Vacatures

Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.

Load Previous Comments
  • Yvonne Welings

  • Marina van der Ploeg

    Het Historisch Centrum Overijssel zoekt een Applicatiebeheerder voor de applicaties OpenAtlantis en MaisFlexis

    https://www.historischcentrumoverijssel.nl/nieuws/vacature-enthousi...

  • Yvonne Welings

    Allround medewerker DIV (WABO)

    bedrijf Gemeente Oosterhout

    opleidingsniveau MBO, HAVO, VWO
    aantal uur 36 uur per week
     
    locatie OOSTERHOUT NB
  • Yvonne Welings

    adviseur GEO-informatie m/v

    36 uur per week

     

     

    Algemeen

    De afdeling Realisatie en Beheer zorgt voor de uitwerking en realisatie van planontwikkeling van de openbare ruimte en gemeentelijke accommodaties, waarna deze ook beheerd worden. Tevens is de afdeling verantwoordelijk voor de inzameling van afvalstoffen en het beheer van GEO-informatie.

     

    Wat zijn de taken?

    -          Je controleert de basisregistraties volgens de wettelijke standaarden en past ze waar nodig aan;

    -          Je zorgt voor het actualiseren van de GEO-applicaties, je lost technische problemen op en je bent voor wat betreft de GEO-applicaties het aanspreekpunt voor ICT;

    -          Je ontwikkelt beleid op het gebied van GEO-informatie, je stelt adviezen op voor het bestuur en het management en je zorgt voor de interne wisselwerking en afstemming van GEO en andere onderdelen/projecten van de organisatie;

    -          Je zorgt dat de data beschikbaar is voor de gebruikers;

    -          Voor het verbeteren van de data en voor het genereren van kaarten voer je de complexere analyses van GEO-data uit;

    -          Je levert informatie aan voor de budgetcyclus.

     

    Waaraan moet je voldoen?

    Je hebt een relevante HBO-opleiding afgerond, bijvoorbeeld geodesie of geo-informatica. Enkele jaren werkervaring met ArcGis is vereist. Je bent bekend met de wettelijke basisregistraties en het beheer hiervan en je hebt ervaring met het ontwikkelen van GEO-informatiebeleid.

     

    Je hebt een klant- en servicegerichte werkhouding die je weet te combineren met gevoel voor kwaliteit en integriteit. Je bent in staat om eigenstandig een mening te vormen. Het spreekt voor zich dat je communicatief sterk bent, zowel mondeling als schriftelijk.

     

    Wat bieden wij

    Wij bieden een veelzijdige en zelfstandige functie. Het team waarin je werkt, is goed op elkaar ingespeeld, enthousiast en deskundig. De verantwoordelijkheden worden zo laag als mogelijk in de organisatie gelegd.

     

    De functie is gewaardeerd in functieschaal 10. De inpassing, met een maximum van € 3.985,00 bruto per maand bij een 36-urige werkweek, vindt plaats afhankelijk van opleiding en ervaring. Het salaris is exclusief 8% vakantietoeslag, 6% eindejaarsuitkering en 1,5% premie Levensloop.

     

    Informatie

    Wil je meer weten over de vacature of over de organisatie, bel dan met Manfred Weisz, interim hoofd van de afdeling Realisatie en Beheer, telefoonnummer (013) 5310 680. Op www.goirle.nl vind je meer informatie over de gemeente Goirle.

  • Yvonne Welings

    project medewerker archief in Alphen Aan Den Rijn                        toegevoegd:                    Woensdag 9 maart 2016

                                    Standplaats
    Alphen Aan Den Rijn, Zuid-Holland
                                    Dienstverband
    Tijdelijk
                                    Referentie
    1785648

    solliciteer nu

                                Vacature omschrijving

    Ben jij tijdelijk en per direct fulltime beschikbaar? Ben je secuur en werk je snel en zorgvuldig? Dan zijn wij op zoek naar jou!
    Voor onze opdrachtgever zoeken we per direct administratieve medewerkers voor een tijdelijk project. Het gaat om het digitaliseren van dossiers. Deze dossiers neemt je door en per document geef je op een speciaal scanblad aan om wat voor document het gaat. Belangrijk is dat je de documenten dus goed doorleest en goed kan classificeren.
  • Yvonne Welings

  • Nienke Vonk

    Gemeente Wijk bij Duurstede zoekt twee accurate, klantgerichte, integere ervaren DIV medewerkers, reageren kan tot 25 maart 2016.

