Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
Functioneel applicatiebeheerder zaaksysteem 36 uur per week
Vacaturenummer 18051
Onze organisatie heeft gekozen voor een zaakgerichte werkwijze. We maken hierbij gebruik van een all-in-one oplossing, namelijk het zaaksysteem InProces van Brein. In de afgelopen periode hebben we een groot aantal processen volledig zaakgericht ingericht, waardoor een groot deel van de organisatie inmiddels zaakgericht werkt. Er is echter nog veel werk aan de winkel, de functioneel beheerders van het zaaksysteem staan centraal bij de verdere uitrol van het zaakgericht werken binnen onze organisatie.
De functie We zijn nadrukkelijk op zoek naar een enthousiaste ambassadeur die in staat is om collega's mee te nemen en die affiniteit heeft met vernieuwing en innovatie. Je bent werkzaam binnen het Team Informatievoorziening en staat in de dagelijkse praktijk in nauw contact met de collega's van het team ICT en met de eindgebruikers van het zaaksysteem. Je dagelijkse werkzaamheden bestaan onder meer uit:
Zaakgericht inrichten van processen met proceseigenaren en eindgebruikers en het begeleiden en opleiden van medewerkers. Bijdragen aan verbeteringen van de inrichting en functionaliteit van het zaaksysteem. Uitvoeren van acceptatietesten in samenwerking met de technisch beheerder en (deels) invulling geven aan de helpdeskfunctie. Gebruikerswensen vertalen naar een functioneel ontwerp en onderhouden van functionele specificaties, vastleggen van procedures, beheren van gegevens en het toekennen van autorisaties.
Wij vragen
Een teamplayer met sterk ontwikkelde communicatieve vaardigheden;
Sterk analytisch denkvermogen;
Een afgeronde MBO+ opleiding bij voorkeur op het gebied van Informatievoorziening;
Kennis en ervaring op het betreffende vakgebied;
Daarnaast heb je voldoende kennis van en ervaring met zaakgericht werken, gemeentelijke processen, functioneel beheer en document management systemen.
Wij bieden Een zeer gevarieerde functie met volop uitdagingen, groeimogelijkheden en een prima werksfeer. Afhankelijk van je opleiding en ervaring bieden we je een salaris van minimaal € 2.040,- bruto per maand (aanloopschaal 7) tot maximaal € 3.376,- bruto per maand (functieschaal 8) bij een 36-urige werkweek. Op langere termijn is het mogelijk om door te groeien naar uitloopschaal 9.
Naast genoemd bruto maandsalaris ontvang je 17,05% van je salaris in de vorm van een individueel keuzebudget waarmee je een deel van jouw arbeidsvoorwaarden naar eigen wens kunt inrichten. Verder biedt de gemeente naast een aantrekkelijk werkklimaat met aandacht voor loopbaanontwikkeling, de gebruikelijke secundaire arbeidsvoorwaarden conform de Collectieve Arbeidsvoorwaarden Regeling (CAR) en Uitwerkingsovereenkomst (UWO).
Aanstelling vindt plaats voor één jaar met de intentie tot een vaste aanstelling.
Informatie Voor meer informatie over deze functie kan je contact opnemen met Lieuwe van Veen, teamleider informatievoorziening, telefoonnummer (0223) 67 8330, e-mail l.van.veen@denhelder.nl
Solliciteren Je kunt solliciteren tot en met 25 november 2018.
De Vrije Universiteit zoekt een projectmanager VU-archief
Ben je een resultaatgerichte en georganiseerde projectmanager en krijg je er energie van om per januari 2019 met een integrale blik een geolied team te ondersteunen bij het wegwerken van de achterstanden in het beheer op de papieren archieven van de VU? Kijk dan hier:
Coevorden is een ambitieuze, middelgrote gemeente met aandacht voor vernieuwing. Wie bij ons werkt kan rekenen op ruime opleidingsmogelijkheden, steun van collega’s, een leidinggevende die faciliteert, flexibele werktijden, de mogelijkheid om thuis te werken en een goed salaris. Je werkomgeving met zo’n 280 collega’s is groot genoeg voor professionaliteit en klein genoeg om slagvaardig te kunnen zijn en invloed te hebben. Als jij een goed idee hebt, dan is daar bij ons ruimte voor.
