Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
Bij gemeente Gooise Meren zijn wij op zoek naar een ervaren Informatiespecialist. Jij bent altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen jouw vakgebied Informatievoorziening en archivering.
Wil jij de komende jaren graag aan de slag met mooie projecten, zoals de invoering van de Wet Open Overheid, de Hotspot-monitor en het archiveren van online tekstberichten van onze social media? Solliciteer dan viahttps://werkenbijgooisemeren.nl/ad/ervaren-informatiespecialist/0z3mrpop deze afwisselende functie!
Heb je nog vragen, dan hoor ik het graag. Mobiel: 06 461 101 95 of e-mail c.laan@gooisemeren.nl
Als Functioneel Beheerder draag je bij aan stabiele processen en aan een stabiel applicatielandschap voor je collega’s en gebruikers. Je adviseert teams over het gebruik van de informatiesystemen en gegevens binnen de operationele processen van één van de zes domeinen. Zo ben je verantwoordelijk voor het begeleiden van installaties en upgrades en het testen van nieuwe software.
Je zorgt dat (innovatieve) technologieën ingezet worden voor procesverbeteringen- en ondersteuning.
Je bent aanspreekpunt voor collega’s en eindgebruikers voor vragen over verbeteringen en wijzigingen, wensen over de inrichting van de (applicatie)systemen, incidenten en problemen, gegevens en managementinformatie;
Je bent het aanspreekpunt voor leveranciers en adviseert over de inrichting van nieuwe gebruikersprocessen.
Je neemt deel aan overleggen met gebruikers, zowel in- als extern;
Je vertaalt de gebruikerswensen de wensen van collega’s vertalen naar upgrades, nieuwe functionaliteiten en de applicaties; en hebt oog voor vernieuwing en doorontwikkeling;
Je zorgt voor het goed, stabiel en veilig functioneren informatiesystemen. Door het soepel laten verlopen van koppelingen, upgrades, nieuwe functionaliteiten en installaties. Waarbij je verantwoordelijk bent voor het gebruikersbeheer;
Je signaleert beheerinnovaties en aanpassingen op wet- en regelgeving, legt ze met de bijbehorende kosten voor aan het management, test ze en voert ze door.
Verbinder met ruime ervaring binnen informatievoorziening
De gemeente Delft
Delft is een stad van contrasten. Tot ver in het buitenland beroemd om de prachtige, historische binnenstad (en om Delfts blauw). Maar ook om innovatieve kenniscentra als de TU, TNO en Deltares. Een stad van monumenten en experimenten. Delft heeft een rijke historie én is, mede door tienduizenden studenten, jong gebleven.
De jongste oude stad van Nederland. Vernieuwing is al eeuwenlang onderdeel van het DNA van Delft. Ook vandaag kijkt de stad reikhalzend uit naar morgen. Het bepaalt de agenda van het bestuur en de gemeentelijke organisatie. Spraakmakende infrastructurele projecten, sociale en bestuurlijke vernieuwing. De organisatie omarmt nieuwe inzichten en creatieve oplossingen.
Doxis Informatiemanagers is op zoek naar een Adviseur Informatiemanagement!
Doxis is een platte organisatie waar het lijntje met de tweekoppige directie kort is. Doxis is een kennisnetwerk waarbij kennis delen, vergaren en jezelf (professioneel) ontwikkelen hoog in het vaandel staan. Dit door collega's, ons kennisplatform, het volgen van (online) trainingen en deelname aan interne projecten. Onze parel van het moment is de Doxis Academie waar je via e-learnings, ontwikkeld door de eigen collega's, van de laatste ontwikkelingen binnen het vakgebied op de hoogte blijft.
De afdeling VTH De Kempen van de Samenwerkende Kempengemeenten zoekt een:
Senior medewerker BAG beheer
(28-36 uur)
Toe aan een nieuwe uitdaging? Ben jij een organisator, een planner, secuur, gedreven en in voor vernieuwing? Zie je de komst van de Samenhangende Objectregistraties als een uitdaging? Of zit je al zoveel jaar op dezelfde plek en wil je eens in een nieuwe omgeving aan de slag met een nieuwe uitdaging….? Dan zoeken wij jou!