     

    Zie http://www.wijkbijduurstede.nl/actueel/vacatures/

  • Yvonne Welings

  • Bart Ballaux

    De gemeente Rotterdam zoekt twee records managers (FSK 11) voor het Expertisecentrum Informatiebeheer.

    https://rotterdam.taleo.net/careersection/rdam/joblist.ftl?lang=nl

    Voor vragen over deze functies, kun je contact opnemen met Bart Ballaux, programmamanager Expertisecentrum Informatiebeheer, tel. 06-57999433. Heb je vragen die betrekking hebben op de sollicitatieprocedure, dan kun je contact op nemen met Miranda Barten, recruiter, te bereiken via tel. 06-12497120.

    De eerste gesprekken zullen in de week van 4 april 2016 worden gevoerd.

  • Yvonne Welings

  • Yvonne Welings

  • Yvonne Welings

    Ze worden steeds populairder, projectleiders zgw werken. Dit keer een vacature in Noord-Brabant.

    https://www.maandag.nl/Vacature-detail/1547/1008271/Projectleider-Z...

  • Chantal van Kester

    VHIC zoekt nieuw talent voor het traineeship informatiemanagement.

    Bekijk hier de vacature 

  • Yvonne Welings

    Archiefondersteuner met kennis van Plato Unique4.0104 reviews -Den Haag         Deeltijd

    Beschrijving
    Je analyseert de concept-inventaris van een van de archieven van het ministerie waar het betrekking heeft op de openbaarheid bij overbrenging naar het Nationaal Archief. Je doet voorstellen omtrent openbaarheid en mogelijke beperking daarop op grond van de Archiefwet 1995. Je stemt deze af met het management van de Directie Bedrijfsvoering of een gemandateerde daarvan. In een eindrapport doe je verslag van je bevindingen. In bezit zijn van een AIVD A screening of eventueel bereid zijn er een screening voor te ondergaan. Functie-eisen Kennis en ervaring van onderzoeksmethodieken op het gebied archivering is een vereiste voor deze klus evenals ervaring met het DMS Edocs Plato. Kennis en ervaring van de documentaire informatievoorziening en de Archiefwet zijn een vereiste.

    http://www.indeed.nl/vacature-bekijken?jk=a6107c497381eb50&q=Dm...

  • Yvonne Welings

    Informatiespecialist Randstad3.74.402 reviews-Den Haag         Deeltijd

    Voor een onderdeel van de Rijksoverheid te Den Haag zijn wij op zoek naar een Informatiespecialist voor 12 uur per week (dagen te bepalen in overleg). De functie start maandag 4 april en loopt 3 maanden (verlenging is mogelijk). Het salaris ligt in schaal 9, BBRA (afhankelijk van het aantal jaren relevante werkervaring).
    WERKZAAMHEDEN: -Je analyseert de concept-inventaris van een van de archieven van het ministerie waar het betrekking heeft op de openbaarheid bij overbrenging naar het Nationaal Archief; -Je doet voorstellen omtrent openbaarheid en mogelijke beperking daarop op grond van de Archiefwet 1995; -Je stemt deze af met het management van de Directie Bedrijfsvoering of een gemandateerde daarvan; -In een eindrapport doe je verslag van je bevindingen.
    http://www.indeed.nl/vacature-bekijken?jk=59ee37809ff71d5a&q=Dm...
  • Yvonne Welings

    Vacature medewerker beheer m/v

    Voor 32 uur per week, van dinsdag t/m vrijdag

    U bent werkzaam voor de afdeling interne dienstverlening. Onder deze afdeling vallen de onderdelen collectiebeheer, depotbeheer en archieftransport.

    Wij zoeken iemand die:

    • Met een transportauto archieftransporten verzorgt van- en naar de studiezaal

    • De te transporteren archiefstukken klaar zet en controleert en de transporten administratief verwerkt

    • Archiefuitleningen verzorgt aan gemeenten en samenwerkingspartners

    • Scan- en kopieeropdrachten uitvoert

    • Incidenteel de facilitair medewerker vervangt

    • Nadere toegangen en bestaande inventarissen van archieven en verzamelingen invoert in databasebestanden

      U heeft:

    • Minimaal VMBO T / HAVO denk- en werkniveau

    • Rijbewijs B en een goede rijvaardigheid

    • Een nauwkeurige werkhouding

    • Computervaardigheid

    • Een flexibele opstelling en bent in staat om zelfstandig te werken

    • Een opleiding of ervaring in de archiefsector / DIV (niet strikt noodzakelijk maar is wel een voordeel)

      Beloning en contract:

      Maximaal € 2209,-  bruto per maand bij een 36-urige werkweek (schaal 3). Het betreft in eerste instantie een tijdelijke aanstelling van een jaar.

      Inlichtingen:

      Voor inhoudelijke vragen over deze functie kunt u contact opnemen met de heer M.N.J. Lucassen, coördinator interne dienstverlening tel. 0182-589811.

