Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
Krijg jij energie van het voeren van accountgesprekken met collega’s om het werken met informatie te verbeteren? Heb jij ervaring met adviseren en presenteren? Zijn digitale vaardigheden vanzelfsprekend en heb je affiniteit met digitale documentbeheer? Dan zijn we op zoek naar jou!
VNG Realisatie zoekt een slagvaardige Coördinator team ENSIA Den Haag, 32-36 uur per week Vacaturenummer 21.11 Interessante uitdagingen? Bij ons vind je ze volop! De VNG is een vereniging en netwerkverband van 352 grote en kleine gemeenten, evenzoveel burgemeesters, ruim 1.000 wethouders en nog veel meer ambtenaren. Die werken samen in koepels, regionetwerken, vakgroepen en verenigingen. Kortom: we bewegen ons in een complex netwerk van partners
Regisseur interdepartementaal programma Transparantie in Informatie
Bijdragen aan optimale informatievoorziening vanuit het Rijk richting Kamer en burger; dat is wat jij doet als regisseur bij de ministeries van Economische Zaken en Klimaat, en Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit in Den Haag. Dankzij jou staan binnen het programma Transparantie in Informatie de neuzen van de twee ministeries en dertien betrokken dienstonderdelen dezelfde kant op.
Het Regionaal Historisch Centrum Vecht en Venen zoekt een: Applicatiebeheerder (32 uur per week)
Hou jij van digitale ontwikkelingen en wil jij je inzetten voor een betere informatievoorziening en duurzaam bewaren van erfgoed voor maatschappij én overheid? Dan ben jij de applicatiebeheerder die we zoeken.
Organisatie Het Regionaal Historisch Centrum Vecht en Venen (RHCVV) beheert de archieven voor de gemeenten De Bilt, Stichtse Vecht, De Ronde Venen en Weesp, houdt toezicht op de informatiehuishouding van deze gemeenten en adviseert hen over duurzame (digitale) informatievoorziening. Inmiddels gaat archiveren bij de overheid veel verder dan papieren informatie in het depots bewaren of het digitaliseren van fysieke archiefstukken. Dit betekent dat archieven die naar ons toekomen van gemeenten niet langer alleen in papieren vorm, maar ook als digitaal bestand worden aangeboden. Daarvoor hebben we een geheel nieuwe bewaaromgeving ingericht die we het e-depot noemen. Dit is bedoeld om digitale informatie duurzaam te bewaren en toegankelijk te houden.
Deze kom je ook niet elke dag tegen > Ben je thuis in Lucht - en ruimtevaart ben je een goede netwerker en heb je affiniteit met Informatiemanagement en Literatuur onderzoek, wil je in een High Tech omgeving werken? Koninklijke Nederlands Lucht- en Ruimtevaartcentrum (NLR) zoekt Senior Informatiespecialist....https://www.werkenbijnlr.nl/vacatures/207275-senior-informatiespeci...
Eindhoven de Gekste! Het RHCe is voor het team Communicatie, Advies & Toezicht voor 36 uur per week op zoek naar een Adviseur Informatiebeheer Gemeenten die zich helemaal herkent in de volgende omschrijving:
WO/HBO+ werk- en denkniveau en een afgeronde opleiding op het gebied van informatiebeheer en/of archivistiek.
Je houdt van netwerken, contacten leggen en het veld in gaan.
Je beschikt over relevante werkervaring, met daardoor actuele kennis van geldende kwaliteitseisen voor informatiebeheer.
Vanzelfsprekend volg je de ontwikkelingen binnen het vakgebied en de veranderingen in de landelijke wet- en regelgeving.
Je bent een kei in communiceren, zowel schriftelijk als mondeling, sociaal vaardig, en je hebt gevoel voor bestuurlijke verhoudingen.
Je schrijft heldere rapportages en praat gemakkelijk met bestuurders, managers en met de mensen van de werkvloer. Je beschikt dan ook over een stevige persoonlijkheid en uitstekende netwerkvaardigheden.
