Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
Vacatures voor coördinator Zeeuws e-Depot en inspecteur Ben je op zoek naar een uitdagende baan in het archiefwezen en wil je graag werken in de provincie Zeeland? Dan ben je bij het Zeeuws Archief aan het goede adres! We hebben twee vacatures: één voor een inspecteur en één voor een coördinator Zeeuws e-Depot. Heb je belangstelling? We zien je sollicitatie graag tegemoet. Reageren kan tot en met 5 januari 2018.
Regionaal Archief Tilburg, instelling van de stichting Mommerskwartier, beheert archieven en collecties van de gemeente Tilburg, Dongen, Goirle, Hilvarenbeek, Loon op Zand, Oisterwijk, Alphen-Chaam, Baarle-Nassau, Drimmelen, Geertruidenberg, Gilze en Rijen en Oosterhout. Kernactiviteit is het behouden, (digitaal) toegankelijk maken en beschikbaar stellen van archieven en informatie.
Regionaal Archief Tilburg beheert een enorme collectie beeldmateriaal en is druk doende een selectie hieruit gereed te maken voor publicatie via onze website.
In verband hiermee zoeken wij een
Archief assistent Beeld en Geluid (m/v)
voor 24 uur per week
Werkzaamheden
Als Assistent Archief werk je mee aan het digitaliseren en beschikbaar stellen van negatievencollecties die het archief in beheer heeft. Daarvoor ga je allereerst een selectie maken van de negatieven. De geselecteerde negatieven worden door jou verpakt en geregistreerd, zodat ze extern gedigitaliseerd kunnen worden. Vervolgens ga je de scans controleren, uploaden en beschrijven in Memorix
Maior. De materiële verzorging van de negatieven voor en na het digitaliseren behoort tot je werkzaamheden.
Als Assistent Archief heb je een actieve houding, gericht op het verbeteren van de informatie-voorziening en dienstverlening. Naast je taken op het gebied van het digitaal toegankelijk maken van beeldmateriaal ben je daarom - in voorkomende gevallen – bereid bij te springen bij andere werkzaamheden en activiteiten die op het archief plaatsvinden.
De werkzaamheden vinden plaats op dinsdag tot en met donderdag.
Functie-eisen
Je hebt een MBO-opleiding of aantoonbaar ervaring om op dat niveau te werken. Je hebt affiniteit met het (digitaal) toegankelijk maken van beeldmateriaal, óf je bent een aankomend of net afgestudeerde archivaris die werkervaring wil opdoen. In ieder geval ben je een onderzoeker en geïnteresseerd in foto’s en erfgoed. Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken, beschikt over goede communicatieve vaardigheden, bent flexibel, resultaat- en klantgericht en administratief vaardig. Bekendheid met de regio Midden-Brabant is een pré.
Wat bieden wij?
Een arbeidsovereenkomst (vooralsnog) voor de duur van 12 maanden. Arbeidsvoorwaarden conform de Museum CAO; salaris: schaal 5 (€ 2.098,= - € 2.559,= op basis van een 36-urige werkweek); inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring; pensioen ondergebracht bij het ABP. Er worden geen reiskosten woon-werkverkeer vergoed.
Inlichtingen
Informatie over de functie kun je per mail (o.v.v. je telefoonnummer) inwinnen bij Mirjam Heijs, mirjam.heijs@regionaalarchieftilburg.nl
Je sollicitatie en c.v. kun je - tot 9 december 2017 – per mail richten aan: vacatures@mommerskwartier.nl De selectiegesprekken zijn ingepland op donderdag 1
Voor de Gemeente Krimpen aan den IJssel zoeken wij met spoed een Adviseur DIV voor 6 maanden en 32 uur per week. Interesse? Bekijk snel de link: https://www.randstad.nl/vacatures/22748.
Betreft een tijdelijke functie voor een jaar met mogelijkheid tot verlenging.
Afdeling
Veiligheid & Wijken
Aantal uren
36
Schaal
11 (aanloopschaal 10)
Reageer voor
05-12-2017
De organisatie
Afdeling Veiligheid en Wijken De afdeling Veiligheid & Wijken werkt aan het vergroten van de fysieke en sociale leefbaarheid en veiligheid van de stad. De medewerkers doen dit door wijkgericht te werken, informatie te verzamelen en te analyseren, door toezicht en handhaving en een persoonsgerichte aanpak (ook in complexe casuïstiek). Daarnaast ontwikkelt de afdeling beleid op actuele thema's, zoals de aanpak van ondermijnende criminaliteit en radicalisering. De afdeling is ook trekker van een aantal gemeentebrede opgaven zoals het wijkgericht werken, het proces voor(burger-)initiatieven uit de stad en de gemeentelijke crisisorganisatie. Een breed scala aan werkzaamheden dus met zowel uitvoeringstaken als beleids- en strategische opgaven. Essentieel hierbij is het verbinden en samenwerken met burgers, ondernemers en instellingen in de stad, maar ook met collega's intern. Medewerkers van Veiligheid & Wijken zijn het anker in de wijk en weten wat er speelt in de (multiculturele) samenleving, in de eigen stad, maar ook bij andere grote steden, ministeries en andere ketenpartners. Ze staan vooraan als het gaat om innovatie, daadkracht en actiegerichtheid. De afdeling heeft ca. 250 medewerkers en bestaat uit zeven teams: Wijken, Beleid & Strategie, Fraudebestrijding, Toezicht & Handhaving, Stadstoezicht, Leerplicht/ RMC en team Persoonsgerichte aanpak/ Zorgveiligheidshuis.
