Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
@Marijke, misschien is DeBroekriem iets voor jou? Gratis workshops e.a. voor werkzoekenden. Het gaat over dingen als: wat heb jij een werkgever te bieden, wat is je unique selling point, jezelf profileren en presenteren, LinkedIn gebruiken en je profiel optimaliseren, je pitch, storytelling en netwerkgesprekken. Je kunt tegelijkertijd netwerken en elkaar feedback geven, helpen en moed inspreken! Als je werk vindt, schrijf je je uit, en betaal je als dank een zelf gekozen bedrag aan uitschrijfgeld.
De gemeente Wijk bij Duurstede zoekt per direct een tijdelijke, ervaren DIV medewerker tot 1 April 2016
Binnen de gemeente Wijk bij Duurstede bevindt het team Documentaire informatievoorziening (DIV) zich in een proces waarin wordt overgegaan naar digitaal werken. Om tijdens dit proces zo min mogelijk stagnatie te ondervinden in de reguliere werkzaamheden zoeken we een tijdelijke kracht die bekend is met de werkzaamheden binnen de documentaire informatievoorziening.
De werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit:
- Selecteren en het scannen van post.
- Koppelen van documenten aan zaken.
- Vormen, schonen en ontsluiten van dossiers zowel fysiek als digitaal.
- Verstrekken van informatie, documenten en het behere van dossiers.
- Archiveren digitale en fysieke documenten.
- Ondersteuning bieden van interne en externe klanten bij vragen.
Functie eisen
- Minimaal MBO niveau.
- In bezit zijn van SOD I of II of een vergelijkbare studie.
- Werkervaring in het vakgebied.
- Ervaring met zaakgericht werken.
- Communicatief vaardig.
- Klantgericht ingesteld.
- Ervaring met het DMS Corsa van de leverancier BCT
Ben jij die ervaren DIV-er? Ben je accuraat, klantgericht en integer? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Heb je interesse? Mail je CV met een korte motivatie voor 14 December 2015 naar nvonk@wijkbijduurstede.nl
Medewerker Documentaire Informatievoorziening met ervaring in Zaakgericht Werken (Afdeling FBI, team Control en Div, fulltime)
De functie
Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opzetten van zaakgericht werken om zo de beschikbaarheid en validiteit van documentaire informatie- en archiefproducten te waarborgen. Je registreert documenten en verwerkt deze in het zaaksysteem. Je maakt documenten scanklaar en controleert op kwaliteit. Je zorgt voor opmaak, beheer en controle van de door de organisatie gebruikte documentsjablonen, IWriter. Je verstrekt informatie aan collega’s over het gebruik van het Document Management Systeem Join en Document. Ook zorg je voor archiefverwerking en geef je informatie aan collega’s over analoge en digitale archivering. Je bent mede verantwoordelijk voor het implementeren van zaakgericht werken en het enthousiasmeren en meenemen van de collega’s in onze organisatie.
Ons aanbod
Het beginsalaris is afhankelijk van je opleiding, kennis en werkervaring in een vergelijkbare functie. Het maximumsalaris voor deze functie is € 3.184,-- bruto (schaal 8). Naast goede secundaire arbeidsvoorwaarden stimuleert de gemeente Aalten de zelfontwikkeling van haar medewerkers. De gemeente Aalten werkt vanaf 1 januari 2015 met de functieprofielen van het sectorale functiewaarderingsysteem HR21. De functie van medewerker DIV wordt binnenkort ingedeeld en gewaardeerd met toepassing van dit systeem, hetgeen kan betekenen dat de genoemde functieschaal nog wijzigt.
Ben je enthousiast?
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Jan Storm van ‘s Gravesande, hoofd van de afdeling FBI (0543) 49 33 33. Voor meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met Nina Westervelt van het team POJZ, tel (0543) 49 33 33.
Je kunt je sollicitatiebrief uiterlijk 16 december a.s. sturen aan team POJZ, Postbus 119, 7120 AC AALTEN. Je kunt jouw reactie ook meteen digitaal inzenden.