Als Senior medewerker BAG beheer voer je o.a. de volgende taken uit:
Voor de regio's noord en oost zijn wij op zoek naar een enthousiaste medewerker in het bezit van het diploma VVA en ervaring met het bewerken van gemeentelijke archieven. Wordt jij onze nieuwe collega?
Ben jij die adviseur documentaire informatievoorziening die op zoek is naar een nieuwe uitdaging? Je houdt van afwisseling in je werkzaamheden? Je voldoet aan de eisen zoals genoemd in onze vacature? Solliciteer dan en wellicht ben jij straks onze nieuwe collega.
Ben je van nature nieuwsgierig, nauwkeurig en klantgericht? Wil je weten hoe je met gegevens en informatie om moet gaan? Wil je werken in een dynamische omgeving, waar die informatie zo optimaal mogelijk voor organisaties beschikbaar gesteld wordt? Dan moet je bij VADA zijn
DE ORGANISATIE
Informatie uit archieven is van groot belang voor alle organisaties. VADA Archieven is gespecialiseerd in informatiebeheer en het toegankelijk maken van (papieren) archieven. Wij richten ons hierbij onder andere op het bewerken van archieven van de overheid, universiteiten en commerciële instellingen. De te bewerken archieven worden ontsloten, opgeschoond en in een dossierinventaris of een beschrijvende inventaris verwerkt. Daarmee hebben onze klanten een optimale toegang tot hun papieren en digitale archieven. De werkwijze van VADA Archieven is klantgericht, met het streven naar een duurzame relatie met onze cliënten.
JE FUNCTIE
Wij zijn op zoek naar een medewerker met HBO werk- en denkniveau, die informatie in archieven gaat ontsluiten en beschikbaar stellen. Je inventariseert, beschrijft en schoont deze archieven. Je maakt een inventaris als eindproduct, waarmee onze klanten hun informatie op gestructureerde wijze kunnen terugvinden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor afhandeling van informatievragen van klanten. Je start als junior archiefbewerker en staat onder begeleiding van één van onze senior archiefbewerkers, die je het vak verder van A tot Z zullen leren.
WELKE OPLEIDING, KENNIS EN ERVARING NEEM JE MEE
Je hebt een BDI/IDM of een archiefopleiding (is geen pré) en daarnaast een sterke interesse in het beter toegankelijk maken en beschrijven van informatie Je hebt ervaring in de archief-, bibliotheek- of administratieve wereld; Je pikt snel dingen op, hebt een klantgerichte houding en toont initiatief; Je werkt accuraat, kunt analyseren en bent goed in plannen en organiseren; Je handelt integer, wilt jezelf graag ontwikkelen en houdt de voortgang van je eigen projecten in de gaten; Je hebt goede communicatieve vaardigheden, kunt goed samenwerken en bent punctueel en zorgvuldig; Je hebt affiniteit en enige ervaring met archieven of de passie om je daarin verder te ontwikkelen.
Informatiemanager / IV-regisseur Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Functieomschrijving Bij VWS werken we aan de gezondheid van Nederland. Wat we doen, doet ertoe en dat voel je. Je werkt samen met proactieve, betrokken en bevlogen mensen met een groot hart voor hun werk. Met elkaar vormen we een team van oplossingsgerichte aanpakkers: we zetten onze schouders eronder en doen het gewoon. Binnen een nieuw team van de afdeling informatievoorziening krijg jij de kans om onze informatievoorziening vorm te geven en door te ontwikkelen.
De gemeente Rotterdam is op zoek naar recordsmanagers:
Adviseur Informatiebeheer / Recordsmanager
De afdeling Informatiebeheer & Processen is in een transitie waarbij het ondersteunen van digitale informatie steeds belangrijker wordt. Dat betekent dat het Expertisecentrum Informatiebeheer zich steeds meer op de inrichting en implementatie van nieuwe werkwijzen richt, om op die manier goede digitale dossiervorming te verzekeren. Door jouw flexibiliteit en oog voor resultaat ben je als teamlid breed inzetbaar in projecten, beheer- en andere taken op het vlak van informatiebeheer. Hierbij werk je samen met collega’s uit andere disciplines, zoals procesanalisten, informatiebeveiligers en privacy-coördinatoren.