Word jij hier enthousiast van? Misschien word jij dan onze nieuwe collega. Binnen de afdeling Bedrijfsvoering zijn wij op zoek naar een:
Het Regionaal Historisch Centrum Limburg is op zoek naar een coördinator die op een overtuigende en inspirerende wijze vrijwilligers begeleidt in hun werkzaamheden om het publiek nóg beter van historische informatie te voorzien.
Als medewerker informatievoorziening sta je centraal in het digitaliseringsproces. Met name binnen het project Zaakgericht Werken wordt nauw samengewerkt met de overige teams van de afdeling Dienstverlening en de rest van de organisatie. Stapsgewijs gaat de gehele organisatie zaakgericht werken met het zaaksysteem Inproces. Als medewerker Informatievoorziening ben je een verbindende factor tussen de uitvoering en het Project Zaakgericht Werken. Naast de implementatie van het zaaksysteem wordt ingezet op flexibel werken, digitaal werken en een optimale dienstverlening, hierbij loop je voorop en geef je het goede voorbeeld.
Als medewerker informatievoorziening bestaan de dagelijkse werkzaamheden onder meer uit:
Het leveren van bijdragen aan het project Zaakgericht Werken, met name vanuit de uitvoering. Registratie- en archiveringstaken in het zaaksysteem en het DMS Corsa .Het beantwoorden van klantvragen en uitvoeren van kwaliteitscontroles .Actief betrokken bij (werk)overleg aangaande digitalisering en zaakgericht werken .Bijdrage leveren aan oplossingen van diverse informatievraagstukken .Archieven bewerken en dossiers vormen. Ondersteunen en adviseren bij diverse projecten .Voorbereiden van archiefbewerkingsprojecten in opdracht van de teamleider .Vertalen van relevante informatie en kennis naar specifieke situaties
Wij vragen
Je bent een doorzetter met goed ontwikkelde communicatieve vaardigheden die gaat en staat voor resultaat. Je hebt een passende, afgeronde opleiding en een goed analytisch denkvermogen. Je bent enthousiast, van vernieuwen en veranderen krijg je energie en je bent in staat om collega’s hierbij te enthousiasmeren. Daarnaast heb je voldoende kennis van en ervaring met zaakgericht werken, gemeentelijke processen, digitalisering, archivering en documentmanagement.
Zoek je een uitdaging op gebied van Archieftoezicht? Wil je werken in een Dynamisch team? Reageer dan snel op onze vacature van Archiefinspecteur bij het SNWV.
Zie voor de volledige beschrijving van de functie en de procedure:
Teamleider bij het team Informatisering en Automatisering
Sta jij voor 355 gemeenten? Durf jij het aan om de verantwoordelijkheid te nemen voor de belangen van 355 gemeenten? Heb jij het lef om zelfstandig aan de knoppen te draaien die het verschil maken in beleid en uitvoering van duizenden ambtenaren en bestuurders in Nederland? Dan is de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) op zoek naar jou voor de functie van:
Teamleider bij het team Informatisering en Automatisering (36 uur)
Wat ga je doen: Je geeft integraal leiding aan de collega’s van het team Informatisering en Automatisering (I&A). Je inspireert en motiveert je medewerkers bij het uitoefenen van hun functie. Je betrekt hen bij veranderingen en nieuwe ontwikkelingen en weet daarmee draagvlak te creëren. Ook stimuleer je je medewerkers om binnen en buiten het team samen te werken en om zich continu te verbeteren en te ontwikkelen. Je coacht, luistert en geeft je team vertrouwen. Op die manier draag je bij aan een open cultuur waar iedereen het beste uit zichzelf haalt.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van jouw team en voer je de regie in de volle breedte en diepte. Je stelt een begroting en werkplan op, beheert de financiële middelen, voert de functioneringsgesprekken, je zorgt dat afgesproken resultaten (conform budget) worden behaald en je borgt de kwaliteit van de werkprocessen. Je bent onderdeel van het Bedrijfsvoeringsmanagementteam en samen met de andere teamleiders van Bedrijfsvoering verantwoordelijk voor een effectieve integrale en eenduidige samenwerking binnen Bedrijfsvoering.
Je bent als teamleider I&A ook vakinhoudelijk verantwoordelijk voor onder meer:
Het team Applicaties en Documenten van Waterschap Rivierenland rekent op jouw oog voor het grotere geheel. Ben jij de allround documentair informatiebeheerder die zaakgericht werkt en het een uitdaging vindt om het digitaal werken verder uit te rollen?
