Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
Eindhoven de Gekste! Het RHCe is voor het team Communicatie, Advies & Toezicht voor 36 uur per week op zoek naar een Adviseur Informatiebeheer Gemeenten die zich helemaal herkent in de volgende omschrijving:
WO/HBO+ werk- en denkniveau en een afgeronde opleiding op het gebied van informatiebeheer en/of archivistiek.
Je houdt van netwerken, contacten leggen en het veld in gaan.
Je beschikt over relevante werkervaring, met daardoor actuele kennis van geldende kwaliteitseisen voor informatiebeheer.
Vanzelfsprekend volg je de ontwikkelingen binnen het vakgebied en de veranderingen in de landelijke wet- en regelgeving.
Je bent een kei in communiceren, zowel schriftelijk als mondeling, sociaal vaardig, en je hebt gevoel voor bestuurlijke verhoudingen.
Je schrijft heldere rapportages en praat gemakkelijk met bestuurders, managers en met de mensen van de werkvloer. Je beschikt dan ook over een stevige persoonlijkheid en uitstekende netwerkvaardigheden.
Je bent proactief, kunt prioriteiten stellen en beschikt over analytisch vermogen.
De functie is ingeschaald in functieschaal 10. Daarnaast hebben wij uitstekende arbeidsvoorwaarden, zo behoort deels thuiswerken tot de mogelijkheden en is de intentie dit tijdelijke contract bij gebleken geschiktheid om te zetten in een vaste baan.
Meer info: Jolanda Louwers, Teamcoördinator Communicatie, Advies & Toezicht, 06-25555952
Wij zoeken een DIV specialist voor ons nieuwe team DIV.
De functie van DIV Specialist
Stroomopwaarts gaat vanaf 1 januari haar eigen DIV team opzetten. Wij streven ernaar om volledig substitutie toe te passen en alles digitaal te verwerken. Je gaat deel uitmaken van het nieuwe team. Samen met collega’s ben je verantwoordelijk voor de inkomende en uitgaande post, (digitaal) archiefbeheer.
Innovatie, kwaliteit en klantvriendelijkheid zijn de sleutelwoorden waar je samen met je collega’s voor staat. je bent de expert die ontwikkelingen in het vakgebied signaleert, het managementteam adviseert en vertaalt naar praktische toepassingen. Je draagt bij aan de kwaliteitsborging van de digitale informatievoorziening en ontwikkelt daarvoor instrumenten. Je vindt het leuk om de organisatie te ondersteunen door nieuwe werkinstructies en procedures op te stellen. Je zorgt er samen met je collega’s voor dat de digitale dossiervorming in het documentmanagementsysteem Zaaksysteem.nl goed op orde is. Je verzorgt de planning van de postmedewerkers om te zorgen dat in en uitgaande post soepel verloopt.
Wat bieden wij
Als DIV specialist bij Stroomopwaarts werk je in een dynamische en ambitieuze werkomgeving, waarin je niet bang hoeft te zijn dat je je gaat vervelen. We bieden je graag de ruimte om jezelf te ontwikkelen en je eigen visie in te brengen. Je gaat samenwerken met collega’s die net zo gemotiveerd zijn als jij en net zo veel hart hebben voor onze missie en doelgroepen. Daarnaast kan je bij ons op een flexibele manier werken. We werken ook na de Coronacrisis gedeeltelijk thuis en er zijn verschillende kantoorlocaties beschikbaar voor onze medewerkers. In overleg deel je je werktijden en -locaties in zoals het voor jou en de organisatie het beste werkt.
Wij bieden je alle voordelen van het werken bij een Samenwerkende Gemeentelijke Organisatie (cao SGO). Dat betekent een goed ABP-pensioen en het Individueel Keuze budget van 17,05% van je salaris, dat je naar eigen keuze kunt inzetten voor bijvoorbeeld extra verlof, salaris of andere persoonlijke wensen. Daarnaast laten we onze waardering blijken met complimenten en natuurlijk een goed salaris. Je wordt ingeschaald op basis van wat je meebrengt, je opleiding en werkervaring. De functieschaal kent een maximum van € 4.048,- (schaal 9) bij een 36-urige werkweek.
Wie ben jij?
Je hebt HBO werk- en denkniveau (bij voorkeur SOD II, LRM, HMDI of een vergelijkbare opleiding. kennis van (archief)wet- en regelgeving werkervaring in een middelgrote organisatie binnen DIV, bij voorkeur met ervaring met zaakgericht werken en digitale documentstromen. Goede adviesvaardigheden, overtuigingskracht en mondelinge en schriftelijke communicatie-vaardigheden. Een proactieve, ondernemende en inspirerende zelfstandige houding binnen een team.
