Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
Als Accountmanager behartig je de belangen van Maandag op een inventieve, effectieve en enthousiaste manier. De uitdaging van je taken is gelegen in de ontwikkeling en uitvoering van alle sales activiteiten. Vanuit je achtergrond en ervaring zie je kansen en mogelijkheden in de markt. Je denkt in oplossingen, maakt klant specifieke aanbiedingen en bouwt aan langdurige relaties. Hierbij kun je continu ervaringen uitwisselen met een professioneel team van gedreven collega’s. Je legt de lat hoog en je gaat gezamenlijk voor resultaat. Daarnaast ben je dagelijks op de hoogte van organisatie- en arbeidsmarkt ontwikkelingen in onze regio. Voor onze klanten ben je een volwaardig sparringpartner en volledig op de hoogte van de ontwikkelingen in je werkdomein. Informatiemanagement binnen overheidsdiensten is een strategisch bedrijfsmiddel dat door de digitalisering erg aan het veranderen is. Opdrachtgevers binnen dit vakgebied zijn gemeentes, de Rijksoverheid en de Ministeries. Belangrijke functies hierbinnen zijn medewerker postregistratie, DIM medewerker, teamleider DIV, functioneel beheerder, projectmedewerker digitalisering of applicatiemedewerker DMS.
Wat ga je doen?
Verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van jouw eigen klantenkring middels acquisitie binnen jouw eigen specifieke vakgebied Informatiemanagement
Opdrachtgevers voorzien van een passende oplossing bij capaciteitsproblemen
Maken van een optimale match tussen talent en opdrachtgever in samenwerking met je Recruiter
Kansen en mogelijkheden in de arbeidsmarkt vertalen naar nieuwe opdrachten
Wegens groei is DOCFactory op korte termijn op zoek naar een nieuwe collega.
Je hebt ervaring met het opstellen van beschrijvende inventarissen en met selectie van overheidsarchieven, bij voorkeur bij gemeenten. Kernbegrippen: ervaren - oplossingsgericht - pragmatisch - vermogen tot sturen op eigen resultaten - communicatief vaardig - gericht op samenwerking
Deel uitmaken van het team van DOCFactory? Stuur dan je sollicitatie naar info@docfactory.nl.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Bianca van de Noort via 070-8200371
Coördinator Documentaire informatievoorziening gemeente Heusden.
Je hebt WO werk- en denkniveau met een functiegerichte opleiding (minimaal SOD I en II of een vergelijkbare opleiding) en werkervaring in een vergelijkbare functie. Daarnaast ben je op de hoogte van geldende wet- en regelgeving, maar ook van de landelijke ontwikkelingen op het gebied van (documentaire) informatievoorziening en archiefbeheer. Schaal 11
Voor een opdracht bij onze klant in de regio Zuid Nederland, zijn wij met spoed op zoek naar een senior Corsa-beheerder.
Functie-inhoud:
Als beheerder van Corsa, zal je worden ingezet binnen het serviceteam van onze klant, welke zich bezighoudt met diverse taken op het functionele beheervlak van Corsa als mede met het applicatiebeheer hiervan.
De Vrije Universiteit Amsterdam (VU) is een vooraanstaande, innovatieve en groeiende universiteit die midden in de samenleving staat en actief bijdraagt aan de ontwikkelingen in onderwijs en onderzoek. Onze breed georiënteerde universiteit telt twaalf faculteiten, verschillende instituten, stichtingen en onderzoekscentra en ondersteunende diensten. Op de campus aan de snelst groeiende economische regio van Nederland (de Zuidas), werken ruim 4.000 medewerkers en volgen ruim 25.000 studenten wetenschappelijk onderwijs.