Ben je een ondernemende en resultaatgerichte recordmanager en krijg je er energie van om als onderdeel van de afdeling Documentmanagement en Archief (DMA) mede vorm te geven aan het moderniseren van het document- en archiefbeheer op de VU? Solliciteer dan bij de Vrije Universiteit Amsterdam (VU).
Wat bieden wij: uitdagend werk, korte lijnen, bestuurlijke advisering, prima samenwerking met de archivaris van Het Flevolands Archief, opleidingsmogelijkheden, uitzicht op vaste aanstelling, schaal 11!
Veiligheidsregio Zaanstreek-Waterland zoekt een Medewerker Documentaire Informatievoorziening voor 2 jaar voor 18 uur in de week. Voor meer informatie: zie deze link.
Met jouw ervaring in het aansturen van projecten en kennis van e-Overheid en DIV, ben jij de adviseur informatievoorziening die Waterschap Rivierenland hard nodig heeft. In deze veelzijdige functie draag je samen met je team vanuit Tiel de verantwoordelijkheid voor onze informatievoorziening.
Lieuwe
Wij zijn op zoek naar een
Functioneel applicatiebeheerder zaaksysteem 36 uur per week
Vacaturenummer 18051
De functie
We zijn nadrukkelijk op zoek naar een enthousiaste ambassadeur die in staat is om collega's mee te nemen en die affiniteit heeft met vernieuwing en innovatie. Je bent werkzaam binnen het Team Informatievoorziening en staat in de dagelijkse praktijk in nauw contact met de collega's van het team ICT en met de eindgebruikers van het zaaksysteem. Je dagelijkse werkzaamheden bestaan onder meer uit:
Zaakgericht inrichten van processen met proceseigenaren en eindgebruikers en het begeleiden en opleiden van medewerkers. Bijdragen aan verbeteringen van de inrichting en functionaliteit van het zaaksysteem. Uitvoeren van acceptatietesten in samenwerking met de technisch beheerder en (deels) invulling geven aan de helpdeskfunctie. Gebruikerswensen vertalen naar een functioneel ontwerp en onderhouden van functionele specificaties, vastleggen van procedures, beheren van gegevens en het toekennen van autorisaties.
Wij vragen
Een zeer gevarieerde functie met volop uitdagingen, groeimogelijkheden en een prima werksfeer. Afhankelijk van je opleiding en ervaring bieden we je een salaris van minimaal € 2.040,- bruto per maand (aanloopschaal 7) tot maximaal € 3.376,- bruto per maand (functieschaal 8) bij een 36-urige werkweek. Op langere termijn is het mogelijk om door te groeien naar uitloopschaal 9.
Naast genoemd bruto maandsalaris ontvang je 17,05% van je salaris in de vorm van een individueel keuzebudget waarmee je een deel van jouw arbeidsvoorwaarden naar eigen wens kunt inrichten. Verder biedt de gemeente naast een aantrekkelijk werkklimaat met aandacht voor loopbaanontwikkeling, de gebruikelijke secundaire arbeidsvoorwaarden conform de Collectieve Arbeidsvoorwaarden Regeling (CAR) en Uitwerkingsovereenkomst (UWO).
Aanstelling vindt plaats voor één jaar met de intentie tot een vaste aanstelling.
Informatie
Voor meer informatie over deze functie kan je contact opnemen met Lieuwe van Veen, teamleider informatievoorziening, telefoonnummer (0223) 67 8330, e-mail l.van.veen@denhelder.nl
Solliciteren
Je kunt solliciteren tot en met 25 november 2018.
12 Nov 2018
Paula Kiens
UWV zoekt een Beleidsadviseur DIV (32-38 uur p/w)
Mocht je nog op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging binnen het DIV vakgebied of iemand kennen die iets nieuws wil gaan doen kijk dan hier: https://www.uwv.nl/werkenbijuwv/vacatures/v/vacature.aspx?id=92941
16 Nov 2018
Petra Links
17 Nov 2018
Yvonne Welings
Informatieregisseur
Word jij hier enthousiast van? Misschien word jij dan onze nieuwe collega. Binnen de afdeling Bedrijfsvoering zijn wij op zoek naar een:
19 Nov 2018
Karolien Verbrugge
De Tweede Kamer zoekt een senior medewerker archief en collecties (adviseur), schaal 10
https://www.tweedekamer.nl/over_de_tweede_kamer/werken_bij_de_tweed...