Team Fraudebestrijding Het team Fraudebestrijding maakt deel uit van de afdeling Veiligheid & Wijken. De kerntaak van team Fraudebestrijding is het voorkomen en bestrijden van fraude met uitkeringen, WMO en Jeugdwet gelden. De medewerkers van het team leveren zo direct en indirect hun bijdrage aan een rechtmatige verstrekking van de uitkering en zorggelden. Bij gemeentebrede handhavingsacties wordt de handhaver fraudebestrijding (sociaal rechercheur) regelmatig betrokken. Tilburg verricht ook handhavingsactiviteiten voor gemeenten in de regio.
Team Veiligheid Intelligence & Beleid Het team Veiligheid Intelligence en Beleid maakt deel uit van de afdeling Veiligheid & Wijken. Vanuit het team worden de veiligheidsvraagstukken in de stad aangepakt. Het team zorgt verder voor beleidsontwikkeling, criminologisch en veiligheidsadvies en veiligheidsanalyses. Dit gebeurt in nauwe samenwerking met veel in- en externe partners in de stad en het gemeentebestuur. Het team innoveert, ontwikkelt en legt verbanden tussen (landelijke, regionale en lokale) ontwikkelingen en vertaalt ze naar de Tilburgse situatie.https://www.connexys.nl/tilburgsite/page.html?p_sfw_id=303&adv_...
Samen met een team van informatiespecialisten onder leiding van een coördinator ben je verantwoordelijk voor de informatie over de zeer omvangrijke objectcollectie van het Rijksmuseum. Deze groeit door grootschalige registratie-, digitaliserings- en onderzoeksprojecten razendsnel. De komende jaren wordt daarnaast ook extra aandacht geschonken aan de activering en digitalisering van de objectdocumentatie van het Rijksmuseum en de ontsluiting van digitale onderzoeksdata.
Het team van informatiespecialisten bewaakt de procedures, handleidingen, instructies en werkprocessen met betrekking tot de collectieregistratie, beheer en ontsluiting van collectie- en onderzoeksdata, de verwerving, digitalisering en ontsluiting van objectdocumentatie en tot slot ook de informatiedienstverlening met betrekking tot de museumcollecties. Als informatiespecialist werk je in een team maar kan je ook voor bepaalde eigen projecten samenwerken met tijdelijke medewerkers en/of stagiaires die zelf dienen te worden aangestuurd.
Het zwaartepunt binnen deze functie ligt bij object-documentatie en het informatiebeheer op basis van het collectie management systeem Adlib. De informatiespecialist zorgt voor:
· Opzetten en uitvoeren van projecten gericht op digitalisering en ontsluiting van objectdocumentatie.
· In samenwerking met onderzoekers van het Rijksmuseum doorontwikkelen, implementeren en monitoren van richtlijnen en procedures voor duurzaam beheer en ontsluiting van onderzoeksdata en digital-born objectdocumentatie.
· Beheren en ontwikkelen van procedures en bijbehorende handleidingen met betrekking tot informatiebeheer in Adlib, in nauw overleg met de gebruikers.
· In kaart brengen en prioriteren van door gebruikers gewenste functionaliteiten in Adlib en deze in nauwe samenwerking met de applicatiebeheerder vertalen naar functionele specificaties.
· Functioneel beheer workflows en procedures op intranet gerelateerd aan collectieverwervingen en objectdocumentatie.
· Beantwoorden en beheren van informatievragen in verband met de collecties.
· Ondersteuning van collectieverhuizing- en registratieprojecten met informatie- en databeheer
Voor de afdeling dienstverlening, team informatiemanagement, zijn wij op zoek naar een medewerker documentaire informatievoorziening / recordbeheerder voor 26 uur per week.