De Universiteitsbibliotheek (UB) is de content manager van de Vrije Universiteit en VUmc. De UB ondersteunt binnen het onderwijs- en onderzoeksproces de hele informatieketen: van kennis en data als grondstof tot beheer en disseminatie van wetenschappelijke output. De UB werkt hiervoor intensief samen met zowel faculteiten en diensten binnen VU en VUmc als met lokale, nationale en internationale partners. De UB biedt op de campus aan de Zuidas een breed en hoogwaardig aanbod van studieplekken op twee locaties: de UB in het hoofdgebouw en de Medische Bibliotheek in het VUmc. Naast de actuele wetenschappelijke collectie is de UB ook verantwoordelijk voor verschillende bijzondere collecties, zoals kunst, academisch erfgoed en archieven, in het bijzonder het historische archief van de VU zelf.
De VU wil de komende jaren een inhaalprogramma uitvoeren om haar eigen oude archieven te ordenen, te ontsluiten en toegankelijk te maken.
Functie-inhoud De aan te stellen projectmanager zal als eerste stap dienen te onderzoeken welke archiefbestanddelen zich bij de verschillende faculteiten en andere organisatieonderdelen verspreid over de campus bevinden. Tevens moet een projectplan worden opgesteld voor een project om deze archiefbestanddelen te schonen, ordenen en ontsluiten. Aansluitend zal de projectmanager leiding geven aan de uitvoering van dat plan met behulp van een aantal medewerkers. De Archiefwet en daarbij behorende regelgeving zijn leidend bij de uitvoering van dit project. Samenwerking met het Stadsarchief behoort tot de mogelijkheden.
Functie-eisen Diploma Archivistiek A Aantoonbare ervaring in het uitvoeren van archiefprojecten Bij voorkeur Prince 2 gecertificeerd Uitstekende communicatievaardigheden; Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Daarnaast beschikt de kandidaat over de volgende competenties: • Overtuigingskracht; • Organisatie sensitiviteit; • Plannen en organiseren; • Kostenbewust handelen; • Sturen op resultaat.
Op www.werkenbijdevu.nl kunt u onze aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden en regelingen uitgebreid terugvinden zoals:
Informatie Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Sollicitatie Schriftelijke sollicitaties voorzien van curriculum vitae en motivatiebrief kunt u onder vermelding van het vacaturenummer in de e-mail header 19 november 2015 richten aan:
Voor vragen over deze functies, kun je contact opnemen met Bart Ballaux, programmamanager Expertisecentrum Informatiebeheer, tel. 06-57999433. Heb je vragen die betrekking hebben op de sollicitatieprocedure, dan kun je contact op nemen met Miranda Barten, recruiter, te bereiken via tel. 06-12497120.
De eerste gesprekken zullen in de week van 14 december 2015 worden gevoerd.
Het Nationaal Archief zoekt een Senior Medewerker Verwerven en Beheren van DIgitale Archieven.
Het overbrengen en beheren van digitale archieven is nog volop in ontwikkeling. De uitvoering van het proces strekt zich uit over meerdere afdelingen en je bent een pionier die de ontwikkelingen volgt en mede vormgeeft.
Al mijn vakbekwaamheden zijn perfect krijg ik steeds te horen bij Gemeentes en overheid, toch wordt ik niet aangenomen omdat ik geen werkervaring heb met zaakgericht werken. Ik heb eigenhandig een document gemaakt waardoor gemeentehuis Doetinchem gelijk doorhad dat ik ervaring van zaakgericht werken heb.
IK ben het helaas toch niet geworden omdat het budget ingetrokken werd.
Ik heb overal aangeboden om stage te gaan lopen , ook dat wordt niet aanvaard.
@Marijke, misschien is DeBroekriem iets voor jou? Gratis workshops e.a. voor werkzoekenden. Het gaat over dingen als: wat heb jij een werkgever te bieden, wat is je unique selling point, jezelf profileren en presenteren, LinkedIn gebruiken en je profiel optimaliseren, je pitch, storytelling en netwerkgesprekken. Je kunt tegelijkertijd netwerken en elkaar feedback geven, helpen en moed inspreken! Als je werk vindt, schrijf je je uit, en betaal je als dank een zelf gekozen bedrag aan uitschrijfgeld.
