vru.nl of via telefoonnummer 088-878 35 75.
Kijk voor informatie over onze organisatie op onze website.
We zoeken twee collega's! We willen ook iemand de kans bieden die zich in dit vakgebied wil ontwikkelen. We zoeken collega's die de regie in handen nemen en proactief handelen. Daarbij ligt de focus op (team)ontwikkeling, verdere professionalisering van de dienstverlening en dit uitdragen naar de rest van de organisatie.
Je gaat aan de slag met het uitvoeren van projecten en het digitaliseren en verbeteren van informatiebeheer bij diverse processen.
Voor meer informatie of wil je solliciteren klik op de onder staande link.
Wil je jezelf stevig ontwikkelen als beginnend adviseur? Bij VHIC kijken we verder dan de inhoud, van zowel ons vakgebied als jouw CV. Als familiebedrijf staan we voor een warme en veilige werksfeer waarbij jouw ontwikkeling en welzijn voorop staan.
Gezamenlijk helpen we onze opdrachtgevers bij hun uitdagingen op het gebied van informatiemanagement. Vanuit onze eigen VHIC Faculty bieden we een intensief programma voor jonge professionals waarmee jij je binnen twee jaar ontwikkelt van trainee tot adviseur. Hier kun je de volledige vacature vinden: Werken bij VHIC
Je kunt hier je gegevens achterlaten voor een vrijblijvend kennisgesprek:
Bij ons staat de duurzame toegankelijkheid van informatie centraal. We zijn op zoek naar een Archivaris die ons helpt met het duurzaam opslaan, beheren en beschikbaar stellen van grote hoeveelheden informatie. Ben jij een expert op het gebied van archiefbeheer en klaar om aan de slag te gaan in een dynamische omgeving? Lees dan verder!
Wat ga je doen? Als Archivaris:
Werk je aan duurzame toegankelijkheid van informatie;
Leid en adviseer je bij informatiekundige projecten;
Ontwikkel en adviseer je op beleid en strategie met betrekking tot het archivistisch vakgebied;
Vertaal je landelijke en regionale ontwikkelingen naar oplossingen;
Implementeer je oplossingen zoals aansluiting op of inrichting van het e-depot en digitalisering van archieven;
Bewaak je de kaders van archivering en adviseer je over functionaliteit;
Ben je verantwoordelijk voor het gehele archief.
Wat zoeken we? We zoeken een Archivaris met:
hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur een diploma op het gebied van Informatiebeheer (SOD2 of LRM) en/of Archivistiek. Een VVA-opleiding is een pré;
Kennis van wet- en regelgeving, zoals de Archiefwet, Selectielijst, Wet open overheid en AVG;
Ruime werkervaring binnen het werkveld DIV, bij voorkeur in een toezichthoudende rol;
Ervaring met (cultureel) erfgoed en affiniteit met (gemeentelijke) geschiedenis;
Ervaring in het uitvoeren van analyses, audits en het opstellen van actie-en verbeterplannen;
Sterke overtuigingskracht, flexibiliteit en het vermogen om anderen te motiveren;
Helicopterview, analytisch denkvermogen en oplossingsgerichte instelling;
Dit kun je van ons verwachten
een bruto maandsalaris van maximaal € 5.009 (schaal 10 cao Gemeenten), afhankelijk van opleiding en ervaring.
volop mogelijkheden om je verder te ontwikkelen, bijvoorbeeld door het volgen van trainingen.
een jaarcontract, met de intentie tot omzetting naar vast dienstverband.
een reiskostenvergoeding van € 0,14 per kilometer gedurende het jaarcontract.
een vrij besteedbaar budget (Individueel Keuze Budget) van 17,05% bovenop je salaris. Je bepaalt zelf hoe en wanneer je jouw budget besteedt.
Ben je enthousiast?
Reageer dan via www.werkenbij.weststellingwerf.nl.Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Louise Miggels, teamleider Informatievoorziening (0561 691 287) en voor meer informatie over onze arbeidsvoorwaarden en wervingsprocedure met Astrid Borg, HR adviseur (0561 691 473).
Medewerker Kwaliteit en Control documentaire informatievoorziening32 - 36 uur per week, standplaats Wolvega
Binnen het team IV hebben we een cluster uitvoering en archief. Op het vlak van kwaliteit en control werk je samen met de senior IV uitvoering en adjunct archivaris. Daarnaast werk je samen met de archivaris en de informatieadviseurs binnen en buiten het team. Waar nodig spring je bij in de uitvoering.