De gemeente Hilvarenbeek werkt actief aan haar (digitale) dienstverlening, gegevensmanagement en het beheer van digitale informatie. Dat gebeurt zaakgericht. Zaakgericht werken vraagt een andere manier van werken. Je bent een moderne, digitaal vaardige medewerker, een recordbeheerder. Als recordbeheerder beheer je, met kennis van processen, digitale informatie. Je taken bestaan naast de gebruikelijke werkzaamheden als registreren en archiveren, ook uit het begeleiden van de gebruikers in het zaakgericht en digitaal werken. Je bent een belangrijke schakel aan de "voorkant" van digitaal informatiebeheer en maar ook met de vakinhoudelijke afdelingen.
De belangrijkste taken
Selecteren en beoordelen van documenten op registreren of niet registreren en op hun intrinsieke waarde i.v.m. vervanging.
Scannen van documenten en controleren van de kwaliteit en kwantiteit van de scans.
Inhoudelijk interpreteren van documenten om uit de zaaktypecatalogus het juiste zaaktype te kunnen kiezen (of toevoegen van documenten aan een bestaande zaak) en uitvoeren van de registratie.
Archiveren van documenten aan de voorkant van het proces in de bijbehorende zaak.
Verzendklaar maken van uitgaande post.
Controleren en corrigeren van de verwerkte gegevens op juistheid en volledigheid.
Archiveren van analoge en digitale documenten en zaken met inachtneming van de richtlijnen voor selectie op bewaren en vernietigen.
Zorgen voor uitleen(administratie) van dossiers uit het archief.
Adviseren van gebruikers over zaakgericht werken.
Ontsluiten en verstrekken van archiefinformatie.
Verrichten van en assisteren bij de overige werkzaamheden van de afdeling.
Wij zoeken:
Je beschikt over een MBO opleidingsniveau aangevuld met de opleidingen SOD-I of LARM. Je hebt kennis van de gemeentelijke organisatie en haar werkprocessen en enige jaren ervaring binnen het vakgebied. Je bent digitaal vaardig, communicatief sterk, neemt initiatieven en hebt een dienstverlenende instelling.
Wij bieden:
Het betreft een gewijzigde functie waarvan het takenpakket voorlopig is ondergebracht in de generieke functie Vakspecialist D. De functie moet nog definitief worden ingedeeld. Afhankelijk van opleiding en ervaring bieden we een salaris van maximaal € 2.986,- bruto per maand (schaal 7) op basis van 36 uur per week. Het salaris is exclusief de opbouw van Individueel Keuze Budget (16,8%).
Sollicitatieprocedure
Heb je belangstelling voor deze uitdagende functie? Stuur dan vóór 22 januari 2018 je sollicitatiebrief (met motivatie en CV) naar vacatures@hilvarenbeek.nl.
Planning gesprekken
De eerste sollicitatiegesprekken zijn gepland op maandag 29 januari 2018.
Vacature: Medewerker kwaliteitszorg met een passie voor content marketing
18 januari 2018
DEN is op zoek naar een medewerker kwaliteitszorg. Heb je een passie voor content marketing en gedegen kennis van digitalisering van cultuur en cultureel erfgoed? Stuur dan uiterlijk 4 februari 2018 je sollicitatiebrief met CV naar DEN.
Voor het stafbureau van de Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen (KNAW) wordt gezocht naar een Medewerker Documentaire Informatievoorziening voor 32 uur per week.
Voor externe kandidaten start het dienstverband op payrollbasis via 18K, gebaseerd op een tijdelijk contract van 1 jaar met uitzicht op een vast dienstverband.
Afdeling
POI
Aantal uren
36
Brutosalaris bij 36 uur
min. € 2.335 - max. € 3.805
Reageer voor
07-03-2018
Soort dienstverband
Detachering
Vacaturenummer
POI18-07e
De functie
Je beheert proactief de Oracle-omgevingen. Dat betekent dat je continu de performance en beschikbaarheid waarborgt en verantwoordelijk bent voor de dienstverlening voor de databases en Application- en WebLogic-servers. En daar hangt veel vanaf. De systemen en applicaties van de gemeente bevatten een gigantische hoeveelheid data, waar de enorme en complexe database voor nodig is. Hapert hier iets? Dan zou het zomaar kunnen dat iemand geen uitkering ontvangt, of een verkeerde belastingaanslag.
Het is ook aan jou om wijzigingen voor te stellen. Zo maak je jaarlijks een planning voor de updates en patches van de Oracle-producten en ben je verantwoordelijk voor het opzetten, hanteren en uitdragen van best practices en het standaardiseren van beheer. Hou jij van een uitdaging? Mooi. Want er staan een paar grote projecten op de rol. Niet alleen gaan we van Oracle 11 naar 12, we zetten binnenkort ons gehele AIX-Unix-systeem over naar een nieuw platform. Jij weet genoeg: dit is een gigantisch project waar jij je graag in vastbijt.
