Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
Wil je in de frontlinie staan van de ontwikkelingen in de Digitale Overheid? En vind je het leuk om op interbestuurlijk niveau het verschil te maken voor gemeenten op het terrein van digitale identiteit en basisregistraties? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Mijn werk zorgt ervoor dat burgers en bedrijven juist en adequaat geholpen kunnen worden. Word jij ook ontzettend enthousiast als jij ervoor kunt zorgen dat onze dienstverlening aansluit op de wensen en behoeftes van burgers en bedrijven? Vind jij het belangrijk dat jouw werk een positieve impact heeft op de samenleving? Kom ons dan versterken met jouw enthousiasme, frisse blik en gedrevenheid. Rik Rijnen, Data-coördinator bij de Belastingdienst.
Interactie met burgers en bedrijven is een van de primaire processen van de Belastingdienst. Niet voor niets zorgt de directie KI&S dat de inzet van massale interactie-instrumenten en -kanalen eenduidig en efficiënt is. De behoeften van burgers en bedrijven staan hierbij centraal. Het bureau advies en ondersteuning (BAO) ondersteunt KI&S o.a. bij de realisatie van de strategische doelstellingen en de inrichting van informatiemanagement, databeheersing en beveiliging.
Als adviseur informatiehuishouding, adviseer en ondersteun je het management van KI&S bij vraagstukken op het gebied van data- en informatiehuishouding. Samen met de collega’s op het gebied van integrale beveiliging en privacy zorg je ervoor dat KI&S voldoet aan de wettelijke kaders van de Archiefwet, de Wet Openoverheid en aanpalende regelgeving. Je bent in staat om te analyseren wat nodig is om de informatiehuishouding verder in te richten, te verbeteren en je weet dit te vertalen naar een concreet verbeterplan. Deze verbeterplannen voer je zelf gedeeltelijk uit. In de rest van de uitvoering heb je voornamelijk een coördinerende rol.
Je neemt namens KI&S deel aan diverse werkgroepen en overleggen op het gebied van data- en informatiehuishouding. Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en het management op dit terrein. In je rol als adviseur ben je daarnaast een stevige overlegpartner van de andere adviseurs informatiehuishouding binnen de Belastingdienst en ben je aanspreekpunt voor de andere directies die zich actief bezig houden met dit onderwerp, zoals de concerndirectie Informatiemanagement en Data en het Centrum voor Facilitaire dienstverlening. Je werkt samen met de directe collega's binnen KI&S integraal aan het op orde krijgen en houden van informatiehuishouding, -beveiliging en privacyrichtlijnen.
Het mooie van deze functie is dat je snel een interessant eigen netwerk kunt opbouwen, want je hebt veel contact met collega’s van andere directies en ketens en met collega’s van het ministerie, andere departementen en uitvoeringsinstanties. Zullen we zakendoen en word jij de nieuwe collega van Rik Of wil je liever eerst eens praten over jouw misschien wel toekomstige werkzaamheden? Neem dan contact met ons op.
WIJzoeken een collega die het een uitdaging vindt om naast reguliere IT-beheerstaken én samen met de sr. Projectleider e-Erfgoed, de ontsluiting van onze collecties voor een groot en veelzijdig publiek mogelijk te maken. Je voornaamste opdracht is het beheer en de doorontwikkeling van de collectiebeheersapplicaties en de applicaties die hieraan gekoppeld zijn, zoals crowdsourcingsapplicaties. Je bent onderdeel van een team met verschillende IT-disciplines en werkt samen met hen aan slimme oplossingen voor uitdagende kwesties. Kortom een heel veelzijdige baan in een dynamische omgeving!