De gemeente Wijk bij Duurstede zoekt per direct een tijdelijke, ervaren DIV medewerker tot 1 April 2016
Binnen de gemeente Wijk bij Duurstede bevindt het team Documentaire informatievoorziening (DIV) zich in een proces waarin wordt overgegaan naar digitaal werken. Om tijdens dit proces zo min mogelijk stagnatie te ondervinden in de reguliere werkzaamheden zoeken we een tijdelijke kracht die bekend is met de werkzaamheden binnen de documentaire informatievoorziening.
De werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit:
- Selecteren en het scannen van post.
- Koppelen van documenten aan zaken.
- Vormen, schonen en ontsluiten van dossiers zowel fysiek als digitaal.
- Verstrekken van informatie, documenten en het behere van dossiers.
- Archiveren digitale en fysieke documenten.
- Ondersteuning bieden van interne en externe klanten bij vragen.
Functie eisen
- Minimaal MBO niveau.
- In bezit zijn van SOD I of II of een vergelijkbare studie.
- Werkervaring in het vakgebied.
- Ervaring met zaakgericht werken.
- Communicatief vaardig.
- Klantgericht ingesteld.
- Ervaring met het DMS Corsa van de leverancier BCT
Ben jij die ervaren DIV-er? Ben je accuraat, klantgericht en integer? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Heb je interesse? Mail je CV met een korte motivatie voor 14 December 2015 naar nvonk@wijkbijduurstede.nl
Medewerker Documentaire Informatievoorziening met ervaring in Zaakgericht Werken (Afdeling FBI, team Control en Div, fulltime)
De functie
Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opzetten van zaakgericht werken om zo de beschikbaarheid en validiteit van documentaire informatie- en archiefproducten te waarborgen. Je registreert documenten en verwerkt deze in het zaaksysteem. Je maakt documenten scanklaar en controleert op kwaliteit. Je zorgt voor opmaak, beheer en controle van de door de organisatie gebruikte documentsjablonen, IWriter. Je verstrekt informatie aan collega’s over het gebruik van het Document Management Systeem Join en Document. Ook zorg je voor archiefverwerking en geef je informatie aan collega’s over analoge en digitale archivering. Je bent mede verantwoordelijk voor het implementeren van zaakgericht werken en het enthousiasmeren en meenemen van de collega’s in onze organisatie.
Ons aanbod
Het beginsalaris is afhankelijk van je opleiding, kennis en werkervaring in een vergelijkbare functie. Het maximumsalaris voor deze functie is € 3.184,-- bruto (schaal 8). Naast goede secundaire arbeidsvoorwaarden stimuleert de gemeente Aalten de zelfontwikkeling van haar medewerkers. De gemeente Aalten werkt vanaf 1 januari 2015 met de functieprofielen van het sectorale functiewaarderingsysteem HR21. De functie van medewerker DIV wordt binnenkort ingedeeld en gewaardeerd met toepassing van dit systeem, hetgeen kan betekenen dat de genoemde functieschaal nog wijzigt.
Ben je enthousiast?
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Jan Storm van ‘s Gravesande, hoofd van de afdeling FBI (0543) 49 33 33. Voor meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met Nina Westervelt van het team POJZ, tel (0543) 49 33 33.
Je kunt je sollicitatiebrief uiterlijk 16 december a.s. sturen aan team POJZ, Postbus 119, 7120 AC AALTEN. Je kunt jouw reactie ook meteen digitaal inzenden.
Yvonne Welings
http://www.uva.nl/over-de-uva/werken-bij-de-uva/vacatures/content/2...
28 Sept 2015
Yvonne Welings
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/medewerker-div.9494910.l...
30 Sept 2015
Yvonne Welings
Teammanager informatisering en automatisering gemeente Wageningen
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/teammanager-informatiser...