Dit is jouw kracht Jij speelt een actieve rol in alle fases van de komende complexe veranderingen en in de verdere professionalisering van onze IT-organisatie. Innovatiedrang is dan een must: je krijgt de kans om van begin af aan mee te denken en te beslissen. Daarvoor schakel je met veel collega’s binnen de IT-organisatie, zoals het innovatieteam, de platformcoördinator, applicatiebeheerders en projectleiders. Het is belangrijk dat je goed kunt samenwerken en communiceren en dat je relaxed in de omgang bent. Daarnaast ben je flexibel, ook qua werktijden; soms werk je ’s avonds of in de weekenden.
"Heb jij een goed oog voor de strategische doorontwikkeling van de taken en diensten op het gebied van informatiehuishouding? Ben jij een echte netwerker? Kun jij rijksbeleid en marktontwikkelingen vertalen naar slimme en innovatieve verbeteringen in onze dienstverlening? Ben jij de nieuwe senior adviseur Bedrijfsvoering/Informatiehuishouding van de Belastingdienst?"
Jolanda de Jong
Adviseur Informatiebeheer - gemeente Raalte
16 Nov 2017
Anne-Marie van Vliet
http://hetflevolandsarchief.nl/vacatures/
16 Nov 2017
Yvonne Welings
Docent Bedrijfskunde met kennis van ICT en informatiemanagement
https://www.werkenbijhogescholen.nl/vacatures/docent-bedrijfskunde-...
17 Nov 2017
Yvonne Welings
Senior erfgoedinspecteur Erfgoedinspectie
https://www.werkenbijdeoverheid.nl/vacatures/senior-inspecteur-OCW-...
22 Nov 2017
Yvonne Welings
Vacatures voor coördinator Zeeuws e-Depot en inspecteur Ben je op zoek naar een uitdagende baan in het archiefwezen en wil je graag werken in de provincie Zeeland? Dan ben je bij het Zeeuws Archief aan het goede adres! We hebben twee vacatures: één voor een inspecteur en één voor een coördinator Zeeuws e-Depot. Heb je belangstelling? We zien je sollicitatie graag tegemoet. Reageren kan tot en met 5 januari 2018.
http://www.zeeuwsarchief.nl/actueel/twee-vacatures-bij-zeeuws-archi...
23 Nov 2017
Yvonne Welings
Regionaal Archief Tilburg, instelling van de stichting Mommerskwartier, beheert archieven en collecties van de gemeente Tilburg, Dongen, Goirle, Hilvarenbeek, Loon op Zand, Oisterwijk, Alphen-Chaam, Baarle-Nassau, Drimmelen, Geertruidenberg, Gilze en Rijen en Oosterhout. Kernactiviteit is het behouden, (digitaal) toegankelijk maken en beschikbaar stellen van archieven en informatie.
Regionaal Archief Tilburg beheert een enorme collectie beeldmateriaal en is druk doende een selectie hieruit gereed te maken voor publicatie via onze website.
In verband hiermee zoeken wij een
Archief assistent Beeld en Geluid (m/v)
voor 24 uur per week
Werkzaamheden
Als Assistent Archief werk je mee aan het digitaliseren en beschikbaar stellen van negatievencollecties die het archief in beheer heeft. Daarvoor ga je allereerst een selectie maken van de negatieven. De geselecteerde negatieven worden door jou verpakt en geregistreerd, zodat ze extern gedigitaliseerd kunnen worden. Vervolgens ga je de scans controleren, uploaden en beschrijven in Memorix
Maior. De materiële verzorging van de negatieven voor en na het digitaliseren behoort tot je werkzaamheden.
Als Assistent Archief heb je een actieve houding, gericht op het verbeteren van de informatie-voorziening en dienstverlening. Naast je taken op het gebied van het digitaal toegankelijk maken van beeldmateriaal ben je daarom - in voorkomende gevallen – bereid bij te springen bij andere werkzaamheden en activiteiten die op het archief plaatsvinden.
De werkzaamheden vinden plaats op dinsdag tot en met donderdag.
Functie-eisen
Je hebt een MBO-opleiding of aantoonbaar ervaring om op dat niveau te werken. Je hebt affiniteit met het (digitaal) toegankelijk maken van beeldmateriaal, óf je bent een aankomend of net afgestudeerde archivaris die werkervaring wil opdoen. In ieder geval ben je een onderzoeker en geïnteresseerd in foto’s en erfgoed. Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken, beschikt over goede communicatieve vaardigheden, bent flexibel, resultaat- en klantgericht en administratief vaardig. Bekendheid met de regio Midden-Brabant is een pré.
Wat bieden wij?