JIJbent een creatieve aanpakker, nieuwsgierig, enthousiast en resultaatgericht. Je houdt van het veelzijdige vakgebied waar jouw liefde voor erfgoed en IT samenkomen. Je werkt het liefst in teamverband. Je bent enige jaren in het vakgebied werkzaam en toe aan een volgende stap. Je hebt ervaring met het werken met databases en kaartapplicaties of GIS-toepassingen. Ook nadenken over 3D-toepassingen vind je een uitdaging. Net als al onze collega’s, ben je voortdurend op zoek naar mogelijkheden om onze collecties toegankelijk en bruikbaar te maken.
Bij gemeente Gooise Meren zijn wij op zoek naar een ervaren Informatiespecialist. Jij bent altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen jouw vakgebied Informatievoorziening en archivering.
Wil jij de komende jaren graag aan de slag met mooie projecten, zoals de invoering van de Wet Open Overheid, de Hotspot-monitor en het archiveren van online tekstberichten van onze social media? Solliciteer dan viahttps://werkenbijgooisemeren.nl/ad/ervaren-informatiespecialist/0z3mrpop deze afwisselende functie!
Heb je nog vragen, dan hoor ik het graag. Mobiel: 06 461 101 95 of e-mail c.laan@gooisemeren.nl
Als Functioneel Beheerder draag je bij aan stabiele processen en aan een stabiel applicatielandschap voor je collega’s en gebruikers. Je adviseert teams over het gebruik van de informatiesystemen en gegevens binnen de operationele processen van één van de zes domeinen. Zo ben je verantwoordelijk voor het begeleiden van installaties en upgrades en het testen van nieuwe software.
Je zorgt dat (innovatieve) technologieën ingezet worden voor procesverbeteringen- en ondersteuning.
Je bent aanspreekpunt voor collega’s en eindgebruikers voor vragen over verbeteringen en wijzigingen, wensen over de inrichting van de (applicatie)systemen, incidenten en problemen, gegevens en managementinformatie;
Je bent het aanspreekpunt voor leveranciers en adviseert over de inrichting van nieuwe gebruikersprocessen.
Je neemt deel aan overleggen met gebruikers, zowel in- als extern;
Je vertaalt de gebruikerswensen de wensen van collega’s vertalen naar upgrades, nieuwe functionaliteiten en de applicaties; en hebt oog voor vernieuwing en doorontwikkeling;
Je zorgt voor het goed, stabiel en veilig functioneren informatiesystemen. Door het soepel laten verlopen van koppelingen, upgrades, nieuwe functionaliteiten en installaties. Waarbij je verantwoordelijk bent voor het gebruikersbeheer;
Je signaleert beheerinnovaties en aanpassingen op wet- en regelgeving, legt ze met de bijbehorende kosten voor aan het management, test ze en voert ze door.
Verbinder met ruime ervaring binnen informatievoorziening
De gemeente Delft
Delft is een stad van contrasten. Tot ver in het buitenland beroemd om de prachtige, historische binnenstad (en om Delfts blauw). Maar ook om innovatieve kenniscentra als de TU, TNO en Deltares. Een stad van monumenten en experimenten. Delft heeft een rijke historie én is, mede door tienduizenden studenten, jong gebleven.
De jongste oude stad van Nederland. Vernieuwing is al eeuwenlang onderdeel van het DNA van Delft. Ook vandaag kijkt de stad reikhalzend uit naar morgen. Het bepaalt de agenda van het bestuur en de gemeentelijke organisatie. Spraakmakende infrastructurele projecten, sociale en bestuurlijke vernieuwing. De organisatie omarmt nieuwe inzichten en creatieve oplossingen.
Doxis Informatiemanagers is op zoek naar een Adviseur Informatiemanagement!
Doxis is een platte organisatie waar het lijntje met de tweekoppige directie kort is. Doxis is een kennisnetwerk waarbij kennis delen, vergaren en jezelf (professioneel) ontwikkelen hoog in het vaandel staan. Dit door collega's, ons kennisplatform, het volgen van (online) trainingen en deelname aan interne projecten. Onze parel van het moment is de Doxis Academie waar je via e-learnings, ontwikkeld door de eigen collega's, van de laatste ontwikkelingen binnen het vakgebied op de hoogte blijft.
