Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
De afdeling Realisatie en Beheer zorgt voor de uitwerking en realisatie van planontwikkeling van de openbare ruimte en gemeentelijke accommodaties, waarna deze ook beheerd worden. Tevens is de afdeling verantwoordelijk voor de inzameling van afvalstoffen en het beheer van GEO-informatie.
Wat zijn de taken?
- Je controleert de basisregistraties volgens de wettelijke standaarden en past ze waar nodig aan;
- Je zorgt voor het actualiseren van de GEO-applicaties, je lost technische problemen op en je bent voor wat betreft de GEO-applicaties het aanspreekpunt voor ICT;
- Je ontwikkelt beleid op het gebied van GEO-informatie, je stelt adviezen op voor het bestuur en het management en je zorgt voor de interne wisselwerking en afstemming van GEO en andere onderdelen/projecten van de organisatie;
- Je zorgt dat de data beschikbaar is voor de gebruikers;
- Voor het verbeteren van de data en voor het genereren van kaarten voer je de complexere analyses van GEO-data uit;
- Je levert informatie aan voor de budgetcyclus.
Waaraan moet je voldoen?
Je hebt een relevante HBO-opleiding afgerond, bijvoorbeeld geodesie of geo-informatica. Enkele jaren werkervaring met ArcGis is vereist. Je bent bekend met de wettelijke basisregistraties en het beheer hiervan en je hebt ervaring met het ontwikkelen van GEO-informatiebeleid.
Je hebt een klant- en servicegerichte werkhouding die je weet te combineren met gevoel voor kwaliteit en integriteit. Je bent in staat om eigenstandig een mening te vormen. Het spreekt voor zich dat je communicatief sterk bent, zowel mondeling als schriftelijk.
Wat bieden wij
Wij bieden een veelzijdige en zelfstandige functie. Het team waarin je werkt, is goed op elkaar ingespeeld, enthousiast en deskundig. De verantwoordelijkheden worden zo laag als mogelijk in de organisatie gelegd.
De functie is gewaardeerd in functieschaal 10. De inpassing, met een maximum van € 3.985,00 bruto per maand bij een 36-urige werkweek, vindt plaats afhankelijk van opleiding en ervaring. Het salaris is exclusief 8% vakantietoeslag, 6% eindejaarsuitkering en 1,5% premie Levensloop.
Informatie
Wil je meer weten over de vacature of over de organisatie, bel dan met Manfred Weisz, interim hoofd van de afdeling Realisatie en Beheer, telefoonnummer (013) 5310 680. Op www.goirle.nl vind je meer informatie over de gemeente Goirle.
Ben jij tijdelijk en per direct fulltime beschikbaar? Ben je secuur en werk je snel en zorgvuldig? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze opdrachtgever zoeken we per direct administratieve medewerkers voor een tijdelijk project. Het gaat om het digitaliseren van dossiers. Deze dossiers neemt je door en per document geef je op een speciaal scanblad aan om wat voor document het gaat. Belangrijk is dat je de documenten dus goed doorleest en goed kan classificeren.
Voor vragen over deze functies, kun je contact opnemen met Bart Ballaux, programmamanager Expertisecentrum Informatiebeheer, tel. 06-57999433. Heb je vragen die betrekking hebben op de sollicitatieprocedure, dan kun je contact op nemen met Miranda Barten, recruiter, te bereiken via tel. 06-12497120.
De eerste gesprekken zullen in de week van 4 april 2016 worden gevoerd.
Archiefondersteuner met kennis van PlatoUnique4.0104 reviews -Den Haag Deeltijd
Beschrijving Je analyseert de concept-inventaris van een van de archieven van het ministerie waar het betrekking heeft op de openbaarheid bij overbrenging naar het Nationaal Archief. Je doet voorstellen omtrent openbaarheid en mogelijke beperking daarop op grond van de Archiefwet 1995. Je stemt deze af met het management van de Directie Bedrijfsvoering of een gemandateerde daarvan. In een eindrapport doe je verslag van je bevindingen. In bezit zijn van een AIVD A screening of eventueel bereid zijn er een screening voor te ondergaan. Functie-eisen Kennis en ervaring van onderzoeksmethodieken op het gebied archivering is een vereiste voor deze klus evenals ervaring met het DMS Edocs Plato. Kennis en ervaring van de documentaire informatievoorziening en de Archiefwet zijn een vereiste.