Informatie en sollicitatie
Ben je enthousiast geworden over de functie neem dan contact op met Paul Turion, Teammanager ICT, telefoonnummer 06 - 20 95 99 48; of mail p.turion@stroomopwaarts.nl
De business unit Sociaal Domein ontwikkelt producten die door de lokale overheid wordt gebruikt om diensten te verlenen aan de burger. Deze producten worden door sociale diensten van veelal gemeenten gebruikt om het noodzakelijke rondom uitkeringen te administreren (Inkomen), banen te vinden voor burgers zonder werk (Werk) én voorzieningen te verstrekken aan burgers met een zorgbehoefte (WMO/Zorg en Jeugdzorg).
Voor de ontwikkeling van deze Suites voor Werk en Inkomen, Zorg en Jeugdzorg zijn wij op zoek naar een Informatie Analist die onderdeel wil zijn van een het team Inkomen, dat samen de functionaliteit voor nieuwe releases realiseert en onderhoud doet op bestaande versies.
Ben jij op zoek naar een afwisselende baan in de steeds veranderende wereld van erfgoed- en collectiebeheer? Houd je van fysieke collectiestukken én van innovatieve digitale oplossingen? Ben je klantgericht en heb je digitale dienstverlening voorop staan? Dan maken we graag kennis met jou. Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega voor ons cluster Collectie & Dienstverlening.
Er is bij mij in het team een vacature voor allround informatiebeheerder. Wil jij in het nieuwe jaar een nieuwe baan en lijkt het je leuk om bij de gemeente Capelle aan den Ijssel te werken? De vacature vind je op Indeed
Yvonne Welings
Vacature: Data- en Informatiespecialist | Vacatures (atria.nl)
30 Nov 2021
Yvonne Welings
Gemeente Woudenberg Gemeente Woudenberg - Functioneel applicatiebeh...
30 Nov 2021
Yvonne Welings
Werken In Noordoost Brabant | Data-analist - Gemeente Bernheze - He...
1 Dec 2021
Jolanda Louwers-Smeets
Eindhoven de Gekste! Het RHCe is voor het team Communicatie, Advies & Toezicht voor 36 uur per week op zoek naar een Adviseur Informatiebeheer Gemeenten die zich helemaal herkent in de volgende omschrijving:
De functie is ingeschaald in functieschaal 10. Daarnaast hebben wij uitstekende arbeidsvoorwaarden, zo behoort deels thuiswerken tot de mogelijkheden en is de intentie dit tijdelijke contract bij gebleken geschiktheid om te zetten in een vaste baan.
Meer info: Jolanda Louwers, Teamcoördinator Communicatie, Advies & Toezicht, 06-25555952
1 Dec 2021
Paul Turion
Mooie vacature bij Stroomopwaarts in Schiedam.
Wij zoeken een DIV specialist voor ons nieuwe team DIV.
De functie van DIV Specialist
Stroomopwaarts gaat vanaf 1 januari haar eigen DIV team opzetten. Wij streven ernaar om volledig substitutie toe te passen en alles digitaal te verwerken. Je gaat deel uitmaken van het nieuwe team. Samen met collega’s ben je verantwoordelijk voor de inkomende en uitgaande post, (digitaal) archiefbeheer.
Innovatie, kwaliteit en klantvriendelijkheid zijn de sleutelwoorden waar je samen met je collega’s voor staat. je bent de expert die ontwikkelingen in het vakgebied signaleert, het managementteam adviseert en vertaalt naar praktische toepassingen. Je draagt bij aan de kwaliteitsborging van de digitale informatievoorziening en ontwikkelt daarvoor instrumenten. Je vindt het leuk om de organisatie te ondersteunen door nieuwe werkinstructies en procedures op te stellen. Je zorgt er samen met je collega’s voor dat de digitale dossiervorming in het documentmanagementsysteem Zaaksysteem.nl goed op orde is. Je verzorgt de planning van de postmedewerkers om te zorgen dat in en uitgaande post soepel verloopt.
Wat bieden wij
Als DIV specialist bij Stroomopwaarts werk je in een dynamische en ambitieuze werkomgeving, waarin je niet bang hoeft te zijn dat je je gaat vervelen. We bieden je graag de ruimte om jezelf te ontwikkelen en je eigen visie in te brengen. Je gaat samenwerken met collega’s die net zo gemotiveerd zijn als jij en net zo veel hart hebben voor onze missie en doelgroepen. Daarnaast kan je bij ons op een flexibele manier werken. We werken ook na de Coronacrisis gedeeltelijk thuis en er zijn verschillende kantoorlocaties beschikbaar voor onze medewerkers. In overleg deel je je werktijden en -locaties in zoals het voor jou en de organisatie het beste werkt.