De afdeling VTH De Kempen van de Samenwerkende Kempengemeenten zoekt een:
Senior medewerker BAG beheer
(28-36 uur)
Toe aan een nieuwe uitdaging? Ben jij een organisator, een planner, secuur, gedreven en in voor vernieuwing? Zie je de komst van de Samenhangende Objectregistraties als een uitdaging? Of zit je al zoveel jaar op dezelfde plek en wil je eens in een nieuwe omgeving aan de slag met een nieuwe uitdaging….? Dan zoeken wij jou!
Als Senior medewerker BAG beheer voer je o.a. de volgende taken uit:
Voor de regio's noord en oost zijn wij op zoek naar een enthousiaste medewerker in het bezit van het diploma VVA en ervaring met het bewerken van gemeentelijke archieven. Wordt jij onze nieuwe collega?
Ben jij die adviseur documentaire informatievoorziening die op zoek is naar een nieuwe uitdaging? Je houdt van afwisseling in je werkzaamheden? Je voldoet aan de eisen zoals genoemd in onze vacature? Solliciteer dan en wellicht ben jij straks onze nieuwe collega.
Ben je van nature nieuwsgierig, nauwkeurig en klantgericht? Wil je weten hoe je met gegevens en informatie om moet gaan? Wil je werken in een dynamische omgeving, waar die informatie zo optimaal mogelijk voor organisaties beschikbaar gesteld wordt? Dan moet je bij VADA zijn
DE ORGANISATIE
Informatie uit archieven is van groot belang voor alle organisaties. VADA Archieven is gespecialiseerd in informatiebeheer en het toegankelijk maken van (papieren) archieven. Wij richten ons hierbij onder andere op het bewerken van archieven van de overheid, universiteiten en commerciële instellingen. De te bewerken archieven worden ontsloten, opgeschoond en in een dossierinventaris of een beschrijvende inventaris verwerkt. Daarmee hebben onze klanten een optimale toegang tot hun papieren en digitale archieven. De werkwijze van VADA Archieven is klantgericht, met het streven naar een duurzame relatie met onze cliënten.
JE FUNCTIE
Wij zijn op zoek naar een medewerker met HBO werk- en denkniveau, die informatie in archieven gaat ontsluiten en beschikbaar stellen. Je inventariseert, beschrijft en schoont deze archieven. Je maakt een inventaris als eindproduct, waarmee onze klanten hun informatie op gestructureerde wijze kunnen terugvinden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor afhandeling van informatievragen van klanten. Je start als junior archiefbewerker en staat onder begeleiding van één van onze senior archiefbewerkers, die je het vak verder van A tot Z zullen leren.
WELKE OPLEIDING, KENNIS EN ERVARING NEEM JE MEE
Je hebt een BDI/IDM of een archiefopleiding (is geen pré) en daarnaast een sterke interesse in het beter toegankelijk maken en beschrijven van informatie Je hebt ervaring in de archief-, bibliotheek- of administratieve wereld; Je pikt snel dingen op, hebt een klantgerichte houding en toont initiatief; Je werkt accuraat, kunt analyseren en bent goed in plannen en organiseren; Je handelt integer, wilt jezelf graag ontwikkelen en houdt de voortgang van je eigen projecten in de gaten; Je hebt goede communicatieve vaardigheden, kunt goed samenwerken en bent punctueel en zorgvuldig; Je hebt affiniteit en enige ervaring met archieven of de passie om je daarin verder te ontwikkelen.
