Vacatures

Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.

Load Previous Comments
  • Yvonne Welings

    Adviseur Archief- en Informatiebeheer Zuiden van Nederland

    https://www.freelance.nl/opdracht/786284-adviseur-archief-en-inform...

  • Yvonne Welings

  • Yvonne Welings

    De afdeling Research Services zoekt voor de subafdeling Collectie Informatie per direct een:

    Informatiespecialist

    voor 36 uur per week

    https://www.rijksmuseum.nl/nl/organisatie/vacatures/informatiespeci...

    Functie

    Samen met een team van informatiespecialisten onder leiding van een coördinator ben je verantwoordelijk voor de informatie over de zeer omvangrijke objectcollectie van het Rijksmuseum. Deze groeit door grootschalige registratie-, digitaliserings- en onderzoeksprojecten razendsnel. De komende jaren wordt daarnaast ook extra aandacht geschonken aan de activering en digitalisering van de objectdocumentatie van het Rijksmuseum en de ontsluiting van digitale onderzoeksdata.

    Het team van informatiespecialisten bewaakt de procedures, handleidingen, instructies en werkprocessen met betrekking tot de collectieregistratie, beheer en ontsluiting van collectie- en onderzoeksdata, de verwerving, digitalisering en ontsluiting van objectdocumentatie en tot slot ook de informatiedienstverlening met betrekking tot de museumcollecties. Als informatiespecialist werk je in een team maar kan je ook voor bepaalde eigen projecten samenwerken met tijdelijke medewerkers en/of stagiaires die zelf dienen te worden aangestuurd.

    Het zwaartepunt binnen deze functie ligt bij object-documentatie en het informatiebeheer op basis van het collectie management systeem Adlib. De informatiespecialist zorgt voor:

    · Opzetten en uitvoeren van projecten gericht op digitalisering en ontsluiting van objectdocumentatie.

    · In samenwerking met onderzoekers van het Rijksmuseum doorontwikkelen, implementeren en monitoren van richtlijnen en procedures voor duurzaam beheer en ontsluiting van onderzoeksdata en digital-born objectdocumentatie.

    · Beheren en ontwikkelen van procedures en bijbehorende handleidingen met betrekking tot informatiebeheer in Adlib, in nauw overleg met de gebruikers.

    · In kaart brengen en prioriteren van door gebruikers gewenste functionaliteiten in Adlib en deze in nauwe samenwerking met de applicatiebeheerder vertalen naar functionele specificaties.

    · Functioneel beheer workflows en procedures op intranet gerelateerd aan collectieverwervingen en objectdocumentatie.

    · Beantwoorden en beheren van informatievragen in verband met de collecties.

    · Ondersteuning van collectieverhuizing- en registratieprojecten met informatie- en databeheer

  • Carin Sustring

    De gemeente Leeuwarden is op zoek naar een Functioneel Applicatiebeheerder Onderwijs. Heb je interesse of wil je meer weten?

    Lees dan verder!

    Functioneel Applicatiebeheerder onderwijs

  • Jolanda de Jong

    Medewerker Informatiebeheer - Onderzoeksraad voor Veiligheid - Den Haag

  • Yvonne Welings

    Div medewerker fulltime met ervaring gemeentelijk archief in Hellevoetsluis

    https://www.randstad.com/jobs/nederland/div-medewerker-fulltime-met...

  • Jolanda de Jong

    Senior-medewerker archief en collecties - Tweede Kamer der Staten Generaal - Den Haag

  • Jolanda de Jong

    Senior medewerker waardering en selectie - Nationaal Archief - Den Haag

  • Jolanda de Jong

    Junior curator historical archive - NN Group - Ede/Den Haag

  • Jolanda de Jong

  • Bennie Blom

    De gemeente Delft is op zoek naar Informatieadviseurs (32 tot 36 uur)

  • Jolanda de Jong

    Senior adviseur Informatiehuishouding - Belastingdienst - Utrecht

  • Yvonne Welings

  • Jolanda de Jong

    Informatiebeheerder - BVEB (Bedrijfsvoeringseenheid Bommelerwaard) - Zaltbommel

  • Jolanda de Jong

    Conservator nieuws en actualiteiten - Beeld en Geluid - Hilversum

  • Yvonne Welings

    Medewerker documentaire informatievoorziening/recordbeheerder

     

    Voor de afdeling dienstverlening, team informatiemanagement, zijn wij op zoek naar een medewerker documentaire informatievoorziening / recordbeheerder voor 26 uur per week.

