Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
Er is nog een plekje over in ons kleine maar oh zo gezellige team, omdat een allround medewerker bij ons is doorgestroomd naar beleidsadviseur. Met z'n 12-en helpt de unit Informatie de organisatie bij informatiebeheer en informatiemanagement vraagstukken.
Wil jij aan de slag als allround informatiebeheerder? Steek jij je handen niet uit de mouwen voor uitvoerend werk zoals postregistratie, máár vindt je het ook zo leuk om met de medewerkers in de organisatie aan de slag te gaan en te helpen bij het werken in het zaaksysteem Djuma? Wil jij samen met je collega allrounders gaan werken aan een ontwikkelstap naar een meer adviserende rol voor een informatiebeheerder? Door bijvoorbeeld in gesprek te gaan met een team over hoe zij het informatiebeheer het beste kunnen gaan inrichten of opschonen? Of door mee te werken aan projecten?
Solliciteer dan voor het einde van de maand en wie weet mogen wij je verwelkomen als nieuwe collega!
Ik sta altijd open voor vragen of contact: 010-284 8461
Informatiespecialist (1,0 fte) bij de Provincie Limburg
Als proactieve en initiatiefrijke informatiespecialist geef je vorm aan de nieuwe manier van werken binnen de Provincie Limburg voor digitale dossiervorming. Dit is een belangrijk onderdeel van de digitale informatiehuishouding van de Provincie Limburg. De nieuwe werkwijze wordt ondersteund door een op SharePoint gebaseerde informatievoorziening, die inmiddels in de hele provinciale organisatie is uitgerold.
I
Dit doet een informatiespecialist
Tijdens je dagelijkse werk:
Bied je eerstelijns ondersteuning aan gebruikers op het gebied van digitale dossiervorming en archivering met SharePoint;
Pak je richting medewerkers een rol in het begeleiden bij het loslaten van hun oude werkwijze en gewoontes en de adoptie van de nieuwe manier van werken;
Draag je een voorbeeldfunctie uit, die past bij je eigen affiniteit met informatietechnologie en interesse in het gebruik van digitale middelen;
Voer je analyses uit op de juistheid/volledigheid van werkdossiers;
Lever je een bijdrage aan het opstellen van kwaliteitsrapportages en adviezen;
Ben je actief bezig met het signaleren van onregelmatigheden aan medewerkers o.b.v. steekproeven en het toetsen op de juistheid/volledigheid van de onze digitale dossiers;
Verzorg je periodiek introductietrainingen voor nieuwe medewerkers;
Lever je een inhoudelijke bijdrage aan de doorontwikkeling van de digitale leeromgeving.
Je geeft proactief invulling aan het signaleren en oplossen van operationele problemen binnen de documentaire informatieverwerkingsketen. Hiervoor zoek je, indien nodig, actief de samenwerking op met andere disciplines en denk en acteer je ook buiten de gebaande paden. Op basis van signalen die je oppikt in de organisatie en resultaten uit analyses en rapportages denk je mee over de doorontwikkeling van de werkwijze en/of van de inrichting en verdere doorontwikkeling van SharePoint. Ook adviseer je op basis hiervan aan de (senior) informatiespecialist A DIM over de op te stellen procedures en handboeken voor de verwerking en controle van gegevens en documenten binnen de documentaire informatieverwerkingsketen.
Werken bij de Provincie Limburg is verrassend anders
Wie werkt bij de Provincie Limburg, werkt voor het welzijn en de welvaart van Limburg en de Limburgers. Resultaten boeken met impact is hierbij onze gezamenlijke missie, op economisch gebied, sociaal gebied en in de openbare ruimte. Dit doe je in een omgeving waarin je je met een schat aan cultureel erfgoed en toeristische trekpleister vrijwel op vakantie waant. Noord-Limburg heeft het natuurrijke Land van Peel en Maas en de vennen en stuifduinen in de Maasduinen. Midden-Limburg heeft het grootste aaneengesloten watersportgebied van Nederland, de Maasplassen. En in Zuid-Limburg is er het groene Heuvelland.