22 Nov 2018
Jolanda de Jong
Senior Archiefbewerker - VADA Archieven - Nijverdal
29 Nov 2018
Yvonne Welings
https://www.vu.nl/nl/werken-bij-de-vu/vacatures/2018/18412projectma...
https://www.uwv.nl/werkenbijuwv/vacatures/v/vacature.aspx?id=92941
30 Nov 2018
Yvonne Welings
https://www.uwv.nl/werkenbijuwv/vacatures/v/vacature.aspx?id=92941
30 Nov 2018
Jolanda de Jong
Medewerker informatievoorziening - gemeente Meppel
1 Dec 2018
Alex l'Ami
Veiligheidsregio Zaanstreek-Waterland zoekt een medewerker documentaire informatievoorziening. De aanstelling is voor 18 uur per week voor de duur van 2 jaar. Voor meer informatie, zie deze link: https://www.veiligheidsregiozaanstreekwaterland.nl/nieuws/nieuwsber...
7 Dec 2018
René van Rijn
Wij zijn op zoek naar een
Beheerder (digitale)Leeszaal Historisch Archief Westland.
voor meer informatie zie:
https://app.flextender.nl/jobs/detail/kc3fabb3e
10 Dec 2018
Job Nijssen
Het Regionaal Historisch Centrum Limburg is op zoek naar een coördinator die op een overtuigende en inspirerende wijze vrijwilligers begeleidt in hun werkzaamheden om het publiek nóg beter van historische informatie te voorzien.
Meer informatie? Klik hier!
12 Dec 2018
Lieuwe
De gemeente Den Helder zoekt een:
Medewerker Informatievoorziening m/v
32-36 uur per week
Als medewerker informatievoorziening sta je centraal in het digitaliseringsproces. Met name binnen het project Zaakgericht Werken wordt nauw samengewerkt met de overige teams van de afdeling Dienstverlening en de rest van de organisatie. Stapsgewijs gaat de gehele organisatie zaakgericht werken met het zaaksysteem Inproces. Als medewerker Informatievoorziening ben je een verbindende factor tussen de uitvoering en het Project Zaakgericht Werken. Naast de implementatie van het zaaksysteem wordt ingezet op flexibel werken, digitaal werken en een optimale dienstverlening, hierbij loop je voorop en geef je het goede voorbeeld.
Als medewerker informatievoorziening bestaan de dagelijkse werkzaamheden onder meer uit:
Het leveren van bijdragen aan het project Zaakgericht Werken, met name vanuit de uitvoering. Registratie- en archiveringstaken in het zaaksysteem en het DMS Corsa .Het beantwoorden van klantvragen en uitvoeren van kwaliteitscontroles .Actief betrokken bij (werk)overleg aangaande digitalisering en zaakgericht werken .Bijdrage leveren aan oplossingen van diverse informatievraagstukken .Archieven bewerken en dossiers vormen. Ondersteunen en adviseren bij diverse projecten .Voorbereiden van archiefbewerkingsprojecten in opdracht van de teamleider .Vertalen van relevante informatie en kennis naar specifieke situaties
Wij vragen
Je bent een doorzetter met goed ontwikkelde communicatieve vaardigheden die gaat en staat voor resultaat. Je hebt een passende, afgeronde opleiding en een goed analytisch denkvermogen. Je bent enthousiast, van vernieuwen en veranderen krijg je energie en je bent in staat om collega’s hierbij te enthousiasmeren. Daarnaast heb je voldoende kennis van en ervaring met zaakgericht werken, gemeentelijke processen, digitalisering, archivering en documentmanagement.
18 Dec 2018
Yvonne Welings
Bij de gemeente Tilburg
Een tijdelijke ambtelijke aanstelling voor de duur van 1 jaar. Bij voldoende functioneren volgt na dat jaar een vaste aanstelling.
https://www.connexys.nl/tilburgsite/page.html?p_sfw_id=22&adv_a...
21 Dec 2018
Yvonne Welings
Databasebeheerder bibliotheek Deventer
https://www.werkenbijrijnbrink.nl/nieuwe-vacature/contentbeheerder-...
21 Dec 2018
Yvonne Welings
Medewerker DIV gemeente Schiedam
https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=wm#inbox/FMfcgxwBTkBzTMqJQMfk...
22 Dec 2018
Yvonne Welings
https://www.werkenbijdeoverheid.nl/vacatures/data-architect-GMKG-20...