Je belangrijkste taken als Adviseur Informatiebeheer / Recordsmanager zijn het:
Ondersteunen van digitale dossiervorming bij inrichting en implementatie van nieuwe of aangepaste systemen;
Meewerken aan allerlei digitaliseringsprojecten;
Beheren van digitale informatie in (concern)systemen;
Mee onderhouden van allerlei instrumenten;
Zorgen dat diverse partijen aan boord blijven;
Bijdragen leveren aan onderzoeken;
Op één lijn brengen van diverse beelden en verwachtingen vanuit de organisatie m.b.t. informatiebeheer.
Samen met 14 professionals maak jij deel uit van het Expertisecentrum Informatiebeheer. Jouw toekomstige collega’s vormen een divers team dat met veel plezier voor een veilige en gezonde werkomgeving gaat. Ze zijn betrokken en staan altijd voor hun collega’s klaar.
Functie-eisen Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, volhardende, ambitieuze en slimme toekomstige collega. Naar jouw nieuwe job breng je qua kennis en ervaring het volgende mee:
HBO of WO werk- en denkniveau;
Relevante werkervaring;
Passie voor informatiebeheer;
Je bent een initiatiefnemer en hebt een proactieve instelling;
Relevante opleidingen op het gebied van informatiebeheer en aanvullende automatiseringscursussen zijn een pré, maar geen must;
Kennis van geautomatiseerde informatiesystemen ter ondersteuning van werkprocessen;
Je bent goed in het plannen en prioriteren van je werkzaamheden.
Arbeidsvoorwaarden Rotterdam is een moderne en eigentijdse werkgever, die goede arbeidsvoorwaarden koppelt aan vernieuwende manieren van werken. Wij bieden een moderne werkomgeving die aansluit op de veranderende rol van de overheid en ontwikkelingen in de stad. Daarbij bieden wij een prettige en professionele werkomgeving met veel ruimte voor persoonlijk initiatief en verantwoordelijkheid. Verder bieden wij:
Een salaris wat past bij wie je bent en wat je kunt. Hoeveel precies stemmen we graag met je af; het start vanaf € 2.914,- (schaal 10) en kan oplopen tot maximaal € 5.067 (schaal 11) bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek;
Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden op basis van een individueel keuze budget van 17,05% van je jaarsalaris die je naar eigen inzicht kunt inzetten;
De mogelijkheid om volgens flexibele werktijden, 4 dagen van 9 uur en thuis te werken;
Een uitstekende pensioensregeling van ABP en de mogelijkheid tot het opnemen van 26 extra verlofdagen bij een werkweek van 40 uur;
Mobiele hulpmiddelen om goed je werk te kunnen doen zoals een smartphone, Ipad of laptop.
Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure neem dan contact op met Roelien van Stenis-van Heukelum (Teamleider Expertisecentrum Informatiebeheer), te bereiken via tel. 06-51479935 of rh.vanstenisvanheukelum@rottterdam.nl
Voor meer informatie over het werken als recordsmanager neem dan contact op met ondergetekende: bjn.vandeven@rotterdam.nl
Datum / Tijd: 9 september 2021 - 10 september 2021 Hele dag
Heliview conference en training organiseert een hybride evenement rondom zaakgericht werken. De congresdag vindt plaats op 9 september in het NBC Nieuwegein en op 10 september start het online event. Tijdens het event krijgen deelnemers actuele informatie en een concreet toekomstbeeld. Deelnemers kunnen luisteren en discussiëren over de visie van toonaangevende marktpartijen op het gebied van zaakgericht werken. Daarnaast zijn er interactieve sessies en komen er verschillende praktijkvoorbeelden aan bod.
Wat levert het op?
Na afloop van het congres weten deelnemers:
Hoe ze van zaakgericht werken een succes maken in de eigen organisatie;
Wat de toekomst is van zaakgericht werken;
De laatste ontwikkelingen op gebied van de Omgevingswet;
De laatste ontwikkelingen van Common Ground.
Aanmelden
Deelnemers gaan naar huis met praktische en toepasbare kennis. Bekijk hetprogrammavan toonaangevende sprekers en organisaties. Het aantal toegangsbewijzen voor de congresdag is beperkt. Deelnemers die tot deprimaire doelgroepbehoren kunnen gratis online deelnemen.Aanmeldenkan eenvoudig via de website.
