Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
Er is weer een mooie vacature bij P-Direkt. Ik zoek een Project/Programma Manager Informatiebeleid:
Opdrachtomschrijving Doel van de opdracht: Informatiebeheer, besturing en dienstverlening op p-dossiers inregelen en op hoger niveau brengen ( internationale standaard). Er lopen momenteel drie sporen op P-Dossiers waarvoor de strategisch adviseur verantwoordelijk wordt voor afronding hiervan, op hoger niveau brengen en borging in de lijn. Spoor 1 is het oplossen van ADR bevindingen en proces verbeteringen implementeren. Spoor 2 Aanpak en uitvoering op maat per zorgdrager (zijn er 47). Spoor 3 Inrichten van een toekomstbestendige dienstverlening, inclusief organisatie en besturing.
Met de volgende functie eisen:
1. Kandidaat beschikt over een diploma op WO-niveau. 2 Kandidaat beschikt over kennis van project- en programmamanagement. 3 Kandidaat heeft werkervaring op het gebied van informatiebeheer en dienstverlening in relatie tot digitale dossiervorming.
Wensen: 1. Mate waarin de kandidaat kennis heeft van informatiebeheer en dienstverlening in relatie tot digitale dossiervorming. 2 Mate waarin de kandidaat ervaring heeft met project- en programmamanagement 3 Mate waarin de kandidaat kennis heeft van de archiefwet en regelgeving in relatie tot digitalisering en vervanging 4 Mate van ervaring en/of affiniteit met de organisatie van de opdrachtgever. 5 Mate van ervaring met stakeholdermanagement op directie niveau
Als DIV-medewerker bij de griffie werk je in een dynamische omgeving, voor de gemeenteraad en je collega’s. Je:
Zorgt ervoor dat digitale post wordt voorzien van de juiste metadata en routering naar collega’s;
Zorgt ervoor dat papieren post digitaal wordt gemaakt, verder wordt geregistreerd en wordt gearchiveerd;
Werkt de digitale en papieren archieven bij (dossiers vormen, opschonen);
Bewaakt en signaleert over de gegevenskwaliteit en DIV-afspraken;
Je beantwoordt ingekomen telefoontjes op het algemeen griffie-telefoonnummer.
De griffie heeft de verbetering van haar informatievoorziening voor de raad en burgers als speerpunt geformuleerd. Dat betekent dat je in een dynamisch en toekomstgericht werkveld komt te functioneren. Omdat je in een politieke omgeving werkt, zie en hoor je veel. Om deze functie goed te kunnen vervullen, moet je discreet en integer zijn en zeer goed bestand zijn tegen hectiek en druk. Verder is het belangrijk dat je een open, servicegerichte en leergierige houding hebt en representatief, zelfredzaam en doortastend bent. Voor het uitvoeren van je werkzaamheden moet je met diverse ICT-systemen werken (o.a. Corsa). Sterke digitale vaardigheden zijn daarom een must!
Beste archiefgenoten, De komende jaren gaat Regionaal Archief Tilburg alle 21 Dorpsbesturen die tot onze regio behoren digitaliseren. Voordat daarmee een start wordt gemaakt worden deze archieven eerstelijns geconserveerd en tevens toegankelijk gemaakt. Nu hebben we van al deze archieven al inventarissen, maar deze moeten allemaal nagekeken worden en, indien nodig, worden aangepast. Wie kan ons hierbij helpen?
Wellicht zitten er meer collega's in een fase van heroriëntatie en/of werk zoeken. Als het aansluit bij wat je ben, kan en wil, kan deze omscholing een kans zijn. N.B. Ik ken dit traject verder niet, en heb er geen belangen o.i.d.
Strategisch I-adviseur 32-36 uur per week EEN STRATEGISCHE ADVISEUR DIE PROACTIEF DE GEMEENTE ROOSENDAAL MEENEEMT EN VERDER BRENGT OP HET GEBIED VAN INFORMATIEVOORZIENING
Wij - Hero - zijn op zoek naar InformatieSpecialist Stadsarchief voor een gemeente in de regio van Hilversum. Ben of heb jij 16 uur beschikbaarheid? Neem aub contact met mij op.
