Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
Werken binnen de informatiehuishouding is actueler dan ooit! Onze omgeving verandert voortdurend: nieuwe wetten en normen doen hun intrede, evenals technologische ontwikkelingen en nieuwe manieren van werken. Bij Rijkswaterstaat zijn de informatiestromen dan ook complex en nemen snel toe. Ben jij het gezicht, de vraagbaak én adviseur naar interne klanten over hoe zij hun informatie duurzaam beheren? Heb jij ervaring met informatiemanagement en ben je een echte netwerker? Kom dan werken bij Rijkswaterstaat als regisseur informatiehuishouding!
Werken binnen de informatiehuishouding is actueler dan ooit! Onze omgeving verandert voortdurend: nieuwe wetten en normen doen hun intrede, evenals technologische ontwikkelingen en nieuwe manieren van werken. Bij Rijkswaterstaat zijn de informatiestromen dan ook complex en nemen snel toe. Ben jij het gezicht, de vraagbaak én adviseur naar interne klanten over hoe zij hun informatie duurzaam beheren? Heb jij ervaring met informatiemanagement en ben je een echte netwerker? Kom dan werken bij Rijkswaterstaat als regisseur informatiehuishouding!
Werken binnen de informatiehuishouding is actueler dan ooit! Onze omgeving verandert voortdurend: nieuwe wetten en normen doen hun intrede, evenals technologische ontwikkelingen en nieuwe manieren van werken. Bij Rijkswaterstaat zijn de informatiestromen dan ook complex en nemen snel toe. Ben jij het gezicht, de vraagbaak én adviseur naar interne klanten over hoe zij hun informatie duurzaam beheren? Heb jij ervaring met informatiemanagement en ben je een echte netwerker? Kom dan werken bij Rijkswaterstaat als regisseur informatiehuishouding!
Zorg jij ervoor dat medewerkers bij de Radboud Universiteit kunnen werken met goed vindbare documentaire informatie? Vind je het leuk om informatie digitaal te verwerken maar ook om fysieke dossiers als erfgoed gereed te maken voor permanente bewaring? Word dan onze nieuwe collega en solliciteer op deze vacature! Als recordbeheerder registreer je samen met jouw collega's de post. Je verwerkt, beheert en archiveert digitale en fysieke documenten en dossiers in ons document management systeem (DMS) Corsa. Dit doe je op een tijdige en adequate manier en volgens interne en wettelijke richtlijnen. Daarnaast selecteer en waardeer je dossiers conform het Selectiedocument voor Universiteiten. Je zorgt er bovendien voor dat dynamische dossiers in goede en verzorgde staat opgenomen worden in het Universiteitsarchief. Het is mede jouw verantwoordelijkheid om de kwaliteit en toegankelijkheid van informatie te bewaken, zodat medewerkers en onderzoekers snel de juiste informatie kunnen vinden. Jouw werkdag is geslaagd als je registraties in Corsa en de dossiers in het Universiteitsarchief er tip top uit zien. Naast het materieel verzorgen van fysieke dossiers ben je ook in staat je werk te doen en mee te groeien in de zich verder ontwikkelende wereld van digitaal informatiebeheer binnen de bestuursondersteunende eenheden van de Radboud Universiteit. Je denkt waar mogelijk mee over het doorvoeren van efficiëntieslagen of neemt deel aan projecten. Het is een functie met mooie uitdagingen, mogelijkheden voor eigen inbreng en ruimte voor een gezonde balans in werk en privé. Je kunt reageren tot en met 29 mei 2023!
Wij zijn op zoek naar een Medewerker Informatiebeheer. Voor 32 tot 36 uur per week (schaal 7). Ben óf ken jij de geschikte kandidaat voor deze functie? Reageren kan tot en met 23 juni 2023! Meer informatie over deze vacature vind je op ➡️ https://bit.ly/3NiF7Pq
Onze vacatures worden altijd meegenomen in de HCL nieuwsbrief.Schrijf je in voor deze nieuwsbriefom op de hoogte te worden gehouden van vacatures en ander nieuws van het HCL!
open sollicitaties
Is er op dit moment geen vacature die bij je past? Dat kan volgende maand veranderen. Vandaar dat we open sollicitaties ook in behandeling nemen. Open sollicitaties kunnen gestuurd worden naarsecretariaat@hclimburg.nl. Vermeld in je mail of brief de functie(s) of vakgebieden waar je eventueel interesse in hebt en voeg je cv toe zodat wij een goed beeld krijgen van jou en je werkervaring. Naar aanleiding van je open sollicitatie zal er altijd contact met je opgenomen worden.
De gemeente Meierijstad is op zoek naar een Informatiespecialist met doorgroeimogelijkheden naar een functie als adviseur Informatiebeheer en/of kwaliteitsmedewerker.