Privacy Officer VNG Realisatie en Privacy Adviseur (IBD) (36 uur)
Het sociaal domein. De energie- en klimaattransitie. ICT-opgaven. Thema’s die vragen om een slimme aanpak van gemeenten. Bij de VNG in Den Haag zorgen we voor gemeenschappelijke oplossingen voor alle 352 gemeenten in Nederland.
Visma Roxit is levert oplossingen voor voor vergunningverlening, toezicht & handhaving, planvorming, bodem en ondergrondse infrastructuur dragen bij aan de inrichting en het beheer van onze fysieke leefomgeving. Onze oplossingen voor zaakafhandeling, besluitvorming, klantcontact en communicatie bieden generieke ondersteuning aan de bedrijfsvoering.
Onze klanten bestaan uit gemeenten, provincies, waterschappen, netwerkbeheerders en zelfstandige bestuursorganen.
Voor de business unit ECM van Visma Roxit zijn we op zoek naar:
Gemeente Tilburg is op zoek naar een stagiair tester
STAGIAIR Procesbeheerder IT, afdeling Informatietechnologie Intro Jij gaat een bijdrage leveren aan het verbeteren van het IT-testmanagement. Door onderzoek en door mee te lopen, waardoor je ervaring opdoet, kom je tot concrete voorstellen voor de verbetering van de kwaliteit van het testen. Het gaat om een stageplek voor 36 uur per week.
Yvonne Welings
Beheerder Moderne Werkplek
(Microsoft Endpoint Management/ Microsoft 365)
RID Utrecht
https://www.gemeentebanen.nl/vacatures/22419/rid-utrecht/werkplekbe...
16 Jun 2021
Yvonne Welings
Vacature: assistent beheerder collectie Erfgoed
https://www.erfgoedshertogenbosch.nl/actueel/vacature-assistent-beh...
17 Jun 2021
Yvonne Welings
Gegevensarchitect Equalit
32-36 uur per week
https://equalit.nl/werken-bij/gegevensarchitect/
17 Jun 2021
Yvonne Welings
Functioneel beheerder CBS
https://www.cbs.nl/nl-nl/over-ons/werken-bij/_vacatures/functioneel...
18 Jun 2021
Yvonne Welings
Adviseur DIV gemeente Roosendaal
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/adviseur-div-voor-34-u...
20 Jun 2021
Yvonne Welings
Functioneel beheerder gemeente Altena
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/functioneel-beheerder-...
20 Jun 2021
Yvonne Welings
Functioneel beheerder gemeente Drimmelen
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/functioneel-beheerder-...
20 Jun 2021
Yvonne Welings
Informatie analist gemeente Breda
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/informatie-analist/?cn...
20 Jun 2021
Christa Laan
Informatiespecialist gemeente Gooise Meren
Word jij mijn nieuwe collega?
Bij gemeente Gooise Meren zijn wij op zoek naar een ervaren Informatiespecialist. Jij bent altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen jouw vakgebied Informatievoorziening en archivering.
Wil jij de komende jaren graag aan de slag met mooie projecten, zoals de invoering van de Wet Open Overheid, de Hotspot-monitor en het archiveren van online tekstberichten van onze social media? Solliciteer dan via https://werkenbijgooisemeren.nl/ad/ervaren-informatiespecialist/0z3mrp op deze afwisselende functie!
Heb je nog vragen, dan hoor ik het graag. Mobiel: 06 461 101 95 of e-mail c.laan@gooisemeren.nl
22 Jun 2021
Yvonne Welings
Medewerker Documentverwerking en Metadata 2
https://www.universiteitleiden.nl/vacatures/2021/q2/21-318-medewerk...
24 Jun 2021
Yvonne Welings
Vacature Gelders Archief: https://www.geldersarchief.nl/over-ons/actueel/weblog/588-word-jij-...
25 Jun 2021
Yvonne Welings
Data analist gemeente Nijmegen
https://www.nijmegen.nl/vacatures/detail/?vacancy=2734341
28 Jun 2021
Yvonne Welings
Senior Beleidsmedewerker Digitale Overheid (32 uur)
https://vng.nl/vacatures/senior-beleidsmedewerker-digitale-overheid...