In deze rolneemt u eigenaarschap en de performance verantwoordelijkheid voor de technische invulling van zowel het operationeel beheer, de beschikbaarheid van de gemeentelijke ICT-infrastructuur, als (implementatie van nieuwe) applicaties, processen en generieke voorzieningen. U geeft op inspirerende wijze leiding aan een team dat bestaat uit 43 specialisten, verdeeld over 3 teamleiders voor de disciplines: change, generieke voorzieningen en servicegroep. U voelt het gezonde spanningsveld tussen professioneel ICT-beheer versus het agile ontwikkelen goed aan. U daagt het ervaren team uit naar een hoger niveau van zelfredzaamheid. Samen met het Hoofd Concern Informatiemanagement en de Manager ICT, aan wie u rapporteert, vormt u een krachtig ICT- managementteam.
De afdeling Informatisering en automatisering (I&A) is onderdeel van de Dienst Bedrijfsvoering en is samen met de eindgebruikers verantwoordelijk voor de ontwikkeling en beheer van de informatievoorziening van het IFV. I&A ondersteunt de afdelingen bij het verbeteren van de processen en het optimaliseren van de ICT voorzieningen zodat er een integrale bedrijfsvoering wordt gewaarborgd en de dienstverlening van het IFV optimaal wordt ondersteund.
Wegens uitbreiding van werkzaamheden zijn wij op zoek naar een nieuwe collega.
Wat ga je doen?
Als functioneel beheerder ben je onderdeel van de afdeling I&A van het IFV. Het team bestaat uit 10 medewerkers waaronder vier functioneel beheerders. Jij bent als functioneel beheerder verantwoordelijk voor de continuïteit en het optimaal functioneren van het brandweer examensysteem en de elektronische leeromgeving die wordt aangeboden vanuit de Dienst Kennisontwikkeling & Onderwijs. Je analyseert processen en informatiestromen ter ondersteuning van het onderwijs- en examineringsproces. Je ondersteunt de gebruikers bij het werken met de applicaties en helpt hen met managementrapportages. Daarnaast beheer je de applicatie, los je verstoringen op en overzie je de applicatie met al haar koppelingen. Je bent de gesprekspartner als er technische wijzigingen binnen de applicatie moeten worden uitgevoerd. Uiteraard doe je dit in samenwerking met je I&A-collega’s. Verder draai je mee in projecten waar wijzigingen en aanpassingen van de informatievoorziening worden doorgevoerd. Op onderdelen ben je achtervang voor je collega beheerders.
Yvonne Welings
Recordmanager Goirle: https://samenvijf.nl/vacatures/recordmanager-goirle/
1 Okt 2020
Roland Bisscheroux
Inspecteur digitale informatievoorziening
Waterlands Archief
Vacaturetekst
2 Okt 2020
Yvonne Welings
Digitaal adviseur Noord-Hollands Archief: https://www.nationalevacaturebank.nl/vacature/f1dd7d7b-93d0-59d6-b2...
3 Okt 2020
Yvonne Welings
Coördinator informatievoorziening Belastingdienst, wie durft: https://werken.belastingdienst.nl/vacatures/informatievoorziening-c...
4 Okt 2020
Yvonne Welings
Specialist documentaire informatievoorziening (DIV) Veiligheidsregio IJsselland:
https://www.vrijsselland.nl/specialist-documentaire-informatievoorz...
4 Okt 2020
Jarno Vlaming
Haarlemmermeer is op zoek een adviseur informatiebeheer en functioneel beheerder Facility Management!
https://www.werkenbijhaarlemmermeer.nl/vacature/2363/adviseur-infor...
https://www.werkenbijhaarlemmermeer.nl/vacature/2368/functioneel-be...
5 Okt 2020
Jolanda de Jong
Verbindende Informatiespecialist Informatiebeheer - Veiligheidsregio Groningen - Groningen
5 Okt 2020
Yvonne Welings
Recordmanager VU Utrecht: https://werkenbij.vu.nl/ad/recordmanager-3-dma/3b5ox7
7 Okt 2020
Yvonne Welings
Functioneel beheerder OMWB, https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/sr-functioneel-beheerde...
12 Okt 2020
Yvonne Welings
Informatiemanager
Gelre ziekenhuizen, Apeldoorn
https://vacatures.zorgvisie.nl/vacatures/it-manager/informatiemanag...