Wil jij met een team van professionals een bijdrage leveren aan het moderniseren van de Informatiehuishouding van het CBR?
Weet jij op inspirerende wijze onze interne klanten mee te nemen in het belang van een goede Informatiehuishouding? Wil jij ze adviseren over hoe zij hun informatie duurzaam beheren en zoek je daarin vernieuwende en aantrekkelijke manieren? Het CIO-Office van het CBR is verantwoordelijk voor het op orde krijgen en houden van de Informatiehuishouding. Als adviseur ben je onderdeel van dit team, waarin jij met een collega-adviseur Informatiehuishouding, architecten, privacy- en security-officers, informatiemanagers en andere adviseurs samenwerkt.
Ben jij de informatieprofessional die wij zoeken bij de gemeente Breda? Wegens vertrek van een van de collega's zijn wij zijn op zoek naar een informatiecoach die ons team (team Documentmanagement) wil komen versterken. Uitdagingen op het gebied van informatiebeheer meer dan genoeg bij deze mooie organisatie!
Vacature bij de Provincie Noord-Brabant: Vind jij het belangrijk dat de overheid open en transparant is? Wil jij hieraan bijdragen? Lijkt het je mooi in een dynamische overheidsorganisatie te werken? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou! Jij bent de spil in de organisatie als het gaat om de Wet Open Overheid (Woo) en bent medeverantwoordelijk om ervoor te zorgen dat de provincie conform deze wet kan en blijft werken.
Medewerker informatiebeheer bij Provincie Noord-Holland 32 - 36 uur | Haarlem | € 2.754 - € 3.877
Als medewerker informatiebeheer bij de provincie Noord-Holland speel je een belangrijke rol in het verbeteren van ons informatiebeheer. Je werkt samen met ervaren collega's en adviseurs informatiebeheer om te begrijpen hoe verschillende afdelingen binnen de organisatie omgaan met informatie en hoe ze dossiers beheren. Je registreert en verstuurt post, controleert digitale dossiers en bewaakt informatieregistratie en -bewaartermijnen. Daarnaast groei je in je rol, waarbij je optreedt als het gezicht van het team, advies geeft over digitaal documentbeheer en meedenkt over verbetering van werkprocessen. Je ontwikkelt jezelf en helpt collega's met vragen over informatiebeheer.
Bij de provincie Noord-Holland werk je aan de toekomst. Samen met 1.400 collega's zet je je in voor een mooie, plezierige en veilige woon- en werkomgeving voor ruim 2,8 miljoen Noord-Hollanders. Je hebt de vrijheid om je eigen pad te kiezen en je ambities waar te maken. Je werkt bij de unit Documentaire Informatievoorziening (DIV), waarin je samen met je collega's verantwoordelijk bent voor registratie, postverzending, dienstverlening en informatieverstrekking. Je werkt in een team dat gericht is op samenwerking en continue verbetering.
Profiel:
Gericht op samenwerking en heldere communicatie.
Proactief en enthousiast in het oppakken van werk.
Bereid om zelfstandig informatie op te halen en de unit te vertegenwoordigen.
Nieuwsgierig en leergierig.
Doelgericht en resultaatgericht.
Minimaal een mbo 4-diploma en een opleiding op het gebied van informatiebeheer.
Ervaring met registratie en archivering in een informatiesysteem.
Ervaring met kwaliteitscontroles op het gebied van informatiebeheer.
Bij voorkeur ervaring met werken in een documentmanagementsysteem of SharePoint.
Reageer voor 20 juli 2023via de sollicitatiebutton. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Colin Kraan (adviseur informatiebeheer) via 06 – 31688240 of Irma Lind-Heijenk (unitmanager Documentaire Informatievoorziening) via 06-18609399.
We streven naar diversiteit in onze teams en nodigen kandidaten met potentie en ambitie uit om te solliciteren, zelfs als ze niet volledig aan de functie-eisen voldoen. Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Werken binnen het informatiedomein is actueler dan ooit! Onze omgeving verandert voortdurend: nieuwe wetten en normen doen hun intrede, evenals technologische ontwikkelingen en nieuwe manieren van werken.
Als afdelingshoofd ben jij samen met je 4 teamleiders verantwoordelijk voor de aansturing van ongeveer 100 medewerkers die werken aan een duurzaam toegankelijke informatiehuishouding van Rijkswaterstaat. De afdeling doet dit samen met alle Rijkswaterstaatmedewerkers want iedereen binnen Rijkswaterstaat is verantwoordelijk voor zijn eigen informatiebeheer. De kracht van de afdeling ligt in het helpen van medewerkers bij hun informatiebeheer, bijvoorbeeld door het praktisch toepasbaar maken van wet- en regelgeving en te adviseren over de inrichting van de informatiehuishouding. Jouw focus ligt op regievoeren op en bijdragen aan het programma Open op Orde. Je zorgt voor een goede landing van de nieuwe ontwikkelingen uit het programma Open op Orde in de afdeling. Daarbij zorg je dat de medewerkers klaar zijn voor de nieuwe ontwikkelingen. Daarnaast houd je je bezig met de herinrichting en herpositionering van de afdeling die de bekendheid en zichtbaarheid van de afdeling ten goede komt.