Het team is in transitie naar volledig digitaal werken. Voor de komende periode brengt dat diverse uitdagingen met zich mee en daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste en ervaren DIV medewerker Kwaliteit en Control.
Wat ga je doen?
Jij toetst dagelijks de registraties van IV uitvoering, het archief en taak specifieke applicaties binnen en buiten IV. Daarnaast is het jouw taak de senior collega’s te ondersteunen waar nodig. Je denkt mee in vernieuwingen en verbeteringen van de poststromen en (digitale) archivering. Daarbij kijk je breed naar de kwaliteit van de documentenstromen in de organisatie. Aangezien jij je bezig houdt met overige voorkomende werkzaamheden ten behoeve van het team OWO IV ben jij een echte allrounder binnen het veelzijdige team.
Wie ben je?
Je bent een ervaren IV medewerker Kwaliteit en Control die gemeenten goed kent;
Je weet uit ervaring wat zaakgericht werken is, je kunt uit de voeten met een zaaksysteem en als pré breng je kennis van iZaaksuite met je mee;
Je bent uitstekend in staat om verbindingen te leggen in de uitvoering van kwaliteit en control;
Je bent flexibel en gaat daadkrachtig te werk, maar wel vanuit de teamgedachte. Goed communiceren is dan ook een sterk punt van jou;
Je werkt vanuit vraaggerichtheid en vindt kwaliteit en resultaat zeer belangrijk;
Kennis op het gebied van archivering en gemeentelijke werkprocessen zijn een pré.
Tot slot breng je een mbo+/hbo werk- en denkniveau mee op gebied van Documentaire Informatievoorziening (IDM/LRM/LARM of een soortgelijke opleiding).
Wij bieden
een bruto maandsalaris van maximaal € 4.052 (schaal 8 cao Gemeenten), afhankelijk van opleiding en ervaring.
volop mogelijkheden om je verder te ontwikkelen, bijvoorbeeld door het volgen van trainingen.
een jaarcontract, met de intentie tot omzetting naar vast dienstverband.
een reiskostenvergoeding van € 0,14 per kilometer gedurende het jaarcontract.
een vrij besteedbaar budget (Individueel Keuze Budget) van 17,05% bovenop je salaris. Je bepaalt zelf hoe en wanneer je jouw budget besteedt.
Informatie en sollicitatie
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Louise Miggels, teamleider Informatievoorziening (0561 691 287) en voor meer informatie over onze arbeidsvoorwaarden en wervingsprocedure met Pim van Donkersgoed, HR adviseur (06 57523941). Je kunt tot 15 oktober 2023 reageren door een brief met cv te sturen via www.werkenbij.weststellingwerf.nl.
Werken binnen het informatiedomein is actueler dan ooit! Onze omgeving verandert voortdurend: nieuwe wetten en normen doen hun intrede, evenals technologische ontwikkelingen en nieuwe manieren van werken.
Als afdelingshoofd ben jij samen met je 4 teamleiders verantwoordelijk voor de aansturing van ongeveer 100 medewerkers die werken aan een duurzaam toegankelijke informatiehuishouding van Rijkswaterstaat. De afdeling doet dit samen met alle Rijkswaterstaatmedewerkers want iedereen binnen Rijkswaterstaat is verantwoordelijk voor zijn eigen informatiebeheer. De kracht van de afdeling ligt in het helpen van medewerkers bij hun informatiebeheer, bijvoorbeeld door het praktisch toepasbaar maken van wet- en regelgeving en te adviseren over de inrichting van de informatiehuishouding. Jouw focus ligt op regievoeren op en bijdragen aan het programma Open op Orde. Je zorgt voor een goede landing van de nieuwe ontwikkelingen uit het programma Open op Orde in de afdeling. Daarbij zorg je dat de medewerkers klaar zijn voor de nieuwe ontwikkelingen. Daarnaast houd je je bezig met de herinrichting en herpositionering van de afdeling die de bekendheid en zichtbaarheid van de afdeling ten goede komt.