15 Okt 2020
Andrieke Ollefers
Het Gelders Archief is op zoek naar een Informatieadviseur en een Medewerker Publieksadvies
15 Okt 2020
Marc Bonnes
DIV medewerker
Gemeente Overbetuwe, Elst
https://intern.werkeningelderland.nl/assignment/40304/form/208557
19 Okt 2020
Gian Moorman
Beste Allemaal,
Er is weer een mooie vacature bij P-Direkt.
Ik zoek een Project/Programma Manager Informatiebeleid:
Opdrachtomschrijving
Doel van de opdracht: Informatiebeheer, besturing en dienstverlening op p-dossiers inregelen en
op hoger niveau brengen ( internationale standaard).
Er lopen momenteel drie sporen op P-Dossiers waarvoor de strategisch adviseur verantwoordelijk
wordt voor afronding hiervan, op hoger niveau brengen en borging in de lijn.
Spoor 1 is het oplossen van ADR bevindingen en proces verbeteringen implementeren.
Spoor 2 Aanpak en uitvoering op maat per zorgdrager (zijn er 47).
Spoor 3 Inrichten van een toekomstbestendige dienstverlening, inclusief organisatie en besturing.
Met de volgende functie eisen:
1. Kandidaat beschikt over een diploma op WO-niveau.
2 Kandidaat beschikt over kennis van project- en programmamanagement.
3 Kandidaat heeft werkervaring op het gebied van informatiebeheer en
dienstverlening in relatie tot digitale dossiervorming.
Wensen:
1. Mate waarin de kandidaat kennis heeft van informatiebeheer en
dienstverlening in relatie tot digitale dossiervorming.
2 Mate waarin de kandidaat ervaring heeft met project- en
programmamanagement
3 Mate waarin de kandidaat kennis heeft van de archiefwet en regelgeving in relatie tot digitalisering en vervanging
4 Mate van ervaring en/of affiniteit met de organisatie van de opdrachtgever.
5 Mate van ervaring met stakeholdermanagement op directie niveau
Ik hoor graag van jullie beschikbaarheid:
gian.moorman@hero.eu
0642540154
19 Okt 2020
Yvonne Welings
https://www.werkenvoormiddenbrabant.nl/vacature/1385/informatiemana...
19 Okt 2020
Yvonne Welings
https://www.schielandendekrimpenerwaard.nl/werken-bij/gis-specialis...
19 Okt 2020
Yvonne Welings
Projectleider Zgw Noord-Holland: https://vacatures.werkeninnoordhollandnoord.nl/vacature/3602/projec...
19 Okt 2020
Yvonne Welings
Senior medewerker muziekcollecties Haags Gemeentearchief: https://www.culturele-vacatures.nl/2020/10/gemeente-den-haag-senior...
19 Okt 2020
Jolanda de Jong
Informatiespecialist DocuMedia - NOS - Hilversum
19 Okt 2020
Karolien Verbrugge
20 Okt 2020
Annelies
https://werkenbijdefensie.nl/vacatures/niet-militaire-vacatures/tea...
21 Okt 2020
Yvonne Welings
Medewerker DIV Rotterdam:
Medewerker DIV
Dit ga je doen als Medewerker DIV
Als DIV-medewerker bij de griffie werk je in een dynamische omgeving, voor de gemeenteraad en je collega’s. Je:
De griffie heeft de verbetering van haar informatievoorziening voor de raad en burgers als speerpunt geformuleerd. Dat betekent dat je in een dynamisch en toekomstgericht werkveld komt te functioneren. Omdat je in een politieke omgeving werkt, zie en hoor je veel. Om deze functie goed te kunnen vervullen, moet je discreet en integer zijn en zeer goed bestand zijn tegen hectiek en druk. Verder is het belangrijk dat je een open, servicegerichte en leergierige houding hebt en representatief, zelfredzaam en doortastend bent. Voor het uitvoeren van je werkzaamheden moet je met diverse ICT-systemen werken (o.a. Corsa). Sterke digitale vaardigheden zijn daarom een must!
https://www.werkzoeken.nl/8313_samenvijf/vacatures/4802414_medewerk...