Informatiemanager / IV-regisseur Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Functieomschrijving Bij VWS werken we aan de gezondheid van Nederland. Wat we doen, doet ertoe en dat voel je. Je werkt samen met proactieve, betrokken en bevlogen mensen met een groot hart voor hun werk. Met elkaar vormen we een team van oplossingsgerichte aanpakkers: we zetten onze schouders eronder en doen het gewoon. Binnen een nieuw team van de afdeling informatievoorziening krijg jij de kans om onze informatievoorziening vorm te geven en door te ontwikkelen.
Henry van der Zwan
Recordmanager gemeente Purmerend, 32 uur.
21 Mei 2021
Yvonne Welings
Gemeente Helmond zoekt een Medewerker DIV
https://vacatures.one/21031
21 Mei 2021
Yvonne Welings
- Strategische Informatie adviseur gemeente Nijmegen:
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/strategische-informatie...
- Informatiemanager Sociaal Domein gemeente Lelystad
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/informatiemanager-socia...
- CPO Stadsarchief Delft:
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/chief-preservation-offi...
22 Mei 2021
Yvonne Welings
Senior Beleidsmedewerker Digitale Overheid (32 uur)
Wil je in de frontlinie staan van de ontwikkelingen in de Digitale Overheid? En vind je het leuk om op interbestuurlijk niveau het verschil te maken voor gemeenten op het terrein van digitale identiteit en basisregistraties? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Senior Beleidsmedewerker Digitale Overheid (32 uur)
https://vng.nl/vacatures/senior-beleidsmedewerker-digitale-overheid...
23 Mei 2021
Yvonne Welings
Coördinator Digitalisering gemeente Rotterdam
https://www.werkenvoorrotterdam.nl/vacatures/coordinator-digitalise...
28 Mei 2021
Yvonne Welings
Coördinator Schouwen-Duiveland
https://www.werkenbijgemeenteschouwen-duiveland.nl/vacatures/coordi...
29 Mei 2021
Yvonne Welings
Collectiebeheerder gemeentearchief Zeist
https://www.werkenbijzeist.nl/vacatures/189717-collectiebeheerder
29 Mei 2021
Yvonne Welings
COLLECTIE-ADVISEUR
Tresoar
Benodigde opleiding: HBOplus
Dienstverband: Tijdelijk/Parttime
Aantal uren per week: 18
Gepubliceerd op : 27-05-2021
Sluitingsdatum : 09-06-2021
https://www.werkeninfriesland.nl/plz-vacancy/collectie-adviseur/
31 Mei 2021
Yvonne Welings
Senior adviseur Informatiehuishouding Belastingdienst
https://werken.belastingdienst.nl/vacatures/senior-adviseur-informa...
Mijn werk zorgt ervoor dat burgers en bedrijven juist en adequaat geholpen kunnen worden. Word jij ook ontzettend enthousiast als jij ervoor kunt zorgen dat onze dienstverlening aansluit op de wensen en behoeftes van burgers en bedrijven? Vind jij het belangrijk dat jouw werk een positieve impact heeft op de samenleving? Kom ons dan versterken met jouw enthousiasme, frisse blik en gedrevenheid. Rik Rijnen, Data-coördinator bij de Belastingdienst.
Interactie met burgers en bedrijven is een van de primaire processen van de Belastingdienst. Niet voor niets zorgt de directie KI&S dat de inzet van massale interactie-instrumenten en -kanalen eenduidig en efficiënt is. De behoeften van burgers en bedrijven staan hierbij centraal. Het bureau advies en ondersteuning (BAO) ondersteunt KI&S o.a. bij de realisatie van de strategische doelstellingen en de inrichting van informatiemanagement, databeheersing en beveiliging.
Als adviseur informatiehuishouding, adviseer en ondersteun je het management van KI&S bij vraagstukken op het gebied van data- en informatiehuishouding. Samen met de collega’s op het gebied van integrale beveiliging en privacy zorg je ervoor dat KI&S voldoet aan de wettelijke kaders van de Archiefwet, de Wet Openoverheid en aanpalende regelgeving. Je bent in staat om te analyseren wat nodig is om de informatiehuishouding verder in te richten, te verbeteren en je weet dit te vertalen naar een concreet verbeterplan. Deze verbeterplannen voer je zelf gedeeltelijk uit. In de rest van de uitvoering heb je voornamelijk een coördinerende rol.