Solliciteer naar de vacature informatiespecialist
Wij zien jouw sollicitatie graag vóór 11 februari 2022 tegemoet.
Je kunt reageren via onderstaande button "Solliciteren".
Je kunt ook reageren door op bijgaande link te klikken:
Wil je eerst meer weten over de vacature? Neem vrijblijvend contact op met Ron Helwig, clustermanager cluster Organisatie en Informatie, telefoonnummer +31 (0)6 15 19 28 01.
Je draagt zorg voor de implementatie en inrichting van de e-depotvoorziening en de bijbehorende werkprocessen;
Je begeleidt de gemeenten bij de voorbereiding van informatie voor opname in de e-depotvoorziening;
Je bent intermediair tussen het Streekarchief en de aangesloten gemeenten, SSC Syntrophos (IT) en de leverancier. Je werk daarbij nauw samen met de archiefinspecteur;
Je denkt en werkt mee aan de verdere ontwikkeling van de e-depotvoorziening;
Je volgt de ontwikkelingen rondom digitaal archiveren en vertaalt dit met partners naar beleid en toepassingen.
Wat vragen we?
Een afgeronde opleiding Informatiemanagement (HBO+ niveau), eventueel aangevuld met relevante vakinhoudelijke trainingen op het gebied van ICT en archieven;
Je hebt kennis van metadatering, structureren van informatie en van digitale informatiesystemen; bij voorkeur van (lokale) overheden;
Je bent communicatief vaardig en je kunt goed samenwerken;
Je bent analytisch en resultaatgericht;
Je hebt een pragmatische werkhouding en werkt nauwkeurig;
Je hebt oog voor ontwikkelingen en houdt van pionieren en kennis delen.
Wat bieden wij?
Een interessante functie in een klein hecht team met een prettige werksfeer. Een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband. Het salaris bedraagt, afhankelijk van opleiding en ervaring, maximaal € 4.494, - bruto per maand (schaal 10) bij een 36-urige werkweek.
Verder bieden wij je goede arbeidsvoorwaarden, waaronder een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% van het salaris. Een budget waarmee je jouw arbeidsvoorwaarden kunt inzetten op een manier die aansluit bij jouw persoonlijke voorkeuren. Verder krijg een reiskostenvergoeding woon-werkverkeer en kun je gebruik maken van een ziektekostenverzekering met collectieve korting.
Je reactie is welkom
Zin in een interessante baan bij het Streekarchief Voorne-Putten? We horen het graag. Stuur je sollicitatie en cvvóór 7 februari a.s.via deze link. Heb je vragen over de functie, bel dan met Aart van der Houwen - Streekarchivaris (0181 – 349 998).
Wij beheren 3,5 strekkende kilometer archief van overheden, bedrijven en particulieren - en voeren ook werkzaamheden uit voor onze buurgemeente Losser. Dat doet Gemeente Enschede met 8 vaste medewerkers en 30 vrijwilligers, ter aanvulling van dat team zoeken we een Collectiebeheerder Stadsarchief.
Kom je ons helpen met o.a. de verbetering van onze digitale dienstverlening?
Van ‘zaakgericht werken’ word jij enthousiast, zeker wanneer je dit doorvoert in de gehele organisatie.
Wat jij gaat doen als Senior medewerker DIV; Als senior medewerker DIV ben je verantwoordelijk voor de advisering van de klantafdelingen over het optimaliseren van werkwijzen en procedures ten aanzien van (digitale) informatiestromen. Verder:
Adviseer je collega’s over de inrichting en het gebruik van het zaaksysteem (Djuma). Daarbij denk je mee over de doorontwikkeling hiervan.
Werk je samen in verschillende projecten op het gebied van informatievoorziening. Jij trekt de kar in het ontwikkelen en implementeren van het beleid.
Ben je betrokken bij het functioneel beheer en besteed je een klein deel van je tijd aan uitvoerende DIC-werkzaamheden zoals registeren en archiveren.