Een arbeidsovereenkomst (vooralsnog) voor de duur van 12 maanden. Arbeidsvoorwaarden conform de Museum CAO; salaris: schaal 5 (€ 2.098,= - € 2.559,= op basis van een 36-urige werkweek); inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring; pensioen ondergebracht bij het ABP. Er worden geen reiskosten woon-werkverkeer vergoed.
Inlichtingen
Informatie over de functie kun je per mail (o.v.v. je telefoonnummer) inwinnen bij Mirjam Heijs, mirjam.heijs@regionaalarchieftilburg.nl
Je sollicitatie en c.v. kun je - tot 9 december 2017 – per mail richten aan: vacatures@mommerskwartier.nl De selectiegesprekken zijn ingepland op donderdag 1
23 Nov 2017
Yvonne Welings
Adviseur informatievoorziening & automatisering gemeente Deurne
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/adviseur-informatievoorz...
23 Nov 2017
Jolanda de Jong
Adviseur Kwaliteit en Toezicht - Nationale Politie - Den Haag
23 Nov 2017
Yvonne Welings
Archivaris
Ministerie van Defensie, Bestuursstaf
https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/detail/archivaris-DEF-...
26 Nov 2017
Liesbeth Lugtigheid
Gemeente Zeist is op zoek naar een Projectmanager Uitvoering Archiefvisie. Meer weten? Ga snel naar http://bit.ly/2iZPvgx en reageer direct!
28 Nov 2017
Yvonne Welings
Zaakgericht Werken DigiDIV’er
https://www.bluetrail.nl/vacatures/vacature_zaakgericht_werken_digi...
29 Nov 2017
Angela den Dulk-de Jong
Voor de Gemeente Krimpen aan den IJssel zoeken wij met spoed een Adviseur DIV voor 6 maanden en 32 uur per week. Interesse? Bekijk snel de link: https://www.randstad.nl/vacatures/22748.
Solliciteer via de sollicitatiebutton of mail je CV en motivatie vanavond nog naar recruitmentoverheid.zuidwest@nl.randstad.com t.a.v. Angela den Dulk
29 Nov 2017
Yvonne Welings
Het Netwerk Digitaal Erfgoed zoekt een domeinmanager Digitaal Erfgoed Zichtbaar
http://www.beeldengeluid.nl/en/vacaturedomeinmanagernetwerkdigitaal...
29 Nov 2017
Yvonne Welings
Postmedewerker
Samenwerking A2 gemeenten
https://vacatures.werkeninnoordoostbrabant.nl/vacature/3167/postmed...
30 Nov 2017
Yvonne Welings
Archiefinspecteur Informatiebeheer Utrechts Archief
Wij zoeken een ervaren archiefinspecteur/ toezichthouder informatiebeheer voor 32 uur in de week.
http://hetutrechtsarchief.nl/over-ons/vacatures/17-vacatures/293-ar...
30 Nov 2017
Yvonne Welings
De afdeling Veiligheid & Wijken werkt aan het vergroten van de fysieke en sociale leefbaarheid en veiligheid van de stad. De medewerkers doen dit door wijkgericht te werken, informatie te verzamelen en te analyseren, door toezicht en handhaving en een persoonsgerichte aanpak (ook in complexe casuïstiek). Daarnaast ontwikkelt de afdeling beleid op actuele thema's, zoals de aanpak van ondermijnende criminaliteit en radicalisering. De afdeling is ook trekker van een aantal gemeentebrede opgaven zoals het wijkgericht werken, het proces voor(burger-)initiatieven uit de stad en de gemeentelijke crisisorganisatie. Een breed scala aan werkzaamheden dus met zowel uitvoeringstaken als beleids- en strategische opgaven. Essentieel hierbij is het verbinden en samenwerken met burgers, ondernemers en instellingen in de stad, maar ook met collega's intern. Medewerkers van Veiligheid & Wijken zijn het anker in de wijk en weten wat er speelt in de (multiculturele) samenleving, in de eigen stad, maar ook bij andere grote steden, ministeries en andere ketenpartners. Ze staan vooraan als het gaat om innovatie, daadkracht en actiegerichtheid. De afdeling heeft ca. 250 medewerkers en bestaat uit zeven teams: Wijken, Beleid & Strategie, Fraudebestrijding, Toezicht & Handhaving, Stadstoezicht, Leerplicht/ RMC en team Persoonsgerichte aanpak/ Zorgveiligheidshuis.
Team Fraudebestrijding
Het team Fraudebestrijding maakt deel uit van de afdeling Veiligheid & Wijken. De kerntaak van team Fraudebestrijding is het voorkomen en bestrijden van fraude met uitkeringen, WMO en Jeugdwet gelden. De medewerkers van het team leveren zo direct en indirect hun bijdrage aan een rechtmatige verstrekking van de uitkering en zorggelden. Bij gemeentebrede handhavingsacties wordt de handhaver fraudebestrijding (sociaal rechercheur) regelmatig betrokken. Tilburg verricht ook handhavingsactiviteiten voor gemeenten in de regio.