Projectleider Versnellen?!? Deze functietitel zal je nergens anders tegenkomen. Ook voor ons is dit nieuw, want we hebben hoge ambities! De komende drie jaar willen wij fors investeren in de toegang tot onze erfgoedcollecties.
Ben je een kei in projectmatig werken, ben je hands-on en beschik je over goede communicatieve en digitale vaardigheden? Maak jij graag tempo en krijg je anderen mee in een hogere versnelling, met oog voor ieders kwaliteiten? Dan is deze functie iets voor jou!
We zoeken twee collega's! We zoeken collega's die de regie in handen nemen en proactief handelen. Daarbij ligt de focus op (team)ontwikkeling, verdere professionalisering van de dienstverlening en dit uitdragen naar de rest van de organisatie.
Je gaat aan de slag met het uitvoeren van projecten en het digitaliseren en verbeteren van informatiebeheer bij processen.
Voor meer informatie of wil je solliciteren klik op de onder staande link.
Wil jij met jouw adviezen bijdragen aan beter beleid en betere processen binnen onze organisatie op het gebied van informatiebeheer? En ben jij daarnaast een echte teamspeler? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Adviseur informatiebeheer
32-36 uur per week (parttime/fulltime)
Wat ga je doen?
Samen met je collega’s ontwikkel en verbeter je het beleid op het gebied van informatiebeheer. Naast het opstellen van beleidsvoorstellen en het zorgen voor een goed besluitvormingsproces, is de implementatie van beleid en processen een belangrijk onderdeel van je werk. Je adviseert over en houdt toezicht op goede, geordende en toegankelijke informatie binnen de gehele organisatie op basis van wettelijke kaders. Je adviseert over de inrichting van processen en applicaties, vanuit jouw expertise op het gebied van informatiebeheer. Daarnaast maak je analyses van de processen en van de klantvraag. Je weet balans te vinden tussen wettelijke eisen en de bedrijfsbehoefte.
Jouw adviezen bij het opstellen van eisen bij de inkoop/aanbesteding van applicaties zijn van groot belang. Bij de uitvoering van informatiebeheertaken binnen de organisatie heb jij met je adviezen en ondersteuning een belangrijke rol. Je ontwikkelt, produceert en verbetert (continue) stuur- en managementinformatie. De principes van de archiefwetgeving, van selectielijsten en van andere relevante regelgeving vertaal je naar de informatieobjecten van de organisatie.
Je monitort ontwikkelingen binnen het vakgebied en fungeert op het gebied van informatiebeheer als aanspreekpunt voor leidinggevenden en medewerkers, met name bij complexe vraagstukken. Je signaleert knelpunten en maakt hier verbetervoorstellen voor.
Let op: Wil je meer weten over de functie? Neem (tot 14 augustus) contact op met de heer Gerco van der Wilt, Afdelingshoofd I&I en CIO, via e-mailadres: g.van.der.wilt@vru.nl of via telefoonnummer 088 878 41 48 en (vanaf 14 augustus) met de heer Arjen de Boer, teamleider Informatievoorziening via e-mailadres: a.de.boer@vru.nl of via telefoonnummer 088-878 35 75.
Kijk voor informatie over onze organisatie op onze website.
We zoeken twee collega's! We willen ook iemand de kans bieden die zich in dit vakgebied wil ontwikkelen. We zoeken collega's die de regie in handen nemen en proactief handelen. Daarbij ligt de focus op (team)ontwikkeling, verdere professionalisering van de dienstverlening en dit uitdragen naar de rest van de organisatie.
Je gaat aan de slag met het uitvoeren van projecten en het digitaliseren en verbeteren van informatiebeheer bij diverse processen.
Voor meer informatie of wil je solliciteren klik op de onder staande link.
Maarten van Damme
Rijkswaterstaat
Vacature Regisseur informatiehuishouding (32-36 uur)
Werken binnen de informatiehuishouding is actueler dan ooit! Onze omgeving verandert voortdurend: nieuwe wetten en normen doen hun intrede, evenals technologische ontwikkelingen en nieuwe manieren van werken. Bij Rijkswaterstaat zijn de informatiestromen dan ook complex en nemen snel toe. Ben jij het gezicht, de vraagbaak én adviseur naar interne klanten over hoe zij hun informatie duurzaam beheren? Heb jij ervaring met informatiemanagement en ben je een echte netwerker? Kom dan werken bij Rijkswaterstaat als regisseur informatiehuishouding!