Je neemt namens KI&S deel aan diverse werkgroepen en overleggen op het gebied van data- en informatiehuishouding. Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en het management op dit terrein. In je rol als adviseur ben je daarnaast een stevige overlegpartner van de andere adviseurs informatiehuishouding binnen de Belastingdienst en ben je aanspreekpunt voor de andere directies die zich actief bezig houden met dit onderwerp, zoals de concerndirectie Informatiemanagement en Data en het Centrum voor Facilitaire dienstverlening. Je werkt samen met de directe collega's binnen KI&S integraal aan het op orde krijgen en houden van informatiehuishouding, -beveiliging en privacyrichtlijnen.
Het mooie van deze functie is dat je snel een interessant eigen netwerk kunt opbouwen, want je hebt veel contact met collega’s van andere directies en ketens en met collega’s van het ministerie, andere departementen en uitvoeringsinstanties. Zullen we zakendoen en word jij de nieuwe collega van Rik Of wil je liever eerst eens praten over jouw misschien wel toekomstige werkzaamheden? Neem dan contact met ons op.
31 Mei 2021
Erik Huurman
De gemeente Zeist staat aan de vooravond van vele nieuwe ontwikkelingen en om slagvaardig te blijven zijn zij opzoek naar een collectiebeheerder.
Zowel starters als doorgewinterde collectiebeheerders worden uitgenodigd om te reageren. Nieuwsgierig geworden, klik dan op de onderstaande link
https://www.linkedin.com/jobs/view/2570717788
31 Mei 2021
Yvonne Welings
Vacature informatiemanagement bij een omgevingsdienst in Zuid-Holland
https://informatieprofessional.nl/2021/05/vacature-adviseur-informa...
1 Jun 2021
Yvonne Welings
Applicatiebeheerder binnen het Sociaal Domein gemeente Tilburg
https://www.werkenvoortilburg.nl/vacature/177/applicatiebeheerder-b...
3 Jun 2021
Yvonne Welings
Junior Inspecteur Overheidsinformatie
Inspectie Overheidsinformatie en Erfgoed
3 Jun 2021
Robert Gaarlandt
Werken bij de Belastingdienst? In een vakgebied dat het verschil kan maken? Samen met teamleden die elke dag keihard werken de informatiehuishouding nog beter te maken. We zijn benieuwd naar je. Kijk op: https://werken.belastingdienst.nl/vacatures/adviseur-informatiehuis...
4 Jun 2021
Yvonne Welings
https://www.werkenbijroxit.nl/Vacatures
5 Jun 2021
Yvonne Welings
Senior medewerker digitale overheid
https://vng.nl/vacatures/senior-beleidsmedewerker-digitale-overheid...
5 Jun 2021
Yvonne Welings
Vacature CISO RID Utrecht:
https://www.gemeentebanen.nl/vacatures/22184/rid-utrecht/chief-info...
6 Jun 2021
Yvonne Welings
Adviseur digitale informatie Streekarchief Hilversum
https://www.gemeentebanen.nl/vacatures/22286/gemeente-hilversum/adv...
6 Jun 2021
Yvonne Welings
PROJECTLEIDER E-ERFGOED
JIJ bent een creatieve aanpakker, nieuwsgierig, enthousiast en resultaatgericht. Je houdt van het veelzijdige vakgebied waar jouw liefde voor erfgoed en IT samenkomen. Je werkt het liefst in teamverband. Je bent enige jaren in het vakgebied werkzaam en toe aan een volgende stap. Je hebt ervaring met het werken met databases en kaartapplicaties of GIS-toepassingen. Ook nadenken over 3D-toepassingen vind je een uitdaging. Net als al onze collega’s, ben je voortdurend op zoek naar mogelijkheden om onze collecties toegankelijk en bruikbaar te maken.