Team Veiligheid Intelligence & Beleid
Het team Veiligheid Intelligence en Beleid maakt deel uit van de afdeling Veiligheid & Wijken. Vanuit het team worden de veiligheidsvraagstukken in de stad aangepakt. Het team zorgt verder voor beleidsontwikkeling, criminologisch en veiligheidsadvies en veiligheidsanalyses. Dit gebeurt in nauwe samenwerking met veel in- en externe partners in de stad en het gemeentebestuur. Het team innoveert, ontwikkelt en legt verbanden tussen (landelijke, regionale en lokale) ontwikkelingen en vertaalt ze naar de Tilburgse situatie.https://www.connexys.nl/tilburgsite/page.html?p_sfw_id=303&adv_...
1 Dec 2017
Yvonne Welings
Teamleider Informatiebeheer gemeente Noordoostpolder
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/teamleider-informatiebeh...
2 Dec 2017
Yvonne Welings
Vacature pragmatische archiefinspecteur Noord-Hollands Archief
http://noord-hollandsarchief.nl/images/Over_ons/vacatures/Vacature_...
5 Dec 2017
Marja Disveld
Vacature medewerker DIV. De gemeente Aalten heeft volop ambities, jij ook?. Grijp dan je kans in deze leuke functie.
Vacature%20medewerker%20Documentaire%20Informatievoorziening.pdf
8 Dec 2017
Yvonne Welings
Ter versterking van het team Informatie zijn wij op zoek naar een:
Data-Analist (36 uur per week)
http://www.etten-leur.nl/dsresource?objectid=64af3756-49a9-4608-a01...
9 Dec 2017
Yvonne Welings
Functioneel Beheerder Documenten en Rapportages
Rijswijk | Fulltime
https://www.agconnect.nl/vacature/functioneel-beheerder-documenten-...
9 Dec 2017
Yvonne Welings
Adviseur Archief- en Informatiebeheer Zuiden van Nederland
https://www.freelance.nl/opdracht/786284-adviseur-archief-en-inform...
9 Dec 2017
Yvonne Welings
Changemanager archief transitie
https://www.maandag.nl/Vacature-detail/1547/5555903/Changemanager-a...
10 Dec 2017
Yvonne Welings
De afdeling Research Services zoekt voor de subafdeling Collectie Informatie per direct een:
Informatiespecialist
voor 36 uur per week
https://www.rijksmuseum.nl/nl/organisatie/vacatures/informatiespeci...
Functie
Samen met een team van informatiespecialisten onder leiding van een coördinator ben je verantwoordelijk voor de informatie over de zeer omvangrijke objectcollectie van het Rijksmuseum. Deze groeit door grootschalige registratie-, digitaliserings- en onderzoeksprojecten razendsnel. De komende jaren wordt daarnaast ook extra aandacht geschonken aan de activering en digitalisering van de objectdocumentatie van het Rijksmuseum en de ontsluiting van digitale onderzoeksdata.
Het team van informatiespecialisten bewaakt de procedures, handleidingen, instructies en werkprocessen met betrekking tot de collectieregistratie, beheer en ontsluiting van collectie- en onderzoeksdata, de verwerving, digitalisering en ontsluiting van objectdocumentatie en tot slot ook de informatiedienstverlening met betrekking tot de museumcollecties. Als informatiespecialist werk je in een team maar kan je ook voor bepaalde eigen projecten samenwerken met tijdelijke medewerkers en/of stagiaires die zelf dienen te worden aangestuurd.
Het zwaartepunt binnen deze functie ligt bij object-documentatie en het informatiebeheer op basis van het collectie management systeem Adlib. De informatiespecialist zorgt voor:
· Opzetten en uitvoeren van projecten gericht op digitalisering en ontsluiting van objectdocumentatie.
· In samenwerking met onderzoekers van het Rijksmuseum doorontwikkelen, implementeren en monitoren van richtlijnen en procedures voor duurzaam beheer en ontsluiting van onderzoeksdata en digital-born objectdocumentatie.
· Beheren en ontwikkelen van procedures en bijbehorende handleidingen met betrekking tot informatiebeheer in Adlib, in nauw overleg met de gebruikers.
· In kaart brengen en prioriteren van door gebruikers gewenste functionaliteiten in Adlib en deze in nauwe samenwerking met de applicatiebeheerder vertalen naar functionele specificaties.
· Functioneel beheer workflows en procedures op intranet gerelateerd aan collectieverwervingen en objectdocumentatie.