Wie ben jij?
Jij bent intrinsieke gemotiveerd om te vernieuwen en te verbeteren. Met jouw enthousiasme weet jij jouw collega’s hierin mee te nemen en te overtuigen. Daarnaast is het erg fijn wanneer je;
Een afgeronde, functiegerichte opleiding op hbo of mbo+ niveau, zoals SOD 2 of vergelijkbaar.
Als je ongeveer 3 jaar ervaring meeneemt in een adviserende rol en kennis hebt van digitaal informatiebeheer.
Procesmatig kunt denkenJe hebt interesse of ervaring binnen een gemeentelijk organisatie
Waar kom je te werken?
Als senior medewerker DIV maak je onderdeel uit van het team Documentaire en Facilitaire Dienstverlening (DFD). Dit team bestaat uit 13 medewerkers, waarvan;5 medewerkers DIV2 senior medewerkers DIV (inclusief deze vacature)1 functioneel beheerder1 facilitair coördinator5 bodes1 teamleider.
Het team is onderdeel van de afdeling Bedrijfsvoering, deze afdeling is de interne dienstverlener voor de organisatie. Naast het team Documentaire en Facilitaire Dienstverlening bestaat de afdeling uit de teams: Informatisering & Automatisering, Financiën, Bestuurlijk Juridische Zaken en Personeel & Organisatie.
Wat is ons aanbod? Een dynamische werkomgeving met ruimte voor jouw ideeën en aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling. Het salaris voor deze functie is afhankelijk van opleiding en ervaring maximaal € 3.591 bruto per maand (functieschaal 8 op basis van 36 uur). Daarnaast zijn de overige secundaire arbeidsvoorwaarden van toepassing:
Vakantiedagen volgens CAO
Een vrij besteedbaar Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van je bruto jaarsalarisKeuze om deel te nemen aan een collectieve ziektekostenverzekering
Je bouwt pensioen bij ABPJe ontvangt reiskosten van €0.19 p/km
Thuiswerkvergoeding voor de dagen dat je thuis werkt.
Je kan tijd- en plaats onafhankelijk werken en ontvangt de middelen zoals laptop en telefoon om dit te kunnen doen.
Meer informatie? Vragen over de functie en over de procedure kun je stellen aan Joyce Prak, P&O Adviseur, Marga van Aalderen (teamleider) of Rick Reinders (Recruiter).
Wil jij een bijdrage leveren aan de versterking van het kennisfundament onder het politieke debat, dan is deze vacature bij de Tweede Kamer misschien iets voor jou. Wij zoeken een informatiespecialist bij de Dienst Analyse en Onderzoek.
Gemeente Hellendoorn zoekt voor het onderdeel Documentaire Informatievoorziening (DIV) in het team Dienstverlening en Informatisering een medewerker informatiebeheer (18 uur).
Als medewerker Interbestuurlijk Toezicht informatie- en archiefbeheer werk je aan het houden van toezicht op het gebied van informatie- en archiefbeheer bij gemeenten, intergemeentelijke samenwerkingsverbanden en het Waterschap Limburg. Het toezicht draagt bij aan de versterking van de kwaliteit van ons lokaal openbaar bestuur. Je vult je toezichthoudende rol in vanuit je analytisch vermogen, no-nonsense mentaliteit en een verbindende en tegelijkertijd oplossingsgerichte instelling. Hiervoor beschik je over actuele en gedegen kennis van informatie- en archiefbeheer, met een accent op digitalisering bij overheden.
Yvonne Welings
Archivaris Atria
https://atria.nl/over-atria/vacatures/vacature-archivaris/
24 Dec 2021
Yvonne Welings
Adviseur informatiehuishouding belastingdienst
https://tweakers.net/carriere/it-banen/363102/adviseur-informatiehu...