Wij bieden je alle voordelen van het werken bij een Samenwerkende Gemeentelijke Organisatie (cao SGO). Dat betekent een goed ABP-pensioen en het Individueel Keuze budget van 17,05% van je salaris, dat je naar eigen keuze kunt inzetten voor bijvoorbeeld extra verlof, salaris of andere persoonlijke wensen. Daarnaast laten we onze waardering blijken met complimenten en natuurlijk een goed salaris. Je wordt ingeschaald op basis van wat je meebrengt, je opleiding en werkervaring. De functieschaal kent een maximum van € 4.048,- (schaal 9) bij een 36-urige werkweek.
Wie ben jij?
Je hebt HBO werk- en denkniveau (bij voorkeur SOD II, LRM, HMDI of een vergelijkbare opleiding. kennis van (archief)wet- en regelgeving werkervaring in een middelgrote organisatie binnen DIV, bij voorkeur met ervaring met zaakgericht werken en digitale documentstromen. Goede adviesvaardigheden, overtuigingskracht en mondelinge en schriftelijke communicatie-vaardigheden. Een proactieve, ondernemende en inspirerende zelfstandige houding binnen een team.
Informatie en sollicitatie
Ben je enthousiast geworden over de functie neem dan contact op met Paul Turion, Teammanager ICT, telefoonnummer 06 - 20 95 99 48; of mail p.turion@stroomopwaarts.nl
Vacature%20DIV%20specialist%20Stroomopwaarts.pdf
1 Dec 2021
Yvonne Welings
Informatieadviseur | Waterschap Brabantse Delta
2 Dec 2021
Yvonne Welings
Data Engineer (werkeninwestbrabant.nl)
2 Dec 2021
Yvonne Welings
Gemeente Gooise Meren zoekt een Medewerker Gemeentearchief / Archiv...
2 Dec 2021
Yvonne Welings
Vacature: Informatieadviseur, Ministerie van Binnenlandse Zaken en ...
2 Dec 2021
Maayke de Coninck
Vacature Medewerker Informatiebeheer gemeente Waalwijk
6 Dec 2021
Yvonne Welings
Kwaliteitsmedewerker Documentaire Informatievoorziening (DIV) | Gem...
6 Dec 2021
Yvonne Welings
Data analist in publieke sector bij BMC (binnenlandsbestuur.nl)
6 Dec 2021
Yvonne Welings
Werken bij 's-Hertogenbosch | Hoofd bureau Functioneel Beheer - Gem...
7 Dec 2021
Yvonne Welings
Vacature: Projectadviseur Open op Orde, Ministerie van Onderwijs, C...
7 Dec 2021
Yvonne Welings
Afdelingshoofd Erfgoed – Merwede Executive Search
9 Dec 2021
Yvonne Welings
https://kbenp.nl/werken-bij/recordmanager
recordmanager K.B. en P.
10 Dec 2021
Yvonne Welings
Office Ondersteuner
Functieomschrijving
Wij zoeken per direct een:
Office ondersteuner
(18-24 uur per week, verdeeld over vier dagen)
https://www.nationalevacaturebank.nl/vacature/15ab4098-9486-56f3-a9...
12 Dec 2021
Yvonne Welings
Informatie Analist
Functieomschrijving
Voor de ontwikkeling van deze Suites voor Werk en Inkomen, Zorg en Jeugdzorg zijn wij op zoek naar een Informatie Analist die onderdeel wil zijn van een het team Inkomen, dat samen de functionaliteit voor nieuwe releases realiseert en onderhoud doet op bestaande versies.
12 Dec 2021
Yvonne Welings
Microsoft 365 / Azure Adviseur
PLAATSINGSDATUM 13 DECEMBER 2021
SLUITINGSDATUM 9 JANUARI 2022
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/microsoft-365-azure-ad...
13 Dec 2021
Yvonne Welings
Adviseur datagedreven werken bij Holland Rijnland (binnenlandsbestu...
14 Dec 2021
Yvonne Welings
Vacature: Inspecteur/Archivaris Team Toezicht en Advies (32-36 uur)...
15 Dec 2021
Yvonne Welings
Strateeg Informatiesamenleving | Gemeente Zwolle
16 Dec 2021
Yvonne Welings
https://www.bhic.nl/over-ons/vacatures
16 Dec 2021
Yvonne Welings
Vacature: Senior Inspecteur Overheidsinformatie, Inspectie Overheid...
19 Dec 2021
Yvonne Welings
Programmamanager Wet open overheid gezocht bij gemeente Enschede – ...
20 Dec 2021
Floor Schmidt
Vacature Nationaal Archief:
https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/adviseur-digitaal-info...