Je kunt reageren tot 5 juni 2023.
22 Mei 2023
Maarten van Damme
Rijkswaterstaat
Vacature Adviseur informatiehuishouding (32-36 uur)
Werken binnen de informatiehuishouding is actueler dan ooit! Onze omgeving verandert voortdurend: nieuwe wetten en normen doen hun intrede, evenals technologische ontwikkelingen en nieuwe manieren van werken. Bij Rijkswaterstaat zijn de informatiestromen dan ook complex en nemen snel toe. Ben jij het gezicht, de vraagbaak én adviseur naar interne klanten over hoe zij hun informatie duurzaam beheren? Heb jij ervaring met informatiemanagement en ben je een echte netwerker? Kom dan werken bij Rijkswaterstaat als regisseur informatiehuishouding!
Je kunt reageren tot 2 juni 2023.
Meer informatie op de website van Rijkswaterstaat.
22 Mei 2023
Maarten van Damme
Rijkswaterstaat
Vacature Regisseur informatiehuishouding Expertise (32-36 uur)
Werken binnen de informatiehuishouding is actueler dan ooit! Onze omgeving verandert voortdurend: nieuwe wetten en normen doen hun intrede, evenals technologische ontwikkelingen en nieuwe manieren van werken. Bij Rijkswaterstaat zijn de informatiestromen dan ook complex en nemen snel toe. Ben jij het gezicht, de vraagbaak én adviseur naar interne klanten over hoe zij hun informatie duurzaam beheren? Heb jij ervaring met informatiemanagement en ben je een echte netwerker? Kom dan werken bij Rijkswaterstaat als regisseur informatiehuishouding!
Je kunt reageren tot 5 juni 2023.
Meer informatie op de website van Mobiliteitsbank.
22 Mei 2023
Anton van Dorp
Radboud Universiteit
Vacature Recordbeheerder (0,75 fte)
Zorg jij ervoor dat medewerkers bij de Radboud Universiteit kunnen werken met goed vindbare documentaire informatie? Vind je het leuk om informatie digitaal te verwerken maar ook om fysieke dossiers als erfgoed gereed te maken voor permanente bewaring? Word dan onze nieuwe collega en solliciteer op deze vacature!
Als recordbeheerder registreer je samen met jouw collega's de post. Je verwerkt, beheert en archiveert digitale en fysieke documenten en dossiers in ons document management systeem (DMS) Corsa. Dit doe je op een tijdige en adequate manier en volgens interne en wettelijke richtlijnen. Daarnaast selecteer en waardeer je dossiers conform het Selectiedocument voor Universiteiten. Je zorgt er bovendien voor dat dynamische dossiers in goede en verzorgde staat opgenomen worden in het Universiteitsarchief. Het is mede jouw verantwoordelijkheid om de kwaliteit en toegankelijkheid van informatie te bewaken, zodat medewerkers en onderzoekers snel de juiste informatie kunnen vinden. Jouw werkdag is geslaagd als je registraties in Corsa en de dossiers in het Universiteitsarchief er tip top uit zien.
Naast het materieel verzorgen van fysieke dossiers ben je ook in staat je werk te doen en mee te groeien in de zich verder ontwikkelende wereld van digitaal informatiebeheer binnen de bestuursondersteunende eenheden van de Radboud Universiteit. Je denkt waar mogelijk mee over het doorvoeren van efficiëntieslagen of neemt deel aan projecten. Het is een functie met mooie uitdagingen, mogelijkheden voor eigen inbreng en ruimte voor een gezonde balans in werk en privé.
Je kunt reageren tot en met 29 mei 2023!
23 Mei 2023
Kim Kaak
We zoeken een collega? Zoek je een uitdagende baan in een platte en zelfsturende organisatie. Solliciteer!
https://www.werkeningelderland.nl/vacature/80512/specialist-informa...
26 Mei 2023
Yvonne Welings
- Adviseur strategische openbaarheid Nationaal Archief
-
Strategisch adviseur Informatievoorzieningen ABG-gemeenten
30 Mei 2023
Yvonne Welings
- Senior Inspecteur Informatiemanagement (binnenlandsbestuur.nl) RHC Eindhoven, herhaalde oproep
- Senior beleidsmedewerker Informatiesamenleving (binnenlandsbestuur.nl) VNG Realisatie
- Stagiair Data (werkeninwestbrabant.nl) Equalit
Data-analist (werkeninwestbrabant.nl) Bergen op Zoom
Gemeente Deventer zoekt een Informatie Architect (gemeentebanen.nl) Deventer
- Gemeente Schagen zoekt een Adviseur informatie (gemeentebanen.nl)
- De BUCH zoekt een Informatie adviseur (gemeentebanen.nl)
- Streekarchief Midden-Holland zoekt een Adviseur Digitale Informatie...
