Vacatures

Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.

Load Previous Comments
  • Yvonne Welings

    Beheerder Moderne Werkplek

    (Microsoft Endpoint Management/ Microsoft 365)

    RID Utrecht

    https://www.gemeentebanen.nl/vacatures/22419/rid-utrecht/werkplekbe...

  • Yvonne Welings

    Vacature: assistent beheerder collectie Erfgoed

    https://www.erfgoedshertogenbosch.nl/actueel/vacature-assistent-beh...

  • Yvonne Welings

    Gegevensarchitect Equalit

    32-36 uur per week

    https://equalit.nl/werken-bij/gegevensarchitect/

  • Yvonne Welings

  • Yvonne Welings

  • Yvonne Welings

  • Yvonne Welings

  • Yvonne Welings

  • Christa Laan

    Informatiespecialist gemeente Gooise Meren

    Word jij mijn nieuwe collega?

    Bij gemeente Gooise Meren zijn wij op zoek naar een ervaren Informatiespecialist. Jij bent altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen jouw vakgebied Informatievoorziening en archivering.

    Wil jij de komende jaren graag aan de slag met mooie projecten, zoals de invoering van de Wet Open Overheid, de Hotspot-monitor en het archiveren van online tekstberichten van onze social media? Solliciteer dan via https://werkenbijgooisemeren.nl/ad/ervaren-informatiespecialist/0z3mrp op deze afwisselende functie!

    Heb je nog vragen, dan hoor ik het graag. Mobiel: 06 461 101 95 of e-mail c.laan@gooisemeren.nl

  • Yvonne Welings

  • Yvonne Welings

  • Yvonne Welings

  • Yvonne Welings

    Senior Beleidsmedewerker Digitale Overheid (32 uur)

    https://vng.nl/vacatures/senior-beleidsmedewerker-digitale-overheid...

  • Yvonne Welings

    functioneel beheerder gemeente Oosterhout

    Als Functioneel Beheerder draag je bij aan stabiele processen en aan een stabiel applicatielandschap voor je collega’s en gebruikers. Je adviseert teams over het gebruik van de informatiesystemen en gegevens binnen de operationele processen van één van de zes domeinen. Zo ben je verantwoordelijk voor het begeleiden van installaties en upgrades en het testen van nieuwe software.

    • Je zorgt dat (innovatieve) technologieën ingezet worden voor procesverbeteringen- en ondersteuning.
    • Je bent aanspreekpunt voor collega’s en eindgebruikers voor vragen over verbeteringen en wijzigingen, wensen over de inrichting van de (applicatie)systemen, incidenten en problemen, gegevens en managementinformatie;
    • Je bent het aanspreekpunt voor leveranciers en adviseert over de inrichting van nieuwe gebruikersprocessen.
    • Je neemt deel aan overleggen met gebruikers, zowel in- als extern;
    • Je vertaalt de gebruikerswensen de wensen van collega’s vertalen naar upgrades, nieuwe functionaliteiten en de applicaties; en hebt oog voor vernieuwing en doorontwikkeling;
    • Je zorgt voor het goed, stabiel en veilig functioneren informatiesystemen. Door het soepel laten verlopen van koppelingen, upgrades, nieuwe functionaliteiten en installaties. Waarbij je verantwoordelijk bent voor het gebruikersbeheer;
    • Je signaleert beheerinnovaties en aanpassingen op wet- en regelgeving, legt ze met de bijbehorende kosten voor aan het management, test ze en voert ze door.
    • https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/functioneel-beheerder-...
  • Yvonne Welings

    Afdelingshoofd Applicatiemanagement

    Verbinder met ruime ervaring binnen informatievoorziening

    De gemeente Delft

    Delft is een stad van contrasten. Tot ver in het buitenland beroemd om de prachtige, historische binnenstad (en om Delfts blauw). Maar ook om innovatieve kenniscentra als de TU, TNO en Deltares. Een stad van monumenten en experimenten. Delft heeft een rijke historie én is, mede door tienduizenden studenten, jong gebleven.

