Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
We zijn op zoek naar een teamcoördinator/programmamanager digitale duurzaamheid (36 u/p week) . Je geeft leiding aan het team A&I en geeft invulling aan projecten rondom e-depot en digitale duurzaamheid.
Een functie op het snijvlak van ICT en Archief, van vernieuwen en bewaren, van mensen aansturen en projecten in goede banen leiden: dat is de uitdaging bij deze (nieuwe) functie bij het prachtige Utrechts Archief
Wil je in de frontlinie staan van de ontwikkelingen in de Digitale Overheid? En vind je het leuk om op interbestuurlijk niveau het verschil te maken voor gemeenten op het terrein van digitale identiteit en basisregistraties? Dan zijn wij op zoek naar jou.
Wat ga je doen?
Jij gaat je met collega’s bezig houden met verschillende complexe dossiers zoals digitale Identiteit,en het stelsel van Basisregistraties (o.a. de Basis Registratie Personen (BRP) en de geo-basisregistraties Adressen en Gebouwen (BAG) en Basisregistratie Grootschalige topografie (BGT)).
Je voert interbestuurlijke gesprekken op rijksoverheidsniveau met de inbreng van gemeenten, ontwikkelt en onderhoudt een netwerk en verbindt trends en ontwikkelingen aan je dagelijkse activiteiten.
Toegevoegde waarde lever je door belangenbehartiging, meerjarige beleid- en visieontwikkeling, agendering van belangrijke gemeentelijke standpunten en door samen te werken in projecten en programma’s binnen de VNG en in het netwerk van de Rijksoverheid.
Wat neem je mee?
Opleiding: WO denk- en werkniveau, opleiding richting bestuurlijke informatiekunde of soortgelijk;
Minimaal 5 jaar relevante werkervaring bij gemeenten, bij voorkeur op het terrein van digitale identiteit en basisregistraties;
Inzicht in organisatorische, procesmatige en vakinhoudelijke samenhang in bredere context dan het eigen kennisgebied;
Netwerk bij departementen en ZBO’s;
Ervaring met interbestuurlijke programma’s;
Je bent bestuurlijk sensitief, resultaatgericht, verbindend, communicatief, samenwerkingsgericht en in staat draagvlak te bevorderen (omgevingsbewust);
Je bent flexibel in het oppakken van andere dossiers en thema’s vanuit het team.
Ben jij de Marie Kondo die de gemeente Heemskerk helpt haar archieven geordend in te richten? Ken jij de regels rondom informatieopslag goed? Wil je helpen de volgende digitaliseringsstap te maken als het om informatiebeheer gaat? En vind je het leuk om samen te werken met collega’s om processen te verbeteren en hen te helpen gemakkelijk de juiste informatie te vinden? Dan zoeken we jou!
Vlak in de buurt van Amsterdam, in een regio vol bedrijvige industrie, maar met de rust van het strand en de duinen, vind je de gemeente Heemskerk. Een veelzijdige gemeente met een echt dorps karakter. Bewoners zijn er nauw verbonden met elkaar en het verenigingsleven. Die nauwe verbintenis vind je ook terug bij de gemeentelijke organisatie Heemskerk, waar ongeveer 275 medewerkers zich vol betrokkenheid inzetten voor de Heemskerkers, het bedrijfsleven en het gemeentebestuur.
De ontwikkelingen op het vlak van digitalisering en informatievoorziening gaan snel. De gemeente Heemskerk groeit naar een 100% digitale organisatie als het om haar archieven gaat. De basis daarvoor ligt er, maar er zijn zeker nog stappen nodig. En daarvoor zoekt Heemskerk jou! Een Senior Medewerker Informatiebeheer; iemand die zorgt dat we van het ‘beheren’ van informatie naar de ‘regie’ op informatie gaan. En iemand die de ontwikkelingen van het steeds meer digitaal en thuis werken om kan zetten naar een bruikbaar proces waardoor iedereen informatie digitaal kan terugvinden, ook op afstand, in het e-depot.
Yvonne Welings
adviseur Informatie gemeente Etten-Leur:
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/adviseur-informatie/?c...
2 Dec 2020
Yvonne Welings
Coördinator informatievoorziening AZ:
https://www.werkenbijdeoverheid.nl/vacatures/coordinator-documentai...
2 Dec 2020
Yvonne Welings
Vacature bij de gemeente Urk: https://informatieprofessional.nl/2020/12/gemeente-urk-zoekt-functi...
3 Dec 2020
Yvonne Welings
5 Dec 2020
Yvonne Welings
Gemeente Hilvarenbeek
https://www.werkenvoormiddenbrabant.nl/vacature/1525/informatie-en-...
5 Dec 2020
Yvonne Welings
Senior informatie architect provincie Noord-Brabant: https://werkenvoor.brabant.nl/vacature/2469/senior-informatie-archi...
7 Dec 2020
Yvonne Welings
Koninklijke Bibliotheek zoekt Titelbeschrijver
https://informatieprofessional.nl/2020/12/koninklijke-bibliotheek-z...