- Gemeente Dordrecht zoekt een Kwaliteitsmedewerker Informatiebeheer ...
- Gemeente Zaanstad zoekt een Informatieadviseur (gemeentebanen.nl)
- Gemeente Medemblik zoekt een Specialist Informatiebeheer (gemeenteb...
- Gemeente Vijfheerenlanden zoekt een Medewerker (Digitale) Informati...
12 Jun 2023
Rianne van der Wal
Adviseur Informatiebeheer
Veiligheidsregio Utrecht
13 Jun 2023
Yvonne Welings
Vacature bij het Regionaal Archief Tilburg
https://www.werkenbijmommerskwartier.nl/vacaturebeschrijving-region...
13 Jun 2023
Lieuwe
Gemeente Het Hogeland
Wij zijn op zoek naar een Medewerker Informatiebeheer. Voor 32 tot 36 uur per week (schaal 7). Ben óf ken jij de geschikte kandidaat voor deze functie? Reageren kan tot en met 23 juni 2023! Meer informatie over deze vacature vind je op ➡️ https://bit.ly/3NiF7Pq
14 Jun 2023
Yvonne Welings
Het HCL heeft op dit moment twee openstaande vacatures. We zijn op zoek naar:
Onze vacatures worden altijd meegenomen in de HCL nieuwsbrief. Schrijf je in voor deze nieuwsbrief om op de hoogte te worden gehouden van vacatures en ander nieuws van het HCL!
open sollicitaties
Is er op dit moment geen vacature die bij je past? Dat kan volgende maand veranderen. Vandaar dat we open sollicitaties ook in behandeling nemen. Open sollicitaties kunnen gestuurd worden naar secretariaat@hclimburg.nl. Vermeld in je mail of brief de functie(s) of vakgebieden waar je eventueel interesse in hebt en voeg je cv toe zodat wij een goed beeld krijgen van jou en je werkervaring. Naar aanleiding van je open sollicitatie zal er altijd contact met je opgenomen worden.
14 Jun 2023
Esther
Vertaal jij onze werkprocessen naar goed informatiebeheer?
De gemeente Utrechtse Heuvelrug is op zoek naar een Informatie- en Archiefspecialist (32-36 uur per week). Reageer voor 2 juli:
Informatie- en archiefspecialist (32-36 uur per week) | Heuvelrug
19 Jun 2023
Antoine van der Velden
De gemeente Meierijstad is op zoek naar een Informatiespecialist met doorgroeimogelijkheden naar een functie als adviseur Informatiebeheer en/of kwaliteitsmedewerker.
Informatiespecialist%20gemeente%20Meierijstad.pdf
20 Jun 2023
Yvonne Welings
Domeinarchitect bedrijfsvoering - Werken bij de Gemeente Utrecht (w...
21 Jun 2023
Simone Hensen
Adviseur Informatiebeheer/ Informatiehuishouding
Wil jij met een team van professionals een bijdrage leveren aan het moderniseren van de Informatiehuishouding van het CBR?
Weet jij op inspirerende wijze onze interne klanten mee te nemen in het belang van een goede Informatiehuishouding? Wil jij ze adviseren over hoe zij hun informatie duurzaam beheren en zoek je daarin vernieuwende en aantrekkelijke manieren?
Het CIO-Office van het CBR is verantwoordelijk voor het op orde krijgen en houden van de Informatiehuishouding. Als adviseur ben je onderdeel van dit team, waarin jij met een collega-adviseur Informatiehuishouding, architecten, privacy- en security-officers, informatiemanagers en andere adviseurs samenwerkt.
Het CBR zoekt een Adviseur Informatiebeheer
23 Jun 2023
Stefan Heirbaut
Informatiecoach
Ben jij de informatieprofessional die wij zoeken bij de gemeente Breda? Wegens vertrek van een van de collega's zijn wij zijn op zoek naar een informatiecoach die ons team (team Documentmanagement) wil komen versterken. Uitdagingen op het gebied van informatiebeheer meer dan genoeg bij deze mooie organisatie!
Wie wordt mijn collega?
Informatiecoach (werkeninwestbrabant.nl)
26 Jun 2023
Yvonne Welings
https://dvvwesthoek.be/nl/nieuws_westhoekoverleg/deskundige-informa...
26 Jun 2023
Yvonne Welings
https://www.werkenvoorrotterdam.nl/vacatures/studiezaalmedewerker-1...