      Sollicitaties:

      Uw schriftelijke sollicitatie kunt u vóór 4 april sturen naar de streekarchivaris, de heer S.M.J. Janzing, Klein Amerika 20, 2806 CA Gouda of per e-mail naar info@samh.nl

  • Henry van der Zwan

    Informatiebeheerder (+leiding geven aan team technisch gegevensbeheer), Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC) 36 u.

  • Henry van der Zwan

    Medewerker Documentair Informatiemanagement. Provincie Flevoland. MBO. 36 u

  • Henry van der Zwan

    Adviseur Informatie en Documentbeheer. Gemeente Amsterdam. Bedrijfsonderdeel Sociaal. HBO+ 36 u

  • Frieke H

    Ben of ken jij een starter in recordmanagement, informatiebeheer of archivistiek? Dan heb ik voor jou een mooie werkervaringsplaats in mijn team.

    P.s. Deze vacature loopt via de Startersbeurs, dus check ook even of de gemeente waar jij woont eraan meedoet.

  • Yvonne Welings

  • Yvonne Welings

    Senior medewerker Documentaire Informatievoorziening (DIV) Rhenen

    https://www.gemeentebanen.nl/vacatures/Rhenen/130100-Senior-medewer...(DIV)

  • Yvonne Welings

    Junior adviseur Informatiemanagement

    Functie-eisen

    • minimaal een afgeronde HBO opleiding (harde eis).
    • aantoonbaar in het afgelopen 2 jaar minimaal 6 maanden werkervaring opgedaan binnen informatie management (harde eis).
    • ervaring met document management systemen (Verseon / Corsa / Decos / SharePoint).
    • ervaring met het opstellen van verbetervoorstellen.
    • ervaring binnen een gemeente op een afdeling ICT/DIV is een pre.

    https://www.jobbird.com/nl/vacature/6245940/junior-adviseur-informa...

  • Yvonne Welings

  • Bennie Blom

    Archief Delft zoekt een Behoudsmedewerker:

    http://bit.ly/1MaNsBs 

  • Yvonne Welings

    Werkzaamheden Informatie- en Procesadviseur / Procesdeskundige gemeente Utrecht
    In de functie van Informatie- en Procesadviseur ben je samen met collega’s binnen het team Informatie- en Procesmanagement (IPM) verantwoordelijk voor de ondersteuning van de implementatie, revisie en wijzigingen van de vastgestelde (deel)processen binnen de uitvoeringsorganisatie Werk en Inkomen. Werk en Inkomen zet stevig in op procesherontwerp (LEAN) en digitalisering. Daarnaast word je voor ca. 24 uur per week als Procesdeskundige ingezet in het programma Professional Portal.

    http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/informatie-en-procesadvi...

  • Yvonne Welings

  • Hogeschool van Amsterdam

    De Hogeschool van Amsterdam (HvA) is voor de faculteit Digitale Media en Creatieve Industrie op zoek naar een enthousiaste en ondernemende

    docent Archivistiek (0,8-1,0 fte).

  • Yvonne Welings

  • Frans Smit

    Gemeente Almere zoekt een Records Management Officer

  • Terri Quinn

    Vacature Recordsmanager Gemeente Boxmeer

    Nieuwe collega gezocht! Wie komt ons team versterken?

  • Terri Quinn

    Omdat ik hoorde dat de eerdere link niet werkte, hierbij nogmaals.

    Wie o wie komt ons team versterken?

    Vacture Allround medewerker DIV Gemeente Boxmeer

  • Marjolein Bijmolt - Wesselink

    Vacature senior informatisering

    Gemeente Midden-Drenthe zoek een senior informatisering

  • Cynthia Schokker

    Vacature Specialist Informatiebeheer bij gemeente Stichtse Vecht

     

    http://www.stichtsevecht.nl/bestuur/vacatures_42376/item/specialist...

  • Yvonne Welings

    Vacature Programmamanager Informatiemanagement en ICT provincie Noord-Brabant
    (1,0 fte, tijdelijke vacature voor de duur van maximaal 2 jaar)

     

    Vacaturenummer 2016-052

     

    Sluitingstermijn: 29 april 2016

    Schaal: 13

    Aantal uren per week: 36

     

    Functieomschrijving:

    Super dat je nieuwsgierig bent naar de functie van Programmamanager Informatie­management en ICT! Bij het cluster Informatiemanagement en ICT verwachten we dat je enthousiast en energiek bent om het verschil te helpen maken; want er is veel te doen binnen het cluster. Dat kunnen we niet bereiken zonder vitale programmamanagers! Het cluster Informatiemanagement en ICT is op zoek naar zo’n programmamanager.

     

    Je taken:

    Sturing en Coördinatie

    • Je geeft sturing aan de inhoudelijke werkzaamheden en verricht de daarmee verbonden taken.
    • Je bewaakt de opzet en de taakopvatting van de opdracht-teams;
    • Je bent verantwoordelijk voor de doorontwikkeling naar een servicegerichte beheerorganisatie in 2017.