1 Okt 2015
Yvonne Welings
Projectleider transitie digitale informatievoorziening – Van Dijk Employment Services – Breda
http://breda.nieuws.nl/banen-stages/68832/projectleider-transitie-d...
2 Okt 2015
Yvonne Welings
Applicatiebeheerder Decos - Corsa
Locatie
Publicatiedatum
Functie omschrijving - functioneel beheerder
Als functioneel beheerder (Decos) kom je te werken op de afdeling Facilitaire Dienstverlening bij onze opdrachtgever in Nijmegen. Als
http://www.consultingcareers.nl/vacatures/vacature-applicatiebeheer...
2 Okt 2015
Yvonne Welings
Accountmanager Informatiemanagement
Maandag - Eindhoven
Vanuit je achtergrond en ervaring zie je kansen en mogelijkheden in de markt. Je denkt in oplossingen, maakt klant specifieke aanbiedingen en bouwt aan langdurige relaties. Hierbij kun je continu ervaringen uitwisselen met een professioneel team van gedreven collega’s. Je legt de lat hoog en je gaat gezamenlijk voor resultaat.
Daarnaast ben je dagelijks op de hoogte van organisatie- en arbeidsmarkt ontwikkelingen in onze regio. Voor onze klanten ben je een volwaardig sparringpartner en volledig op de hoogte van de ontwikkelingen in je werkdomein. Informatiemanagement binnen overheidsdiensten is een strategisch bedrijfsmiddel dat door de digitalisering erg aan het veranderen is. Opdrachtgevers binnen dit vakgebied zijn gemeentes, de Rijksoverheid en de Ministeries. Belangrijke functies hierbinnen zijn medewerker postregistratie, DIM medewerker, teamleider DIV, functioneel beheerder, projectmedewerker digitalisering of applicatiemedewerker DMS.
Wat ga je doen?
2 Okt 2015
Henry van der Zwan
Archiefinspecteur Historisch Archief Westland. Naaldwijk 36 u. 2 jaar (via gemeentebanen)
2 Okt 2015
Yvonne Welings
All round medewerker Burgerzaken gemeente Hilvarenbeek
http://www.hilvarenbeek.nl/over-bestuur/vacatures_3337/item/vacatur...
5 Okt 2015
Yvonne Welings
Adviseur informatievoorziening gemeente Coevorden
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/adviseur-informatievoorz...
6 Okt 2015
Yvonne Welings
Diverse medewerkers DIV via Maandag
https://www.maandag.nl/Vacature-detail/1547/10329/Medewerker-DIV.html
7 Okt 2015
Yvonne Welings
https://www.historischcentrumoverijssel.nl/nieuws/vacature-wij-zoek...
8 Okt 2015
Henry van der Zwan
Medewerker digitalisering en databeheer. Zuiderzeemuseum. Enkhuizen. 32 u
9 Okt 2015
Henry van der Zwan
Teamleider Documentaire Informatievoorziening. Vestia. Den Haag. 36 u
9 Okt 2015
Henry van der Zwan
Medewerker post en archief. Gemeente Leudal. 36 u
9 Okt 2015
Yvonne Welings
http://www.indeed.nl/vacature-bekijken?jk=7afcfec735996022&q=Dm...
12 Okt 2015
Yvonne Welings
Adviseur informatievoorziening gemeente Coevorden
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/adviseur-informatievoorz...
12 Okt 2015
Yvonne Welings
Senior Corsa beheerder Zuid-Holland
http://www.zeppelin.nl/vacatures.php?sectie=werkenbij&pageid=25...
18 Okt 2015
Yvonne Welings
Functioneel beheerder Decos en Corsa regio Arnhem
http://www.breinstein.nl/vacatures/vacature-functioneel-beheerder-4...
18 Okt 2015
Yvonne Welings
Functioneel beheerder Corsa/Decos/Verseon/Key2
Limburg
https://www.maandag.nl/Vacature-detail/1547/10263/Functioneel-Behee...