Lees de hele tekst: http://www.hatch.nl/job/junior-informatiespecialist-2/ De opdrachtgever is een van de grootste advocatenkantoren in Nederland. De Information Officer, maakt deel uit van het Kennis- en Informatiemanagement team. Het team houdt zich bezig met kennis- en informatievoorziening in de breedste zin van het woord: naast juridische kennis en informatie gaat het ook over marktinformatie. Digitale bronnen, nieuwe media en informatiedragers (zoals tablets) spelen een steeds belangrijkere rol in de (interne) kennis- en informatievoorziening. Je ondersteunt de advocaten, notarissen en belastingadviseurs met kennis en informatie die voor hen van vitaal belang is.
De INFORMATION OFFICER houdt zich bezig met:
Het beheren van de servicedesk met een team van collega’s;
Het evalueren van bestaande informatieproducten, informatiediensten en distributiekanalen en het initiëren van verbetering en vernieuwing daarvan;
Het beheren van de (digitale) collectie en het verzorgen van trainingen op het gebied van business en juridische informatie, nieuwe media en informatiedragers;
Het signaleren van juridische en business informatie, het uitvoeren van zoekopdrachten en analyse van resultaten, juridische informatie en het monitoren van relevante media;
Het realiseren van innovatieve projecten en het projectmatig verbeteren en innoveren van processen.
De INFORMATION OFFICER heeft:
Een HBO of academisch werk- en denkniveau en bent in het bezit van een BDI/IDM/MIC/KM opleiding;
Je beschikt over niet meer dan 2 jaar relevante werkervaring op het gebied van business en juridische bronnen en research, analyse, presentatie en ontsluiting;
Je hebt veel kennis van nieuwe media en beeldbewerking, je bent bijvoorbeeld prive hiermee al aantoonbaar bezig;
Je hebt ervaring met stroomlijnen van content distributie, content management van websites, apps en RSS feeds;
Je bent proactief, flexibel, creatief en klant- en resultaatgericht;
Daarnaast heb je aantoonbare ervaring met projectmanagement en met procesverbetering en innovatie;
Je bent uitstekend in staat te schakelen tussen inhoud en proces;
Je hebt goede communicatieve vaardigheden (Nederlands en Engels);
Jouw werkzaamheden vragen flexibiliteit en inzetbaarheid op beide kantoren in Amsterdam en Rotterdam.
Over de WERKGEVER:
Er wordt veel van je verwacht, maar er wordt ook veel aangeboden;
Je krijgt boeiend werk in een professionele werkomgeving;
Er is een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket en een marktconform salaris;
Biedt afwisselend werk in zowel Rotterdam als Amsterdam. Amsterdam is de standplaats, maar gemiddeld zul je ook 2 dagen per week in Rotterdam moeten zijn. De vestigingen zijn uitstekend met de trein bereikbaar.
Fulltime werken heeft de voorkeur, 4 dagen werken is bespreekbaar.
Op 26 januari a.s. organiseert CGI een Speeddate Masterclass Special. Op deze dag vertellen we je meer over CGI, onze Masterclasses, laten we één van onze Masterclassers aan het woord en jij krijgt de kans om je van je beste kant te laten zien tijdens de speeddates. Je hoort dan direct of je in de race bent voor één van die felbegeerde Masterclass plekken. Tijdens de speeddates worden scores bijgehouden en onder de top 5 verloten we een drone!
Waar moet een potentiele masterclasser aan voldoen? • Ø Studeert komend jaar af of is Recent (max 2 jaar geleden) HBO/WO afgestudeerd • Ø Enige programmeer ervaring • Ø Flinke affiniteit met IT • Ø Communicatieve vaardigheden • Ø Flinke dosis doorzettingsvermogen
Voor meer informatie en het aanmeldformulier, mail naar:
Mailprofs biedt jonge professionals (HBO/WO) de mogelijkheid een nieuwe stap in hun carrière te maken. Hiervoor hebben we een opleidingstraject tot (junior) Informatie Adviseur ontwikkeld. Daarvoor zoeken we ambitieus talent met 1 á 2 jaar ervaring in het vakgebied Informatiemanagement. We bieden je een opdracht aan bij een opdrachtgever, voor een periode van 7 tot 8 maanden. Meer weten? Bekijk snel onze vacature: http://bit.ly/1OjIdN6
Delft is een innovatieve en moderne werkgever. Talent krijgt alle kans zich te ontwikkelen. De dynamiek van Delft vraagt om professionals met initiatief, ambitie, betrokkenheid en een actieve, open instelling. Vakmensen die weten in te spelen op een steeds sneller veranderende omgeving. Er heerst een toegankelijke en informele werksfeer waar samen hard gewerkt wordt aan het bereiken van resultaten voor de stad en het bestuur.