Je bent proactief, kunt prioriteiten stellen en beschikt over analytisch vermogen.
De functie is ingeschaald in functieschaal 10. Daarnaast hebben wij uitstekende arbeidsvoorwaarden, zo behoort deels thuiswerken tot de mogelijkheden en is de intentie dit tijdelijke contract bij gebleken geschiktheid om te zetten in een vaste baan.
Meer info: Jolanda Louwers, Teamcoördinator Communicatie, Advies & Toezicht, 06-25555952
Wij zoeken een DIV specialist voor ons nieuwe team DIV.
De functie van DIV Specialist
Stroomopwaarts gaat vanaf 1 januari haar eigen DIV team opzetten. Wij streven ernaar om volledig substitutie toe te passen en alles digitaal te verwerken. Je gaat deel uitmaken van het nieuwe team. Samen met collega’s ben je verantwoordelijk voor de inkomende en uitgaande post, (digitaal) archiefbeheer.
Innovatie, kwaliteit en klantvriendelijkheid zijn de sleutelwoorden waar je samen met je collega’s voor staat. je bent de expert die ontwikkelingen in het vakgebied signaleert, het managementteam adviseert en vertaalt naar praktische toepassingen. Je draagt bij aan de kwaliteitsborging van de digitale informatievoorziening en ontwikkelt daarvoor instrumenten. Je vindt het leuk om de organisatie te ondersteunen door nieuwe werkinstructies en procedures op te stellen. Je zorgt er samen met je collega’s voor dat de digitale dossiervorming in het documentmanagementsysteem Zaaksysteem.nl goed op orde is. Je verzorgt de planning van de postmedewerkers om te zorgen dat in en uitgaande post soepel verloopt.
Wat bieden wij
Als DIV specialist bij Stroomopwaarts werk je in een dynamische en ambitieuze werkomgeving, waarin je niet bang hoeft te zijn dat je je gaat vervelen. We bieden je graag de ruimte om jezelf te ontwikkelen en je eigen visie in te brengen. Je gaat samenwerken met collega’s die net zo gemotiveerd zijn als jij en net zo veel hart hebben voor onze missie en doelgroepen. Daarnaast kan je bij ons op een flexibele manier werken. We werken ook na de Coronacrisis gedeeltelijk thuis en er zijn verschillende kantoorlocaties beschikbaar voor onze medewerkers. In overleg deel je je werktijden en -locaties in zoals het voor jou en de organisatie het beste werkt.
Wij bieden je alle voordelen van het werken bij een Samenwerkende Gemeentelijke Organisatie (cao SGO). Dat betekent een goed ABP-pensioen en het Individueel Keuze budget van 17,05% van je salaris, dat je naar eigen keuze kunt inzetten voor bijvoorbeeld extra verlof, salaris of andere persoonlijke wensen. Daarnaast laten we onze waardering blijken met complimenten en natuurlijk een goed salaris. Je wordt ingeschaald op basis van wat je meebrengt, je opleiding en werkervaring. De functieschaal kent een maximum van € 4.048,- (schaal 9) bij een 36-urige werkweek.
Wie ben jij?
Je hebt HBO werk- en denkniveau (bij voorkeur SOD II, LRM, HMDI of een vergelijkbare opleiding. kennis van (archief)wet- en regelgeving werkervaring in een middelgrote organisatie binnen DIV, bij voorkeur met ervaring met zaakgericht werken en digitale documentstromen. Goede adviesvaardigheden, overtuigingskracht en mondelinge en schriftelijke communicatie-vaardigheden. Een proactieve, ondernemende en inspirerende zelfstandige houding binnen een team.