9 Jun 2021
Yvonne Welings
Coördinerend adviseur Aanpak en Uitvoering Wet open overheid (Woo)
https://werkenbij.provincie-utrecht.nl/vacatures/coordinerend-advis...
10 Jun 2021
Yvonne Welings
record manager gemeente Rotterdam
https://www.overheidvac.nl/job/records-manager-databeheer-it-ict/
10 Jun 2021
Yvonne Welings
Vacature coordinator duurzaam informatiebeer politie
https://kombijde.politie.nl/vacatures/coordinator-duurzaam-informat...
14 Jun 2021
Yvonne Welings
Vacature coordinator Waardering en selectie Nationaal Archief
https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/coordinator-waardering...
14 Jun 2021
Yvonne Welings
Vacature bij het Kadaster
https://informatieprofessional.nl/2021/06/kadaster-zoekt-manager-in...
15 Jun 2021
Yvonne Welings
Vacature beheerder e-Depot Schiedam
https://www.schiedam.nl/vacature/beheerder-e-depot/2728455
15 Jun 2021
Yvonne Welings
Beheerder Moderne Werkplek
(Microsoft Endpoint Management/ Microsoft 365)
RID Utrecht
https://www.gemeentebanen.nl/vacatures/22419/rid-utrecht/werkplekbe...
16 Jun 2021
Yvonne Welings
Vacature: assistent beheerder collectie Erfgoed
https://www.erfgoedshertogenbosch.nl/actueel/vacature-assistent-beh...
17 Jun 2021
Yvonne Welings
Gegevensarchitect Equalit
32-36 uur per week
https://equalit.nl/werken-bij/gegevensarchitect/
17 Jun 2021
Yvonne Welings
Functioneel beheerder CBS
https://www.cbs.nl/nl-nl/over-ons/werken-bij/_vacatures/functioneel...
18 Jun 2021
Yvonne Welings
Adviseur DIV gemeente Roosendaal
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/adviseur-div-voor-34-u...
20 Jun 2021
Yvonne Welings
Functioneel beheerder gemeente Altena
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/functioneel-beheerder-...
20 Jun 2021
Yvonne Welings
Functioneel beheerder gemeente Drimmelen
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/functioneel-beheerder-...
20 Jun 2021
Yvonne Welings
Informatie analist gemeente Breda
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/informatie-analist/?cn...
20 Jun 2021
Christa Laan
Informatiespecialist gemeente Gooise Meren
Word jij mijn nieuwe collega?
Bij gemeente Gooise Meren zijn wij op zoek naar een ervaren Informatiespecialist. Jij bent altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen jouw vakgebied Informatievoorziening en archivering.
Wil jij de komende jaren graag aan de slag met mooie projecten, zoals de invoering van de Wet Open Overheid, de Hotspot-monitor en het archiveren van online tekstberichten van onze social media? Solliciteer dan via https://werkenbijgooisemeren.nl/ad/ervaren-informatiespecialist/0z3mrp op deze afwisselende functie!
Heb je nog vragen, dan hoor ik het graag. Mobiel: 06 461 101 95 of e-mail c.laan@gooisemeren.nl
22 Jun 2021
Yvonne Welings
Medewerker Documentverwerking en Metadata 2
https://www.universiteitleiden.nl/vacatures/2021/q2/21-318-medewerk...
24 Jun 2021
Yvonne Welings
Vacature Gelders Archief: https://www.geldersarchief.nl/over-ons/actueel/weblog/588-word-jij-...
25 Jun 2021
Yvonne Welings
Data analist gemeente Nijmegen
https://www.nijmegen.nl/vacatures/detail/?vacancy=2734341
28 Jun 2021
Yvonne Welings
Senior Beleidsmedewerker Digitale Overheid (32 uur)
https://vng.nl/vacatures/senior-beleidsmedewerker-digitale-overheid...