Voor het team Archief zoekt de gemeente een archiefinspecteur met de volgende resultaatgebieden en activiteiten...
Voor onze opdrachtgever in het noorden van het land zijn we op zoek naar een fulltime DIV medewerker met aantoonbare ervaring zaakgerichtwerken. Hoofdtaken zijn registreren in Corsa, archivering en daarnaast verantwoordelijk voor de planning en kwaliteitszorg. De duur van de opdracht is 4 maanden (verlenging mogelijk). Heb jij interesse? Dan kom ik graag met je in contact! Je kan mailen of bellen met recruitment@becis.nl of 06-12821442
Ben jij een ervaren Applicatiebeheerder en heb jij veel kennis van Corsa? Ben je analytisch, klantgericht, communicatief vaardig en daadkrachtig? Mail dan je CV naar tom.wassenaar@maandag.nl of bel 06-10673466 Als Applicatiebeheerder Corsa heb je kennis van de diverse subsystemen van Corsa. Daarnaast zal je ingezet worden binnen het serviceteam van de klanten, die zich bezighouden met het functionele beheer van Corsa. Je taken zullen bestaan uit het uitvoeren van het regulier functioneel beheer, het participeren in het verbeterproject Corsa, het uitdragen van kennis, het uitvoeren van regulier applicatiebeheer DMS Corsa en het inrichten en beheren van externe koppelingen.
Adviseur Informatievoorziening 36 uur, schaal 10a, HR21 normfunctie Adviseur III
De organisatie Deurne is bedrijvig Brabant én gezellig Brabant. De combinatie van natuur, veeteelt, land- en tuinbouw, uitgebreide onderwijsvoorzieningen, levendig centrum en recreatie maakt van Deurne een aantrekkelijke gemeente: om in te wonen, te werken en te recreëren. Door een eigen intercitystation en de aansluiting op de A67/A73 is Deurne een uitstekend startpunt naar Brabantstad, Brainport en Greenport Venlo. Deurne heeft 32.000 inwoners en 1.200 bedrijven
Beschik jij over 1 tot 2 jaar ervaring op het gebied van informatiemanagement en wil je graag een vervolgstap maken in je carrière? Ben jij een gedreven young professional met een relevante HBO of WO opleiding en beschik je over werkervaring bij de overheid? Dan zijn we op zoek naar jou! Mailprofs start medio mei weer met het ontwikkeltraject tot (Junior) Informatie adviseur. http://bit.ly/20s84pD
Yvonne Welings
Projectmanager informatievoorziening gemeente Amsterdam
https://www.werkenbij.amsterdam.nl/vacature.php?id=16180&blader...
5 Dec 2015
Yvonne Welings
Medewerker digitale dienstverlening stadsarchief Rotterdam
https://rotterdam.taleo.net/careersection/rdam/jobdetail.ftl?job=15...
5 Dec 2015
Yvonne Welings
Senior adviseur DIV Defensie
https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/detail/senior-adviseur...
5 Dec 2015
Yvonne Welings
Informatiebeheerder gemeente Oss
https://vacatures.werkeninnoordoostbrabant.nl/vacature/552/informat...
5 Dec 2015
Jolanda de Jong
@Marijke, misschien is DeBroekriem iets voor jou? Gratis workshops e.a. voor werkzoekenden. Het gaat over dingen als: wat heb jij een werkgever te bieden, wat is je unique selling point, jezelf profileren en presenteren, LinkedIn gebruiken en je profiel optimaliseren, je pitch, storytelling en netwerkgesprekken. Je kunt tegelijkertijd netwerken en elkaar feedback geven, helpen en moed inspreken! Als je werk vindt, schrijf je je uit, en betaal je als dank een zelf gekozen bedrag aan uitschrijfgeld.