    De jongste oude stad van Nederland. Vernieuwing is al eeuwenlang onderdeel van het DNA van Delft. Ook vandaag kijkt de stad reikhalzend uit naar morgen. Het bepaalt de agenda van het bestuur en de gemeentelijke organisatie. Spraakmakende infrastructurele projecten, sociale en bestuurlijke vernieuwing. De organisatie omarmt nieuwe inzichten en creatieve oplossingen.

    https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/afdelingshoofd-applicat...

  • Doxis

    Adviseur Informatiemanagement

    Doxis Informatiemanagers is op zoek naar een Adviseur Informatiemanagement!

    Doxis is een platte organisatie waar het lijntje met de tweekoppige directie kort is. Doxis is een kennisnetwerk waarbij kennis delen, vergaren en jezelf (professioneel) ontwikkelen hoog in het vaandel staan. Dit door collega's, ons kennisplatform, het volgen van (online) trainingen en deelname aan interne projecten. Onze parel van het moment is de Doxis Academie waar je via e-learnings, ontwikkeld door de eigen collega's, van de laatste ontwikkelingen binnen het vakgebied op de hoogte blijft.

    Interesse? Lees de uitgebreide vacature via Adviseur informatiemanagement | Doxis

  • Yvonne Welings

    Dienst van het Koninklijk Huis: Archiefbewerker

    https://www.culturele-vacatures.nl/2021/07/dienst-van-het-koninklij...

  • Yvonne Welings

    Coördinator Documentaire Informatievoorziening

    Ministerie van Algemene Zaken

    https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/coordinator-documentai...

  • Yvonne Welings

    Senior medewerker BAG beheer

    De afdeling VTH De Kempen van de Samenwerkende Kempengemeenten zoekt een:

    Senior medewerker BAG beheer

    (28-36 uur)

    Toe aan een nieuwe uitdaging?
    Ben jij een organisator, een planner, secuur, gedreven en in voor vernieuwing? Zie je de komst van de Samenhangende Objectregistraties als een uitdaging? Of zit je al zoveel jaar op dezelfde plek en wil je eens in een nieuwe omgeving aan de slag met een nieuwe uitdaging….? Dan zoeken wij jou!

    Als Senior medewerker BAG beheer voer je o.a. de volgende taken uit:

    https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/senior-medewerker-bag-b...

  • Harry Kranenkamp

    Voor de regio's noord en oost zijn wij op zoek naar een enthousiaste medewerker in het bezit van het diploma VVA en ervaring met het bewerken van gemeentelijke archieven. Wordt jij onze nieuwe collega?

    https://www.doxsupport.nl/over-ons/nieuws/vacature-vva/

  • Harry Kranenkamp

    Ben jij die adviseur documentaire informatievoorziening die op zoek is naar een nieuwe uitdaging? Je houdt van afwisseling in je werkzaamheden? Je voldoet aan de eisen zoals genoemd in onze vacature? Solliciteer dan en wellicht ben jij straks onze nieuwe collega.

    https://www.doxsupport.nl/over-ons/nieuws/vacature-adviseur-documen...

  • Joost Hekman

    VACATURE JUNIOR ARCHIEFBEWERKER 

    Ben je van nature nieuwsgierig, nauwkeurig en klantgericht? Wil je weten hoe je met gegevens en informatie om moet gaan?  Wil je werken in een dynamische omgeving, waar die informatie zo optimaal mogelijk voor organisaties beschikbaar gesteld wordt?  
    Dan moet je bij VADA zijn 

    DE ORGANISATIE 


    Informatie uit archieven is van groot belang voor alle organisaties.  VADA Archieven is gespecialiseerd in informatiebeheer en het toegankelijk maken van (papieren) archieven. Wij richten ons hierbij onder andere op het bewerken van archieven van de overheid, universiteiten en commerciële instellingen. De te bewerken archieven worden ontsloten, opgeschoond en in een dossierinventaris of een beschrijvende inventaris verwerkt. Daarmee hebben onze klanten een optimale toegang tot hun papieren en digitale archieven. De werkwijze van VADA Archieven is klantgericht, met het streven naar een duurzame relatie met onze cliënten. 