20 Okt 2015
Dirk-Jan Boon jr
Zeer ervaren medewerker DIV / Archivaris biedt zich aan voor bijna elke klus
- wabo en Bwt
- Wmo administratief
- achterstanden weg werken (digitaal en analoog)
Zeer veel gemeentelijke ervaring ook ervaring in bedrijven
voorkeur voor inhuur op projectbasis , detachering of uitzendbasis
tot 125 km via eigen auto, leasecontructie (geen prive km verklaring kan worden aan ge leverd ) en bij grotere afstanden logie oplossingen
per direct beschikbaar kan zeer snel starten , beheers de meeste dms oplossingen en leer andere ook snel aan .zeer veel bespreekbaar
20 Okt 2015
Karolien Verbrugge
Ervaren informatiespecialist gezocht!
Wegens groei is DOCFactory op korte termijn op zoek naar een nieuwe collega.
Je hebt ervaring met het opstellen van beschrijvende inventarissen en met selectie van overheidsarchieven, bij voorkeur bij gemeenten. Kernbegrippen: ervaren - oplossingsgericht - pragmatisch - vermogen tot sturen op eigen resultaten - communicatief vaardig - gericht op samenwerking
Deel uitmaken van het team van DOCFactory? Stuur dan je sollicitatie naar info@docfactory.nl.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Bianca van de Noort via 070-8200371
21 Okt 2015
Glenn den Doop
Coördinator Documentaire informatievoorziening gemeente Heusden.
Je hebt WO werk- en denkniveau met een functiegerichte opleiding (minimaal SOD I en II of een vergelijkbare opleiding) en werkervaring in een vergelijkbare functie. Daarnaast ben je op de hoogte van geldende wet- en regelgeving, maar ook van de landelijke ontwikkelingen op het gebied van (documentaire) informatievoorziening en archiefbeheer. Schaal 11
https://www.heusden.nl/Over_de_gemeente/Werken_bij_de_gemeente_Heus...
21 Okt 2015
Yvonne Welings
Recordmanager Breda via Maandag
http://www.stepstone.nl/banen--Recordmanager-Breda-Maandag-HQ--3977...
24 Okt 2015
Yvonne Welings
Projectmanager Archief Delft
https://www.eurojobs.com/job/3704925/werk-projectmanager-archief-de...
25 Okt 2015
Yvonne Welings
Medewerker DIV Radboud Universiteit Nijmegen
http://www.ru.nl/overons/werken-radboud/details/details_vacature_0/...
29 Okt 2015
Yvonne Welings
Kwaliteitsmedewerker Documentaire Informatievoorziening Wierden
http://www.hetuitzendbureau.nl/vacature/50918335/kwaliteitsmedewerk...
1 Nov 2015
Paula Kiens
Senior Beleidsadviseur DIV Facilitair Bedrijf UWV, 32-38 uur
http://www.uwv.nl/werkenbijuwv/vacatures/v/vacature.aspx?id=54482
5 Nov 2015
Yvonne Welings
Corsa Specialist/Beheerder
Zeppelin - Amsterdam
Functie-inhoud:
Als beheerder van Corsa, zal je worden ingezet binnen het serviceteam van onze klant, welke zich bezighoudt met diverse taken op het functionele beheervlak van Corsa als mede met het applicatiebeheer hiervan.
http://www.indeed.nl/vacature-bekijken?jk=373a368255e0d84e&tk=1...
8 Nov 2015
Yvonne Welings
https://secure.wierden.nl/internet/nieuws_41324/item/vacature-medew...
