Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
Voor de afdeling Dienstverlening, team Informatiemanagement, zijn wij op zoek naar een Applicatiebeheerder voor 28 uur per week.
Dit is het team
Het team Informatiemanagement omvat de taakvelden informatiebeheer, informatieadvies, gegevens- en applicatiebeheer, data gedreven werken en informatiebeveiliging en privacy. Het team heeft een belangrijke taak bij het verbinden en verbeteren van informatiebeheer, informatieadvies en kwaliteitszorg om de informatievoorziening van de organisatie op orde te hebben.
Binnen het team worden diverse applicaties beheerd. Samen met de andere beheerders ben jij verantwoordelijk voor een goede werking en gebruik van applicaties. Je bent vooral beheerder van applicaties voor het sociaal domein.
Het NIOD Instituut voor Oorlogs-, Holocaust- en Genocidestudies is in 1945 opgericht als documentatie- en onderzoekscentrum voor de Tweede Wereldoorlog. Sindsdien heeft het zich ontwikkeld tot een nationaal en internationaal expertisecentrum voor interdisciplinair onderzoek naar de geschiedenis van wereldoorlogen, grootschalig geweld en genociden, met inbegrip van hun maatschappelijke uitwerking op langere termijn. Tegelijk is het instituut collectiebeheerder en vervult het een markante publieke functie op verschillende domeinen. Het beheert in huis drie kilometer archief, een bibliotheek met 75.000 titels en een grote fotocollectie. Zowel professionals als particulieren kunnen bij het NIOD terecht voor informatie of het raadplegen van de uitgebreide collectie. Het NIOD is gevestigd in een monumentaal pand in het centrum van Amsterdam. Het NIOD telt ca. 70 medewerkers. Het is één van de 15 instituten van de Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen (KNAW).
Gezocht: nieuwe recordsmanager bij team Advies & Regie, om samen bij te dragen aan het op orde brengen van de informatiehuishouding van de Belastingdienst. In jouw rol als recordsmanager zorg je met behulp van de Records Management Applicatie (RMA) voor het beheer, het onderhoud en de ontsluiting van het digitaal archief. Daarmee zorg je er mede voor dat de Belastingdienst kan beschikken over een toekomstbestendige, geordende, toegankelijke én efficiënte informatiehuishouding van hoge kwaliteit, die voldoet aan de wettelijke verplichtingen. Wordt jij onze nieuwe collega?
Als (digitaal) Archivaris werk je aan duurzaam informatiebeheer. Je bedenkt oplossingen voor het duurzaam opslaan, beheren en beschikbaar stellen van grote hoeveelheden informatie. Je leidt en bent betrokken bij boeiende informatiekundige projecten. Binnen de kaders van het gemeentelijk informatiekundig beleid ontwikkel en adviseer je op beleid en strategie m.b.t. het archivistisch vakgebied. Je bent verantwoordelijk voor de terugvindbaarheid en duurzame toegankelijkheid van de (digitale) gemeentelijke archieven.
Je ziet de vele nieuwe uitdagingen op het gebied van digitale archivering. Er staan een aantal wetswijzigingen op stapel die een professionele aanpak vragen bij implementatie. Als Archivaris ben jij de expert en vertaal je landelijke en regionale ontwikkelingen naar oplossingen voor de gemeente Hengelo. Je ontwikkelt het beleid op en implementeert oplossingen zoals aansluiting op of inrichting van het e-depot, digitalisering en (anonimisering bij) publicatie van archieven. In informatiekundige projecten heb je een rol als adviseur. Je bewaakt de kaders van archivering en adviseert over functionaliteit. Je bent bekend met onderwerpen als zaakgericht werken, common ground en TMLO. Samen met je collega’s implementeer en verbeter je de processen rond waardering, selectie en vernietiging van informatie en gegevens. Jij draagt de verantwoordelijkheid voor het gehele archief. Je werkt samen met de (analoog) Archivaris die als aandachtsgebied het analoge archief heeft.