Voor een onderdeel van de Rijksoverheid te Den Haag zijn wij op zoek naar een Informatiespecialist voor 12 uur per week (dagen te bepalen in overleg). De functie start maandag 4 april en loopt 3 maanden (verlenging is mogelijk). Het salaris ligt in schaal 9, BBRA (afhankelijk van het aantal jaren relevante werkervaring). WERKZAAMHEDEN: -Je analyseert de concept-inventaris van een van de archieven van het ministerie waar het betrekking heeft op de openbaarheid bij overbrenging naar het Nationaal Archief; -Je doet voorstellen omtrent openbaarheid en mogelijke beperking daarop op grond van de Archiefwet 1995; -Je stemt deze af met het management van de Directie Bedrijfsvoering of een gemandateerde daarvan; -In een eindrapport doe je verslag van je bevindingen. http://www.indeed.nl/vacature-bekijken?jk=59ee37809ff71d5a&q=Dm...
U bent werkzaam voor de afdeling interne dienstverlening. Onder deze afdeling vallen de onderdelen collectiebeheer, depotbeheer en archieftransport.
Wij zoeken iemand die:
Met een transportauto archieftransporten verzorgt van- en naar de studiezaal
De te transporteren archiefstukken klaar zet en controleert en de transporten administratief verwerkt
Archiefuitleningen verzorgt aan gemeenten en samenwerkingspartners
Scan- en kopieeropdrachten uitvoert
Incidenteel de facilitair medewerker vervangt
Nadere toegangen en bestaande inventarissen van archieven en verzamelingen invoert in databasebestanden
U heeft:
Minimaal VMBO T / HAVO denk- en werkniveau
Rijbewijs B en een goede rijvaardigheid
Een nauwkeurige werkhouding
Computervaardigheid
Een flexibele opstelling en bent in staat om zelfstandig te werken
Een opleiding of ervaring in de archiefsector / DIV (niet strikt noodzakelijk maar is wel een voordeel)
Beloning en contract:
Maximaal € 2209,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek (schaal 3). Het betreft in eerste instantie een tijdelijke aanstelling van een jaar.
Inlichtingen:
Voor inhoudelijke vragen over deze functie kunt u contact opnemen met de heer M.N.J. Lucassen, coördinator interne dienstverlening tel. 0182-589811.
Sollicitaties:
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u vóór 4 april sturen naar de streekarchivaris, de heer S.M.J. Janzing, Klein Amerika 20, 2806 CA Gouda of per e-mail naar info@samh.nl
Werkzaamheden Informatie- en Procesadviseur / Procesdeskundige gemeente Utrecht In de functie van Informatie- en Procesadviseur ben je samen met collega’s binnen het team Informatie- en Procesmanagement (IPM) verantwoordelijk voor de ondersteuning van de implementatie, revisie en wijzigingen van de vastgestelde (deel)processen binnen de uitvoeringsorganisatie Werk en Inkomen. Werk en Inkomen zet stevig in op procesherontwerp (LEAN) en digitalisering. Daarnaast word je voor ca. 24 uur per week als Procesdeskundige ingezet in het programma Professional Portal.
Vacature Programmamanager Informatiemanagement en ICT provincie Noord-Brabant (1,0 fte, tijdelijke vacature voor de duur van maximaal 2 jaar)
Vacaturenummer 2016-052
Sluitingstermijn: 29 april 2016
Schaal: 13
Aantal uren per week: 36
Functieomschrijving:
Super dat je nieuwsgierig bent naar de functie van Programmamanager Informatiemanagement en ICT! Bij het cluster Informatiemanagement en ICT verwachten we dat je enthousiast en energiek bent om het verschil te helpen maken; want er is veel te doen binnen het cluster. Dat kunnen we niet bereiken zonder vitale programmamanagers! Het cluster Informatiemanagement en ICT is op zoek naar zo’n programmamanager.