28 Jun 2021
Yvonne Welings
functioneel beheerder gemeente Oosterhout
Als Functioneel Beheerder draag je bij aan stabiele processen en aan een stabiel applicatielandschap voor je collega’s en gebruikers. Je adviseert teams over het gebruik van de informatiesystemen en gegevens binnen de operationele processen van één van de zes domeinen. Zo ben je verantwoordelijk voor het begeleiden van installaties en upgrades en het testen van nieuwe software.
28 Jun 2021
Yvonne Welings
Afdelingshoofd Applicatiemanagement
Verbinder met ruime ervaring binnen informatievoorziening
De gemeente Delft
Delft is een stad van contrasten. Tot ver in het buitenland beroemd om de prachtige, historische binnenstad (en om Delfts blauw). Maar ook om innovatieve kenniscentra als de TU, TNO en Deltares. Een stad van monumenten en experimenten. Delft heeft een rijke historie én is, mede door tienduizenden studenten, jong gebleven.
De jongste oude stad van Nederland. Vernieuwing is al eeuwenlang onderdeel van het DNA van Delft. Ook vandaag kijkt de stad reikhalzend uit naar morgen. Het bepaalt de agenda van het bestuur en de gemeentelijke organisatie. Spraakmakende infrastructurele projecten, sociale en bestuurlijke vernieuwing. De organisatie omarmt nieuwe inzichten en creatieve oplossingen.
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/afdelingshoofd-applicat...
28 Jun 2021
Doxis
Adviseur Informatiemanagement
Doxis Informatiemanagers is op zoek naar een Adviseur Informatiemanagement!
Doxis is een platte organisatie waar het lijntje met de tweekoppige directie kort is. Doxis is een kennisnetwerk waarbij kennis delen, vergaren en jezelf (professioneel) ontwikkelen hoog in het vaandel staan. Dit door collega's, ons kennisplatform, het volgen van (online) trainingen en deelname aan interne projecten. Onze parel van het moment is de Doxis Academie waar je via e-learnings, ontwikkeld door de eigen collega's, van de laatste ontwikkelingen binnen het vakgebied op de hoogte blijft.
Interesse? Lees de uitgebreide vacature via Adviseur informatiemanagement | Doxis
1 Jul 2021
Yvonne Welings
Dienst van het Koninklijk Huis: Archiefbewerker
https://www.culturele-vacatures.nl/2021/07/dienst-van-het-koninklij...
4 Jul 2021
Yvonne Welings
Coördinator Documentaire Informatievoorziening
Ministerie van Algemene Zaken
https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/coordinator-documentai...
5 Jul 2021
Yvonne Welings
Senior medewerker BAG beheer
De afdeling VTH De Kempen van de Samenwerkende Kempengemeenten zoekt een:
Senior medewerker BAG beheer
(28-36 uur)
Toe aan een nieuwe uitdaging?
Ben jij een organisator, een planner, secuur, gedreven en in voor vernieuwing? Zie je de komst van de Samenhangende Objectregistraties als een uitdaging? Of zit je al zoveel jaar op dezelfde plek en wil je eens in een nieuwe omgeving aan de slag met een nieuwe uitdaging….? Dan zoeken wij jou!
Als Senior medewerker BAG beheer voer je o.a. de volgende taken uit:
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/senior-medewerker-bag-b...
6 Jul 2021
Harry Kranenkamp
Voor de regio's noord en oost zijn wij op zoek naar een enthousiaste medewerker in het bezit van het diploma VVA en ervaring met het bewerken van gemeentelijke archieven. Wordt jij onze nieuwe collega?
https://www.doxsupport.nl/over-ons/nieuws/vacature-vva/
9 Jul 2021
Harry Kranenkamp
Ben jij die adviseur documentaire informatievoorziening die op zoek is naar een nieuwe uitdaging? Je houdt van afwisseling in je werkzaamheden? Je voldoet aan de eisen zoals genoemd in onze vacature? Solliciteer dan en wellicht ben jij straks onze nieuwe collega.
https://www.doxsupport.nl/over-ons/nieuws/vacature-adviseur-documen...
9 Jul 2021
Joost Hekman
VACATURE JUNIOR ARCHIEFBEWERKER
Ben je van nature nieuwsgierig, nauwkeurig en klantgericht? Wil je weten hoe je met gegevens en informatie om moet gaan? Wil je werken in een dynamische omgeving, waar die informatie zo optimaal mogelijk voor organisaties beschikbaar gesteld wordt?