Eva van den Hurk-van 't Klooster
Word jij mijn nieuwe collega? Check
https://www.rhcvechtenvenen.nl/vacature/vacature-medewerker-digital... voor de superleuke vacature Medewerker Digitale Archieven bij het RHCVV. Heb je vragen over de vacature? Neem contact met mij op.
25 Jul 2023
Yvonne Welings
Word jij mijn nieuwe collega bij de gemeente Tilburg?
https://www.werkenvoortilburg.nl/vacatures/0ba6d5c7-d3d0-4ae3-863c-...
25 Jul 2023
Piet de Laat
Werken bij de Veiligheidsregio Utrecht?
Wil jij met jouw adviezen bijdragen aan beter beleid en betere processen binnen onze organisatie op het gebied van informatiebeheer? En ben jij daarnaast een echte teamspeler? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Adviseur informatiebeheer
32-36 uur per week (parttime/fulltime)
Wat ga je doen?
Samen met je collega’s ontwikkel en verbeter je het beleid op het gebied van informatiebeheer. Naast het opstellen van beleidsvoorstellen en het zorgen voor een goed besluitvormingsproces, is de implementatie van beleid en processen een belangrijk onderdeel van je werk. Je adviseert over en houdt toezicht op goede, geordende en toegankelijke informatie binnen de gehele organisatie op basis van wettelijke kaders. Je adviseert over de inrichting van processen en applicaties, vanuit jouw expertise op het gebied van informatiebeheer. Daarnaast maak je analyses van de processen en van de klantvraag. Je weet balans te vinden tussen wettelijke eisen en de bedrijfsbehoefte.
Jouw adviezen bij het opstellen van eisen bij de inkoop/aanbesteding van applicaties zijn van groot belang. Bij de uitvoering van informatiebeheertaken binnen de organisatie heb jij met je adviezen en ondersteuning een belangrijke rol. Je ontwikkelt, produceert en verbetert (continue) stuur- en managementinformatie. De principes van de archiefwetgeving, van selectielijsten en van andere relevante regelgeving vertaal je naar de informatieobjecten van de organisatie.
Je monitort ontwikkelingen binnen het vakgebied en fungeert op het gebied van informatiebeheer als aanspreekpunt voor leidinggevenden en medewerkers, met name bij complexe vraagstukken. Je signaleert knelpunten en maakt hier verbetervoorstellen voor.
Nieuwgierig geworden en wil je meer weten kijk dan op de vacature site: Carrière website (onlinevacatures.nl).
Let op: Wil je meer weten over de functie? Neem (tot 14 augustus) contact op met de heer Gerco van der Wilt, Afdelingshoofd I&I en CIO, via e-mailadres: g.van.der.wilt@vru.nl of via telefoonnummer 088 878 41 48 en (vanaf 14 augustus) met de heer Arjen de Boer, teamleider Informatievoorziening via e-mailadres: a.de.boer@vru.nl of via telefoonnummer 088-878 35 75.
Kijk voor informatie over onze organisatie op onze website.
26 Jul 2023
Esther Maes
Fijne zomerperiode!
Met misschien wel een nieuwe uitdaging bij Leiden University:
Archief adviseur (schaal 11):
https://www.universiteitleiden.nl/vacatures/2023/q2/13613-adviseur-...
Archief specialist (schaal 9/10):
https://www.universiteitleiden.nl/vacatures/2023/q2/13614-archief-s...
26 Jul 2023
Kim Kaak
We zoeken twee collega's! We willen ook iemand de kans bieden die zich in dit vakgebied wil ontwikkelen. We zoeken collega's die de regie in handen nemen en proactief handelen. Daarbij ligt de focus op (team)ontwikkeling, verdere professionalisering van de dienstverlening en dit uitdragen naar de rest van de organisatie.
Je gaat aan de slag met het uitvoeren van projecten en het digitaliseren en verbeteren van informatiebeheer bij diverse processen.
Voor meer informatie of wil je solliciteren klik op de onder staande link.
(junior) Specialist Informatiebeheer - Werken in Gelderland
26 Jul 2023
Frans Smit
Het Ministerie van Financiën zoekt een Kwaliteitszorgmanager Informatiehuishouding (S12).
Zie https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/kwaliteitszorgmanager-...
3 Aug 2023
Yvonne Welings
Aanvoerder Informatiemanagement
Werken bij Zeist. Vertrouwen. Kracht. Nabijheid.