24 Dec 2021
Yvonne Welings
Directeur CBG
https://cbg.nl/over-het-cbg/werken-bij-cbg/
24 Dec 2021
Yvonne Welings
- Senior beleidsmedewerker IBT Noord-Brabant
- Medewerker DIV gemeente Drimmelen
- Functioneel applicatiebeheerder gemeente Oisterwijk
- Idem gemeente Goirle
28 Dec 2021
Yvonne Welings
https://www.intermediair.nl/vacature/4e2313ab-5dad-4e16-bfbb-b729c8...
30 Dec 2021
Yvonne Welings
Leuke vacature in Nederweert
https://www.nederweert.nl/vacatures-informatiespecialisten-0
31 Dec 2021
Yvonne Welings
ARCHIEFMEDEWERKER MET AFGEBAKENDE OPDRACHT
gemeente Weststellingwerf
Standplaats: Wolvega
Aanvang uitvoering opdracht: 01-02-2022
Einddatum opdracht: 01-05-2022
Uren per week: 36 uur per week
Archiefmedewerker met afgebakende opdracht – Werken in Friesland
2 Jan 2022
Yvonne Welings
Teamleider IT operations (V/M) | Werken bij provincie Groningen
4 Jan 2022
Yvonne Welings
Medewerker informatiebeheer - Werken in Gelderland
5 Jan 2022
Yvonne Welings
Adviseur digitalisering rijksvastgoed bij Rijksoverheid (binnenland...
5 Jan 2022
Yvonne Welings
Coördinator Basisregistraties en Belastingen ABG-gemeenten
36 uur per week
Vacatures ABG: Verkeerskundig medewerker
7 Jan 2022
Yvonne Welings
Directeur | PublicSpirit
Directeur Noord-Hollands Archief
10 Jan 2022
Jean-Luc Rouvroye
Adviseur DIV gemeente Winterswijk
https://winterswijk.nl/Bestuur_Organisatie/Organisatie/Vacatures_en...
10 Jan 2022
Yvonne Welings
Adviseur informatiemanagement bij Gemeente Enschede (binnenlandsbes...
Programmamanager financiën digitalisering bij Gemeente Amsterdam (b...
Beleidsmedewerker Digitalisering en Informatievoorziening bij Servi...
Procesadviseur bij Gemeente Zaanstad (binnenlandsbestuur.nl)
Allround informatieprofessional bij Rijksoverheid (binnenlandsbestu...
10 Jan 2022
Yvonne Welings
https://www.werkenbijutrecht.nl/vacature/kennis-recordmanager-895959/
10 Jan 2022
Yvonne Welings
Vacature: Beleidsbiograaf, Ministerie van Infrastructuur en Waterst...
13 Jan 2022
Yvonne Welings
https://www.debilt.nl/bestuur-en-organisatie/organisatie/werken-bij...
13 Jan 2022
Yvonne Welings
https://www.cbs.nl/nl-nl/vacature/data-analist-junior-onderzoeker-v...
13 Jan 2022
Kirsten van Opijnen
Er is nog een plekje over in ons kleine maar oh zo gezellige team, omdat een allround medewerker bij ons is doorgestroomd naar beleidsadviseur. Met z'n 12-en helpt de unit Informatie de organisatie bij informatiebeheer en informatiemanagement vraagstukken.
Wil jij aan de slag als allround informatiebeheerder? Steek jij je handen niet uit de mouwen voor uitvoerend werk zoals postregistratie, máár vindt je het ook zo leuk om met de medewerkers in de organisatie aan de slag te gaan en te helpen bij het werken in het zaaksysteem Djuma? Wil jij samen met je collega allrounders gaan werken aan een ontwikkelstap naar een meer adviserende rol voor een informatiebeheerder? Door bijvoorbeeld in gesprek te gaan met een team over hoe zij het informatiebeheer het beste kunnen gaan inrichten of opschonen? Of door mee te werken aan projecten?
Solliciteer dan voor het einde van de maand en wie weet mogen wij je verwelkomen als nieuwe collega!