Je taken:
Sturing en Coördinatie
Je geeft sturing aan de inhoudelijke werkzaamheden en verricht de daarmee verbonden taken.
Je bewaakt de opzet en de taakopvatting van de opdracht-teams;
Je bent verantwoordelijk voor de doorontwikkeling naar een servicegerichte beheerorganisatie in 2017.
(ICT) Dienstverlening
Je bent verantwoordelijk voor het op een bedrijfsmatige wijze technisch en applicatief beheren, onderhouden en vernieuwen van een groot aantal zeer uiteenlopende applicaties conform de afspraken.
(DIV) Dienstverlening
Je bent verantwoordelijk voor het op een bedrijfsmatige wijze verzorgen van de documentaire informatievoorziening conform de (wettelijke) afspraken en verplichtingen.
(GEO) Dienstverlening
Je bent verantwoordelijk voor het op een bedrijfsmatige wijze verzorgen van de Geografische informatievoorziening conform (wettelijke) afspraken.
Functie-eisen:
HBO+ niveau bij voorkeur ICT/informatiebeheer.
Je hebt meerjarige operationele ervaring op het gebied van het beheer van ICT voorzieningen en applicaties.
Je hebt kennis van ICT-methoden, -applicaties, -technieken en -processen, alsmede van de structuur en werkwijze van de diensten als gebruikersgroep.
Je hebt affiniteit met geodesie, documentaire en geografische informatie voorziening.
Je hebt ervaring in het leidinggeven aan grotere operationele afdelingen met de focus op de doorontwikkeling van de dienstverlening aan de klanten.
Je bent ambassadeur van ons cluster en van onze organisatie en je omarmt als vanzelfspekend Het Nieuwe Werken.
Arbeidsvoorwaarden:
Het betreft een functie op schaalniveau 13 voor 36 uur per week.
Functie: Bepaalde tijd (maximaal 2 jaar)
Meer informatie:
Solliciteren op deze functie doe je via de mail aan: Coert Vermeij, Clustermanager Informatiemanagement & ICT. Email: CVermeij@brabant.nl. Reacties ontvangen wij graag voor 29 april 2016!
Adviseur DIM gemeente Sittard-Geleen, gaan de schalen omhoog ? http://www.limburgvac.nl/vacature-limburg/lv-52508/adviseur-(documentair)-informatiemanagement-voor-gemeente-sittard-geleen#vacature-limburg/lv-52508/adviseur-(documentair)-informatiemanagement-voor-gemeente-sittard-geleen
Yvonne Welings
http://www.indeed.nl/vacature-bekijken?jk=43e835f900faeec1&q=Dm...
9 Mrt 2016
Marina van der Ploeg
Het Historisch Centrum Overijssel zoekt een Applicatiebeheerder voor de applicaties OpenAtlantis en MaisFlexis
https://www.historischcentrumoverijssel.nl/nieuws/vacature-enthousi...
10 Mrt 2016
Yvonne Welings
Allround medewerker DIV (WABO)
bedrijf Gemeente Oosterhout
10 Mrt 2016
Yvonne Welings
adviseur GEO-informatie m/v
36 uur per week
Algemeen
De afdeling Realisatie en Beheer zorgt voor de uitwerking en realisatie van planontwikkeling van de openbare ruimte en gemeentelijke accommodaties, waarna deze ook beheerd worden. Tevens is de afdeling verantwoordelijk voor de inzameling van afvalstoffen en het beheer van GEO-informatie.
Wat zijn de taken?
- Je controleert de basisregistraties volgens de wettelijke standaarden en past ze waar nodig aan;
- Je zorgt voor het actualiseren van de GEO-applicaties, je lost technische problemen op en je bent voor wat betreft de GEO-applicaties het aanspreekpunt voor ICT;
- Je ontwikkelt beleid op het gebied van GEO-informatie, je stelt adviezen op voor het bestuur en het management en je zorgt voor de interne wisselwerking en afstemming van GEO en andere onderdelen/projecten van de organisatie;
- Je zorgt dat de data beschikbaar is voor de gebruikers;
- Voor het verbeteren van de data en voor het genereren van kaarten voer je de complexere analyses van GEO-data uit;
- Je levert informatie aan voor de budgetcyclus.