Informatie en sollicitatie
Ben je enthousiast geworden over de functie neem dan contact op met Paul Turion, Teammanager ICT, telefoonnummer 06 - 20 95 99 48; of mail p.turion@stroomopwaarts.nl
De business unit Sociaal Domein ontwikkelt producten die door de lokale overheid wordt gebruikt om diensten te verlenen aan de burger. Deze producten worden door sociale diensten van veelal gemeenten gebruikt om het noodzakelijke rondom uitkeringen te administreren (Inkomen), banen te vinden voor burgers zonder werk (Werk) én voorzieningen te verstrekken aan burgers met een zorgbehoefte (WMO/Zorg en Jeugdzorg).
Voor de ontwikkeling van deze Suites voor Werk en Inkomen, Zorg en Jeugdzorg zijn wij op zoek naar een Informatie Analist die onderdeel wil zijn van een het team Inkomen, dat samen de functionaliteit voor nieuwe releases realiseert en onderhoud doet op bestaande versies.
Yvonne Welings
Specialist digitale archiefdiensten Gooi- en Vechtstreken
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/specialist-digitale-arc...
15 Nov 2021
Yvonne Welings
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/specialist-informatievo...
specialist informatievoorziening Brandweer
15 Nov 2021
Justin Klein
Vacatures overige specialisaties | Werken bij Rijkswaterstaat
Adviseur documentair informatiemanagement s.11 bij RWS
16 Nov 2021
Tijhuis
Medewerker informatievoorziening Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen https://vacatures.vooruitindrenthe.nl/vacature/4485/medewerker-info...
16 Nov 2021
Menno Heringa
Vacature: Functioneel beheerder
Leuke baan bij Erfgoedcentrum Achterhoek en Liemers (ECAL) te Doetinchem.
ECAL is op zoek naar functioneel beheerder van archiefbeheersysteem MAIS-Flexis, Zaaksysteem.nl en het e-depot.
Vacature: Functioneel beheerder
17 Nov 2021
Yvonne Welings
Servicecentrum Drechtsteden (SCD) zoekt informatieadviseur
Servicecentrum Drechtsteden (SCD) zoekt informatieadviseur – IP | V...
18 Nov 2021
A. Koppenaal
Medewerker DIV/Informatiebeheer
Bij Hoogheemraadschap van Rijnland in Leiden
Krijg jij energie van het voeren van accountgesprekken met collega’s om het werken met informatie te verbeteren? Heb jij ervaring met adviseren en presenteren? Zijn digitale vaardigheden vanzelfsprekend en heb je affiniteit met digitale documentbeheer? Dan zijn we op zoek naar jou!
Informeer en solliciteer: Medewerker DIV/Informatiebeheer (rijnland.net)
19 Nov 2021
Yvonne Welings
Provincie Overijssel is op zoek naar een Informatiemanager
https://informatieprofessional.nl/provincie-overijssel-is-op-zoek-n...
20 Nov 2021
Yvonne Welings
Supportmedewerker OD Ijsselland
https://www.odijsselland.nl/vacatures/supportmedewerker/
21 Nov 2021
Nienke van Haasteren
Cluster DIV is op zoek naar een nieuwe MogelijkMaker / Medewerker documentaire en digitale informatievoorziening voor 36 uur per week.
https://vacatures.werkeninnoordoostbrabant.nl/vacature/9230/medewer...
22 Nov 2021
Esther Balkestein
Het Gemeentearchief Gooise Meren en Huizen in Naarden zoekt een Archiefmedewerker.
Volg de link voor de volledige vacaturetekst.
22 Nov 2021
Yvonne Welings
VNG Realisatie zoekt een slagvaardige Coördinator team ENSIA
Den Haag, 32-36 uur per week
Vacaturenummer 21.11
Interessante uitdagingen? Bij ons vind je ze volop! De VNG is een vereniging en netwerkverband van 352 grote en kleine gemeenten, evenzoveel burgemeesters, ruim 1.000 wethouders en nog veel meer ambtenaren. Die werken samen in koepels, regionetwerken, vakgroepen en verenigingen. Kortom: we bewegen ons in een complex netwerk van partners
VNG Realisatie
22 Nov 2021
Yvonne Welings
Regisseur interdepartementaal programma Transparantie in Informatie
Bijdragen aan optimale informatievoorziening vanuit het Rijk richting Kamer en burger; dat is wat jij doet als regisseur bij de ministeries van Economische Zaken en Klimaat, en Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit in Den Haag. Dankzij jou staan binnen het programma Transparantie in Informatie de neuzen van de twee ministeries en dertien betrokken dienstonderdelen dezelfde kant op.