Voor de afdeling Informatievoorziening is de gemeente Zeist op zoek naar een
Aanvoerder Informatiemanagement
Voor 32-36 uur per week
https://www.werkenbijzeist.nl/vacatures/285283-aanvoerder-informati...
6 Aug 2023
Yvonne Welings
Medewerker gemeente IJsselstein
Medewerker ICT- en Informatiebeheer - Gemeente IJsselstein (werkenb...
7 Aug 2023
Yvonne Welings
Data-analist GHO gemeenten:
Data-analist – Werken voor de gemeente Oisterwijk (werkenvooroister...
7 Aug 2023
Yvonne Welings
Teammanager Data, Informatie en Technologie - Vakblad Od I Overheid...
7 Aug 2023
Yvonne Welings
- Functioneel applicatiebeheerder Omgevingsvergunningen Nieuwegein (b...
- Informatiemanager (binnenlandsbestuur.nl) Haaksbergen
- Informatiemanager / Coördinator (binnenlandsbestuur.nl) Opmeer
- Coördinerend senior juridisch adviseur (binnenlandsbestuur.nl)
- Projectmanager inrichten CIO-Office (binnenlandsbestuur.nl)
- Senior Informatiemedewerker/recordbeheerder Documentaire Informatie... Steenbergen
- Adviseur Informatievoorziening (werkeninwestbrabant.nl) Woensdrecht
14 Aug 2023
Jeltsje Stobbe
Adviseur Digitale Informatie (Regionaal Archief Alkmaar)
16 Aug 2023
Femke Mooijekind
Nieuwe collega gezocht!
Kijk hier voor meer informatie:
Recordmanager (Gemeente Zaanstad)
17 Aug 2023
Yvonne Welings
Vacature: Medewerker Archiefbewerking (Niveau 3), Doc-Direkt - Werk...
21 Aug 2023
Yvonne Welings
Informatie Adviseur vacature in Oisterwijk | Tweakers Carrière
24 Aug 2023
Yvonne Welings
https://harveynashv1-1481085-nl-nlnl-api.sites.4matnetworks.com/job...
Recordbeheerder Leeuwarden
25 Aug 2023
Yvonne Welings
Recordmanager / Adviseur DIV (opdrachtoverheid.nl)
Gemeente Goirle
25 Aug 2023
Yvonne Welings
- Regionaal Historisch Centrum Vecht en Venen - Medewerker Digitale A...
- Vacature: Adviseur Informatiebeheer , Ministerie van Binnenlandse Z...
- Vacature: Adviseur Informatiebeheer | Brandweer Brabant-Noord
- Adviseur archief en informatiebeheer - Universiteit Leiden
- Adviseur informatiebeheer - De Nederlandsche Bank | Banken.nl
28 Aug 2023
VHIC
Wil je jezelf stevig ontwikkelen als beginnend adviseur?
Bij VHIC kijken we verder dan de inhoud, van zowel ons vakgebied als jouw CV. Als familiebedrijf staan we voor een warme en veilige werksfeer waarbij jouw ontwikkeling en welzijn voorop staan.
Gezamenlijk helpen we onze opdrachtgevers bij hun uitdagingen op het gebied van informatiemanagement. Vanuit onze eigen VHIC Faculty bieden we een intensief programma voor jonge professionals waarmee jij je binnen twee jaar ontwikkelt van trainee tot adviseur. Hier kun je de volledige vacature vinden: Werken bij VHIC
Je kunt hier je gegevens achterlaten voor een vrijblijvend kennisgesprek:
Maak kennis met ons - VHIC
28 Aug 2023
Yvonne Welings
Projectleider Grip op Informatie bij VNG Realisatie (tijdelijke opd...
30 Aug 2023
Yvonne Welings
Vacature Medewerker Scanstraat - Medewerker Scanstraat - Mommerskwa...
Vacature Adviseur Digitale Informatievoorziening - Adviseur Digital...
6 Sept 2023
Yvonne Welings
- Lead Assessor bij VNG Realisatie (tijdelijke opdracht) | VNG
- Specialistisch Adviseur Digitale Transformatie bij VNG Realisatie (...
- Beleidsmedewerker Digitale Overheid bij VNG Realisatie (tijdelijke ...