28 Jun 2021
Yvonne Welings
functioneel beheerder gemeente Oosterhout
Als Functioneel Beheerder draag je bij aan stabiele processen en aan een stabiel applicatielandschap voor je collega’s en gebruikers. Je adviseert teams over het gebruik van de informatiesystemen en gegevens binnen de operationele processen van één van de zes domeinen. Zo ben je verantwoordelijk voor het begeleiden van installaties en upgrades en het testen van nieuwe software.
28 Jun 2021
Yvonne Welings
Afdelingshoofd Applicatiemanagement
Verbinder met ruime ervaring binnen informatievoorziening
De gemeente Delft
Delft is een stad van contrasten. Tot ver in het buitenland beroemd om de prachtige, historische binnenstad (en om Delfts blauw). Maar ook om innovatieve kenniscentra als de TU, TNO en Deltares. Een stad van monumenten en experimenten. Delft heeft een rijke historie én is, mede door tienduizenden studenten, jong gebleven.
De jongste oude stad van Nederland. Vernieuwing is al eeuwenlang onderdeel van het DNA van Delft. Ook vandaag kijkt de stad reikhalzend uit naar morgen. Het bepaalt de agenda van het bestuur en de gemeentelijke organisatie. Spraakmakende infrastructurele projecten, sociale en bestuurlijke vernieuwing. De organisatie omarmt nieuwe inzichten en creatieve oplossingen.
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/afdelingshoofd-applicat...
28 Jun 2021
Doxis
Adviseur Informatiemanagement
Doxis Informatiemanagers is op zoek naar een Adviseur Informatiemanagement!
Doxis is een platte organisatie waar het lijntje met de tweekoppige directie kort is. Doxis is een kennisnetwerk waarbij kennis delen, vergaren en jezelf (professioneel) ontwikkelen hoog in het vaandel staan. Dit door collega's, ons kennisplatform, het volgen van (online) trainingen en deelname aan interne projecten. Onze parel van het moment is de Doxis Academie waar je via e-learnings, ontwikkeld door de eigen collega's, van de laatste ontwikkelingen binnen het vakgebied op de hoogte blijft.
Interesse? Lees de uitgebreide vacature via Adviseur informatiemanagement | Doxis
1 Jul 2021
Yvonne Welings
Dienst van het Koninklijk Huis: Archiefbewerker
https://www.culturele-vacatures.nl/2021/07/dienst-van-het-koninklij...
4 Jul 2021
Yvonne Welings
Coördinator Documentaire Informatievoorziening
Ministerie van Algemene Zaken
https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/coordinator-documentai...
5 Jul 2021
Yvonne Welings
Senior medewerker BAG beheer
De afdeling VTH De Kempen van de Samenwerkende Kempengemeenten zoekt een:
Senior medewerker BAG beheer
(28-36 uur)
Toe aan een nieuwe uitdaging?
Ben jij een organisator, een planner, secuur, gedreven en in voor vernieuwing? Zie je de komst van de Samenhangende Objectregistraties als een uitdaging? Of zit je al zoveel jaar op dezelfde plek en wil je eens in een nieuwe omgeving aan de slag met een nieuwe uitdaging….? Dan zoeken wij jou!
Als Senior medewerker BAG beheer voer je o.a. de volgende taken uit:
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/senior-medewerker-bag-b...