· Beantwoorden en beheren van informatievragen in verband met de collecties.
· Ondersteuning van collectieverhuizing- en registratieprojecten met informatie- en databeheer
13 Dec 2017
Carin Sustring
De gemeente Leeuwarden is op zoek naar een Functioneel Applicatiebeheerder Onderwijs. Heb je interesse of wil je meer weten?
Lees dan verder!
Functioneel Applicatiebeheerder onderwijs
19 Dec 2017
Jolanda de Jong
Medewerker Informatiebeheer - Onderzoeksraad voor Veiligheid - Den Haag
23 Dec 2017
Yvonne Welings
Div medewerker fulltime met ervaring gemeentelijk archief in Hellevoetsluis
https://www.randstad.com/jobs/nederland/div-medewerker-fulltime-met...
23 Dec 2017
Jolanda de Jong
Senior-medewerker archief en collecties - Tweede Kamer der Staten Generaal - Den Haag
1 Jan 2018
Jolanda de Jong
Senior medewerker waardering en selectie - Nationaal Archief - Den Haag
1 Jan 2018
Jolanda de Jong
Junior curator historical archive - NN Group - Ede/Den Haag
1 Jan 2018
Jolanda de Jong
Senior beleidsadviseur bij de afdeling DIV Beleid & Innovatie - UWV - Amsterdam
1 Jan 2018
Bennie Blom
De gemeente Delft is op zoek naar Informatieadviseurs (32 tot 36 uur)
2 Jan 2018
Jolanda de Jong
Senior adviseur Informatiehuishouding - Belastingdienst - Utrecht
13 Jan 2018
Yvonne Welings
SO - Hoofd afdeling Erfgoed
https://vacatures.werkenbijs-hertogenbosch.nl/vacature/999/so-hoofd...
13 Jan 2018
Jolanda de Jong
Informatiebeheerder - BVEB (Bedrijfsvoeringseenheid Bommelerwaard) - Zaltbommel
13 Jan 2018
Jolanda de Jong
Conservator nieuws en actualiteiten - Beeld en Geluid - Hilversum
14 Jan 2018
Yvonne Welings
Medewerker documentaire informatievoorziening/recordbeheerder
Voor de afdeling dienstverlening, team informatiemanagement, zijn wij op zoek naar een medewerker documentaire informatievoorziening / recordbeheerder voor 26 uur per week.
De gemeente Hilvarenbeek werkt actief aan haar (digitale) dienstverlening, gegevensmanagement en het beheer van digitale informatie. Dat gebeurt zaakgericht. Zaakgericht werken vraagt een andere manier van werken. Je bent een moderne, digitaal vaardige medewerker, een recordbeheerder. Als recordbeheerder beheer je, met kennis van processen, digitale informatie. Je taken bestaan naast de gebruikelijke werkzaamheden als registreren en archiveren, ook uit het begeleiden van de gebruikers in het zaakgericht en digitaal werken. Je bent een belangrijke schakel aan de "voorkant" van digitaal informatiebeheer en maar ook met de vakinhoudelijke afdelingen.
De belangrijkste taken
Wij zoeken:
Je beschikt over een MBO opleidingsniveau aangevuld met de opleidingen SOD-I of LARM. Je hebt kennis van de gemeentelijke organisatie en haar werkprocessen en enige jaren ervaring binnen het vakgebied. Je bent digitaal vaardig, communicatief sterk, neemt initiatieven en hebt een dienstverlenende instelling.
Wij bieden:
Het betreft een gewijzigde functie waarvan het takenpakket voorlopig is ondergebracht in de generieke functie Vakspecialist D. De functie moet nog definitief worden ingedeeld. Afhankelijk van opleiding en ervaring bieden we een salaris van maximaal € 2.986,- bruto per maand (schaal 7) op basis van 36 uur per week. Het salaris is exclusief de opbouw van Individueel Keuze Budget (16,8%).
Sollicitatieprocedure
Heb je belangstelling voor deze uitdagende functie? Stuur dan vóór 22 januari 2018 je sollicitatiebrief (met motivatie en CV) naar vacatures@hilvarenbeek.nl.
Planning gesprekken
De eerste sollicitatiegesprekken zijn gepland op maandag 29 januari 2018.
15 Jan 2018
Yvonne Welings
M&D - Senior Projectleider/adviseur Informatievoorziening
https://vacatures.werkenbijs-hertogenbosch.nl/vacature/1013/m-d-sen...
15 Jan 2018
Phylicia Dest
https://app.flextender.nl/jobs/detail/1636
Senior DIV Medewerker / Adviseur Informatie Management; Utrecht
16 Jan 2018
Tom Kuipers
Het gemeentearchief Alphen aan den Rijn zoekt een enthousiaste en creatieve coördinator digitale dienstverlening:
https://www.culturele-vacatures.nl/2018/01/gemeente-alphen-aan-den-...