5 Dec 2015
Nienke Vonk
De gemeente Wijk bij Duurstede zoekt per direct een tijdelijke, ervaren DIV medewerker tot 1 April 2016
Binnen de gemeente Wijk bij Duurstede bevindt het team Documentaire informatievoorziening (DIV) zich in een proces waarin wordt overgegaan naar digitaal werken. Om tijdens dit proces zo min mogelijk stagnatie te ondervinden in de reguliere werkzaamheden zoeken we een tijdelijke kracht die bekend is met de werkzaamheden binnen de documentaire informatievoorziening.
De werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit:
- Selecteren en het scannen van post.
- Koppelen van documenten aan zaken.
- Vormen, schonen en ontsluiten van dossiers zowel fysiek als digitaal.
- Verstrekken van informatie, documenten en het behere van dossiers.
- Archiveren digitale en fysieke documenten.
- Ondersteuning bieden van interne en externe klanten bij vragen.
Functie eisen
- Minimaal MBO niveau.
- In bezit zijn van SOD I of II of een vergelijkbare studie.
- Werkervaring in het vakgebied.
- Ervaring met zaakgericht werken.
- Communicatief vaardig.
- Klantgericht ingesteld.
- Ervaring met het DMS Corsa van de leverancier BCT
Ben jij die ervaren DIV-er? Ben je accuraat, klantgericht en integer? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Heb je interesse? Mail je CV met een korte motivatie voor 14 December 2015 naar nvonk@wijkbijduurstede.nl
7 Dec 2015
Marja Disveld
De gemeente Aalten zoekt een enthousiaste:
www.aalten.nl
Medewerker Documentaire Informatievoorziening met ervaring in Zaakgericht Werken
(Afdeling FBI, team Control en Div, fulltime)
De functie
Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opzetten van zaakgericht werken om zo de beschikbaarheid en validiteit van documentaire informatie- en archiefproducten te waarborgen. Je registreert documenten en verwerkt deze in het zaaksysteem. Je maakt documenten scanklaar en controleert op kwaliteit. Je zorgt voor opmaak, beheer en controle van de door de organisatie gebruikte documentsjablonen, IWriter. Je verstrekt informatie aan collega’s over het gebruik van het Document Management Systeem Join en Document. Ook zorg je voor archiefverwerking en geef je informatie aan collega’s over analoge en digitale archivering. Je bent mede verantwoordelijk voor het implementeren van zaakgericht werken en het enthousiasmeren en meenemen van de collega’s in onze organisatie.
Ons aanbod
Het beginsalaris is afhankelijk van je opleiding, kennis en werkervaring in een vergelijkbare functie. Het maximumsalaris voor deze functie is € 3.184,-- bruto (schaal 8). Naast goede secundaire arbeidsvoorwaarden stimuleert de gemeente Aalten de zelfontwikkeling van haar medewerkers. De gemeente Aalten werkt vanaf 1 januari 2015 met de functieprofielen van het sectorale functiewaarderingsysteem HR21. De functie van medewerker DIV wordt binnenkort ingedeeld en gewaardeerd met toepassing van dit systeem, hetgeen kan betekenen dat de genoemde functieschaal nog wijzigt.
Ben je enthousiast?
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Jan Storm van ‘s Gravesande, hoofd van de afdeling FBI (0543) 49 33 33. Voor meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met Nina Westervelt van het team POJZ, tel (0543) 49 33 33.
Je kunt je sollicitatiebrief uiterlijk 16 december a.s. sturen aan team POJZ, Postbus 119, 7120 AC AALTEN.
Je kunt jouw reactie ook meteen digitaal inzenden.
11 Dec 2015
Gerard Berken
Hallo,
Wie weet of er nog vacatures zijn in de regio Haaglanden voor archivaris/archief-medewerker/DIV-medewerker ?
14 Dec 2015
Yvonne Welings
Inspecteurs gevraagd bij Erfgoed Nederland
https://www.werkenbijdeoverheid.nl/vacatures/inspecteur-informatieg...