Waaraan moet je voldoen?
Je hebt een relevante HBO-opleiding afgerond, bijvoorbeeld geodesie of geo-informatica. Enkele jaren werkervaring met ArcGis is vereist. Je bent bekend met de wettelijke basisregistraties en het beheer hiervan en je hebt ervaring met het ontwikkelen van GEO-informatiebeleid.
Je hebt een klant- en servicegerichte werkhouding die je weet te combineren met gevoel voor kwaliteit en integriteit. Je bent in staat om eigenstandig een mening te vormen. Het spreekt voor zich dat je communicatief sterk bent, zowel mondeling als schriftelijk.
Wat bieden wij
Wij bieden een veelzijdige en zelfstandige functie. Het team waarin je werkt, is goed op elkaar ingespeeld, enthousiast en deskundig. De verantwoordelijkheden worden zo laag als mogelijk in de organisatie gelegd.
De functie is gewaardeerd in functieschaal 10. De inpassing, met een maximum van € 3.985,00 bruto per maand bij een 36-urige werkweek, vindt plaats afhankelijk van opleiding en ervaring. Het salaris is exclusief 8% vakantietoeslag, 6% eindejaarsuitkering en 1,5% premie Levensloop.
Informatie
Wil je meer weten over de vacature of over de organisatie, bel dan met Manfred Weisz, interim hoofd van de afdeling Realisatie en Beheer, telefoonnummer (013) 5310 680. Op www.goirle.nl vind je meer informatie over de gemeente Goirle.
10 Mrt 2016
Yvonne Welings
project medewerker archief in Alphen Aan Den Rijn toegevoegd: Woensdag 9 maart 2016
solliciteer nu
Vacature omschrijving
Ben jij tijdelijk en per direct fulltime beschikbaar? Ben je secuur en werk je snel en zorgvuldig? Dan zijn wij op zoek naar jou!Voor onze opdrachtgever zoeken we per direct administratieve medewerkers voor een tijdelijk project. Het gaat om het digitaliseren van dossiers. Deze dossiers neemt je door en per document geef je op een speciaal scanblad aan om wat voor document het gaat. Belangrijk is dat je de documenten dus goed doorleest en goed kan classificeren.
11 Mrt 2016
Yvonne Welings
Archivaris gezocht
http://www.nationalevacaturebank.nl/vacature/9854151/Archivaris%20g...
17 Mrt 2016
Nienke Vonk
Gemeente Wijk bij Duurstede zoekt twee accurate, klantgerichte, integere ervaren DIV medewerkers, reageren kan tot 25 maart 2016.
Zie http://www.wijkbijduurstede.nl/actueel/vacatures/
17 Mrt 2016
Yvonne Welings
projectleider zgw gemeente Noord-Brabant
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/projectleider-zaakgerich...
18 Mrt 2016
Bart Ballaux
De gemeente Rotterdam zoekt twee records managers (FSK 11) voor het Expertisecentrum Informatiebeheer.
https://rotterdam.taleo.net/careersection/rdam/joblist.ftl?lang=nl
Voor vragen over deze functies, kun je contact opnemen met Bart Ballaux, programmamanager Expertisecentrum Informatiebeheer, tel. 06-57999433. Heb je vragen die betrekking hebben op de sollicitatieprocedure, dan kun je contact op nemen met Miranda Barten, recruiter, te bereiken via tel. 06-12497120.
De eerste gesprekken zullen in de week van 4 april 2016 worden gevoerd.
18 Mrt 2016
Yvonne Welings
http://www.randstad.com/jobs/nederland/archiefmedewerker_heerhugowa...
18 Mrt 2016
Yvonne Welings
http://www.randstad.com/jobs/nederland/archiefmedewerker-div_goes_1...