22 Nov 2021
Yvonne Welings
Applicatiebeheerder belastingen (24-36 uur)
Applicatiebeheerder belastingen (24-36 uur) - SVHW
23 Nov 2021
Mathé van der Velden
Collega gezocht : Regionaal Archief Tilburg heeft vacature "Adviseur Digitale Informatievoorziening" (32 uur / week) vacant:
https://www.werkenbijmommerskwartier.nl/vacaturebeschrijving-region...
23 Nov 2021
Henry van der Zwan
Toe maar, maar liefst 5 x een Adviseur DIV (voor bij de Politie) 36 u/pw gevraagd. https://www.linkedin.com/jobs/view/2810134731/?alternateChannel=sea...
23 Nov 2021
Yvonne Welings
Teamleider Processen Informatiehuishouding
Teamleider Processen Informatiehuishouding - Werken voor Rotterdam
24 Nov 2021
Jannet
Gezocht college Recordmanager!
Adviseur record management | Vacatures | AFM Werken Bij
24 Nov 2021
Yvonne Welings
Het Regionaal Historisch Centrum Vecht en Venen zoekt een:
Applicatiebeheerder
(32 uur per week)
Hou jij van digitale ontwikkelingen en wil jij je inzetten voor een betere informatievoorziening en duurzaam bewaren van erfgoed voor maatschappij én overheid? Dan ben jij de applicatiebeheerder die we zoeken.
Organisatie
Het Regionaal Historisch Centrum Vecht en Venen (RHCVV) beheert de archieven voor de gemeenten De Bilt, Stichtse Vecht, De Ronde Venen en Weesp, houdt toezicht op de informatiehuishouding van deze gemeenten en adviseert hen over duurzame (digitale) informatievoorziening. Inmiddels gaat archiveren bij de overheid veel verder dan papieren informatie in het depots bewaren of het digitaliseren van fysieke archiefstukken. Dit betekent dat archieven die naar ons toekomen van gemeenten niet langer alleen in papieren vorm, maar ook als digitaal bestand worden aangeboden. Daarvoor hebben we een geheel nieuwe bewaaromgeving ingericht die we het e-depot noemen. Dit is bedoeld om digitale informatie duurzaam te bewaren en toegankelijk te houden.
Wat ga je doen
Applicatiebeheerder - RHC Vecht en Venen
24 Nov 2021
Henry van der Zwan
Deze kom je ook niet elke dag tegen > Ben je thuis in Lucht - en ruimtevaart ben je een goede netwerker en heb je affiniteit met Informatiemanagement en Literatuur onderzoek, wil je in een High Tech omgeving werken? Koninklijke Nederlands Lucht- en Ruimtevaartcentrum (NLR) zoekt Senior Informatiespecialist....https://www.werkenbijnlr.nl/vacatures/207275-senior-informatiespeci...
25 Nov 2021
Yvonne Welings
https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/informatieadviseur-BZK...
informatieadviseur BZK
25 Nov 2021
Yvonne Welings
Enterprise architect IDenV
Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/enterprise-architect-i...
28 Nov 2021
Yvonne Welings
Informatieadviseur gemeente Drimmelen
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/informatieadviseur-voo...
er is er ook een in Etten-Leur
29 Nov 2021
Yvonne Welings
Adviseur informatie en proces gemeente Zundert
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/adviseur-informatie-en...