21 Okt 2020
Yvonne Welings
Archief- en informatiebeheerder
21 Okt 2020
Yvonne Welings
Metadataspecialist UvA
https://www.uva.nl/content/vacatures/2020/10/20-630-metadataspecial...
23 Okt 2020
Yvonne Welings
-Auditor / Medewerker IC gemeente Gouda:
https://vacatures.werkeninhetwesten.nl/vacature/4420/auditor-medewe...
- Senior medewerker DIV gemeente Hellevoetsluis; https://www.werkenvoorhellevoetsluis.nl/senior-medewerker-div
- Teamleider Documentaire Informatievoorziening & Facilitaire Zaken gemeente De Ronde Venen: https://0297.nl/vacatures/5321/teamleider-documentaire-informatievo...
24 Okt 2020
Jolanda de Jong
Functioneel beheerder HR-systemen - Politie Nederland - Zwolle
25 Okt 2020
Jolanda de Jong
Junior Adviseur Digitale Leermiddelen - Belastingdienst - Utrecht
25 Okt 2020
Jolanda de Jong
Document specialist - Belastingdienst - Utrecht
25 Okt 2020
Jolanda de Jong
Administratief Medewerker Postroutering - Openbaar Ministerie - Maastricht
25 Okt 2020
Jolanda de Jong
Medewerker Informatiebeheer - Woonforte - Alphen aan den Rijn
25 Okt 2020
Jolanda de Jong
Medewerker Informatievoorziening - gemeente Den Helder
25 Okt 2020
Jolanda de Jong
Medewerker Bewerken (3x) - Ministerie van Defensie - Rijswijk
25 Okt 2020
Yvonne Welings
CBG|Centrum voor Familiegeschiedenis: Sectorhoofd Collectie en Netwerk:
https://www.culturele-vacatures.nl/2020/10/cbg-centrum-voor-familie...
26 Okt 2020
Jolanda de Jong
Adviseur informatiemanagement - gemeente Doetinchem
27 Okt 2020
Yvonne Welings
Beste archiefgenoten, De komende jaren gaat Regionaal Archief Tilburg alle 21 Dorpsbesturen die tot onze regio behoren digitaliseren. Voordat daarmee een start wordt gemaakt worden deze archieven eerstelijns geconserveerd en tevens toegankelijk gemaakt. Nu hebben we van al deze archieven al inventarissen, maar deze moeten allemaal nagekeken worden en, indien nodig, worden aangepast. Wie kan ons hierbij helpen?
Alvast bedankt.
Jean-Paul Korst, projectleider digitalisering Regionaal Archief Tilburg
29 Okt 2020
Jolanda de Jong
Adviseur Autorisatiebeheer - Belastingdienst - Apeldoorn
29 Okt 2020
Jolanda de Jong
Gratis omscholing tot Privacy Professional - The Privacy Factory
Wellicht zitten er meer collega's in een fase van heroriëntatie en/of werk zoeken. Als het aansluit bij wat je ben, kan en wil, kan deze omscholing een kans zijn. N.B. Ik ken dit traject verder niet, en heb er geen belangen o.i.d.
29 Okt 2020
Jolanda de Jong
En nu ik toch bezig ben nog twee omscholingsopties:
Make IT Work van de Hogeschool van Amsterdam voor :
Techionista Academy met de Microsoft Azure Certified Data & AI-track
29 Okt 2020
Maartje Koelma
Historisch Centrum Overijssel zoekt een Informatiespecialist voor het erfgoed van Overijssel! Bekijk de vacature: https://historischcentrumoverijssel.nl/gezocht-informatiespecialist...
29 Okt 2020
Yvonne Welings
Strategisch I-adviseur 32-36 uur per week
EEN STRATEGISCHE ADVISEUR DIE PROACTIEF DE GEMEENTE ROOSENDAAL MEENEEMT EN VERDER BRENGT OP HET GEBIED VAN INFORMATIEVOORZIENING
Gemeente Roosendaal
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/strategisch-i-adviseur...