18 Mrt 2016
Yvonne Welings
Ze worden steeds populairder, projectleiders zgw werken. Dit keer een vacature in Noord-Brabant.
https://www.maandag.nl/Vacature-detail/1547/1008271/Projectleider-Z...
20 Mrt 2016
Chantal van Kester
VHIC zoekt nieuw talent voor het traineeship informatiemanagement.
Bekijk hier de vacature
21 Mrt 2016
Yvonne Welings
Archiefondersteuner met kennis van Plato Unique4.0104 reviews -Den Haag Deeltijd
Beschrijving
Je analyseert de concept-inventaris van een van de archieven van het ministerie waar het betrekking heeft op de openbaarheid bij overbrenging naar het Nationaal Archief. Je doet voorstellen omtrent openbaarheid en mogelijke beperking daarop op grond van de Archiefwet 1995. Je stemt deze af met het management van de Directie Bedrijfsvoering of een gemandateerde daarvan. In een eindrapport doe je verslag van je bevindingen. In bezit zijn van een AIVD A screening of eventueel bereid zijn er een screening voor te ondergaan. Functie-eisen Kennis en ervaring van onderzoeksmethodieken op het gebied archivering is een vereiste voor deze klus evenals ervaring met het DMS Edocs Plato. Kennis en ervaring van de documentaire informatievoorziening en de Archiefwet zijn een vereiste.
http://www.indeed.nl/vacature-bekijken?jk=a6107c497381eb50&q=Dm...
22 Mrt 2016
Yvonne Welings
Informatiespecialist Randstad3.74.402 reviews-Den Haag Deeltijd
WERKZAAMHEDEN: -Je analyseert de concept-inventaris van een van de archieven van het ministerie waar het betrekking heeft op de openbaarheid bij overbrenging naar het Nationaal Archief; -Je doet voorstellen omtrent openbaarheid en mogelijke beperking daarop op grond van de Archiefwet 1995; -Je stemt deze af met het management van de Directie Bedrijfsvoering of een gemandateerde daarvan; -In een eindrapport doe je verslag van je bevindingen.
http://www.indeed.nl/vacature-bekijken?jk=59ee37809ff71d5a&q=Dm...
22 Mrt 2016
Yvonne Welings
Vacature medewerker beheer m/v
Voor 32 uur per week, van dinsdag t/m vrijdag
U bent werkzaam voor de afdeling interne dienstverlening. Onder deze afdeling vallen de onderdelen collectiebeheer, depotbeheer en archieftransport.
Wij zoeken iemand die:
Met een transportauto archieftransporten verzorgt van- en naar de studiezaal
De te transporteren archiefstukken klaar zet en controleert en de transporten administratief verwerkt
Archiefuitleningen verzorgt aan gemeenten en samenwerkingspartners
Scan- en kopieeropdrachten uitvoert
Incidenteel de facilitair medewerker vervangt
Nadere toegangen en bestaande inventarissen van archieven en verzamelingen invoert in databasebestanden
U heeft:
Minimaal VMBO T / HAVO denk- en werkniveau
Rijbewijs B en een goede rijvaardigheid
Een nauwkeurige werkhouding
Computervaardigheid
Een flexibele opstelling en bent in staat om zelfstandig te werken
Een opleiding of ervaring in de archiefsector / DIV (niet strikt noodzakelijk maar is wel een voordeel)
Beloning en contract:
Maximaal € 2209,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek (schaal 3). Het betreft in eerste instantie een tijdelijke aanstelling van een jaar.
Inlichtingen:
Voor inhoudelijke vragen over deze functie kunt u contact opnemen met de heer M.N.J. Lucassen, coördinator interne dienstverlening tel. 0182-589811.
Sollicitaties:
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u vóór 4 april sturen naar de streekarchivaris, de heer S.M.J. Janzing, Klein Amerika 20, 2806 CA Gouda of per e-mail naar info@samh.nl
22 Mrt 2016
Henry van der Zwan
Informatiebeheerder (+leiding geven aan team technisch gegevensbeheer), Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC) 36 u.