11 Sept 2023
Yvonne Welings
Vacature Archiefinspecteur (32 uur) - BHIC
12 Sept 2023
Yvonne Welings
Verschillende vacatures bij de gemeente Zundert:
Vacatures - gemeente Zundert
13 Sept 2023
Yvonne Welings
Vacature Adviseur Informatiemanagement (DI) - Werken voor Delft
18 Sept 2023
Yvonne Welings
Interim Archivaris | Publiek Netwerk
Werken bij de provincie Noord-Brabant | Data Governance Specialist ...
Werken bij de provincie Noord-Brabant | Interbestuurlijk toezichtho...
18 Sept 2023
Yvonne Welings
- Strategisch adviseur informatiebeleid Werk, Inkomen, Schulden en In...
23 Sept 2023
Yvonne Welings
Informatiespecialist | vacatures |Rijksoverheid - Werken voor Neder...
25 Sept 2023
Yvonne Welings
- Functioneel beheerder (binnenlandsbestuur.nl) Zutphen
25 Sept 2023
Yvonne Welings
Vacature-details – Werken bij de gemeente Tholen
27 Sept 2023
PSA Gemeente Weststellingwerf
Archivaris 24 uur per week, Weststellingwerf
De gemeente Weststellingwerf is op zoek naar een:
Archivaris - 24 uur per week, standplaats Wolvega
Bij ons staat de duurzame toegankelijkheid van informatie centraal. We zijn op zoek naar een Archivaris die ons helpt met het duurzaam opslaan, beheren en beschikbaar stellen van grote hoeveelheden informatie. Ben jij een expert op het gebied van archiefbeheer en klaar om aan de slag te gaan in een dynamische omgeving? Lees dan verder!
Wat ga je doen?
Als Archivaris:
Wat zoeken we?
We zoeken een Archivaris met:
Dit kun je van ons verwachten
Ben je enthousiast?
Reageer dan via www.werkenbij.weststellingwerf.nl. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Louise Miggels, teamleider Informatievoorziening (0561 691 287) en voor meer informatie over onze arbeidsvoorwaarden en wervingsprocedure met Astrid Borg, HR adviseur (0561 691 473).
27 Sept 2023
PSA Gemeente Weststellingwerf
Medewerker Kwaliteit en control documentaire informatievoorziening ...
De gemeente Weststellingwerf is op zoek naar een:
Medewerker Kwaliteit en Control documentaire informatievoorziening 32 - 36 uur per week, standplaats Wolvega
Binnen het team IV hebben we een cluster uitvoering en archief. Op het vlak van kwaliteit en control werk je samen met de senior IV uitvoering en adjunct archivaris. Daarnaast werk je samen met de archivaris en de informatieadviseurs binnen en buiten het team. Waar nodig spring je bij in de uitvoering.
Het team is in transitie naar volledig digitaal werken. Voor de komende periode brengt dat diverse uitdagingen met zich mee en daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste en ervaren DIV medewerker Kwaliteit en Control.
Wat ga je doen?
Jij toetst dagelijks de registraties van IV uitvoering, het archief en taak specifieke applicaties binnen en buiten IV. Daarnaast is het jouw taak de senior collega’s te ondersteunen waar nodig. Je denkt mee in vernieuwingen en verbeteringen van de poststromen en (digitale) archivering. Daarbij kijk je breed naar de kwaliteit van de documentenstromen in de organisatie. Aangezien jij je bezig houdt met overige voorkomende werkzaamheden ten behoeve van het team OWO IV ben jij een echte allrounder binnen het veelzijdige team.
Wie ben je?
Tot slot breng je een mbo+/hbo werk- en denkniveau mee op gebied van Documentaire Informatievoorziening (IDM/LRM/LARM of een soortgelijke opleiding).
Wij bieden
Informatie en sollicitatie
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Louise Miggels, teamleider Informatievoorziening (0561 691 287) en voor meer informatie over onze arbeidsvoorwaarden en wervingsprocedure met Pim van Donkersgoed, HR adviseur (06 57523941). Je kunt tot 15 oktober 2023 reageren door een brief met cv te sturen via www.werkenbij.weststellingwerf.nl.