17 Jan 2018
Yvonne Welings
Postmedewerker
Samenwerking A2 gemeenten - Nederland
Postmedewerker
(Medewerker bedrijfsvoering V (HR21), 32 uur, vacaturenummer GRS-67)
https://www.indeed.nl/vacature-bekijken?jk=6e33336b1b7a2fa2&q=D...
21 Jan 2018
Jolanda de Jong
Traineeships voor zij-instromers (6) - Doc-Direkt - Apeldoorn
22 Jan 2018
Loes van Bijsterveld - Romonesco
Tijdelijke beleidsmedewerker bij gemeente Veldhoven voor 18 uur per week.
https://vacatures.werkeninzuidoostbrabant.nl/vacature/3420/beleidsm...
nu als het goed is, een normaal te volgen link
25 Jan 2018
Yvonne Welings
Vacature Inspecteur medebewindstaken gemeenten, domein informatiebeheer provincie Noord-Holland
http://www.tangram-tis.nl/07080/Vacatures/07080-02S0000M0P/Vacature...
25 Jan 2018
Yvonne Welings
Adviseur informatievoorziening gemeente Coevorden
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/adviseur-informatievoorz...
29 Jan 2018
Yvonne Welings
Vacature: Medewerker kwaliteitszorg met een passie voor content marketing
18 januari 2018
DEN is op zoek naar een medewerker kwaliteitszorg. Heb je een passie voor content marketing en gedegen kennis van digitalisering van cultuur en cultureel erfgoed? Stuur dan uiterlijk 4 februari 2018 je sollicitatiebrief met CV naar DEN.
http://www.den.nl/nieuws/bericht/6155
30 Jan 2018
Joeri Meijer
Vacature - Medewerker Documentaire Informatievoorziening
Voor het stafbureau van de Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen (KNAW) wordt gezocht naar een Medewerker Documentaire Informatievoorziening voor 32 uur per week.
https://www.academictransfer.com/employer/KNAW/vacancy/45125/lang/nl/
2 Feb 2018
Yvonne Welings
Je beheert proactief de Oracle-omgevingen. Dat betekent dat je continu de performance en beschikbaarheid waarborgt en verantwoordelijk bent voor de dienstverlening voor de databases en Application- en WebLogic-servers. En daar hangt veel vanaf. De systemen en applicaties van de gemeente bevatten een gigantische hoeveelheid data, waar de enorme en complexe database voor nodig is. Hapert hier iets? Dan zou het zomaar kunnen dat iemand geen uitkering ontvangt, of een verkeerde belastingaanslag.
Het is ook aan jou om wijzigingen voor te stellen. Zo maak je jaarlijks een planning voor de updates en patches van de Oracle-producten en ben je verantwoordelijk voor het opzetten, hanteren en uitdragen van best practices en het standaardiseren van beheer. Hou jij van een uitdaging? Mooi. Want er staan een paar grote projecten op de rol. Niet alleen gaan we van Oracle 11 naar 12, we zetten binnenkort ons gehele AIX-Unix-systeem over naar een nieuw platform. Jij weet genoeg: dit is een gigantisch project waar jij je graag in vastbijt.
Dit is jouw kracht
Jij speelt een actieve rol in alle fases van de komende complexe veranderingen en in de verdere professionalisering van onze IT-organisatie. Innovatiedrang is dan een must: je krijgt de kans om van begin af aan mee te denken en te beslissen. Daarvoor schakel je met veel collega’s binnen de IT-organisatie, zoals het innovatieteam, de platformcoördinator, applicatiebeheerders en projectleiders. Het is belangrijk dat je goed kunt samenwerken en communiceren en dat je relaxed in de omgang bent. Daarnaast ben je flexibel, ook qua werktijden; soms werk je ’s avonds of in de weekenden.
https://www.connexys.nl/tilburgsite/page.html?p_sfw_id=22&adv_a...
21 Feb 2018
Marco Klerks
De Belastingdienst zoekt een Senior adviseur Bedrijfsvoering / Informatiehuishouding (Locatie: Utrecht)
"Heb jij een goed oog voor de strategische doorontwikkeling van de taken en diensten op het gebied van informatiehuishouding? Ben jij een echte netwerker? Kun jij rijksbeleid en marktontwikkelingen vertalen naar slimme en innovatieve verbeteringen in onze dienstverlening? Ben jij de nieuwe senior adviseur Bedrijfsvoering/Informatiehuishouding van de Belastingdienst?"
21 Feb 2018
Jolanda de Jong
Senior medewerker Records Management - DCMR - Schiedam
26 Feb 2018