23 Mrt 2016
Henry van der Zwan
Medewerker Documentair Informatiemanagement. Provincie Flevoland. MBO. 36 u
29 Mrt 2016
Henry van der Zwan
Adviseur Informatie en Documentbeheer. Gemeente Amsterdam. Bedrijfsonderdeel Sociaal. HBO+ 36 u
29 Mrt 2016
Frieke H
Ben of ken jij een starter in recordmanagement, informatiebeheer of archivistiek? Dan heb ik voor jou een mooie werkervaringsplaats in mijn team.
P.s. Deze vacature loopt via de Startersbeurs, dus check ook even of de gemeente waar jij woont eraan meedoet.
30 Mrt 2016
Yvonne Welings
Depotbeheerder Zeeland
http://www.zeelandnet.nl/vacaturebank/kunst-en-cultuur/enthousiaste...
1 Apr 2016
Yvonne Welings
Senior medewerker Documentaire Informatievoorziening (DIV) Rhenen
https://www.gemeentebanen.nl/vacatures/Rhenen/130100-Senior-medewer...(DIV)
1 Apr 2016
Yvonne Welings
Junior adviseur Informatiemanagement
Functie-eisen
https://www.jobbird.com/nl/vacature/6245940/junior-adviseur-informa...
2 Apr 2016
Yvonne Welings
CIO bij een gemeente midden in het land
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/chief-information-office...
4 Apr 2016
Bennie Blom
Archief Delft zoekt een Behoudsmedewerker:
http://bit.ly/1MaNsBs
6 Apr 2016
Yvonne Welings
Werkzaamheden Informatie- en Procesadviseur / Procesdeskundige gemeente Utrecht
In de functie van Informatie- en Procesadviseur ben je samen met collega’s binnen het team Informatie- en Procesmanagement (IPM) verantwoordelijk voor de ondersteuning van de implementatie, revisie en wijzigingen van de vastgestelde (deel)processen binnen de uitvoeringsorganisatie Werk en Inkomen. Werk en Inkomen zet stevig in op procesherontwerp (LEAN) en digitalisering. Daarnaast word je voor ca. 24 uur per week als Procesdeskundige ingezet in het programma Professional Portal.
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/informatie-en-procesadvi...
11 Apr 2016
Yvonne Welings
http://www.nationalevacaturebank.nl/vacature/10259407/medewerker-za...
11 Apr 2016
Hogeschool van Amsterdam
De Hogeschool van Amsterdam (HvA) is voor de faculteit Digitale Media en Creatieve Industrie op zoek naar een enthousiaste en ondernemende
docent Archivistiek (0,8-1,0 fte).
13 Apr 2016
Yvonne Welings
Informatie- en organisatiemanager Emmen
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/informatie-en-organisati...
13 Apr 2016
Frans Smit
Gemeente Almere zoekt een Records Management Officer
13 Apr 2016
Terri Quinn
Vacature Recordsmanager Gemeente Boxmeer
Nieuwe collega gezocht! Wie komt ons team versterken?
18 Apr 2016
Terri Quinn
Omdat ik hoorde dat de eerdere link niet werkte, hierbij nogmaals.
Wie o wie komt ons team versterken?
Vacture Allround medewerker DIV Gemeente Boxmeer
19 Apr 2016
Marjolein Bijmolt - Wesselink
Vacature senior informatisering
Gemeente Midden-Drenthe zoek een senior informatisering
19 Apr 2016
Cynthia Schokker
Vacature Specialist Informatiebeheer bij gemeente Stichtse Vecht
http://www.stichtsevecht.nl/bestuur/vacatures_42376/item/specialist...