29 Nov 2021
Yvonne Welings
Informatie-adviseur gemeente Groningen
https://nl.trabajo.org/werkaanbieding-1271-20211126-4f19bfd4e976946...
29 Nov 2021
Yvonne Welings
Vacature: Data- en Informatiespecialist | Vacatures (atria.nl)
30 Nov 2021
Yvonne Welings
Gemeente Woudenberg Gemeente Woudenberg - Functioneel applicatiebeh...
30 Nov 2021
Yvonne Welings
Werken In Noordoost Brabant | Data-analist - Gemeente Bernheze - He...
1 Dec 2021
Jolanda Louwers-Smeets
Eindhoven de Gekste! Het RHCe is voor het team Communicatie, Advies & Toezicht voor 36 uur per week op zoek naar een Adviseur Informatiebeheer Gemeenten die zich helemaal herkent in de volgende omschrijving:
De functie is ingeschaald in functieschaal 10. Daarnaast hebben wij uitstekende arbeidsvoorwaarden, zo behoort deels thuiswerken tot de mogelijkheden en is de intentie dit tijdelijke contract bij gebleken geschiktheid om te zetten in een vaste baan.
Meer info: Jolanda Louwers, Teamcoördinator Communicatie, Advies & Toezicht, 06-25555952
1 Dec 2021
Paul Turion
Mooie vacature bij Stroomopwaarts in Schiedam.
Wij zoeken een DIV specialist voor ons nieuwe team DIV.
De functie van DIV Specialist
Stroomopwaarts gaat vanaf 1 januari haar eigen DIV team opzetten. Wij streven ernaar om volledig substitutie toe te passen en alles digitaal te verwerken. Je gaat deel uitmaken van het nieuwe team. Samen met collega’s ben je verantwoordelijk voor de inkomende en uitgaande post, (digitaal) archiefbeheer.
Innovatie, kwaliteit en klantvriendelijkheid zijn de sleutelwoorden waar je samen met je collega’s voor staat. je bent de expert die ontwikkelingen in het vakgebied signaleert, het managementteam adviseert en vertaalt naar praktische toepassingen. Je draagt bij aan de kwaliteitsborging van de digitale informatievoorziening en ontwikkelt daarvoor instrumenten. Je vindt het leuk om de organisatie te ondersteunen door nieuwe werkinstructies en procedures op te stellen. Je zorgt er samen met je collega’s voor dat de digitale dossiervorming in het documentmanagementsysteem Zaaksysteem.nl goed op orde is. Je verzorgt de planning van de postmedewerkers om te zorgen dat in en uitgaande post soepel verloopt.
Wat bieden wij
Als DIV specialist bij Stroomopwaarts werk je in een dynamische en ambitieuze werkomgeving, waarin je niet bang hoeft te zijn dat je je gaat vervelen. We bieden je graag de ruimte om jezelf te ontwikkelen en je eigen visie in te brengen. Je gaat samenwerken met collega’s die net zo gemotiveerd zijn als jij en net zo veel hart hebben voor onze missie en doelgroepen. Daarnaast kan je bij ons op een flexibele manier werken. We werken ook na de Coronacrisis gedeeltelijk thuis en er zijn verschillende kantoorlocaties beschikbaar voor onze medewerkers. In overleg deel je je werktijden en -locaties in zoals het voor jou en de organisatie het beste werkt.
Wij bieden je alle voordelen van het werken bij een Samenwerkende Gemeentelijke Organisatie (cao SGO). Dat betekent een goed ABP-pensioen en het Individueel Keuze budget van 17,05% van je salaris, dat je naar eigen keuze kunt inzetten voor bijvoorbeeld extra verlof, salaris of andere persoonlijke wensen. Daarnaast laten we onze waardering blijken met complimenten en natuurlijk een goed salaris. Je wordt ingeschaald op basis van wat je meebrengt, je opleiding en werkervaring. De functieschaal kent een maximum van € 4.048,- (schaal 9) bij een 36-urige werkweek.
Wie ben jij?