Studiezaalmedewerker Rotterdam
27 Jun 2023
Sabine van Rijn
Vacature bij de Provincie Noord-Brabant: Vind jij het belangrijk dat de overheid open en transparant is? Wil jij hieraan bijdragen? Lijkt het je mooi in een dynamische overheidsorganisatie te werken? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou! Jij bent de spil in de organisatie als het gaat om de Wet Open Overheid (Woo) en bent medeverantwoordelijk om ervoor te zorgen dat de provincie conform deze wet kan en blijft werken.
https://werkenvoor.brabant.nl/vacature/2848/co%C3%B6rdinator-wet-op...
29 Jun 2023
Sabine van Rijn
Inhuuropdracht bij de Provincie Noord-Brabant:
Projectleider beleid informatiebeheer
Schrijf je op tijd in bij www.werkeninnoordoostbrabant.nl om te kunnen solliciteren:
https://inhuurdesk.werkeninnoordoostbrabant.nl/Tender/ViewTender/6146
29 Jun 2023
Aileen Stoop
Medewerker informatiebeheer bij Provincie Noord-Holland
32 - 36 uur | Haarlem | € 2.754 - € 3.877
Als medewerker informatiebeheer bij de provincie Noord-Holland speel je een belangrijke rol in het verbeteren van ons informatiebeheer. Je werkt samen met ervaren collega's en adviseurs informatiebeheer om te begrijpen hoe verschillende afdelingen binnen de organisatie omgaan met informatie en hoe ze dossiers beheren. Je registreert en verstuurt post, controleert digitale dossiers en bewaakt informatieregistratie en -bewaartermijnen. Daarnaast groei je in je rol, waarbij je optreedt als het gezicht van het team, advies geeft over digitaal documentbeheer en meedenkt over verbetering van werkprocessen. Je ontwikkelt jezelf en helpt collega's met vragen over informatiebeheer.
Bij de provincie Noord-Holland werk je aan de toekomst. Samen met 1.400 collega's zet je je in voor een mooie, plezierige en veilige woon- en werkomgeving voor ruim 2,8 miljoen Noord-Hollanders. Je hebt de vrijheid om je eigen pad te kiezen en je ambities waar te maken. Je werkt bij de unit Documentaire Informatievoorziening (DIV), waarin je samen met je collega's verantwoordelijk bent voor registratie, postverzending, dienstverlening en informatieverstrekking. Je werkt in een team dat gericht is op samenwerking en continue verbetering.
Profiel:
Reageer voor 20 juli 2023 via de sollicitatiebutton. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Colin Kraan (adviseur informatiebeheer) via 06 – 31688240 of Irma Lind-Heijenk (unitmanager Documentaire Informatievoorziening) via 06-18609399.
We streven naar diversiteit in onze teams en nodigen kandidaten met potentie en ambitie uit om te solliciteren, zelfs als ze niet volledig aan de functie-eisen voldoen. Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
29 Jun 2023
Yvonne Welings
Adviseur digitale informatie/archivering - Vacatures | Werken bij G...
3 Jul 2023
Yvonne Welings
- Adviseur Documentair Informatie Management (DIM) (binnenlandsbestuu...
3 Jul 2023
Yvonne Welings
Functioneel beheerder / I-coach (vrmwb.nl) Tilburg
5 Jul 2023
Yvonne Welings
Medewerker Documentaire Informatievoorziening (werkeninwestbrabant.nl) Geertruidenberg
FG Goirle: Medewerker Documentaire Informatievoorziening (werkeninwestbrabant.nl)
Breda Senior Recordmanager (werkeninwestbrabant.nl)
Oosterhout BI Specialist 36 uur per week (werkeninwestbrabant.nl)
Oosterhout Senior Informatiebeheerder voor 36 uur per week (1 fte) (werkeninwe...
5 Jul 2023
Henk Mepschen
In de gemeente Coevorden zoeken we een adviseur informatiebeheer, zie Adviseur Informatiebeheer (vooruitindrenthe.nl)
7 Jul 2023
Yvonne Welings
Wie helpt ons vakgebied?
https://vng.nl/vacatures/projectleider-digikoppeling-voor-apis-bij-...
12 Jul 2023
Yvonne Welings
Strategisch Informatiemanager met een sterke focus op informatiearchitectuur
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/nwo-nederlandse-organis...
16 Jul 2023
Maarten van Damme
Afdelingshoofd Documentair Informatiemanagement
Rijkswaterstaat
Werken binnen het informatiedomein is actueler dan ooit! Onze omgeving verandert voortdurend: nieuwe wetten en normen doen hun intrede, evenals technologische ontwikkelingen en nieuwe manieren van werken.