18 Dec 2015
Yvonne Welings
Senior inspecteur gevraagd
https://www.werkenbijdeoverheid.nl/vacatures/senior-inspecteur-over...
18 Dec 2015
Yvonne Welings
http://www.ajilon.nl/trainee-informatiespecialist--477417.html
18 Dec 2015
Yvonne Welings
Informatiebeheerder DIV Limburg
http://www.startpeople.nl/detail/1500/20478988/Informatiebeheerder-...(DIV).html?utm_source=Indeed&utm_medium=organic&utm_campaign=Indeed
19 Dec 2015
Yvonne Welings
Medewerker DIv met ervaring zgw Winterswijk, kans op vaste baan !
http://www.nationalevacaturebank.nl/vacature/8617397/Medewerker%20D...(in%20vaste%20dienst%20bij%20de%20opdrachtgever)?from=ja&exp=1&utm_source=Indeed.nl&utm_medium=organic&utm_campaign=aggregator-organic&utm_term=indeed-organisch&utm_referrer=http%253A%252F%252Fwww.indeed.nl%252Fvacature-bekijken%253Fjk%253Da2d5968c36369f4e
19 Dec 2015
Yvonne Welings
Het komt nog gewoon voor dat er een medewerker archief wordt gevraagd,
dit keer in Breda.
https://www.jobbird.com/nl/vacature/5854482/medewerker-archief
22 Dec 2015
Yvonne Welings
Functioneel Beheerder Documentmanagementsystemen 1,0 ft
Universiteit Maastricht (UM)
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/functioneel-beheerder-do...
4 Jan 2016
Yvonne Welings
Trainee informatiespecialist gemeente Nederweert
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/trainee-informatie-speci...
4 Jan 2016
Chido Houbraken
Junior Information Officer
Lees de hele tekst:
http://www.hatch.nl/job/junior-informatiespecialist-2/
De opdrachtgever is een van de grootste advocatenkantoren in Nederland. De Information Officer, maakt deel uit van het Kennis- en Informatiemanagement team. Het team houdt zich bezig met kennis- en informatievoorziening in de breedste zin van het woord: naast juridische kennis en informatie gaat het ook over marktinformatie. Digitale bronnen, nieuwe media en informatiedragers (zoals tablets) spelen een steeds belangrijkere rol in de (interne) kennis- en informatievoorziening. Je ondersteunt de advocaten, notarissen en belastingadviseurs met kennis en informatie die voor hen van vitaal belang is.
De INFORMATION OFFICER houdt zich bezig met:
De INFORMATION OFFICER heeft:
Over de WERKGEVER:
5 Jan 2016
Kelly van den Bosch
CGI Nederland zoekt Masterclassers
http://www.cginederland.nl/
Op 26 januari a.s. organiseert CGI een Speeddate Masterclass Special. Op deze dag vertellen we je meer over CGI, onze Masterclasses, laten we één van onze Masterclassers aan het woord en jij krijgt de kans om je van je beste kant te laten zien tijdens de speeddates. Je hoort dan direct of je in de race bent voor één van die felbegeerde Masterclass plekken.
Tijdens de speeddates worden scores bijgehouden en onder de top 5 verloten we een drone!
Waar moet een potentiele masterclasser aan voldoen?
• Ø Studeert komend jaar af of is Recent (max 2 jaar geleden) HBO/WO afgestudeerd
• Ø Enige programmeer ervaring
• Ø Flinke affiniteit met IT
• Ø Communicatieve vaardigheden
• Ø Flinke dosis doorzettingsvermogen
Voor meer informatie en het aanmeldformulier, mail naar:
Kelly.van.der.elst@cgi.com
7 Jan 2016
Yvonne Welings
Informatie management adviseur gemeente Deventer
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/informatie-management-ad...
8 Jan 2016
Rocco Janssen
De Provincie Noord-Holland zoekt een informatiemanager.........
Vacature%20Informatiemanager%20Concernzaken%282%29%20website%202016...
12 Jan 2016
Yvonne Welings
https://www.debanensite.nl/vacature/medewerker-div-a-middelburg/657...
13 Jan 2016
Yvonne Welings
http://vacatures.monsterboard.nl/q-functioneel-beheerder-vacatures-...