    De gemeente Hilvarenbeek werkt actief aan haar (digitale) dienstverlening, gegevensmanagement en het beheer van digitale informatie. Dat gebeurt zaakgericht. Zaakgericht werken vraagt een andere manier van werken. Je bent een moderne, digitaal vaardige medewerker, een recordbeheerder. Als recordbeheerder beheer je, met kennis van processen, digitale informatie. Je taken bestaan naast de gebruikelijke werkzaamheden als registreren en archiveren, ook uit het begeleiden van de gebruikers in het zaakgericht en digitaal werken. Je bent een belangrijke schakel aan de "voorkant" van digitaal informatiebeheer en maar ook met de vakinhoudelijke afdelingen.

    De belangrijkste taken

    • Selecteren en beoordelen van documenten op registreren of niet registreren en op hun intrinsieke waarde i.v.m. vervanging.
    • Scannen van documenten en controleren van de kwaliteit en kwantiteit van de scans.
    • Inhoudelijk interpreteren van documenten om uit de zaaktypecatalogus het juiste zaaktype te kunnen kiezen (of toevoegen van documenten aan een bestaande zaak) en uitvoeren van de registratie.
    • Archiveren van documenten aan de voorkant van het proces in de bijbehorende zaak.
    • Verzendklaar maken van uitgaande post.
    • Controleren en corrigeren van de verwerkte gegevens op juistheid en volledigheid.
    • Archiveren van analoge en digitale documenten en zaken met inachtneming van de richtlijnen voor selectie op bewaren en vernietigen.
    • Zorgen voor uitleen(administratie) van dossiers uit het archief.
    • Adviseren van gebruikers over zaakgericht werken.
    • Ontsluiten en verstrekken van archiefinformatie.
    • Verrichten van en assisteren bij de overige werkzaamheden van de afdeling.

    Wij zoeken:

    Je beschikt over een MBO opleidingsniveau aangevuld met de opleidingen SOD-I of LARM. Je hebt kennis van de gemeentelijke organisatie en haar werkprocessen en enige jaren ervaring binnen het vakgebied. Je bent digitaal vaardig, communicatief sterk, neemt initiatieven en hebt een dienstverlenende instelling. 

    Wij bieden:

    Het betreft een gewijzigde functie waarvan het takenpakket voorlopig is ondergebracht in de generieke functie Vakspecialist D. De functie moet nog definitief worden ingedeeld. Afhankelijk van opleiding en ervaring bieden we een salaris van maximaal € 2.986,- bruto per maand (schaal 7) op basis van 36 uur per week. Het salaris is exclusief de opbouw van Individueel Keuze Budget (16,8%).

    Sollicitatieprocedure

    Heb je belangstelling voor deze uitdagende functie? Stuur dan vóór 22 januari 2018 je sollicitatiebrief (met motivatie en CV) naar vacatures@hilvarenbeek.nl.

    Planning gesprekken

    De eerste sollicitatiegesprekken zijn gepland op maandag 29 januari 2018.

     

  • Yvonne Welings

    M&D - Senior Projectleider/adviseur Informatievoorziening

    https://vacatures.werkenbijs-hertogenbosch.nl/vacature/1013/m-d-sen...

  • Phylicia Dest

    https://app.flextender.nl/jobs/detail/1636

    Senior DIV Medewerker / Adviseur Informatie Management; Utrecht

     

  • Tom Kuipers

    Het gemeentearchief Alphen aan den Rijn zoekt een enthousiaste en creatieve coördinator digitale dienstverlening:

    https://www.culturele-vacatures.nl/2018/01/gemeente-alphen-aan-den-...

  • Yvonne Welings

    Postmedewerker
    Samenwerking A2 gemeenten - Nederland

    €2.599 per maand - Deeltijd

    Postmedewerker
    (Medewerker bedrijfsvoering V (HR21), 32 uur, vacaturenummer GRS-67)

    https://www.indeed.nl/vacature-bekijken?jk=6e33336b1b7a2fa2&q=D...

  • Jolanda de Jong

    Traineeships voor zij-instromers (6) - Doc-Direkt - Apeldoorn

  • Loes van Bijsterveld - Romonesco

    Tijdelijke beleidsmedewerker bij gemeente Veldhoven voor 18 uur per week.

    https://vacatures.werkeninzuidoostbrabant.nl/vacature/3420/beleidsm...

    nu als het goed is, een normaal te volgen link

  • Yvonne Welings

    Vacature Inspecteur medebewindstaken gemeenten, domein informatiebeheer provincie Noord-Holland

    http://www.tangram-tis.nl/07080/Vacatures/07080-02S0000M0P/Vacature...

  • Yvonne Welings

    Adviseur informatievoorziening gemeente Coevorden

    http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/adviseur-informatievoorz...

  • Yvonne Welings

    Vacature: Medewerker kwaliteitszorg met een passie voor content marketing

    18 januari 2018




    DEN is op zoek naar een medewerker kwaliteitszorg. Heb je een passie voor content marketing en gedegen kennis van digitalisering van cultuur en cultureel erfgoed? Stuur dan uiterlijk 4 februari 2018 je sollicitatiebrief met CV naar DEN.

    http://www.den.nl/nieuws/bericht/6155

  • Joeri Meijer

    Vacature - Medewerker Documentaire Informatievoorziening
     

    Voor het stafbureau van de Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen (KNAW) wordt gezocht naar een Medewerker Documentaire Informatievoorziening voor 32 uur per week.