    JE FUNCTIE 


    Wij zijn op zoek naar een medewerker met HBO werk- en denkniveau, die informatie in archieven gaat ontsluiten en beschikbaar stellen. Je inventariseert, beschrijft en schoont deze archieven. Je maakt een inventaris als eindproduct, waarmee onze klanten hun informatie op gestructureerde wijze kunnen terugvinden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor afhandeling van informatievragen van klanten.
    Je start als junior archiefbewerker en staat onder begeleiding van één van onze senior archiefbewerkers, die je het vak verder van A tot Z zullen leren.  

    WELKE OPLEIDING, KENNIS EN ERVARING NEEM JE MEE 


    Je hebt een BDI/IDM of een archiefopleiding (is geen pré) en daarnaast een sterke interesse in het beter toegankelijk maken en beschrijven van informatie  
    Je hebt ervaring in de archief-, bibliotheek- of administratieve wereld; 
    Je pikt snel dingen op, hebt een klantgerichte houding en toont initiatief; 
    Je werkt accuraat, kunt analyseren en bent goed in plannen en organiseren; 
    Je handelt integer, wilt jezelf graag ontwikkelen en houdt de voortgang van je eigen projecten in de gaten; 
    Je hebt goede communicatieve vaardigheden,  kunt goed samenwerken en bent punctueel en zorgvuldig; 
    Je hebt affiniteit en enige ervaring met archieven of de passie om je daarin verder te ontwikkelen. 

    lees verder

  • Yvonne Welings

    Informatiemanager / IV-regisseur

    Informatiemanager / IV-regisseur
    Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport

    Functieomschrijving
    Bij VWS werken we aan de gezondheid van Nederland. Wat we doen, doet ertoe en dat voel je. Je werkt samen met proactieve, betrokken en bevlogen mensen met een groot hart voor hun werk. Met elkaar vormen we een team van oplossingsgerichte aanpakkers: we zetten onze schouders eronder en doen het gewoon. Binnen een nieuw team van de afdeling informatievoorziening krijg jij de kans om onze informatievoorziening vorm te geven en door te ontwikkelen.

    Wat ga je doen?

    https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/informatiemanager-iv-re...

  • Yvonne Welings

  • Yvonne Welings

  • Yvonne Welings

  • Bram van de Ven

    De gemeente Rotterdam is op zoek naar recordsmanagers:

    Adviseur Informatiebeheer / Recordsmanager

     
    De afdeling Informatiebeheer & Processen is in een transitie waarbij het ondersteunen van digitale informatie steeds belangrijker wordt. Dat betekent dat het Expertisecentrum Informatiebeheer zich steeds meer op de inrichting en implementatie van nieuwe werkwijzen richt, om op die manier goede digitale dossiervorming te verzekeren.
    Door jouw flexibiliteit en oog voor resultaat ben je als teamlid breed inzetbaar in projecten, beheer- en andere taken op het vlak van informatiebeheer. Hierbij werk je samen met collega’s uit andere disciplines, zoals procesanalisten, informatiebeveiligers en privacy-coördinatoren.
     
    Je belangrijkste taken als Adviseur Informatiebeheer / Recordsmanager zijn het:

    • Ondersteunen van digitale dossiervorming bij inrichting en implementatie van nieuwe of aangepaste systemen;
    • Meewerken aan allerlei digitaliseringsprojecten;
    • Beheren van digitale informatie in (concern)systemen;
    • Mee onderhouden van allerlei instrumenten;
    • Zorgen dat diverse partijen aan boord blijven;
    • Bijdragen leveren aan onderzoeken;
    • Op één lijn brengen van diverse beelden en verwachtingen vanuit de organisatie m.b.t. informatiebeheer.


    Samen met 14 professionals maak jij deel uit van het Expertisecentrum Informatiebeheer. Jouw toekomstige collega’s vormen een divers team dat met veel plezier voor een veilige en gezonde werkomgeving gaat. Ze zijn betrokken en staan altijd voor hun collega’s klaar. 


    Functie-eisen
    Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, volhardende, ambitieuze en slimme toekomstige collega. Naar jouw nieuwe job breng je qua kennis en ervaring het volgende mee:

    • HBO of WO werk- en denkniveau;
    • Relevante werkervaring;
    • Passie voor informatiebeheer;
    • Je bent een initiatiefnemer en hebt een proactieve instelling;
    • Relevante opleidingen op het gebied van informatiebeheer en aanvullende automatiseringscursussen zijn een pré, maar geen must;
    • Kennis van geautomatiseerde informatiesystemen ter ondersteuning van werkprocessen;
    • Je bent goed in het plannen en prioriteren van je werkzaamheden.