20 Dec 2021
Floor Schmidt
Vacature Nationaal Archief:
https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/projectleider-informat...
20 Dec 2021
Floor Schmidt
Vacature Nationaal Archief:
Vacature: Adviseur strategische openbaarheid, Nationaal Archief - W...
20 Dec 2021
Yvonne Welings
Adviseur datagedreven werken bij Holland Rijnland (binnenlandsbestu...
20 Dec 2021
Maartje Koelma
Vacature: informatiespecialist bij Collectie Overijssel (32 uur)
Ben jij op zoek naar een afwisselende baan in de steeds veranderende wereld van erfgoed- en collectiebeheer? Houd je van fysieke collectiestukken én van innovatieve digitale oplossingen? Ben je klantgericht en heb je digitale dienstverlening voorop staan? Dan maken we graag kennis met jou. Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega voor ons cluster Collectie & Dienstverlening.
21 Dec 2021
Yvonne Welings
Vacature: Projectleider informatiemanagement, Nationaal Archief - W...
22 Dec 2021
Jan-Jaap Fleurke
Mooie vacature bij de gemeente Dronten: Informatiemanager!
https://gemeentedronten.easycruit.com/vacancy/2837635/184809?iso=nl
23 Dec 2021
EMK Schmeits
Vacature voor een Beleidsadviseur Informatievoorziening bij de gemeente Meerssen
https://www.meerssen.nl/nieuws_en_bekendmakingen/vacatures/vacature...
23 Dec 2021
Martie Coolen
23 Dec 2021
Kirsten van Opijnen
Er is bij mij in het team een vacature voor allround informatiebeheerder. Wil jij in het nieuwe jaar een nieuwe baan en lijkt het je leuk om bij de gemeente Capelle aan den Ijssel te werken? De vacature vind je op Indeed
24 Dec 2021
Yvonne Welings
Archivaris Atria
https://atria.nl/over-atria/vacatures/vacature-archivaris/
24 Dec 2021
Yvonne Welings
Adviseur informatiehuishouding belastingdienst
https://tweakers.net/carriere/it-banen/363102/adviseur-informatiehu...
24 Dec 2021
Yvonne Welings
Directeur CBG
https://cbg.nl/over-het-cbg/werken-bij-cbg/
24 Dec 2021
Yvonne Welings
- Senior beleidsmedewerker IBT Noord-Brabant
- Medewerker DIV gemeente Drimmelen
- Functioneel applicatiebeheerder gemeente Oisterwijk
- Idem gemeente Goirle
28 Dec 2021
Yvonne Welings
https://www.intermediair.nl/vacature/4e2313ab-5dad-4e16-bfbb-b729c8...
30 Dec 2021
Yvonne Welings
Leuke vacature in Nederweert
https://www.nederweert.nl/vacatures-informatiespecialisten-0
31 Dec 2021
Yvonne Welings
ARCHIEFMEDEWERKER MET AFGEBAKENDE OPDRACHT
gemeente Weststellingwerf
Standplaats: Wolvega
Aanvang uitvoering opdracht: 01-02-2022
Einddatum opdracht: 01-05-2022
Uren per week: 36 uur per week
Archiefmedewerker met afgebakende opdracht – Werken in Friesland
2 Jan 2022
Yvonne Welings
Teamleider IT operations (V/M) | Werken bij provincie Groningen
4 Jan 2022
Yvonne Welings
Medewerker informatiebeheer - Werken in Gelderland
5 Jan 2022
Yvonne Welings
Adviseur digitalisering rijksvastgoed bij Rijksoverheid (binnenland...
5 Jan 2022
Yvonne Welings
Coördinator Basisregistraties en Belastingen ABG-gemeenten
36 uur per week
Vacatures ABG: Verkeerskundig medewerker
7 Jan 2022
Yvonne Welings
Directeur | PublicSpirit
Directeur Noord-Hollands Archief
10 Jan 2022
Jean-Luc Rouvroye
Adviseur DIV gemeente Winterswijk
https://winterswijk.nl/Bestuur_Organisatie/Organisatie/Vacatures_en...
10 Jan 2022
Yvonne Welings
Adviseur informatiemanagement bij Gemeente Enschede (binnenlandsbes...
Programmamanager financiën digitalisering bij Gemeente Amsterdam (b...
Beleidsmedewerker Digitalisering en Informatievoorziening bij Servi...
Procesadviseur bij Gemeente Zaanstad (binnenlandsbestuur.nl)
Allround informatieprofessional bij Rijksoverheid (binnenlandsbestu...
10 Jan 2022
Yvonne Welings
https://www.werkenbijutrecht.nl/vacature/kennis-recordmanager-895959/
10 Jan 2022