10 Nov 2015
Yvonne Welings
Applicatiebeheerder
https://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/key/e4nSAHtT2rUCSu
11 Nov 2015
Yvonne Welings
De Vrije Universiteit Amsterdam (VU) is een vooraanstaande, innovatieve en groeiende universiteit die midden in de samenleving staat en actief bijdraagt aan de ontwikkelingen in onderwijs en onderzoek. Onze breed georiënteerde universiteit telt twaalf faculteiten, verschillende instituten, stichtingen en onderzoekscentra en ondersteunende diensten. Op de campus aan de snelst groeiende economische regio van Nederland (de Zuidas), werken ruim 4.000 medewerkers en volgen ruim 25.000 studenten wetenschappelijk onderwijs.
De Universiteitsbibliotheek (UB) is de content manager van de Vrije Universiteit en VUmc. De UB ondersteunt binnen het onderwijs- en onderzoeksproces de hele informatieketen: van kennis en data als grondstof tot beheer en disseminatie van wetenschappelijke output. De UB werkt hiervoor intensief samen met zowel faculteiten en diensten binnen VU en VUmc als met lokale, nationale en internationale partners. De UB biedt op de campus aan de Zuidas een breed en hoogwaardig aanbod van studieplekken op twee locaties: de UB in het hoofdgebouw en de Medische Bibliotheek in het VUmc. Naast de actuele wetenschappelijke collectie is de UB ook verantwoordelijk voor verschillende bijzondere collecties, zoals kunst, academisch erfgoed en archieven, in het bijzonder het historische archief van de VU zelf.
De VU wil de komende jaren een inhaalprogramma uitvoeren om haar eigen oude archieven te ordenen, te ontsluiten en toegankelijk te maken.
Functie-inhoud
De aan te stellen projectmanager zal als eerste stap dienen te onderzoeken welke archiefbestanddelen zich bij de verschillende faculteiten en andere organisatieonderdelen verspreid over de campus bevinden. Tevens moet een projectplan worden opgesteld voor een project om deze archiefbestanddelen te schonen, ordenen en ontsluiten. Aansluitend zal de projectmanager leiding geven aan de uitvoering van dat plan met behulp van een aantal medewerkers. De Archiefwet en daarbij behorende regelgeving zijn leidend bij de uitvoering van dit project. Samenwerking met het Stadsarchief behoort tot de mogelijkheden.
Functie-eisen
Diploma Archivistiek A
Aantoonbare ervaring in het uitvoeren van archiefprojecten
Bij voorkeur Prince 2 gecertificeerd
Uitstekende communicatievaardigheden;
Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Daarnaast beschikt de kandidaat over de volgende competenties:
• Overtuigingskracht;
• Organisatie sensitiviteit;
• Plannen en organiseren;
• Kostenbewust handelen;
• Sturen op resultaat.
Op www.werkenbijdevu.nl kunt u onze aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden en regelingen uitgebreid terugvinden zoals:
Informatie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
tel.: 020 59 89153
e-mail: j.calff@vu.nl
Sollicitatie
Schriftelijke sollicitaties voorzien van curriculum vitae en motivatiebrief kunt u onder vermelding van het vacaturenummer in de e-mail header 19 november 2015 richten aan:
Vrije Universiteit
Universiteitsbibliotheek
T.a.v. Josje Calff
Email: vacature.ub@vu.nl
16 Nov 2015
Yvonne Welings
I adviseur gemeente Ede
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/informatie-adviseur-(i-a...
16 Nov 2015
dirk dekema
Het Westfries Archief heeft een vacature voor een archiefmedewerker:
kijk op www.wfa.nl of http://goo.gl/yN6Pqo
17 Nov 2015
Yvonne Welings
privacy adviseur gemeente Tilburg
https://www.gemeentebanen.nl/vacatures/Tilburg/128493-Privacy-adviseur
20 Nov 2015
Bart Ballaux
De gemeente Rotterdam werft drie records managers voor het Expertisecentrum Informatiebeheer.
senior records manager, 1 vacature
records manager, 2 vacatures
Voor vragen over deze functies, kun je contact opnemen met Bart Ballaux, programmamanager Expertisecentrum Informatiebeheer, tel. 06-57999433. Heb je vragen die betrekking hebben op de sollicitatieprocedure, dan kun je contact op nemen met Miranda Barten, recruiter, te bereiken via tel. 06-12497120.