Als afdelingshoofd ben jij samen met je 4 teamleiders verantwoordelijk voor de aansturing van ongeveer 100 medewerkers die werken aan een duurzaam toegankelijke informatiehuishouding van Rijkswaterstaat. De afdeling doet dit samen met alle Rijkswaterstaatmedewerkers want iedereen binnen Rijkswaterstaat is verantwoordelijk voor zijn eigen informatiebeheer. De kracht van de afdeling ligt in het helpen van medewerkers bij hun informatiebeheer, bijvoorbeeld door het praktisch toepasbaar maken van wet- en regelgeving en te adviseren over de inrichting van de informatiehuishouding. Jouw focus ligt op regievoeren op en bijdragen aan het programma Open op Orde. Je zorgt voor een goede landing van de nieuwe ontwikkelingen uit het programma Open op Orde in de afdeling. Daarbij zorg je dat de medewerkers klaar zijn voor de nieuwe ontwikkelingen. Daarnaast houd je je bezig met de herinrichting en herpositionering van de afdeling die de bekendheid en zichtbaarheid van de afdeling ten goede komt.
Meer info en solliciteren: https://werkenbij.rijkswaterstaat.nl/vacatures/afdelingshoofd-docum...
17 Jul 2023
Maartje Koelma
Vacature: Projectleider Versnellen
Projectleider Versnellen?!? Deze functietitel zal je nergens anders tegenkomen. Ook voor ons is dit nieuw, want we hebben hoge ambities! De komende drie jaar willen wij fors investeren in de toegang tot onze erfgoedcollecties.
Ben je een kei in projectmatig werken, ben je hands-on en beschik je over goede communicatieve en digitale vaardigheden? Maak jij graag tempo en krijg je anderen mee in een hogere versnelling, met oog voor ieders kwaliteiten? Dan is deze functie iets voor jou!
Bekijk de vacature
18 Jul 2023
Yvonne Welings
Hoofd Archieven en Collecties
Ben jij een coachende, ontwikkelingsgerichte en inspirerende leidinggevende met passie voor Haagse historie? Dan zoeken wij jou!
Hoofd Archieven en Collecties (denhaag.nl)
20 Jul 2023
Kim Kaak
We zoeken twee collega's! We zoeken collega's die de regie in handen nemen en proactief handelen. Daarbij ligt de focus op (team)ontwikkeling, verdere professionalisering van de dienstverlening en dit uitdragen naar de rest van de organisatie.
Je gaat aan de slag met het uitvoeren van projecten en het digitaliseren en verbeteren van informatiebeheer bij processen.
Voor meer informatie of wil je solliciteren klik op de onder staande link.
Specialist informatiebeheer - Werken in Gelderland
21 Jul 2023
Eva van den Hurk-van 't Klooster
Word jij mijn nieuwe collega? Check
https://www.rhcvechtenvenen.nl/vacature/vacature-medewerker-digital... voor de superleuke vacature Medewerker Digitale Archieven bij het RHCVV. Heb je vragen over de vacature? Neem contact met mij op.
25 Jul 2023
Yvonne Welings
Word jij mijn nieuwe collega bij de gemeente Tilburg?
https://www.werkenvoortilburg.nl/vacatures/0ba6d5c7-d3d0-4ae3-863c-...
25 Jul 2023
Piet de Laat
Werken bij de Veiligheidsregio Utrecht?
Wil jij met jouw adviezen bijdragen aan beter beleid en betere processen binnen onze organisatie op het gebied van informatiebeheer? En ben jij daarnaast een echte teamspeler? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Adviseur informatiebeheer
32-36 uur per week (parttime/fulltime)
Wat ga je doen?
Samen met je collega’s ontwikkel en verbeter je het beleid op het gebied van informatiebeheer. Naast het opstellen van beleidsvoorstellen en het zorgen voor een goed besluitvormingsproces, is de implementatie van beleid en processen een belangrijk onderdeel van je werk. Je adviseert over en houdt toezicht op goede, geordende en toegankelijke informatie binnen de gehele organisatie op basis van wettelijke kaders. Je adviseert over de inrichting van processen en applicaties, vanuit jouw expertise op het gebied van informatiebeheer. Daarnaast maak je analyses van de processen en van de klantvraag. Je weet balans te vinden tussen wettelijke eisen en de bedrijfsbehoefte.
Jouw adviezen bij het opstellen van eisen bij de inkoop/aanbesteding van applicaties zijn van groot belang. Bij de uitvoering van informatiebeheertaken binnen de organisatie heb jij met je adviezen en ondersteuning een belangrijke rol. Je ontwikkelt, produceert en verbetert (continue) stuur- en managementinformatie. De principes van de archiefwetgeving, van selectielijsten en van andere relevante regelgeving vertaal je naar de informatieobjecten van de organisatie.
Je monitort ontwikkelingen binnen het vakgebied en fungeert op het gebied van informatiebeheer als aanspreekpunt voor leidinggevenden en medewerkers, met name bij complexe vraagstukken. Je signaleert knelpunten en maakt hier verbetervoorstellen voor.