Dan moet je bij VADA zijn
DE ORGANISATIE
Informatie uit archieven is van groot belang voor alle organisaties. VADA Archieven is gespecialiseerd in informatiebeheer en het toegankelijk maken van (papieren) archieven. Wij richten ons hierbij onder andere op het bewerken van archieven van de overheid, universiteiten en commerciële instellingen. De te bewerken archieven worden ontsloten, opgeschoond en in een dossierinventaris of een beschrijvende inventaris verwerkt. Daarmee hebben onze klanten een optimale toegang tot hun papieren en digitale archieven. De werkwijze van VADA Archieven is klantgericht, met het streven naar een duurzame relatie met onze cliënten.
JE FUNCTIE
Wij zijn op zoek naar een medewerker met HBO werk- en denkniveau, die informatie in archieven gaat ontsluiten en beschikbaar stellen. Je inventariseert, beschrijft en schoont deze archieven. Je maakt een inventaris als eindproduct, waarmee onze klanten hun informatie op gestructureerde wijze kunnen terugvinden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor afhandeling van informatievragen van klanten.
Je start als junior archiefbewerker en staat onder begeleiding van één van onze senior archiefbewerkers, die je het vak verder van A tot Z zullen leren.
WELKE OPLEIDING, KENNIS EN ERVARING NEEM JE MEE
Je hebt een BDI/IDM of een archiefopleiding (is geen pré) en daarnaast een sterke interesse in het beter toegankelijk maken en beschrijven van informatie
Je hebt ervaring in de archief-, bibliotheek- of administratieve wereld;
Je pikt snel dingen op, hebt een klantgerichte houding en toont initiatief;
Je werkt accuraat, kunt analyseren en bent goed in plannen en organiseren;
Je handelt integer, wilt jezelf graag ontwikkelen en houdt de voortgang van je eigen projecten in de gaten;
Je hebt goede communicatieve vaardigheden, kunt goed samenwerken en bent punctueel en zorgvuldig;
Je hebt affiniteit en enige ervaring met archieven of de passie om je daarin verder te ontwikkelen.
lees verder
12 Jul 2021
Yvonne Welings
Informatiemanager / IV-regisseur
Informatiemanager / IV-regisseur
Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Functieomschrijving
Bij VWS werken we aan de gezondheid van Nederland. Wat we doen, doet ertoe en dat voel je. Je werkt samen met proactieve, betrokken en bevlogen mensen met een groot hart voor hun werk. Met elkaar vormen we een team van oplossingsgerichte aanpakkers: we zetten onze schouders eronder en doen het gewoon. Binnen een nieuw team van de afdeling informatievoorziening krijg jij de kans om onze informatievoorziening vorm te geven en door te ontwikkelen.
Wat ga je doen?
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/informatiemanager-iv-re...
12 Jul 2021
Yvonne Welings
https://www.tempo-team.nl/vacatures/478270/medewerker-dienstverleni...
12 Jul 2021
Yvonne Welings
Business informatie analist OMWB
https://informatieprofessional.nl/2021/07/omwb-zoekt-business-infor...
12 Jul 2021
Yvonne Welings
Adviseur informatiehuishouding DNB
https://www.werkenbijdnb.nl/vacatures/adviseur-informatiehuishoudin...
14 Jul 2021
Bram van de Ven
De gemeente Rotterdam is op zoek naar recordsmanagers:
Adviseur Informatiebeheer / Recordsmanager
De afdeling Informatiebeheer & Processen is in een transitie waarbij het ondersteunen van digitale informatie steeds belangrijker wordt. Dat betekent dat het Expertisecentrum Informatiebeheer zich steeds meer op de inrichting en implementatie van nieuwe werkwijzen richt, om op die manier goede digitale dossiervorming te verzekeren.
Door jouw flexibiliteit en oog voor resultaat ben je als teamlid breed inzetbaar in projecten, beheer- en andere taken op het vlak van informatiebeheer. Hierbij werk je samen met collega’s uit andere disciplines, zoals procesanalisten, informatiebeveiligers en privacy-coördinatoren.