22 Apr 2016
Yvonne Welings
Vacature Programmamanager Informatiemanagement en ICT provincie Noord-Brabant
(1,0 fte, tijdelijke vacature voor de duur van maximaal 2 jaar)
Vacaturenummer 2016-052
Sluitingstermijn: 29 april 2016
Schaal: 13
Aantal uren per week: 36
Functieomschrijving:
Super dat je nieuwsgierig bent naar de functie van Programmamanager Informatiemanagement en ICT! Bij het cluster Informatiemanagement en ICT verwachten we dat je enthousiast en energiek bent om het verschil te helpen maken; want er is veel te doen binnen het cluster. Dat kunnen we niet bereiken zonder vitale programmamanagers! Het cluster Informatiemanagement en ICT is op zoek naar zo’n programmamanager.
Je taken:
Sturing en Coördinatie
(ICT) Dienstverlening
(DIV) Dienstverlening
(GEO) Dienstverlening
Functie-eisen:
Arbeidsvoorwaarden:
Het betreft een functie op schaalniveau 13 voor 36 uur per week.
Functie: Bepaalde tijd (maximaal 2 jaar)
Meer informatie:
Solliciteren op deze functie doe je via de mail aan: Coert Vermeij, Clustermanager Informatiemanagement & ICT. Email: CVermeij@brabant.nl. Reacties ontvangen wij graag voor 29 april 2016!
28 Apr 2016
Yvonne Welings
Hoofd Katholiek Documentatie Centrum (1,0 fte)
http://www.informatieprofessional.nl/banen/2016/04/hoofd-katholiek-...
29 Apr 2016
Yvonne Welings
Het Utrechts Archief zoekt een Functioneel beheerder en data-analist Collectiebeheer
http://www.informatieprofessional.nl/banen/2016/04/het-utrechts-arc...
29 Apr 2016
Yvonne Welings
Archivaris (m/v), Algemeen Secretariaat van het Vlaams Parlement
http://www.faronet.be/vacatures/archivaris-mv-algemeen-secretariaat...
29 Apr 2016
Henry van der Zwan
Specialist DIV. Waterschap Rijn en IJssel, Doetinchem. 36 u HBO, HBO+
2 Mei 2016
Henry van der Zwan
Medewerker Informatiedienstverlening (IDV). 36 uur. Gemeente Huizen. MBO+ voor 8 mei reageren
2 Mei 2016
Simone Hensen
TU Delft heeft diverse vacatures:
4 Mei 2016
Yvonne Welings
Medewerker DIV gemeente Giessenlanden
https://www.debanensite.nl/vacature/medewerker-div-hoornaar/76855/?...
5 Mei 2016
Yvonne Welings
Digitaal informatiebeheerder provincie Overijssel
http://www.itbanen.nl/vacature/10481716/Digitale%20Informatiebeheer...
10 Mei 2016
Eric-Jan Keulemans
Toezichthouder overheidsinformatie bij Erfgoedinspectie
http://www.hatch.nl/vacature/toezichthouder-overheidsinformatie/
12 Mei 2016
Henry van der Zwan
Adviseur DIV. Via POSG. Locatie Flevoland. In 1e instantie 1 jaar. HBO. 36 u.
17 Mei 2016
Yvonne Welings
http://www.limburgvac.nl/vacature-limburg/lv-52508/adviseur-(documentair)-informatiemanagement-voor-gemeente-sittard-geleen#vacature-limburg/lv-52508/adviseur-(documentair)-informatiemanagement-voor-gemeente-sittard-geleen
18 Mei 2016
Jolijn Joosen
Voor een gemeente in Oost-Brabant op zoek naar een Adviseur Informatievoorziening! Contact via: jjoosen@posg.nl of 0610175821
25 Mei 2016
Hans Mannaert
Junior Systeembeheerder met SW development kwaliteiten en grote belangstelling voor digitale archivering.
http://www.divault.com/index.php/overdivault/persberichten
Contact: Hans@DiVault.nl
25 Mei 2016
Henry van der Zwan
Medewerker Duurzame Toegankelijkheid. Gemeente Amsterdam, Stadsarchief. 36 u. HBO ICT/informatiemanagement
27 Mei 2016
Henry van der Zwan
Expert Duurzame Toegankelijkheid. Gemeente Amsterdam, Stadsarchief. 36 u. Academisch ICT/Informatiemanagement
27 Mei 2016