29 Okt 2020
Jolanda de Jong
Junior logistiek medewerker post, distributie en repro - Politie Nederland - Den Haag
30 Okt 2020
Jolanda de Jong
Medewerker documentaire informatievoorziening - gemeente Hulst
30 Okt 2020
Jolanda de Jong
Informatiebeheerder / recordbeheerder - gemeente Hulst
30 Okt 2020
Jolanda de Jong
Adviseur informatiebeheerder - gemeente Hulst
30 Okt 2020
Jolanda de Jong
Senior kennismanager - Vilans - Utrecht
30 Okt 2020
Yvonne Welings
Procesadviseur gemeente Helmond: https://vacatures.one/19087
1 Nov 2020
Gian Moorman
https://interimprofessionals.hero.eu/aanvraag/informatiespecialist-...
Wij - Hero - zijn op zoek naar InformatieSpecialist Stadsarchief voor een gemeente in de regio van Hilversum. Ben of heb jij 16 uur beschikbaarheid?
Neem aub contact met mij op.
Met vriendelijke groet,
Gian Moorman
0642540154
2 Nov 2020
Yvonne Welings
Manager Automatisering
Functieomschrijving
In deze rol neemt u eigenaarschap en de performance verantwoordelijkheid voor de technische invulling van zowel het operationeel beheer, de beschikbaarheid van de gemeentelijke ICT-infrastructuur, als (implementatie van nieuwe) applicaties, processen en generieke voorzieningen. U geeft op inspirerende wijze leiding aan een team dat bestaat uit 43 specialisten, verdeeld over 3 teamleiders voor de disciplines: change, generieke voorzieningen en servicegroep. U voelt het gezonde spanningsveld tussen professioneel ICT-beheer versus het agile ontwikkelen goed aan. U daagt het ervaren team uit naar een hoger niveau van zelfredzaamheid. Samen met het Hoofd Concern Informatiemanagement en de Manager ICT, aan wie u rapporteert, vormt u een krachtig ICT- managementteam.
https://www.intermediair.nl/vacature/98b2075e-47d2-5eb1-9bc9-a5f70d...
4 Nov 2020
Yvonne Welings
Functioneel beheerder Kennis en Onderwijs
36 uur per week | Arnhem
30-10-2020
Waar ga je werken?
De afdeling Informatisering en automatisering (I&A) is onderdeel van de Dienst Bedrijfsvoering en is samen met de eindgebruikers verantwoordelijk voor de ontwikkeling en beheer van de informatievoorziening van het IFV. I&A ondersteunt de afdelingen bij het verbeteren van de processen en het optimaliseren van de ICT voorzieningen zodat er een integrale bedrijfsvoering wordt gewaarborgd en de dienstverlening van het IFV optimaal wordt ondersteund.Wegens uitbreiding van werkzaamheden zijn wij op zoek naar een nieuwe collega.
Wat ga je doen?
Als functioneel beheerder ben je onderdeel van de afdeling I&A van het IFV. Het team bestaat uit 10 medewerkers waaronder vier functioneel beheerders.Jij bent als functioneel beheerder verantwoordelijk voor de continuïteit en het optimaal functioneren van het brandweer examensysteem en de elektronische leeromgeving die wordt aangeboden vanuit de Dienst Kennisontwikkeling & Onderwijs. Je analyseert processen en informatiestromen ter ondersteuning van het onderwijs- en examineringsproces. Je ondersteunt de gebruikers bij het werken met de applicaties en helpt hen met managementrapportages. Daarnaast beheer je de applicatie, los je verstoringen op en overzie je de applicatie met al haar koppelingen. Je bent de gesprekspartner als er technische wijzigingen binnen de applicatie moeten worden uitgevoerd. Uiteraard doe je dit in samenwerking met je I&A-collega’s. Verder draai je mee in projecten waar wijzigingen en aanpassingen van de informatievoorziening worden doorgevoerd. Op onderdelen ben je achtervang voor je collega beheerders.
4 Nov 2020
jack karelse
mooie vacatures bij de gemeente Hulst:
- adviseur informatiebeheer
- recordbeheerder
- DIV-er
zie https://www.gemeentehulst.nl/de_Gemeente/Organisatie/Vacatures
6 Nov 2020
Yvonne Welings
Algemeen medewerker informatiebeheer
https://www.villamedia.nl/vacatures/functie/algemeen-medewerker-inf...
6 Nov 2020