De eerste gesprekken zullen in de week van 14 december 2015 worden gevoerd.
24 Nov 2015
Marijke Willemsen
Wie kan mij helpen aan een mooie nieuwe uitdaging.
Ik ben een erg allround div medewerker met zeer veel vakbekwaamheden die ik graag weer in wil gaan zetten.
Ben een kei in het omzetten van analoog naar digitaal met de bijbehorende metadata , ligt natuurlijk aan welk DMS er gebruikt wordt.
Ben bereid om al mijn vakbekwaamheden nogmaals toe te lichten en te vertellen maar wil je alles van me weten bezoek dan ook mijn linkedin profiel,
Ben per direct beschikbaar voor 4x8 of 4x9
1 Dec 2015
Pieter Koenders
Het Nationaal Archief zoekt een Senior Medewerker Verwerven en Beheren van DIgitale Archieven.
Het overbrengen en beheren van digitale archieven is nog volop in ontwikkeling. De uitvoering van het proces strekt zich uit over meerdere afdelingen en je bent een pionier die de ontwikkelingen volgt en mede vormgeeft.
http://www.werkenbijdeoverheid.nl/vacatures/detail/senior-medewerke...
2 Dec 2015
Yvonne Welings
http://www.nationalevacaturebank.nl/vacature/7835275/informatiemanager
3 Dec 2015
Yvonne Welings
http://www.nationalevacaturebank.nl/vacature/8147041/recordmanager
3 Dec 2015
Marijke Willemsen
Wie heeft er tips voor mij.
Al mijn vakbekwaamheden zijn perfect krijg ik steeds te horen bij Gemeentes en overheid, toch wordt ik niet aangenomen omdat ik geen werkervaring heb met zaakgericht werken. Ik heb eigenhandig een document gemaakt waardoor gemeentehuis Doetinchem gelijk doorhad dat ik ervaring van zaakgericht werken heb.
IK ben het helaas toch niet geworden omdat het budget ingetrokken werd.
Ik heb overal aangeboden om stage te gaan lopen , ook dat wordt niet aanvaard.
Ik weet het zelf niet meer wie wel?
3 Dec 2015
Yvonne Welings
Senior medewerker archieven stadsarchief Almere
http://www.culturele-vacatures.nl/2015/11/gemeente-almere-senior-me...
5 Dec 2015
Yvonne Welings
Projectmanager informatievoorziening gemeente Amsterdam
https://www.werkenbij.amsterdam.nl/vacature.php?id=16180&blader...
5 Dec 2015
Yvonne Welings
Medewerker digitale dienstverlening stadsarchief Rotterdam
https://rotterdam.taleo.net/careersection/rdam/jobdetail.ftl?job=15...
5 Dec 2015
Yvonne Welings
Senior adviseur DIV Defensie
https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/detail/senior-adviseur...
5 Dec 2015
Yvonne Welings
Informatiebeheerder gemeente Oss
https://vacatures.werkeninnoordoostbrabant.nl/vacature/552/informat...
5 Dec 2015
Jolanda de Jong
@Marijke, misschien is DeBroekriem iets voor jou? Gratis workshops e.a. voor werkzoekenden. Het gaat over dingen als: wat heb jij een werkgever te bieden, wat is je unique selling point, jezelf profileren en presenteren, LinkedIn gebruiken en je profiel optimaliseren, je pitch, storytelling en netwerkgesprekken. Je kunt tegelijkertijd netwerken en elkaar feedback geven, helpen en moed inspreken! Als je werk vindt, schrijf je je uit, en betaal je als dank een zelf gekozen bedrag aan uitschrijfgeld.