13 Jan 2016
Yvonne Welings
Functioneel applicatiebeheerder sociaal domein Heemskerk
https://www.gemeentebanen.nl/vacatures/Heemskerk/129136-Functioneel...
14 Jan 2016
Yvonne Welings
Senior DIV medewerker analoog archief regio Eindhoven
http://www.nationalevacaturebank.nl/vacature/8604665/Gezocht%21+Sen...
22 Jan 2016
Patricia Bloemendal
Mailprofs biedt jonge professionals (HBO/WO) de mogelijkheid een nieuwe stap in hun carrière te maken. Hiervoor hebben we een opleidingstraject tot (junior) Informatie Adviseur ontwikkeld. Daarvoor zoeken we ambitieus talent met 1 á 2 jaar ervaring in het vakgebied Informatiemanagement. We bieden je een opdracht aan bij een opdrachtgever, voor een periode van 7 tot 8 maanden. Meer weten? Bekijk snel onze vacature: http://bit.ly/1OjIdN6
22 Jan 2016
Yvonne Welings
Omschrijving
Delft is een innovatieve en moderne werkgever. Talent krijgt alle kans zich te ontwikkelen. De dynamiek van Delft vraagt om professionals met initiatief, ambitie, betrokkenheid en een actieve, open instelling. Vakmensen die weten in te spelen op een steeds sneller veranderende omgeving. Er heerst een toegankelijke en informele werksfeer waar samen hard gewerkt wordt aan het bereiken van resultaten voor de stad en het bestuur.
Voor het team Archief zoekt de gemeente een archiefinspecteur met de volgende resultaatgebieden en activiteiten...
https://www.freelance.nl/opdracht/663850-archiefinspecteur
29 Jan 2016
Marieke Water
Adviseur Informatiebeheer Gemeente Amsterdam bij de stadsdelen.
https://www.werkenbij.amsterdam.nl/vacature.php?id=16571&blader...#
4 Feb 2016
Yvonne Welings
Informatie-adviseur gemeente Zwartewaterland
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/informatie-adviseur.9518...
9 Feb 2016
Yvonne Welings
Medewerker DIV A gemeente Bussum
http://www.stepstone.nl/banen--Medewerker-Documentaire-Informatievo...
14 Feb 2016
Yvonne Welings
gemeentearchivaris Gooise Meren
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/gemeentearchivaris.95192...
14 Feb 2016
Sander Dorgelo
16 Feb 2016
Martine de Jong
Mooie vacature als DIV adviseur voor 6 maanden in de regio Utrecht. De functie is voor 40 uur per week, maar 32 à 36 uur is bespreekbaar.
De gehele vacature is te zien op:
http://bit.ly/1ofRuNp
Bij interesse kom ik graag met je in contact. Je mag me bellen op 06-10871535 of mailen naar martine.de.jong@mailprofs.nl.
17 Feb 2016
Bennie Blom
De vacature archiefinspecteur 28 uur voor 1 jaar bij Archief Delft is opnieuw opengezet: zie https://resourcemanager-14573b23de0.secure.force.com/cxsrec__cxsSea...
18 Feb 2016
Yvonne Welings
Projectmanager Implementatie DMS
Link
21 Feb 2016
Yvonne Welings
Applicatiebeheerder Corsa
Functieomschrijving
Ben jij een ervaren Applicatiebeheerder en heb jij veel kennis van Corsa? Ben je analytisch, klantgericht, communicatief vaardig en daadkrachtig? Mail dan je CV naar tom.wassenaar@maandag.nl of bel 06-10673466 Als Applicatiebeheerder Corsa heb je kennis van de diverse subsystemen van Corsa. Daarnaast zal je ingezet worden binnen het serviceteam van de klanten, die zich bezighouden met het functionele beheer van Corsa. Je taken zullen bestaan uit het uitvoeren van het regulier functioneel beheer, het participeren in het verbeterproject Corsa, het uitdragen van kennis, het uitvoeren van regulier applicatiebeheer DMS Corsa en het inrichten en beheren van externe koppelingen.