Ik sta altijd open voor vragen of contact: 010-284 8461
De vacature vind je hier: https://lnkd.in/eq6pKVGG
17 Jan 2022
Yvonne Welings
Informatiespecialist Rijksuitgaven | Tweede Kamer der Staten-Generaal
17 Jan 2022
Yvonne Welings
Werken bij de Koninklijke Bibliotheek? (kb.nl)
18 Jan 2022
Anne-Marie van Vliet
Zin in een nieuwe uitdaging? Zie de leuke vacature bij Het Utrechts Archief:
Vacature: Coördinator Dienstverlening (32 uur) - Het Utrechts Archief
19 Jan 2022
Yvonne Welings
Vacature: Coördinator Dienstverlening (32 uur) - Het Utrechts Archief
20 Jan 2022
Yvonne Welings
Vacature: Senior CIO-adviseur informatiehuishouding, Ministerie van...
Vacature Productmanager Archiefdiensten - Productmanager Archiefdie...
21 Jan 2022
Alexandre van den Berg
Het streekarchief Voorne-Putten zoekt een medewerker Digitaal Archiveren voor 36 uur per week:
https://www.streekarchiefvp.nl/organisatie/vacature/
21 Jan 2022
Yvonne Welings
https://werkenvoor.brabant.nl/vacature/2637/projectleider-dataplatf...
22 Jan 2022
Yvonne Welings
https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/senior-cio-adviseur-in...
22 Jan 2022
Yvonne Welings
Project manager digital infrastructures SSH (0.8-1.0 FTE) — Academi...
24 Jan 2022
Yvonne Welings
Informatiespecialist (1,0 fte) bij de Provincie Limburg
Als proactieve en initiatiefrijke informatiespecialist geef je vorm aan de nieuwe manier van werken binnen de Provincie Limburg voor digitale dossiervorming. Dit is een belangrijk onderdeel van de digitale informatiehuishouding van de Provincie Limburg. De nieuwe werkwijze wordt ondersteund door een op SharePoint gebaseerde informatievoorziening, die inmiddels in de hele provinciale organisatie is uitgerold.
I
Dit doet een informatiespecialist
Tijdens je dagelijkse werk:
Je geeft proactief invulling aan het signaleren en oplossen van operationele problemen binnen de documentaire informatieverwerkingsketen. Hiervoor zoek je, indien nodig, actief de samenwerking op met andere disciplines en denk en acteer je ook buiten de gebaande paden. Op basis van signalen die je oppikt in de organisatie en resultaten uit analyses en rapportages denk je mee over de doorontwikkeling van de werkwijze en/of van de inrichting en verdere doorontwikkeling van SharePoint. Ook adviseer je op basis hiervan aan de (senior) informatiespecialist A DIM over de op te stellen procedures en handboeken voor de verwerking en controle van gegevens en documenten binnen de documentaire informatieverwerkingsketen.
Werken bij de Provincie Limburg is verrassend anders
Wie werkt bij de Provincie Limburg, werkt voor het welzijn en de welvaart van Limburg en de Limburgers. Resultaten boeken met impact is hierbij onze gezamenlijke missie, op economisch gebied, sociaal gebied en in de openbare ruimte. Dit doe je in een omgeving waarin je je met een schat aan cultureel erfgoed en toeristische trekpleister vrijwel op vakantie waant. Noord-Limburg heeft het natuurrijke Land van Peel en Maas en de vennen en stuifduinen in de Maasduinen. Midden-Limburg heeft het grootste aaneengesloten watersportgebied van Nederland, de Maasplassen. En in Zuid-Limburg is er het groene Heuvelland.
Solliciteer naar de vacature informatiespecialist
Wij zien jouw sollicitatie graag vóór 11 februari 2022 tegemoet.
Je kunt reageren via onderstaande button "Solliciteren".
Je kunt ook reageren door op bijgaande link te klikken:
https://www.solliciterenbijdeprovincielimburg.nl/aanmaken-sollicita....
Wil je eerst meer weten over de vacature? Neem vrijblijvend contact op met Ron Helwig, clustermanager cluster Organisatie en Informatie, telefoonnummer +31 (0)6 15 19 28 01.