Je belangrijkste taken als Adviseur Informatiebeheer / Recordsmanager zijn het:
Samen met 14 professionals maak jij deel uit van het Expertisecentrum Informatiebeheer. Jouw toekomstige collega’s vormen een divers team dat met veel plezier voor een veilige en gezonde werkomgeving gaat. Ze zijn betrokken en staan altijd voor hun collega’s klaar.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, volhardende, ambitieuze en slimme toekomstige collega. Naar jouw nieuwe job breng je qua kennis en ervaring het volgende mee:
Arbeidsvoorwaarden
Rotterdam is een moderne en eigentijdse werkgever, die goede arbeidsvoorwaarden koppelt aan vernieuwende manieren van werken. Wij bieden een moderne werkomgeving die aansluit op de veranderende rol van de overheid en ontwikkelingen in de stad. Daarbij bieden wij een prettige en professionele werkomgeving met veel ruimte voor persoonlijk initiatief en verantwoordelijkheid. Verder bieden wij:
Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure neem dan contact op met Roelien van Stenis-van Heukelum (Teamleider Expertisecentrum Informatiebeheer), te bereiken via tel. 06-51479935 of rh.vanstenisvanheukelum@rottterdam.nl
Voor meer informatie over het werken als recordsmanager neem dan contact op met ondergetekende: bjn.vandeven@rotterdam.nl
15 Jul 2021
Yvonne Welings
Applicatie- en werkprocesbeheerder gemeente Moerdijk
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/applicatie-en-werkproc...
16 Jul 2021
Yvonne Welings
Teamleider/ Gemeentearchivaris Barneveld
Dankzij jou zetten we grote stappen in het verder professionaliseren van onze informatievoorziening!
hbo/wo | 32-36 uur | Maximaal € 5.169,- bruto per maand | Bepaalde tijd voor één jaar met uitzicht op vast dienstverband| Bestuur en Dienstverlening
https://werkenbij.barneveld.nl/vacatures/teamleider/-gemeentearchiv...
16 Jul 2021
Yvonne Welings
Senior coördinator informatiebeveiliging en privacy
Ministerie van Economische Zaken en Klimaat
https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/senior-coordinator-inf...
19 Jul 2021
Yvonne Welings
19 Jul 2021
Yvonne Welings
Teamleider Business Intelligence
Ben jij een gedreven teamleider met coachende en veranderkundige kwaliteiten?
gemeente Den Haag
https://www.werkenvoordenhaag.nl/vacature/7948/teamleider-business-...
19 Jul 2021
Yvonne Welings
Zaakgericht werken voor de overheid
Datum / Tijd: 9 september 2021 - 10 september 2021 Hele dag
Heliview conference en training organiseert een hybride evenement rondom zaakgericht werken. De congresdag vindt plaats op 9 september in het NBC Nieuwegein en op 10 september start het online event. Tijdens het event krijgen deelnemers actuele informatie en een concreet toekomstbeeld. Deelnemers kunnen luisteren en discussiëren over de visie van toonaangevende marktpartijen op het gebied van zaakgericht werken. Daarnaast zijn er interactieve sessies en komen er verschillende praktijkvoorbeelden aan bod.
Wat levert het op?
Na afloop van het congres weten deelnemers:
Aanmelden
Deelnemers gaan naar huis met praktische en toepasbare kennis. Bekijk het programma van toonaangevende sprekers en organisaties. Het aantal toegangsbewijzen voor de congresdag is beperkt. Deelnemers die tot de primaire doelgroep behoren kunnen gratis online deelnemen. Aanmelden kan eenvoudig via de website.
19 Jul 2021
Yvonne Welings
Concern Information Governance Specialist bij Provincie Limburg (1,0 fte)
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/concern-information-gov...
19 Jul 2021
Yvonne Welings
Privacy Officer VNG Realisatie en Privacy Adviseur (IBD) (36 uur)
Het sociaal domein. De energie- en klimaattransitie. ICT-opgaven. Thema’s die vragen om een slimme aanpak van gemeenten. Bij de VNG in Den Haag zorgen we voor gemeenschappelijke oplossingen voor alle 352 gemeenten in Nederland.
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/privacy-officer-vng-rea...