     

     

    (ICT) Dienstverlening

    • Je bent verantwoordelijk voor het op een bedrijfsmatige wijze technisch en applicatief beheren, onderhouden en vernieuwen van een groot aantal zeer uiteenlopende applicaties conform de afspraken.

     

    (DIV) Dienstverlening

    • Je bent verantwoordelijk voor het op een bedrijfsmatige wijze verzorgen van de documentaire informatievoorziening conform de (wettelijke) afspraken en verplichtingen.

     

    (GEO) Dienstverlening

    • Je bent verantwoordelijk voor het op een bedrijfsmatige wijze verzorgen van de Geografische informatievoorziening conform (wettelijke) afspraken.

     

    Functie-eisen:

     

    • HBO+ niveau bij voorkeur ICT/informatiebeheer.
    • Je hebt meerjarige operationele ervaring op het gebied van het beheer van ICT voorzieningen en applicaties.
    • Je hebt kennis van ICT-methoden, -applicaties, -technieken en -processen, alsmede van de structuur en werkwijze van de diensten als gebruikersgroep.
    • Je hebt affiniteit met geodesie, documentaire en geografische informatie voorziening.
    • Je hebt ervaring in het leidinggeven aan grotere operationele afdelingen met de focus op de doorontwikkeling van de dienstverlening aan de klanten.
    • Je bent ambassadeur van ons cluster en van onze organisatie en je omarmt als vanzelfspekend Het Nieuwe Werken.

     

     

    Arbeidsvoorwaarden:

    Het betreft een functie op schaalniveau 13 voor 36 uur per week.

    Functie: Bepaalde tijd (maximaal 2 jaar)

     

    Meer informatie:

    Solliciteren op deze functie doe je via de mail aan: Coert Vermeij, Clustermanager Informatiemanagement & ICT. Email: CVermeij@brabant.nl.  Reacties ontvangen wij graag voor 29 april 2016!

  • Yvonne Welings

    Hoofd Katholiek Documentatie Centrum (1,0 fte)

    http://www.informatieprofessional.nl/banen/2016/04/hoofd-katholiek-...

  • Yvonne Welings

    Het Utrechts Archief zoekt een Functioneel beheerder en data-analist Collectiebeheer

    http://www.informatieprofessional.nl/banen/2016/04/het-utrechts-arc...

  • Yvonne Welings

    Archivaris (m/v), Algemeen Secretariaat van het Vlaams Parlement

    http://www.faronet.be/vacatures/archivaris-mv-algemeen-secretariaat...

  • Henry van der Zwan

    Specialist DIV. Waterschap Rijn en IJssel, Doetinchem. 36 u HBO, HBO+

  • Henry van der Zwan

    Medewerker Informatiedienstverlening (IDV). 36 uur. Gemeente Huizen. MBO+ voor 8 mei reageren

  • Simone Hensen

  • Yvonne Welings

  • Yvonne Welings

    Digitaal informatiebeheerder provincie Overijssel

    http://www.itbanen.nl/vacature/10481716/Digitale%20Informatiebeheer...

  • Eric-Jan Keulemans

    Toezichthouder overheidsinformatie bij Erfgoedinspectie

    http://www.hatch.nl/vacature/toezichthouder-overheidsinformatie/

  • Henry van der Zwan

    Adviseur DIV. Via POSG. Locatie Flevoland. In 1e instantie 1 jaar. HBO. 36 u. 

  • Yvonne Welings

    Adviseur DIM gemeente Sittard-Geleen, gaan de schalen omhoog ?
    http://www.limburgvac.nl/vacature-limburg/lv-52508/adviseur-(documentair)-informatiemanagement-voor-gemeente-sittard-geleen#vacature-limburg/lv-52508/adviseur-(documentair)-informatiemanagement-voor-gemeente-sittard-geleen
  • Jolijn Joosen

    Voor een gemeente in Oost-Brabant op zoek naar een Adviseur Informatievoorziening! Contact via: jjoosen@posg.nl of 0610175821

  • Hans Mannaert

    Junior Systeembeheerder met SW development kwaliteiten en grote belangstelling voor digitale archivering. 

    http://www.divault.com/index.php/overdivault/persberichten

    Contact: Hans@DiVault.nl

  • Henry van der Zwan

    Medewerker Duurzame Toegankelijkheid. Gemeente Amsterdam, Stadsarchief. 36 u. HBO ICT/informatiemanagement

  • Henry van der Zwan

    Expert Duurzame Toegankelijkheid. Gemeente Amsterdam, Stadsarchief. 36 u. Academisch ICT/Informatiemanagement