Jolanda de Jong
Informatie analist - Summa College - Eindhoven
20 Jan 2021
Yvonne Welings
Consulent gegevensbeheer
MijnGemeenteDichtbij
https://vacatures.werkeninnoordoostbrabant.nl/vacature/7574/consule...
20 Jan 2021
Jolanda de Jong
Beheerder erfgoedinformatie - gemeente Rheden - de Steeg
20 Jan 2021
Jolanda de Jong
Regisseur digitalisering en datagedreven werken - provincie Gelderland - Arnhem
20 Jan 2021
Jolanda de Jong
Adviseur documentaire informatievoorziening - Politie Nederland - Amsterdam
20 Jan 2021
Yvonne Welings
Baan in Friesland: https://www.werkeninfriesland.nl/vacature/manager-dia/
21 Jan 2021
Yvonne Welings
Hele leuke vacature in Enschede, collectiebeheerder Stadsarchief Enschede: https://www.enschede.nl/bestuur/werken-bij-gemeente-enschede/vacatu...
21 Jan 2021
Yvonne Welings
https://vng.nl/vacatures/programmamanager-digitale-veiligheid-36-uur
programmamanager digitale veiligheid VNG
21 Jan 2021
Jolanda de Jong
Senior Projectmanager / Portfoliomanager Informatievoorziening (IT) - Cogas -Almelo
21 Jan 2021
Jolanda de Jong
Senior Informatieanalist - Cogas - Almelo
21 Jan 2021
Jolanda de Jong
Ambtelijk secretaris ondernemingsraad - Staatsbosbeheer - Amersfoort
21 Jan 2021
Jolanda de Jong
Procesbeheerder - ontwerper bedrijfsvoering - Politie Nederland - Rotterdam
21 Jan 2021
Jolanda de Jong
Manager / OT-lid JZ en DIV - gemeente Bronckhorst - Hengelo (Gelderland)
22 Jan 2021
Yvonne Welings
Adviseur Informatie beheer
Standplaats: Breda
Niveau: HBO
Plaatsingsdatum: 22-01-2021
Reageren tot en met: 07-02-2021
Het proces team facilitair van waterschap Brabantse Delta zoekt een buitengewone
Adviseur informatiebeheer (36 uur)
Waterschap Brabantse Delta Breda
https://www.brabantsedelta.nl/adviseur-informatie-beheer
22 Jan 2021
Jolanda de Jong
Archiefinspecteur - gemeente Almere
22 Jan 2021
Jolanda de Jong
Informatiespecialist - Erasmus Universiteit Rotterdam
22 Jan 2021
Jolanda de Jong
Medewerker informatiebeheer - gemeente Westerwolde
22 Jan 2021
Jolanda de Jong
Expert informatievoorziening kwaliteitsmanagement - Rijkswaterstaat - Utrecht
22 Jan 2021
Jolanda de Jong
Adviseur - KNGU - Beekbergen
22 Jan 2021
Yvonne Welings
Vacature medewerker informatiebeheer gemeente Westerwolde
https://www.westerwolde.nl/vacature-medewerker-informatiebeheer
23 Jan 2021
Yvonne Welings
Bij de gemeente Woerden is er een vacature projectleider informatiemanagement: https://www.gemeentebanen.nl/vacatures/19506/gemeente-woerden/proje...
23 Jan 2021
Yvonne Welings
Chief Data Officer (CDO)
Tijdelijk voor 2 jaar | 1 fte
Ben jij de CDO die data gedreven werken en sturen verder gaat brengen in de gemeente Groningen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
https://noorderlink.nl/participanten/gemeente-groningen/2635293-chi...
23 Jan 2021
Yvonne Welings
Senior filmarchivaris Eye: https://www.culturele-vacatures.nl/2021/01/eye-filmmuseum-senior-fi...
23 Jan 2021
Jolanda de Jong
Informatiespecialist - Aeres Hogeschool - Dronten
23 Jan 2021
Jolanda de Jong
Projectleider Digitalisering/Architect - gemeente Opmeer
25 Jan 2021
Yvonne Welings
Concernstrateeg Informatie & Digitalisering
36 uur | Lelystad
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/concernstrateeg-informa...