Nieuwgierig geworden en wil je meer weten kijk dan op de vacature site: Carrière website (onlinevacatures.nl).
Let op: Wil je meer weten over de functie? Neem (tot 14 augustus) contact op met de heer Gerco van der Wilt, Afdelingshoofd I&I en CIO, via e-mailadres: g.van.der.wilt@vru.nl of via telefoonnummer 088 878 41 48 en (vanaf 14 augustus) met de heer Arjen de Boer, teamleider Informatievoorziening via e-mailadres: a.de.boer@vru.nl of via telefoonnummer 088-878 35 75.
Kijk voor informatie over onze organisatie op onze website.
26 Jul 2023
Esther Maes
Fijne zomerperiode!
Met misschien wel een nieuwe uitdaging bij Leiden University:
Archief adviseur (schaal 11):
https://www.universiteitleiden.nl/vacatures/2023/q2/13613-adviseur-...
Archief specialist (schaal 9/10):
https://www.universiteitleiden.nl/vacatures/2023/q2/13614-archief-s...
26 Jul 2023
Kim Kaak
We zoeken twee collega's! We willen ook iemand de kans bieden die zich in dit vakgebied wil ontwikkelen. We zoeken collega's die de regie in handen nemen en proactief handelen. Daarbij ligt de focus op (team)ontwikkeling, verdere professionalisering van de dienstverlening en dit uitdragen naar de rest van de organisatie.
Je gaat aan de slag met het uitvoeren van projecten en het digitaliseren en verbeteren van informatiebeheer bij diverse processen.
Voor meer informatie of wil je solliciteren klik op de onder staande link.
(junior) Specialist Informatiebeheer - Werken in Gelderland
26 Jul 2023
Frans Smit
Het Ministerie van Financiën zoekt een Kwaliteitszorgmanager Informatiehuishouding (S12).
Zie https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/kwaliteitszorgmanager-...
3 Aug 2023
Yvonne Welings
Aanvoerder Informatiemanagement
Werken bij Zeist. Vertrouwen. Kracht. Nabijheid.
Voor de afdeling Informatievoorziening is de gemeente Zeist op zoek naar een
Aanvoerder Informatiemanagement
Voor 32-36 uur per week
https://www.werkenbijzeist.nl/vacatures/285283-aanvoerder-informati...
6 Aug 2023
Yvonne Welings
Medewerker gemeente IJsselstein
Medewerker ICT- en Informatiebeheer - Gemeente IJsselstein (werkenb...
7 Aug 2023
Yvonne Welings
Data-analist GHO gemeenten:
Data-analist – Werken voor de gemeente Oisterwijk (werkenvooroister...
7 Aug 2023
Yvonne Welings
Teammanager Data, Informatie en Technologie - Vakblad Od I Overheid...
7 Aug 2023
Yvonne Welings
- Functioneel applicatiebeheerder Omgevingsvergunningen Nieuwegein (b...
- Informatiemanager (binnenlandsbestuur.nl) Haaksbergen
- Informatiemanager / Coördinator (binnenlandsbestuur.nl) Opmeer
- Coördinerend senior juridisch adviseur (binnenlandsbestuur.nl)
- Projectmanager inrichten CIO-Office (binnenlandsbestuur.nl)
- Senior Informatiemedewerker/recordbeheerder Documentaire Informatie... Steenbergen
- Adviseur Informatievoorziening (werkeninwestbrabant.nl) Woensdrecht
14 Aug 2023
Jeltsje Stobbe
Adviseur Digitale Informatie (Regionaal Archief Alkmaar)
16 Aug 2023
Femke Mooijekind
Nieuwe collega gezocht!
Kijk hier voor meer informatie:
Recordmanager (Gemeente Zaanstad)
17 Aug 2023
Yvonne Welings
Vacature: Medewerker Archiefbewerking (Niveau 3), Doc-Direkt - Werk...
21 Aug 2023
Yvonne Welings
Informatie Adviseur vacature in Oisterwijk | Tweakers Carrière
24 Aug 2023
Yvonne Welings
https://harveynashv1-1481085-nl-nlnl-api.sites.4matnetworks.com/job...
Recordbeheerder Leeuwarden
25 Aug 2023
Yvonne Welings
Recordmanager / Adviseur DIV (opdrachtoverheid.nl)
Gemeente Goirle
25 Aug 2023
Yvonne Welings
- Regionaal Historisch Centrum Vecht en Venen - Medewerker Digitale A...
- Vacature: Adviseur Informatiebeheer , Ministerie van Binnenlandse Z...
- Vacature: Adviseur Informatiebeheer | Brandweer Brabant-Noord
- Adviseur archief en informatiebeheer - Universiteit Leiden
- Adviseur informatiebeheer - De Nederlandsche Bank | Banken.nl
28 Aug 2023