9 Dec 2020
Jolanda de Jong
Archivaris - GGD Hart voor Brabant - Breda / 's-Hertogenbosch
10 Dec 2020
Jolanda de Jong
Medewerker Post - Sodexo - Zeist
10 Dec 2020
Jolanda de Jong
Medewerker Digitale Informatievoorziening - de Alliantie - Hilversum
10 Dec 2020
Jolanda de Jong
Medewerker collectiebeheer kunst - Belastingdienst - Utrecht
10 Dec 2020
Jolanda de Jong
Senior Adviseur Informatiehuishouding - Belastingdienst - Utrecht
10 Dec 2020
Jolanda de Jong
Senior Adviseur Informatiehuishouding (B) - Belastingdienst - Utrecht
10 Dec 2020
Yvonne Welings
Mooie vacature: http://www.breednetwerk.nl/forum/topics/vacature-div-medewerker-zaa...
12 Dec 2020
Jolanda de Jong
Adviseur documentaire informatievoorziening - Politie Nederland - Amsterdam
14 Dec 2020
Yvonne Welings
Leuke vacature op het snijvlak van archiefdienst en gemeente: http://www.breednetwerk.nl/forum/topics/vacature-adviseur-digitale-...
14 Dec 2020
Yvonne Welings
Vacature: Collectiebeheerder Groninger Archieven:
https://www.groningerarchieven.nl/actueel/nieuws/501-vacature-colle...
15 Dec 2020
Yvonne Welings
Teamcoördinator/ Programmamanager digitale duurzaamheid (36 u)
We zijn op zoek naar een teamcoördinator/programmamanager digitale duurzaamheid (36 u/p week) . Je geeft leiding aan het team A&I en geeft invulling aan projecten rondom e-depot en digitale duurzaamheid.
https://hetutrechtsarchief.nl/over-ons/vacatures/17-vacatures/589-t...
15 Dec 2020
Josje Rövekamp
15 Dec 2020
Jolanda de Jong
Adviseur Digitale Informatievoorziening - Autoriteit Consument & Markt (ACM) -Den Haag
16 Dec 2020
Jolanda de Jong
Medewerker DIV - Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid (VRZHZ) - Dordrecht
16 Dec 2020
Jolanda de Jong
Medewerker Digitaal Informatie Beheer - gemeente Epe
16 Dec 2020
Jolanda de Jong
Functioneel beheer IJVI - Omgevingsdienst IJsselland - Zwolle
16 Dec 2020
Jolanda de Jong
Functioneel Beheerder SmartDocuments - Omgevingsdienst IJsselland - Zwolle
16 Dec 2020
Ayla Jassies
Archiefinspecteur bij het Stadsarchief Delft
https://werkenvoordelft.easycruit.com/vacancy/2618691/181499?iso=nlArchiefinspecteur Stadsarchief Delft
17 Dec 2020
Yvonne Welings
Functioneel beheerder West-Brabants Archief:
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/functioneel-beheerder-...
17 Dec 2020
Yvonne Welings
Adviseur erfgoedbibliotheken en archief: https://faro.be/vacatures/adviseur-mvx-archieven-en-erfgoedbiblioth...
17 Dec 2020
Yvonne Welings
Informatiespecialist HAS: https://www.has.nl/nl/has-organisatie/has-hogeschool/vacatures/vaca...
18 Dec 2020
Yvonne Welings
Publieksadviseur HCOV:https://historischcentrumoverijssel.nl/vacature-publieksadviseur-32...
18 Dec 2020
Yvonne Welings
Senior adviseur DIM Goeree-Overflakkee: https://www.goeree-overflakkee.nl/portal/overzicht-vacatures_43622/...
18 Dec 2020
Yvonne Welings
Teamleider Zgw: https://0297.nl/vacatures/5429/teamleider-documentaire-informatievo...
18 Dec 2020
Yvonne Welings
Beleidsadviseur records management COA: https://www.coa.nl/nl/vacature/beleidsadviseur-recordsmanagement
19 Dec 2020
Yvonne Welings
Senior Beleidsmedewerker Digitale Overheid (0,9 fte)
Vacature
Wil je in de frontlinie staan van de ontwikkelingen in de Digitale Overheid? En vind je het leuk om op interbestuurlijk niveau het verschil te maken voor gemeenten op het terrein van digitale identiteit en basisregistraties? Dan zijn wij op zoek naar jou.
Wat ga je doen?
Jij gaat je met collega’s bezig houden met verschillende complexe dossiers zoals digitale Identiteit,en het stelsel van Basisregistraties (o.a. de Basis Registratie Personen (BRP) en de geo-basisregistraties Adressen en Gebouwen (BAG) en Basisregistratie Grootschalige topografie (BGT)).
Je voert interbestuurlijke gesprekken op rijksoverheidsniveau met de inbreng van gemeenten, ontwikkelt en onderhoudt een netwerk en verbindt trends en ontwikkelingen aan je dagelijkse activiteiten.