25 Jan 2021
Yvonne Welings
Extern lid Audit Committee, aandachtsgebied IT en digitalisering
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/extern-lid-audit-commit...
25 Jan 2021
Jolanda de Jong
Medewerker Informatiedienstverlening - gemeente Coevorden
25 Jan 2021
Jolanda de Jong
Medewerker project Depotcollecties - UvA - Amsterdam
26 Jan 2021
Jolanda de Jong
Preservation researcher - Nationaal Archief - Den Haag
26 Jan 2021
Jolanda de Jong
Projectleider Informatievoorziening - Tweede Kamer - Den Haag
26 Jan 2021
Jolanda de Jong
Opdracht Adviseur Informatiehuishouding - Nationaal Cyber Security Centrum (NCSC) - Den Haag
26 Jan 2021
Yvonne Welings
Medewerker informatiemanagement gemeente Noordoostpolder
https://noordoostpolder.easycruit.com/vacancy/2634443/77492?iso=nl
26 Jan 2021
Yvonne Welings
Leuke vacature bij de gemeente Tilburg: https://www.werkenvoortilburg.nl/vacature/117/archiefinspecteur-jun...
28 Jan 2021
Niels Komen
BAG-BGT beheerder bij de gemeente Zutphen: https://www.werkeningelderland.nl/vacature/63636/zelfstandige-behee...
28 Jan 2021
Jolanda de Jong
Functioneel Beheerder BicatWise - BiSC - Bunnik / provincies Utrecht, Noord-Brabant en Limburg
28 Jan 2021
Yvonne Welings
Applicatiebeheerder gemeente Hilvarenbeek
We zijn op zoek naar jou
Voor de afdeling Dienstverlening, team Informatiemanagement, zijn wij op zoek naar een Applicatiebeheerder voor 28 uur per week.
Dit is het team
Het team Informatiemanagement omvat de taakvelden informatiebeheer, informatieadvies, gegevens- en applicatiebeheer, data gedreven werken en informatiebeveiliging en privacy. Het team heeft een belangrijke taak bij het verbinden en verbeteren van informatiebeheer, informatieadvies en kwaliteitszorg om de informatievoorziening van de organisatie op orde te hebben.
Binnen het team worden diverse applicaties beheerd. Samen met de andere beheerders ben jij verantwoordelijk voor een goede werking en gebruik van applicaties. Je bent vooral beheerder van applicaties voor het sociaal domein.
https://www.hilvarenbeek.nl/over-bestuur/vacatures_3337/item/applic...
31 Jan 2021
Yvonne Welings
Archiefinspecteur Almere: https://www.werkenbijalmere.nl/vacaturebeschrijving/archiefinspecteur
31 Jan 2021
Yvonne Welings
Informatiemanager BWB Etten-Leur: https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/informatiemanager-2/?c...
31 Jan 2021
Yvonne Welings
Beleidsadviseur digitale veiligheid VNG: https://vng.nl/vacatures/beleidsadviseur-digitale-veiligheid-28-32-uur
31 Jan 2021
Jolanda de Jong
Informatiemanager - Omgevingsdienst Veluwe IJssel (OVIJ) en Omgevingsdienst Noord-Veluwe (ODNV) - Apeldoorn / Nunspeet
1 Feb 2021
Jolanda de Jong
Informatiespecialist nationaal - Eerste Kamer - Den Haag
1 Feb 2021
Jolanda de Jong
Informatieadviseur Staten Griffie - provincie Overijssel - Zwolle
1 Feb 2021
Jolanda de Jong
OSINT (Open Source Intelligence) -specialist - Openbaar Ministerie - Rotterdam
1 Feb 2021
Yvonne Welings
Vacature: Projectmedewerker Openbaarheid
Het NIOD Instituut voor Oorlogs-, Holocaust- en Genocidestudies is in 1945 opgericht als documentatie- en onderzoekscentrum voor de Tweede Wereldoorlog. Sindsdien heeft het zich ontwikkeld tot een nationaal en internationaal expertisecentrum voor interdisciplinair onderzoek naar de geschiedenis van wereldoorlogen, grootschalig geweld en genociden, met inbegrip van hun maatschappelijke uitwerking op langere termijn. Tegelijk is het instituut collectiebeheerder en vervult het een markante publieke functie op verschillende domeinen. Het beheert in huis drie kilometer archief, een bibliotheek met 75.000 titels en een grote fotocollectie. Zowel professionals als particulieren kunnen bij het NIOD terecht voor informatie of het raadplegen van de uitgebreide collectie. Het NIOD is gevestigd in een monumentaal pand in het centrum van Amsterdam. Het NIOD telt ca. 70 medewerkers. Het is één van de 15 instituten van de Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen (KNAW).