Data-architect gemeente Rotterdam
24 Dec 2018
Yvonne Welings
Studiezaalmedewerker gemeente Woerden
https://www.gemeentebanen.nl/vacatures/gemeente-woerden/studiezaalm...
29 Dec 2018
Yvonne Welings
Beleidsadviseur ICT Leeuwarden
https://www.agconnect.nl/vacature/beleidsadviseur-ict
29 Dec 2018
Yvonne Welings
Teammanager Informatievoorziening Ruimte en Economie gemeente Amsterdam
https://www.amsterdam.nl/bestuur-organisatie/werkenbij/externe/@112...
4 Jan 2019
Lianne van Beek
Erfgoed 's-Hertogenbosch zoekt een medewerker beeld- en geluidsmateriaal!
https://vacatures.werkenbijs-hertogenbosch.nl/vacature/1312/so-mede...
7 Jan 2019
Tanja Holt
Het Noord-Hollands Archief te Haarlem zoekt een Archiefinspecteur
LINK naar de vacature
7 Jan 2019
Karolien Verbrugge
De Tweede Kamer zoekt een medewerker archief en collecties
https://www.tweedekamer.nl/over_de_tweede_kamer/werken_bij_de_tweed...
8 Jan 2019
Nienke Meijer
Het Ministerie van Financiën zoekt een Senior adviseur Digitaal Werken.
https://www.mobiliteitsbank.nl/werk/senior-adviseur-digitaal-werken...
8 Jan 2019
Yvonne Welings
Leuke baan bij de gemeente Schiedam
Senior Informatiemanager / adviseur Informatiebeleid
https://www.schiedam.nl/a-tot-z/senior-informatiemanager-adviseur-i...
9 Jan 2019
Aileen Stoop
Gemeente Brielle zoekt een Senior Dienstverlener DIV voor 36 uur in de week!
Zie de volledige vacaturetekst en hoe te solliciteren op:
https://jobmarketingstats.nl/GemeenteBrielle/Redirect/DwCMcaiOrf6SK...
15 Jan 2019
Hajo de Roo
Zoek je een uitdaging op gebied van Archieftoezicht? Wil je werken in een Dynamisch team? Reageer dan snel op onze vacature van Archiefinspecteur bij het SNWV.
Zie voor de volledige beschrijving van de functie en de procedure:
https://www.streekarchivariaat.nl/over-ons/vacatures/2-ongecategori...
17 Jan 2019
Robert Poort
Voor de gemeente Vijfheerenlanden zijn wij opzoek naar een medewerker DIV voor 24 uur per week. Kijk snel op https://www.vijfheerenlanden.nl/Bestuur/Overzichtspagina_Bestuur/Or...
17 Jan 2019
Yvonne Welings
Teamleider bij het team Informatisering en Automatisering
Sta jij voor 355 gemeenten?
Durf jij het aan om de verantwoordelijkheid te nemen voor de belangen van 355 gemeenten? Heb jij het lef om zelfstandig aan de knoppen te draaien die het verschil maken in beleid en uitvoering van duizenden ambtenaren en bestuurders in Nederland? Dan is de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) op zoek naar jou voor de functie van:
Teamleider bij het team Informatisering en Automatisering (36 uur)
Wat ga je doen:
Je geeft integraal leiding aan de collega’s van het team Informatisering en Automatisering (I&A). Je inspireert en motiveert je medewerkers bij het uitoefenen van hun functie. Je betrekt hen bij veranderingen en nieuwe ontwikkelingen en weet daarmee draagvlak te creëren. Ook stimuleer je je medewerkers om binnen en buiten het team samen te werken en om zich continu te verbeteren en te ontwikkelen. Je coacht, luistert en geeft je team vertrouwen. Op die manier draag je bij aan een open cultuur waar iedereen het beste uit zichzelf haalt.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van jouw team en voer je de regie in de volle breedte en diepte. Je stelt een begroting en werkplan op, beheert de financiële middelen, voert de functioneringsgesprekken, je zorgt dat afgesproken resultaten (conform budget) worden behaald en je borgt de kwaliteit van de werkprocessen.
Je bent onderdeel van het Bedrijfsvoeringsmanagementteam en samen met de andere teamleiders van Bedrijfsvoering verantwoordelijk voor een effectieve integrale en eenduidige samenwerking binnen Bedrijfsvoering.
Je bent als teamleider I&A ook vakinhoudelijk verantwoordelijk voor onder meer:
https://vng.nl/vereniging/vacatures/teamleider-bij-het-team-informa...