    Arbeidsvoorwaarden
    Rotterdam is een moderne en eigentijdse werkgever, die goede arbeidsvoorwaarden koppelt aan vernieuwende manieren van werken. Wij bieden een moderne werkomgeving die aansluit op de veranderende rol van de overheid en ontwikkelingen in de stad. Daarbij bieden wij een prettige en professionele werkomgeving met veel ruimte voor persoonlijk initiatief en verantwoordelijkheid. Verder bieden wij:

    • Een salaris wat past bij wie je bent en wat je kunt. Hoeveel precies stemmen we graag met je af; het start vanaf € 2.914,- (schaal 10) en kan oplopen tot maximaal € 5.067 (schaal 11) bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek;
    • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden op basis van een individueel keuze budget van 17,05% van je jaarsalaris die je naar eigen inzicht kunt inzetten;
    • De mogelijkheid om volgens flexibele werktijden, 4 dagen van 9 uur en thuis te werken;
    • Een uitstekende pensioensregeling van ABP en de mogelijkheid tot het opnemen van 26 extra verlofdagen bij een werkweek van 40 uur;
    • Mobiele hulpmiddelen om goed je werk te kunnen doen zoals een smartphone, Ipad of laptop.

    Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure neem dan contact op met Roelien van Stenis-van Heukelum (Teamleider Expertisecentrum Informatiebeheer), te bereiken via tel. 06-51479935 of rh.vanstenisvanheukelum@rottterdam.nl

    Voor meer informatie over het werken als recordsmanager neem dan contact op met ondergetekende: bjn.vandeven@rotterdam.nl

  • Yvonne Welings

    Applicatie- en werkprocesbeheerder gemeente Moerdijk

    https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/applicatie-en-werkproc...

  • Yvonne Welings

    Teamleider/ Gemeentearchivaris Barneveld

    Dankzij jou zetten we grote stappen in het verder professionaliseren van onze informatievoorziening!

    hbo/wo | 32-36 uur | Maximaal € 5.169,- bruto per maand | Bepaalde tijd voor één jaar met uitzicht op vast dienstverband| Bestuur en Dienstverlening

    https://werkenbij.barneveld.nl/vacatures/teamleider/-gemeentearchiv...

  • Yvonne Welings

    Senior coördinator informatiebeveiliging en privacy

    Ministerie van Economische Zaken en Klimaat

    https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/senior-coordinator-inf...

  • Yvonne Welings

    Medewerker digitaal informatiebeheer
    Voor 36 uur per week
     Gemeente Zeist
  • Yvonne Welings

    Teamleider Business Intelligence

    Ben jij een gedreven teamleider met coachende en veranderkundige kwaliteiten?

    gemeente Den Haag

    https://www.werkenvoordenhaag.nl/vacature/7948/teamleider-business-...

  • Yvonne Welings


  • Yvonne Welings

    Concern Information Governance Specialist bij Provincie Limburg (1,0 fte)

    https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/concern-information-gov...

  • Yvonne Welings

    Privacy Officer VNG Realisatie en Privacy Adviseur (IBD) (36 uur)

    Het sociaal domein. De energie- en klimaattransitie. ICT-opgaven. Thema’s die vragen om een slimme aanpak van gemeenten. Bij de VNG in Den Haag zorgen we voor gemeenschappelijke oplossingen voor alle 352 gemeenten in Nederland.

    https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/privacy-officer-vng-rea...

  • Yvonne Welings

    Aantrekkelijke en goed betaalde baan bij de Algemene Bestuursdienst

    Programmadirecteur Versterking informatiebeheer en transparantie bij VWS

    Vacaturetype
    vacatures bij de rijksoverheid
    Naam organisatie
    Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
    Salarisschaal
    15/16
    Standplaats
    Den Haag
    Vacaturenummer
    BABD 282-21
    Publicatiedatum
    19 juli 2021
    Sluitingsdatum
    15 augustus 2021
    https://www.algemenebestuursdienst.nl/vacatures-en-loopbaan/vacatur...
  • Yvonne Welings

    Business Informatie Analist (PowerBI)
    Omgevingsdienst Midden- en West-Brabant

    HBO   |   Maximaal €4494   |   Schaal 10   |   Regulier   |   Vast   |   36 uur
  • Yvonne Welings

    Beheerder AV-middelen

    Full time at Provincie Utrecht in Netherlands

    Posted on June 24, 2021

    https://jobs.laimoon.com/jobs/externalview/27470631?utm_campaign=go...