Link
21 Feb 2016
Henry van der Zwan
Informatiemedewerkers DIV Politiedienstencentrum Rotterdam (4fte), Maastricht (2fte) MBO niveau.tijdelijk max. 2 jaar 36 u
24 Feb 2016
Henry van der Zwan
Informatiespecialist DIV Politiedienstencentrum Rotterdam (2 fte), Den Haag (1 fte), Haarlem (1 fte), Apeldoorn (1 fte), Maastricht (1 fte), Den Bosch (3 fte), Assen (1fte) en Tilburg (2 fte). MBO 4 , tijdelijk max. 2 jaar 36 u
24 Feb 2016
Henry van der Zwan
Medewerker Archiefbeheer DIV Politie Amsterdam 1fte vmbo , mbo 2 tijdelijk max. 2 jaar 36 u
24 Feb 2016
Henry van der Zwan
Document Management Specialist International Card Services Diemen HBO WO 36 u
24 Feb 2016
Henry van der Zwan
Adviseur Digitale Informatie- en Archiefbeheer. Gemeente Lelystad. 36 u
24 Feb 2016
Henry van der Zwan
Medewerker Archief/ Informatiebeheer. Zuid-Holland. Gemeente Strijen. 30 u reageren tot 28 feb.
24 Feb 2016
Yvonne Welings
Adviseur Informatievoorziening
36 uur, schaal 10a, HR21 normfunctie Adviseur III
De organisatie
Deurne is bedrijvig Brabant én gezellig Brabant. De combinatie van natuur, veeteelt, land- en tuinbouw, uitgebreide onderwijsvoorzieningen, levendig centrum en recreatie maakt van Deurne een aantrekkelijke gemeente: om in te wonen, te werken en te recreëren. Door een eigen intercitystation en de aansluiting op de A67/A73 is Deurne een uitstekend startpunt naar Brabantstad, Brainport en Greenport Venlo. Deurne heeft 32.000 inwoners en 1.200 bedrijven
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/adviseur-informatievoorz...
25 Feb 2016
Yvonne Welings
Vacature: Projectleider pilots dienstverlening
Digitale Agenda 2020
(vacaturenummer: 16001)
Het betreft een tijdelijke functie van in eerste instantie 20 uur per week voor een initiële periode
van drie maanden met een mogelijke verlenging, telkens voor drie maanden, tot maximaal eind
2016 bij tevredenheid over de uitvoering van de taken. Het eerste contract loopt tot 30 juni.
Daarnaast is er een mogelijkheid tot uitbreiding in het aantal uren tot 36 uur, dit is afhankelijk van ontwikkelingen binnen het project.
http://kinggemeenten.nl/sites/king/files/Projectleider%20pilots%20d...
25 Feb 2016
Yvonne Welings
NIOD zoekt projectleider
http://www.informatieprofessional.nl/banen/2016/02/niod-zoekt-een-s...
25 Feb 2016
Henry van der Zwan
Senior Risk Manager Informatiebeheer bij Timeos. Amsterdam. (Universitaire opleiding bedrijfskunde, IT of informatiekunde)
25 Feb 2016
Yvonne Welings
Functioneel applicatiebeheerder GWS Dronten
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/functioneel-applicatiebe...
29 Feb 2016
Susanne Witteveen
Beschik jij over 1 tot 2 jaar ervaring op het gebied van informatiemanagement en wil je graag een vervolgstap maken in je carrière? Ben jij een gedreven young professional met een relevante HBO of WO opleiding en beschik je over werkervaring bij de overheid? Dan zijn we op zoek naar jou! Mailprofs start medio mei weer met het ontwikkeltraject tot (Junior) Informatie adviseur. http://bit.ly/20s84pD
29 Feb 2016
Yvonne Welings
http://www.stepstone.nl/banen--Coordinator-Documentaire-Informatiev...
2 Mrt 2016
Henry van der Zwan
Medewerker Informatievoorziening. MBO(+) 24-32 uur via Allure HR Solutions Zuid Holland. 3-5 jaar werkervaring
3 Mrt 2016
Yvonne Welings
https://www.werkenbijdeoverheid.nl/vacatures/archivaris-AIVD-2016-0012
9 Mrt 2016