  • Yvonne Welings

    Vacatures: Databeheerder
    Voor externe kandidaten start het dienstverband op payrollbasis via 18K, gebaseerd op een tijdelijk contract van 1 jaar met uitzicht op een vast dienstverband.
    Afdeling POI
    Aantal uren 36
    Brutosalaris bij 36 uur min. € 2.335 - max. € 3.805
    Reageer voor 07-03-2018
    Soort dienstverband Detachering
    Vacaturenummer POI18-07e
    De functie

    Je beheert proactief de Oracle-omgevingen. Dat betekent dat je continu de performance en beschikbaarheid waarborgt en verantwoordelijk bent voor de dienstverlening voor de databases en Application- en WebLogic-servers. En daar hangt veel vanaf. De systemen en applicaties van de gemeente bevatten een gigantische hoeveelheid data, waar de enorme en complexe database voor nodig is. Hapert hier iets? Dan zou het zomaar kunnen dat iemand geen uitkering ontvangt, of een verkeerde belastingaanslag.

    Het is ook aan jou om wijzigingen voor te stellen. Zo maak je jaarlijks een planning voor de updates en patches van de Oracle-producten en ben je verantwoordelijk voor het opzetten, hanteren en uitdragen van best practices en het standaardiseren van beheer. Hou jij van een uitdaging? Mooi. Want er staan een paar grote projecten op de rol. Niet alleen gaan we van Oracle 11 naar 12, we zetten binnenkort ons gehele AIX-Unix-systeem over naar een nieuw platform. Jij weet genoeg: dit is een gigantisch project waar jij je graag in vastbijt.

    Dit is jouw kracht
    Jij speelt een actieve rol in alle fases van de komende complexe veranderingen en in de verdere professionalisering van onze IT-organisatie. Innovatiedrang is dan een must: je krijgt de kans om van begin af aan mee te denken en te beslissen. Daarvoor schakel je met veel collega’s binnen de IT-organisatie, zoals het innovatieteam, de platformcoördinator, applicatiebeheerders en projectleiders. Het is belangrijk dat je goed kunt samenwerken en communiceren en dat je relaxed in de omgang bent. Daarnaast ben je flexibel, ook qua werktijden; soms werk je ’s avonds of in de weekenden.

    https://www.connexys.nl/tilburgsite/page.html?p_sfw_id=22&adv_a...

  • Marco Klerks

    De Belastingdienst zoekt een Senior adviseur Bedrijfsvoering / Informatiehuishouding (Locatie: Utrecht)

     

    "Heb jij een goed oog voor de strategische doorontwikkeling van de taken en diensten op het gebied van informatiehuishouding? Ben jij een echte netwerker? Kun jij rijksbeleid en marktontwikkelingen vertalen naar slimme en innovatieve verbeteringen in onze dienstverlening? Ben jij de nieuwe senior adviseur Bedrijfsvoering/Informatiehuishouding van de Belastingdienst?"

  • Jolanda de Jong

  • Jolanda de Jong

  • Liesbeth Lugtigheid

    Gemeente Zeist is op zoek naar een Recordmanager voor 32 - 36 uur per week.

    Weet jij hoe je vaart moet geven aan de slag van analoog naar digitaal document beheer? Dan ben jij de Recordmanager die wij zoeken! Meer weten? Kijk snel op http://bit.ly/2BFKiol voor meer informatie of om direct te solliciteren!

  • Maartje Koelma

    Vacature teamleider Toegankelijk & Beheer bij Historisch Centrum Overijssel (Zwolle en Deventer): http://bit.ly/2Fl3jyD

  • Yvonne Welings

     

    De dienstverlening bij het BHIC is volop in beweging. Wij zoeken Medewerker Dienstverlening die niet kan wachten om daar samen met ons verder vorm aan te geven.

    Daarom heeft het BHIC een vacature voor een Medewerker Dienstverlening (m/v) voor 30 uur in Den Bosch.

    www.bhic.nl/vacatures

     

    Vacaturetekst%20Medewerker%20Dienstverlening.pdf

  • Yvonne Welings

  • Diana Driehuis

    https://www.vijfheerenlanden.nl/vacature-beleidsadviseur-div/

    De BVO Vijfheerenlanden is op zoek naar een beleidsadviseur DIV ! Ben jij degene die wij zoeken!? Reageer dan snel.