23 Jan 2019
Yvonne Welings
Vacatures Datalab gemeente Roosendaal
https://roosendaal.nl/vacatures-datalab
23 Jan 2019
Yvonne Welings
Voorbereiden op de Wnra, dat kan met e-learning:
https://vng.us5.list-manage.com/track/click?u=1cab247ff6b2157eacb12...
25 Jan 2019
Yvonne Welings
Medewerker Informatiebeheer
26 Jan 2019
Petra Links
Vacature Recordmanager Vrije Universiteit
Ben je een ondernemende en resultaatgerichte recordmanager en krijg je er energie van om als onderdeel van de afdeling Documentmanagement en Archief (DMA) mede vorm te geven aan het moderniseren van het document- en archiefbeheer op de VU?
Solliciteer dan bij de Vrije Universiteit Amsterdam (VU).
Lees verder
28 Jan 2019
Bernadette Kramer
31 Jan 2019
Yvonne Welings
4 Feb 2019
Liesbeth Lugtigheid
Bij de gemeente Zeist hebben we op het moment 4 mooie archiefvacatures openstaan! Wij zijn op zoek naar een Digitale DIV-er/Kwaliteitsmedewerker, een “aanvoerder & spelverdeler” InformatiebeheerBij , een Archivaris/”aanvoerder & spelverdeler” en een Adviseur Digitale Informatie / Archivering. Wordt een van deze vacatures jouw droombaan? Ga snel naar https://bit.ly/1EyKxP7 voor meer informatie of om direct te solliciteren!
6 Feb 2019
Anthony van der Wulp
De gemeente Almere zoekt een Strategisch beleidsadviseur Informatiebeheer! Zie de website van Almere voor meer informatie.
6 Feb 2019
Anthony van der Wulp
Interbestuurlijk Toezichthouder Archieven (Lelystad)
Ik zoek een interbestuurlijk toezichthouder Archieven voor de provincie Flevoland!
Wat bieden wij: uitdagend werk, korte lijnen, bestuurlijke advisering, prima samenwerking met de archivaris van Het Flevolands Archief, opleidingsmogelijkheden, uitzicht op vaste aanstelling, schaal 11!
Reageren vóór 28 februari 2019.
7 Feb 2019
Alex l'Ami
Veiligheidsregio Zaanstreek-Waterland zoekt een Medewerker Documentaire Informatievoorziening voor 2 jaar voor 18 uur in de week. Voor meer informatie: zie deze link.
Reageren voor 18 februari 2019.
7 Feb 2019
Yvonne Welings
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/informatieadviseur/
Leuke baan in Bergen op Zoom !
8 Feb 2019
Yvonne Welings
Informatiebeheerder / DIV medewerker
9 Feb 2019
Yvonne Welings
https://werkenvoor.brabant.nl/vacature/2285/informatieadviseur-2x-/
11 Feb 2019
Yvonne Welings
Projectmanager (Adviseur) Informatievoorziening
Tiel, 36 uur
Met jouw ervaring in het aansturen van projecten en kennis van e-Overheid en DIV, ben jij de adviseur informatievoorziening die Waterschap Rivierenland hard nodig heeft. In deze veelzijdige functie draag je samen met je team vanuit Tiel de verantwoordelijkheid voor onze informatievoorziening.
https://www.agconnect.nl/vacature/projectmanager-adviseur-informati...
13 Feb 2019
Yvonne Welings
https://www.werkenbijdeoverheid.nl/vacatures/archivaris-recordmanag...
14 Feb 2019
Yvonne Welings
Medewerker DIV gemeente Gorinchem
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/medewerker-documentair-...
15 Feb 2019
Peter Hazelaar
Informatiemanager Veiligheidsregio Groningen
16 Feb 2019
Yvonne Welings
Nieuw vacatures DOXIS
https://doxis.nl/vacatures/
18 Feb 2019
Jarno Vlaming
Gemeente Haarlemmermeer is op zoek naar een Expert Informatievoorziening.
Bekijk de vacature via deze link.
21 Feb 2019
Yvonne Welings
Senior Portfoliomanager bij Logius (Den Haag)
https://vacatures.eureka-recruitment.nl/index.php?m=portal&a=de...
25 Feb 2019
Marc Bonnes
Projectleider/verandermanager bij Gemeente Overbetuwe (Elst Gld)
https://www.werkeningelderland.nl/vacature/projectleider-veranderma...
25 Feb 2019