Toegevoegde waarde lever je door belangenbehartiging, meerjarige beleid- en visieontwikkeling, agendering van belangrijke gemeentelijke standpunten en door samen te werken in projecten en programma’s binnen de VNG en in het netwerk van de Rijksoverheid.
Wat neem je mee?
20 Dec 2020
Jolanda de Jong
Coördinator Externe Kennisoverdracht - Visio - Huizen
20 Dec 2020
Yvonne Welings
TEAMLEIDER DOCUMENTAIRE INFORMATIEVOORZIENING & FACILITAIR De Ronde Venen:
https://werkenvoorderondevenen.nl/#teamleider-documentaire-informat...
20 Dec 2020
Ilse Luijsterburg
Recordmanager - Servicecentrum Drechtsteden
https://www.werkenbijdrechtsteden.nl/vacatures?item=73503
21 Dec 2020
Ilse Luijsterburg
Beleidsadviseur DIV - Servicecentrum Drechtsteden
https://www.werkenbijdrechtsteden.nl/vacatures?item=73501
21 Dec 2020
Jolanda de Jong
Hoofdarchivaris - Dienst van het Koninklijk Huis - hoofdstandplaats Den Haag
21 Dec 2020
Jolanda de Jong
Kenniscoördinator Expertisegroepen - Visio - Huizen
21 Dec 2020
Yvonne Welings
Senior medewerker Informatiebeheer (36 uur)
Wat houdt de functie in?
Ben jij de Marie Kondo die de gemeente Heemskerk helpt haar archieven geordend in te richten? Ken jij de regels rondom informatieopslag goed? Wil je helpen de volgende digitaliseringsstap te maken als het om informatiebeheer gaat? En vind je het leuk om samen te werken met collega’s om processen te verbeteren en hen te helpen gemakkelijk de juiste informatie te vinden? Dan zoeken we jou!
Vlak in de buurt van Amsterdam, in een regio vol bedrijvige industrie, maar met de rust van het strand en de duinen, vind je de gemeente Heemskerk. Een veelzijdige gemeente met een echt dorps karakter. Bewoners zijn er nauw verbonden met elkaar en het verenigingsleven. Die nauwe verbintenis vind je ook terug bij de gemeentelijke organisatie Heemskerk, waar ongeveer 275 medewerkers zich vol betrokkenheid inzetten voor de Heemskerkers, het bedrijfsleven en het gemeentebestuur.
De ontwikkelingen op het vlak van digitalisering en informatievoorziening gaan snel. De gemeente Heemskerk groeit naar een 100% digitale organisatie als het om haar archieven gaat. De basis daarvoor ligt er, maar er zijn zeker nog stappen nodig. En daarvoor zoekt Heemskerk jou! Een Senior Medewerker Informatiebeheer; iemand die zorgt dat we van het ‘beheren’ van informatie naar de ‘regie’ op informatie gaan. En iemand die de ontwikkelingen van het steeds meer digitaal en thuis werken om kan zetten naar een bruikbaar proces waardoor iedereen informatie digitaal kan terugvinden, ook op afstand, in het e-depot.
https://werkenbij.heemskerk.nl/heemskerk-zoekt/senior-medewerker-in...
21 Dec 2020
Jolanda de Jong
Coördinerend Adviseur open ICT standaarden - Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties, Logius - Den Haag
21 Dec 2020
Yvonne Welings
Veel vacatures aan het einde van het jaar. Verschillende archiefdiensten zijn op zoek naar adviseurs digitale informatie zoals vandaag de vacature in Groningen: https://www.groningerarchieven.nl/actueel/nieuws/513-vacature-advis...
21 Dec 2020
Ria Mink-Gijzen
Het Regionaal Archief Zuid-Utrecht zoekt een nieuwe collega.
Vacature Medewerker Cultuurhistorie 2020 - Regionaal Archief Zuid-U...
22 Dec 2020
Jolanda de Jong
Analist Ondermijning - Veiligheidscoalitie Midden-Nederland / RIEC Midden-Nederland - Lelystad
22 Dec 2020
Jolanda de Jong
Signaalanalist - Informatie Knooppunt Zorgfraude (IKZ) - Utrecht
22 Dec 2020
Jolanda de Jong
Projectmedewerker VIP - Woonstad Rotterdam - Rotterdam
22 Dec 2020
Jolanda de Jong
Medewerker Documentaire Informatievoorziening - Radboud Universiteit - Nijmegen
22 Dec 2020
Jolanda de Jong
Directeur – Bestuurder - Bibliotheken Hengelo, Hof van Twente en Oldenzaal
22 Dec 2020
Jolanda de Jong
Manager Publieksdiensten en team Ondersteuning - Stadkamer Zwolle
22 Dec 2020
Jolanda de Jong
Onderzoeker digitalisering publieke sector - Algemene Rekenkamer - Den Haag
22 Dec 2020