  • Yvonne Welings

    FUNCTIONEEL BEHEERDER BELASTINGEN

    gemeente Súdwest-Fryslân

    Benodigde opleiding: HBO 

    Dienstverband: Vast/Fulltime 

    Aantal uren per week: 36

    Gepubliceerd op : 19-07-2021

    Sluitingsdatum : 22-08-2021

    https://www.werkeninfriesland.nl/vacature/functioneel-beheerder-bel...

  • Marcel Stevens

    Functionele consultants Zaakgericht werken medior / senior

    Visma Roxit is levert oplossingen voor voor vergunningverlening, toezicht & handhaving, planvorming, bodem en ondergrondse infrastructuur dragen bij aan de inrichting en het beheer van onze fysieke leefomgeving. ​​​​​​​Onze oplossingen voor zaakafhandeling, besluitvorming, klantcontact en communicatie bieden generieke ondersteuning aan de bedrijfsvoering.

    Onze klanten bestaan uit gemeenten, provincies, waterschappen, netwerkbeheerders en zelfstandige bestuursorganen.

    Voor de business unit ECM van Visma Roxit zijn we op zoek naar:

    • Functionele consultants Zaakgericht werken medior
    • Functionele consultants Zaakgericht werken medior

    Meer informatie vind je op?

    https://www.werkenbijroxit.nl/Vacatures/Functioneel_Consultant_Zaak...

    https://www.werkenbijroxit.nl/Vacatures/Functioneel_Consultant_Zaak...

    Heb je interesse of wil je meer informatie hebben?

    Bel me dan op 06 53 28 21 18  of mail me op marcel.stevens@roxit.nl

    Ken je iemand die geschikt is voor de functie(s) dan hoor ik dat ook graag.

    Met vriendelijke groeten,

    Marcel Stevens
    Accountmanager Zaakgericht werken
    06 53 28 21 18marcel.stevens@roxit.nl

  • Yvonne Welings

  • Yvonne Welings

  • Yvonne Welings

    Functioneel Beheerder Gemeente 's-Hertogenbosch

    Gemeente 's-Hertogenbosch Den Bosch
    18 dagen geleden
  • Yvonne Welings

  • Yvonne Welings

    Specialist Archivistisch beheer

    Justitiële Informatiedienst (Justid)

    https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/specialist-archivistis...

  • Yvonne Welings

    Strategisch beleidsmedewerker / coördinator IBT provincie Gelderland

    https://www.werkeningelderland.nl/vacature/67714/strategisch-beleid...

  • Yvonne Welings

    Architect gegevensuitwisseling VNG Realisatie

    https://www.vngrealisatie.nl/sites/default/files/2021-07/21.064%20-...

  • Yvonne Welings

    Projectmedewerker digitalisering bodemrapporten Schiedam https://inhuurdeskschiedam.nl/job-requisition/projectmedewerker-dig...

  • Yvonne Welings

    Gemeente Tilburg is op zoek naar een stagiair tester

    STAGIAIR Procesbeheerder IT, afdeling Informatietechnologie
    Intro
    Jij gaat een bijdrage leveren aan het verbeteren van het IT-testmanagement. Door onderzoek en door
    mee te lopen, waardoor je ervaring opdoet, kom je tot concrete voorstellen voor de verbetering van de
    kwaliteit van het testen. Het gaat om een stageplek voor 36 uur per week.

    https://www.tilburg.nl/fileadmin/files/actueel/vacatures/Stage_test...

  • Yvonne Welings

    Het Flevolands Archief is op zoek naar een Projectleider Digitale Archivering (28 uur)

    https://www.hetflevolandsarchief.nl/nieuws/96-het-flevolands-archie...