5 Dec 2015
Nienke Vonk
De gemeente Wijk bij Duurstede zoekt per direct een tijdelijke, ervaren DIV medewerker tot 1 April 2016
Binnen de gemeente Wijk bij Duurstede bevindt het team Documentaire informatievoorziening (DIV) zich in een proces waarin wordt overgegaan naar digitaal werken. Om tijdens dit proces zo min mogelijk stagnatie te ondervinden in de reguliere werkzaamheden zoeken we een tijdelijke kracht die bekend is met de werkzaamheden binnen de documentaire informatievoorziening.
De werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit:
- Selecteren en het scannen van post.
- Koppelen van documenten aan zaken.
- Vormen, schonen en ontsluiten van dossiers zowel fysiek als digitaal.
- Verstrekken van informatie, documenten en het behere van dossiers.
- Archiveren digitale en fysieke documenten.
- Ondersteuning bieden van interne en externe klanten bij vragen.
Functie eisen
- Minimaal MBO niveau.
- In bezit zijn van SOD I of II of een vergelijkbare studie.
- Werkervaring in het vakgebied.
- Ervaring met zaakgericht werken.
- Communicatief vaardig.
- Klantgericht ingesteld.
- Ervaring met het DMS Corsa van de leverancier BCT
Ben jij die ervaren DIV-er? Ben je accuraat, klantgericht en integer? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Heb je interesse? Mail je CV met een korte motivatie voor 14 December 2015 naar nvonk@wijkbijduurstede.nl
7 Dec 2015
Marja Disveld
De gemeente Aalten zoekt een enthousiaste:
www.aalten.nl
Medewerker Documentaire Informatievoorziening met ervaring in Zaakgericht Werken
(Afdeling FBI, team Control en Div, fulltime)
De functie
Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opzetten van zaakgericht werken om zo de beschikbaarheid en validiteit van documentaire informatie- en archiefproducten te waarborgen. Je registreert documenten en verwerkt deze in het zaaksysteem. Je maakt documenten scanklaar en controleert op kwaliteit. Je zorgt voor opmaak, beheer en controle van de door de organisatie gebruikte documentsjablonen, IWriter. Je verstrekt informatie aan collega’s over het gebruik van het Document Management Systeem Join en Document. Ook zorg je voor archiefverwerking en geef je informatie aan collega’s over analoge en digitale archivering. Je bent mede verantwoordelijk voor het implementeren van zaakgericht werken en het enthousiasmeren en meenemen van de collega’s in onze organisatie.
Ons aanbod
Het beginsalaris is afhankelijk van je opleiding, kennis en werkervaring in een vergelijkbare functie. Het maximumsalaris voor deze functie is € 3.184,-- bruto (schaal 8). Naast goede secundaire arbeidsvoorwaarden stimuleert de gemeente Aalten de zelfontwikkeling van haar medewerkers. De gemeente Aalten werkt vanaf 1 januari 2015 met de functieprofielen van het sectorale functiewaarderingsysteem HR21. De functie van medewerker DIV wordt binnenkort ingedeeld en gewaardeerd met toepassing van dit systeem, hetgeen kan betekenen dat de genoemde functieschaal nog wijzigt.
Ben je enthousiast?
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Jan Storm van ‘s Gravesande, hoofd van de afdeling FBI (0543) 49 33 33. Voor meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met Nina Westervelt van het team POJZ, tel (0543) 49 33 33.
Je kunt je sollicitatiebrief uiterlijk 16 december a.s. sturen aan team POJZ, Postbus 119, 7120 AC AALTEN.
Je kunt jouw reactie ook meteen digitaal inzenden.
11 Dec 2015
Gerard Berken
Hallo,
Wie weet of er nog vacatures zijn in de regio Haaglanden voor archivaris/archief-medewerker/DIV-medewerker ?
14 Dec 2015
Yvonne Welings
Inspecteurs gevraagd bij Erfgoed Nederland
https://www.werkenbijdeoverheid.nl/vacatures/inspecteur-informatieg...
18 Dec 2015