24 Jan 2022
Yvonne Welings
Coördinator DIV bij Gemeente Steenwijkerland (binnenlandsbestuur.nl)
Strategisch Informatie Manager bij Gemeente Eindhoven (binnenlandsb...
24 Jan 2022
Yvonne Welings
https://www.algemenebestuursdienst.nl/vacatures-en-loopbaan/vacatur...
26 Jan 2022
Aileen Stoop
Medewerker Digitaal Archiveren
36 uur | Brielle
Werkzaamheden
Wat vragen we?
Wat bieden wij?
Een interessante functie in een klein hecht team met een prettige werksfeer. Een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband. Het salaris bedraagt, afhankelijk van opleiding en ervaring, maximaal € 4.494, - bruto per maand (schaal 10) bij een 36-urige werkweek.
Verder bieden wij je goede arbeidsvoorwaarden, waaronder een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% van het salaris. Een budget waarmee je jouw arbeidsvoorwaarden kunt inzetten op een manier die aansluit bij jouw persoonlijke voorkeuren. Verder krijg een reiskostenvergoeding woon-werkverkeer en kun je gebruik maken van een ziektekostenverzekering met collectieve korting.
Je reactie is welkom
Zin in een interessante baan bij het Streekarchief Voorne-Putten? We horen het graag. Stuur je sollicitatie en cv vóór 7 februari a.s. via deze link. Heb je vragen over de functie, bel dan met Aart van der Houwen - Streekarchivaris (0181 – 349 998).
Acquisitie stellen wij niet op prijs.
27 Jan 2022
Yvonne Welings
Medewerker Dienstverlening (junior - 36 uur per week) (werkeninwest...
27 Jan 2022
Yvonne Welings
Data beheerder (werkeninwestbrabant.nl)
Informatieanalist (werkeninwestbrabant.nl)
27 Jan 2022
Yvonne Welings
https://noorderlink.nl/participanten/gemeente-groningen/2866913-inf...
27 Jan 2022
Yvonne Welings
Gemeente Leiden zoekt een Auditor Archieven/ Archiefinspecteur (gem...
31 Jan 2022
Ria Mink-Gijzen
De gemeente Rhenen zoekt een medewerker digitale informatie.
Wat doe je als medewerker digitale informatie?
Je specifieke rol ligt in het realiseren van verbeteringen en oplossingen op het brede terrein van het digitale informatiebeheer.
Jouw kerntaak is het handen en voeten geven aan ontwikkelpunten van een ‘Verbeterplan informatiebeheer Rhenen 2022-2025’; waaronder:
Voor meer informatie: op de website van gemeentebanen.
1 Feb 2022
Mieke IJsselmuiden
Wij beheren 3,5 strekkende kilometer archief van overheden, bedrijven en particulieren - en voeren ook werkzaamheden uit voor onze buurgemeente Losser. Dat doet Gemeente Enschede met 8 vaste medewerkers en 30 vrijwilligers, ter aanvulling van dat team zoeken we een Collectiebeheerder Stadsarchief.
Kom je ons helpen met o.a. de verbetering van onze digitale dienstverlening?
Lees de vacature op onderstaande link: https://www.enschede.nl/bestuur/werken-bij-gemeente-enschede/vacatu...
3 Feb 2022
Yvonne Welings
Specialist informatie- en archiefbeheer
Gemeente Schagen
https://vacatures.werkeninnoordhollandnoord.nl/vacature/4545/specia...
3 Feb 2022
Yvonne Welings
Collectiebeheerder Stadsarchief | Gemeente Enschede
6 Feb 2022
Yvonne Welings
Werken In Noordoost Brabant | MogelijkMaker / Coördinator I&A -...
Vacature: Informatiespecialist, Ministeries van Economische Zaken e...
6 Feb 2022
Yvonne Welings
Programmasecretaris Agenda Digitale Veiligheid (36 uur) | VNG
7 Feb 2022
Rick Reinders
Senior Medewerker Documentaire Informatie Voorziening
Van ‘zaakgericht werken’ word jij enthousiast, zeker wanneer je dit doorvoert in de gehele organisatie.