Je hebt HBO werk- en denkniveau (bij voorkeur SOD II, LRM, HMDI of een vergelijkbare opleiding. kennis van (archief)wet- en regelgeving werkervaring in een middelgrote organisatie binnen DIV, bij voorkeur met ervaring met zaakgericht werken en digitale documentstromen. Goede adviesvaardigheden, overtuigingskracht en mondelinge en schriftelijke communicatie-vaardigheden. Een proactieve, ondernemende en inspirerende zelfstandige houding binnen een team.
Informatie en sollicitatie
Ben je enthousiast geworden over de functie neem dan contact op met Paul Turion, Teammanager ICT, telefoonnummer 06 - 20 95 99 48; of mail p.turion@stroomopwaarts.nl
Vacature%20DIV%20specialist%20Stroomopwaarts.pdf
1 Dec 2021
Yvonne Welings
Informatieadviseur | Waterschap Brabantse Delta
2 Dec 2021
Yvonne Welings
Data Engineer (werkeninwestbrabant.nl)
2 Dec 2021
Yvonne Welings
Gemeente Gooise Meren zoekt een Medewerker Gemeentearchief / Archiv...
2 Dec 2021
Yvonne Welings
Vacature: Informatieadviseur, Ministerie van Binnenlandse Zaken en ...
2 Dec 2021
Maayke de Coninck
Vacature Medewerker Informatiebeheer gemeente Waalwijk
6 Dec 2021
Yvonne Welings
Kwaliteitsmedewerker Documentaire Informatievoorziening (DIV) | Gem...
6 Dec 2021
Yvonne Welings
Data analist in publieke sector bij BMC (binnenlandsbestuur.nl)
6 Dec 2021
Yvonne Welings
Werken bij 's-Hertogenbosch | Hoofd bureau Functioneel Beheer - Gem...
7 Dec 2021
Yvonne Welings
Vacature: Projectadviseur Open op Orde, Ministerie van Onderwijs, C...
7 Dec 2021
Yvonne Welings
Afdelingshoofd Erfgoed – Merwede Executive Search
9 Dec 2021
Yvonne Welings
https://kbenp.nl/werken-bij/recordmanager
recordmanager K.B. en P.
10 Dec 2021
Yvonne Welings
Office Ondersteuner
Functieomschrijving
Wij zoeken per direct een:
Office ondersteuner
(18-24 uur per week, verdeeld over vier dagen)
https://www.nationalevacaturebank.nl/vacature/15ab4098-9486-56f3-a9...
12 Dec 2021
Yvonne Welings
Informatie Analist
Functieomschrijving
Voor de ontwikkeling van deze Suites voor Werk en Inkomen, Zorg en Jeugdzorg zijn wij op zoek naar een Informatie Analist die onderdeel wil zijn van een het team Inkomen, dat samen de functionaliteit voor nieuwe releases realiseert en onderhoud doet op bestaande versies.
12 Dec 2021
Yvonne Welings
Microsoft 365 / Azure Adviseur
PLAATSINGSDATUM 13 DECEMBER 2021
SLUITINGSDATUM 9 JANUARI 2022
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/microsoft-365-azure-ad...
13 Dec 2021
Yvonne Welings
Adviseur datagedreven werken bij Holland Rijnland (binnenlandsbestu...
14 Dec 2021
Yvonne Welings
Vacature: Inspecteur/Archivaris Team Toezicht en Advies (32-36 uur)...
15 Dec 2021
Yvonne Welings
Strateeg Informatiesamenleving | Gemeente Zwolle
16 Dec 2021
Yvonne Welings
https://www.bhic.nl/over-ons/vacatures
16 Dec 2021
Yvonne Welings
Vacature: Senior Inspecteur Overheidsinformatie, Inspectie Overheid...
19 Dec 2021
Yvonne Welings
Programmamanager Wet open overheid gezocht bij gemeente Enschede – ...
20 Dec 2021