27 Sept 2023
Yvonne Welings
- Allround Medewerker Informatiebeheer (krimpenaandenijssel.nl)
29 Sept 2023
Yvonne Welings
Senior Recordmanager (werkeninwestbrabant.nl) Breda
Functioneel beheerder (werkeninwestbrabant.nl) Breda
Data beheerder (werkeninwestbrabant.nl) Goirle
Projectleider Brabants Migratie Informatie Punt (werkeninwestbraban... Breda
Medewerker Informatie Beheer voor 36 uur per week (werkeninwestbrab... Roosendaal
29 Sept 2023
Yvonne Welings
Gemeente Velsen Team Informatie - Allround Recordmedewerker (easycr...
30 Sept 2023
Yvonne Welings
Recordmanager | Gemeente Alphen aan den Rijn (werkenbijalphenaanden...
30 Sept 2023
Maarten van Damme
Afdelingshoofd Documentair Informatiemanagement
Rijkswaterstaat
Reageren voor 11 oktober!
Werken binnen het informatiedomein is actueler dan ooit! Onze omgeving verandert voortdurend: nieuwe wetten en normen doen hun intrede, evenals technologische ontwikkelingen en nieuwe manieren van werken.
Als afdelingshoofd ben jij samen met je 4 teamleiders verantwoordelijk voor de aansturing van ongeveer 100 medewerkers die werken aan een duurzaam toegankelijke informatiehuishouding van Rijkswaterstaat. De afdeling doet dit samen met alle Rijkswaterstaatmedewerkers want iedereen binnen Rijkswaterstaat is verantwoordelijk voor zijn eigen informatiebeheer. De kracht van de afdeling ligt in het helpen van medewerkers bij hun informatiebeheer, bijvoorbeeld door het praktisch toepasbaar maken van wet- en regelgeving en te adviseren over de inrichting van de informatiehuishouding. Jouw focus ligt op regievoeren op en bijdragen aan het programma Open op Orde. Je zorgt voor een goede landing van de nieuwe ontwikkelingen uit het programma Open op Orde in de afdeling. Daarbij zorg je dat de medewerkers klaar zijn voor de nieuwe ontwikkelingen. Daarnaast houd je je bezig met de herinrichting en herpositionering van de afdeling die de bekendheid en zichtbaarheid van de afdeling ten goede komt.
Meer info en solliciteren: Afdelingshoofd documentair informatiemanagement - Rijkswaterstaat
2 Okt 2023
Yvonne Welings
Projectleider / Adviseur Informatisering (32/36 uur) (vrmwb.nl)
2 Okt 2023
Yvonne Welings
Archivaris / Teamleider - JS Consultancy Eindhoven
9 Okt 2023
Yvonne Welings
Informatiearchitect Veiligheidsregio Rotterdam: https://werkenbijvrr.nl/alle-vacatures/vacaturepagina/246/informati...
Informatiebeheerder gemeente Nijmegen: https://vacatures.nijmegen.nl/vacatures/detail/?tx_pneasyvacancies_...
11 Okt 2023
Alex l'Ami
Adviseur informatiebeheer bij Defensie: https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/medior-adviseur-inform...
12 Okt 2023
Yvonne Welings
Beleidsadviseur data-arbeidszaken gemeenten (28-36 uur) | VNG
23 Okt 2023
Yvonne Welings
Teammanager Informatie (binnenlandsbestuur.nl) gemeente Houten
23 Okt 2023
Job Nijssen
Vacature Senior Adviseur Informatiehuishouding
Ben jij op zoek naar een uitdaging in de Informatiehuishouding? Dat treft! Bij de GGD Brabant-Zuidoost zijn we op zoek naar een Senior Adviseur Informatiehuishouding (1,0 fte)
25 Okt 2023
Yvonne Welings
https://www.ggdwb.nl/vacatures/3245809
26 Okt 2023
Yvonne Welings
En nog een informatiecoach nu bij de gemeente Breda:
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/informatiecoach-3/?cn_...
26 Okt 2023
Tineke Groot
Bij de Reinwardt Academie (HBO-opleiding cultureel erfgoed / musea) is een vacature voor: Bibliotheekmedewerker:https://www.reinwardt.ahk.nl/actueel/vacature...
27 Okt 2023
Yvonne Welings
Het Flevolands Archief - Wil je graag werken bij het jongste Region...
30 Okt 2023
Annelies
https://werkenbij.tweedekamer.nl/vacatures/archivaris
31 Okt 2023
Annelies
https://werkenbij.tweedekamer.nl/vacatures/coordinator-bewustzijn-e...
31 Okt 2023