Wat jij gaat doen als Senior medewerker DIV;
Als senior medewerker DIV ben je verantwoordelijk voor de advisering van de klantafdelingen over het optimaliseren van werkwijzen en procedures ten aanzien van (digitale) informatiestromen. Verder:
Wie ben jij?
Jij bent intrinsieke gemotiveerd om te vernieuwen en te verbeteren. Met jouw enthousiasme weet jij jouw collega’s hierin mee te nemen en te overtuigen. Daarnaast is het erg fijn wanneer je;
Waar kom je te werken?
Als senior medewerker DIV maak je onderdeel uit van het team Documentaire en Facilitaire Dienstverlening (DFD). Dit team bestaat uit 13 medewerkers, waarvan;5 medewerkers DIV2 senior medewerkers DIV (inclusief deze vacature)1 functioneel beheerder1 facilitair coördinator5 bodes1 teamleider.
Het team is onderdeel van de afdeling Bedrijfsvoering, deze afdeling is de interne dienstverlener voor de organisatie. Naast het team Documentaire en Facilitaire Dienstverlening bestaat de afdeling uit de teams: Informatisering & Automatisering, Financiën, Bestuurlijk Juridische Zaken en Personeel & Organisatie.
Wat is ons aanbod?
Een dynamische werkomgeving met ruimte voor jouw ideeën en aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling. Het salaris voor deze functie is afhankelijk van opleiding en ervaring maximaal € 3.591 bruto per maand (functieschaal 8 op basis van 36 uur). Daarnaast zijn de overige secundaire arbeidsvoorwaarden van toepassing:
Meer informatie?
Vragen over de functie en over de procedure kun je stellen aan Joyce Prak, P&O Adviseur, Marga van Aalderen (teamleider) of Rick Reinders (Recruiter).
7 Feb 2022
Yvonne Welings
- Functioneel applicatiebeheerder Key2Financiën (binnenlandsbestuur.nl)
- Adviseur Informatiebeheer (binnenlandsbestuur.nl)
- Consultant digitale transformatie (binnenlandsbestuur.nl)
7 Feb 2022
Yvonne Welings
Programmamanager Digitale Toegankelijkheid (24 uur) - Het Utrechts ...
9 Feb 2022
Yvonne Welings
Het Zeeuws Archief heeft drie vacatures:
10 Feb 2022
Yvette Molkenboer
Wil jij een bijdrage leveren aan de versterking van het kennisfundament onder het politieke debat, dan is deze vacature bij de Tweede Kamer misschien iets voor jou. Wij zoeken een informatiespecialist bij de Dienst Analyse en Onderzoek.
10 Feb 2022
Anthony van der Wulp
Gemeente Hellendoorn zoekt voor het onderdeel Documentaire Informatievoorziening (DIV) in het team Dienstverlening en Informatisering een medewerker informatiebeheer (18 uur).
11 Feb 2022
Yvonne Welings
Als medewerker Interbestuurlijk Toezicht informatie- en archiefbeheer werk je aan het houden van toezicht op het gebied van informatie- en archiefbeheer bij gemeenten, intergemeentelijke samenwerkingsverbanden en het Waterschap Limburg. Het toezicht draagt bij aan de versterking van de kwaliteit van ons lokaal openbaar bestuur.
Je vult je toezichthoudende rol in vanuit je analytisch vermogen, no-nonsense mentaliteit en een verbindende en tegelijkertijd oplossingsgerichte instelling. Hiervoor beschik je over actuele en gedegen kennis van informatie- en archiefbeheer, met een accent op digitalisering bij overheden.
Medewerker Interbestuurlijk Toezicht (IBT) informatie- en archiefbe...
11 Feb 2022
Yvonne Welings
Coördinator erfgoed en digitaal archief
Standplaats: Breda
Niveau: HBO
Plaatsingsdatum: 11-02-2022
Coördinator erfgoed en digitaal archief | Waterschap Brabantse Delta
14 Feb 2022