6 Jul 2021
Harry Kranenkamp
Voor de regio's noord en oost zijn wij op zoek naar een enthousiaste medewerker in het bezit van het diploma VVA en ervaring met het bewerken van gemeentelijke archieven. Wordt jij onze nieuwe collega?
https://www.doxsupport.nl/over-ons/nieuws/vacature-vva/
9 Jul 2021
Harry Kranenkamp
Ben jij die adviseur documentaire informatievoorziening die op zoek is naar een nieuwe uitdaging? Je houdt van afwisseling in je werkzaamheden? Je voldoet aan de eisen zoals genoemd in onze vacature? Solliciteer dan en wellicht ben jij straks onze nieuwe collega.
https://www.doxsupport.nl/over-ons/nieuws/vacature-adviseur-documen...
9 Jul 2021
Joost Hekman
VACATURE JUNIOR ARCHIEFBEWERKER
Ben je van nature nieuwsgierig, nauwkeurig en klantgericht? Wil je weten hoe je met gegevens en informatie om moet gaan? Wil je werken in een dynamische omgeving, waar die informatie zo optimaal mogelijk voor organisaties beschikbaar gesteld wordt?
Dan moet je bij VADA zijn
DE ORGANISATIE
Informatie uit archieven is van groot belang voor alle organisaties. VADA Archieven is gespecialiseerd in informatiebeheer en het toegankelijk maken van (papieren) archieven. Wij richten ons hierbij onder andere op het bewerken van archieven van de overheid, universiteiten en commerciële instellingen. De te bewerken archieven worden ontsloten, opgeschoond en in een dossierinventaris of een beschrijvende inventaris verwerkt. Daarmee hebben onze klanten een optimale toegang tot hun papieren en digitale archieven. De werkwijze van VADA Archieven is klantgericht, met het streven naar een duurzame relatie met onze cliënten.
JE FUNCTIE
Wij zijn op zoek naar een medewerker met HBO werk- en denkniveau, die informatie in archieven gaat ontsluiten en beschikbaar stellen. Je inventariseert, beschrijft en schoont deze archieven. Je maakt een inventaris als eindproduct, waarmee onze klanten hun informatie op gestructureerde wijze kunnen terugvinden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor afhandeling van informatievragen van klanten.
Je start als junior archiefbewerker en staat onder begeleiding van één van onze senior archiefbewerkers, die je het vak verder van A tot Z zullen leren.
WELKE OPLEIDING, KENNIS EN ERVARING NEEM JE MEE
Je hebt een BDI/IDM of een archiefopleiding (is geen pré) en daarnaast een sterke interesse in het beter toegankelijk maken en beschrijven van informatie
Je hebt ervaring in de archief-, bibliotheek- of administratieve wereld;
Je pikt snel dingen op, hebt een klantgerichte houding en toont initiatief;
Je werkt accuraat, kunt analyseren en bent goed in plannen en organiseren;
Je handelt integer, wilt jezelf graag ontwikkelen en houdt de voortgang van je eigen projecten in de gaten;
Je hebt goede communicatieve vaardigheden, kunt goed samenwerken en bent punctueel en zorgvuldig;
Je hebt affiniteit en enige ervaring met archieven of de passie om je daarin verder te ontwikkelen.
lees verder
12 Jul 2021
Yvonne Welings
Informatiemanager / IV-regisseur
Informatiemanager / IV-regisseur
Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Functieomschrijving
Bij VWS werken we aan de gezondheid van Nederland. Wat we doen, doet ertoe en dat voel je. Je werkt samen met proactieve, betrokken en bevlogen mensen met een groot hart voor hun werk. Met elkaar vormen we een team van oplossingsgerichte aanpakkers: we zetten onze schouders eronder en doen het gewoon. Binnen een nieuw team van de afdeling informatievoorziening krijg jij de kans om onze informatievoorziening vorm te geven en door te ontwikkelen.
Wat ga je doen?
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/informatiemanager-iv-re...
12 Jul 2021
Yvonne Welings
https://www.tempo-team.nl/vacatures/478270/medewerker-dienstverleni...
12 Jul 2021
Yvonne Welings
Business informatie analist OMWB
https://informatieprofessional.nl/2021/07/omwb-zoekt-business-infor...
12 Jul 2021