https://www.niod.nl/nl/vacature-projectmedewerker-openbaarheid
1 Feb 2021
Robert Gaarlandt
Gezocht: nieuwe recordsmanager bij team Advies & Regie, om samen bij te dragen aan het op orde brengen van de informatiehuishouding van de Belastingdienst. In jouw rol als recordsmanager zorg je met behulp van de Records Management Applicatie (RMA) voor het beheer, het onderhoud en de ontsluiting van het digitaal archief. Daarmee zorg je er mede voor dat de Belastingdienst kan beschikken over een toekomstbestendige, geordende, toegankelijke én efficiënte informatiehuishouding van hoge kwaliteit, die voldoet aan de wettelijke verplichtingen. Wordt jij onze nieuwe collega?
https://werken.belastingdienst.nl/vacatures/recordsmanager-e1139170...
2 Feb 2021
Jolanda de Jong
Adviseur Informatievoorziening - gemeente Overbetuwe - Elst (Gld.)
2 Feb 2021
Jolanda de Jong
Programmamanager Digitaal Documentbeheer - Rijksvastgoedbedrijf - Den Haag
2 Feb 2021
Yvonne Welings
Recordmanager Belastingdienst: https://werken.belastingdienst.nl/vacatures/recordsmanager-e1139170...
3 Feb 2021
Danielle Hag
Gemeente Hengelo is op zoek naar een digitaal archivaris.
(digitaal) Archivaris - Voor 36 uur per week -Solliciteren kan tot uiterlijk 22 februari
(digitaal) Archivaris (hengelo.nl)
Wat ga je doen?
Als (digitaal) Archivaris werk je aan duurzaam informatiebeheer. Je bedenkt oplossingen voor het duurzaam opslaan, beheren en beschikbaar stellen van grote hoeveelheden informatie. Je leidt en bent betrokken bij boeiende informatiekundige projecten. Binnen de kaders van het gemeentelijk informatiekundig beleid ontwikkel en adviseer je op beleid en strategie m.b.t. het archivistisch vakgebied. Je bent verantwoordelijk voor de terugvindbaarheid en duurzame toegankelijkheid van de (digitale) gemeentelijke archieven.
Je ziet de vele nieuwe uitdagingen op het gebied van digitale archivering. Er staan een aantal wetswijzigingen op stapel die een professionele aanpak vragen bij implementatie. Als Archivaris ben jij de expert en vertaal je landelijke en regionale ontwikkelingen naar oplossingen voor de gemeente Hengelo. Je ontwikkelt het beleid op en implementeert oplossingen zoals aansluiting op of inrichting van het e-depot, digitalisering en (anonimisering bij) publicatie van archieven. In informatiekundige projecten heb je een rol als adviseur. Je bewaakt de kaders van archivering en adviseert over functionaliteit. Je bent bekend met onderwerpen als zaakgericht werken, common ground en TMLO.
Samen met je collega’s implementeer en verbeter je de processen rond waardering, selectie en vernietiging van informatie en gegevens. Jij draagt de verantwoordelijkheid voor het gehele archief. Je werkt samen met de (analoog) Archivaris die als aandachtsgebied het analoge archief heeft.
3 Feb 2021