19 Jul 2021
Yvonne Welings
Aantrekkelijke en goed betaalde baan bij de Algemene Bestuursdienst
Programmadirecteur Versterking informatiebeheer en transparantie bij VWS
20 Jul 2021
Yvonne Welings
Business Informatie Analist (PowerBI)
Omgevingsdienst Midden- en West-Brabant
20 Jul 2021
Yvonne Welings
Beheerder AV-middelen
Posted on June 24, 2021
https://jobs.laimoon.com/jobs/externalview/27470631?utm_campaign=go...
20 Jul 2021
Yvonne Welings
FUNCTIONEEL BEHEERDER BELASTINGEN
gemeente Súdwest-Fryslân
Benodigde opleiding: HBO
Dienstverband: Vast/Fulltime
Aantal uren per week: 36
Gepubliceerd op : 19-07-2021
Sluitingsdatum : 22-08-2021
https://www.werkeninfriesland.nl/vacature/functioneel-beheerder-bel...
20 Jul 2021
Marcel Stevens
Functionele consultants Zaakgericht werken medior / senior
Visma Roxit is levert oplossingen voor voor vergunningverlening, toezicht & handhaving, planvorming, bodem en ondergrondse infrastructuur dragen bij aan de inrichting en het beheer van onze fysieke leefomgeving. Onze oplossingen voor zaakafhandeling, besluitvorming, klantcontact en communicatie bieden generieke ondersteuning aan de bedrijfsvoering.
Onze klanten bestaan uit gemeenten, provincies, waterschappen, netwerkbeheerders en zelfstandige bestuursorganen.
Voor de business unit ECM van Visma Roxit zijn we op zoek naar:
Meer informatie vind je op?
https://www.werkenbijroxit.nl/Vacatures/Functioneel_Consultant_Zaak...
https://www.werkenbijroxit.nl/Vacatures/Functioneel_Consultant_Zaak...
Heb je interesse of wil je meer informatie hebben?
Bel me dan op 06 53 28 21 18 of mail me op marcel.stevens@roxit.nl
Ken je iemand die geschikt is voor de functie(s) dan hoor ik dat ook graag.
Met vriendelijke groeten,
Marcel Stevens
Accountmanager Zaakgericht werken
06 53 28 21 18marcel.stevens@roxit.nl
20 Jul 2021
Yvonne Welings
Technisch Applicatiebeheerder Westfries Archief
Gemeente Hoorn
https://vacatures.werkeninnoordhollandnoord.nl/vacature/4113/techni...
22 Jul 2021
Yvonne Welings
DIV vacature Drenthe
23 Jul 2021
Yvonne Welings
Functioneel Beheerder Gemeente 's-Hertogenbosch
26 Jul 2021
Yvonne Welings
Medewerker DIV gemeente Aalten
https://www.werkeningelderland.nl/vacature/67631/medewerker-div-44975/
28 Jul 2021
Yvonne Welings
Specialist Archivistisch beheer
Justitiële Informatiedienst (Justid)
https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/specialist-archivistis...
28 Jul 2021
Yvonne Welings
Strategisch beleidsmedewerker / coördinator IBT provincie Gelderland
https://www.werkeningelderland.nl/vacature/67714/strategisch-beleid...
28 Jul 2021
Yvonne Welings
Architect gegevensuitwisseling VNG Realisatie
https://www.vngrealisatie.nl/sites/default/files/2021-07/21.064%20-...
28 Jul 2021
Yvonne Welings
Projectmedewerker digitalisering bodemrapporten Schiedam https://inhuurdeskschiedam.nl/job-requisition/projectmedewerker-dig...
30 Jul 2021
Yvonne Welings
Gemeente Tilburg is op zoek naar een stagiair tester
STAGIAIR Procesbeheerder IT, afdeling Informatietechnologie
Intro
Jij gaat een bijdrage leveren aan het verbeteren van het IT-testmanagement. Door onderzoek en door
mee te lopen, waardoor je ervaring opdoet, kom je tot concrete voorstellen voor de verbetering van de
kwaliteit van het testen. Het gaat om een stageplek voor 36 uur per week.
https://www.tilburg.nl/fileadmin/files/actueel/vacatures/Stage_test...
30 Jul 2021
Yvonne Welings
Het Flevolands Archief is op zoek naar een Projectleider Digitale Archivering (28 uur)
https://www.hetflevolandsarchief.nl/nieuws/96-het-flevolands-archie...
2 Aug 2021