  • Jolanda de Jong

    Teamleider Documentaire Informatievoorziening - Nationale Politie (Politiedienstencentrum) - Amsterdam/Rotterdam/Tilburg/Apeldoorn

  • Martine Timmers

    Collega's gezocht op het gebied van Informatievoorziening bij gemeente Den Haag! We zoeken functioneel beheerders, informatieadviseurs, informatiemanagers, projectmanagers en een senior information security officer. Bekijk hier onze vacatures:

    https://www.werkenvoordenhaag.nl/vacatures

  • Yvonne Welings

    Projectleider Digitale Archiefdiensten

    Nationaal Archief

    https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/detail/projectleider-d...

  • Yvonne Welings

    Medewerker Informatiebeheer (2 x 20 uur, voor 1 jaar)

    https://www.amersfoort.nl/bestuur-en-organisatie/vacatures/to-3/med...

  • Wouter van Dijk

    Het Regionaal Historisch Centrum Vecht en Venen zoekt een Directeur / Streekarchivaris (per direct, 32-36 uur)

    http://www.rhcvechtenvenen.nl/over-ons/vacatures

  • Yvonne Welings

    Vacature junior informatiespecialist  Atria

    https://www.atria.nl/nl/nieuws/vacature-junior-informatiespecialist

  • Yvonne Welings

    Teamleider Documentaire Informatievoorziening politie

    https://vacatures.biplatform.nl/vacature/EZQbYDXL/teamleider-docume...

  • Yvonne Welings

    Vacature Archivaris/Informatiespecialist (m/v) voor 24 uur per week

    De Gerrit Rietveld Academie is een zelfstandige hogeschool voor beeldende kunst en vormgeving in Amsterdam. De archieven van de academie en haar voorlopers bestrijken een periode van 125 jaar en worden regelmatig geraadpleegd voor onder andere projecten van studenten, onderzoeken en publicaties. De archieven van de Rietveld tot 2004 zijn inmiddels overgebracht naar het RKD – Nederlands Instituut voor Kunstgeschiedenis (RKD) in Den Haag, waar deze ter beschikking staan voor onderzoek en naslag. In het visiestuk over het archief- en informatiebeheer van de Rietveld en het Sandberg Instituut, vormt digitaal archiveren een belangrijk aandachtspunt voor de komende periode. Ook is er een academiebreed beleid voor het papieren en digitale archief ontwikkeld. Op dit moment wordt er een centraal digitaal archiefsysteem voorbereid. Naast onderhoud van het bestaande archief, zullen in de komende periode diverse nog op de academie aanwezige archieven moeten worden uitgezocht, bewerkt, ontsloten en overgebracht naar het RKD. Daarnaast is er de wens om een beeldbank te ontwikkelen, die beeldend werk dat op de academie wordt gemaakt ontsluit en toegankelijk maakt. Het opzetten van die beeldbank is een taak van de archivaris.

    Wegens vertrek van onze huidige archivaris is de academie op zoek naar een archivaris/informatiespecialist

    voor 24 uur per week

    die de ingeslagen weg kan voortzetten en werkt aan de verdere ontwikkeling vanuit:

    https://www.historici.nl/vacature-archivarisinformatiespecialist-ge...

  • Jolanda de Jong

  • Yvonne Welings

  • Yvonne Welings

    Adviseur Informatiemanagement

    • Locatie: Noord-Holland
    • Niveau: hbo / wo
    • Uren: 24 – 32
    • Werkervaring: senior (minimaal 5 jaar)

    Functieomschrijving

    Voor één van onze opdrachtgevers in Noord-Holland is Breinstein op zoek naar een Adviseur Informatiemanagement.

    Als adviseur ben jij onder andere verantwoordelijk voor:

    • Achterhalen van knelpunten en vragen en deze vertalen naar informatievoorziening oplossingen;
    • Begeleiden van nieuwe initiatieven op het gebied van informatievoorziening;
    • Samenstellen van Businesscases samen met de klant;
    • Je adviseert de informatiemanager over mogelijkheden binnen het Concern Informatie Portfolio;
    • Toetsen van Informatievoorziening oplossingen aan de Asset Management Informatiebehoefte;
    • Het vertegenwoordigen van het team informatiemanagement;
    • Het verder ontwikkelen van de informatievoorziening ten behoeve van veranderingen
    • https://www.breinstein.nl/vacatures/adviseur-informatiemanagement/
  • Yvonne Welings

    Tijdelijke opdracht: Senior Functioneel beheerder/contractbeheerder VNG realisatie

    (opdrachtnummer:18.039)

    Aanvullende informatie

    https://www.vngrealisatie.nl/sites/king/files/18.039%20ext%20Profie...

  • Gerita Loonstra-Nijkamp

  • Jolanda de Jong

    Archiefmedewerker - gemeente in Utrecht (Renswoude?)

  • Jolanda de Jong

    Medewerker Documentaire Informatievoorziening (DIV) - Hoogheemraadschap van Rijnland - Leiden