Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
Het Nationaal Archief zoekt enthousiaste informatieanalisten/projectleiders, schaal 11, aanstelling tijdelijk tot 1 januari 2017, max 36 uur, min 32 uur per week.
Afdeling Infrastructuur en Services
De afdeling Infrastructuur en Services is verantwoordelijk voor de geautomatiseerde en niet-geautomatiseerde Informatievoorziening (IV) binnen de gehele organisatie.
Het Nationaal Archief is sterk in beweging. Er loopt een aantal grote projecten om te zorgen dat informatie – op papier maar vooral ook digitaal - nu en in de toekomst beschikbaar, toegankelijk en herbruikbaar is en blijft. Daarvoor wordt steeds nauwer samengewerkt met de collega-archiefinstellingen van het Nationaal Archief: de Regionaal Historische Centra (RHC’s). Daarnaast transformeert het Nationaal Archief naar een “shared service center” voor de RHC’s en de departementen. Voor deze ontwikkelingen zijn de Informatieanalisten/projectleiders onontbeerlijk
Functieomschrijving
Je bent verantwoordelijk voor één of meer applicaties die het Nationaal Archief gebruikt voor zijn primaire en secundaire taken;
Je bent het schakelpunt tussen enerzijds de interne en externe klant (veelal de key users van de applicatie) en anderzijds de partij die de betreffende applicatie beheert. De applicatie kan een maatwerkapplicatie zijn, een off-the-shelf applicatie met maatwerk componenten of een off-the-shelf applicatie zonder maatwerk.
Je beoordeelt de wensen (tot aanpassing van de applicatie) die via de key users worden gemeld. Past de wens tot aanpassing bijvoorbeeld binnen de huidige architectuur?
Je coördineert het proces van storingen verhelpen en wijzigingen (laten) aanbrengen. Het aanvragen van impactanalyses, het organiseren van acceptatietesten en het coördineren van releases behoren tot de dagelijkse werkzaamheden
Je bespreekt de wensen vanuit de gebruikersorganisatie in het applicatieportfolioteamoverleg, waarin alle informatieanalisten/projectleiders zitting hebben en stelt in samenspraak met de beherende partij de impact van die wensen vast.
Bij grotere applicatiewijzigingen treedt de informatieanalist op als projectleider.
Je beschikt over een WO werk- en denkniveau, bij voorkeur een afgeronde opleiding op het gebied van (bedrijfskundige) informatica. Je beschikt over specifieke kennis van ICT toepassingen waarbij ervaring met ICT toepassingen in een archief- of soortgelijke instelling tot aanbeveling strekt. Je hebt meerjarige ervaring met functioneel beheer en een ruime ervaring met het werken in projecten, bij voorkeur ook als projectleider en/of scrummaster. Tevens heb je ervaring met PRINCE2. Je bent vertrouwd met ASL/BiSL incident- problem- en change- configurationmanagementprocessen. Je kunt gebruikerswensen en technische randvoorwaarden met elkaar verbinden en hierover heldere adviezen uitbrengen in woord en geschrift. Ervaring met digitale werkprocessen, digitaal archiefmateriaal en applicaties binnen een archiefcontext strekt tot aanbeveling. Ervaring met een serviceorganisatie is een pre. Verder ben je goed in: plannen en organiseren, zelfstandig werken en documenteren. Je bent een doorzetter. Verder wordt van je verwacht dat je flexibel, creatief, innovatief en oplossingsgericht bent. Uiteraard heb je een klantgerichte instelling en vind je het leuk om samen te werken. Resultaatgerichtheid, samenwerken en externe oriëntatie zijn kerncompetenties die voor alle medewerkers van het Nationaal Archief gelden.
Over de inhoud van de functie kan je contact opnemen met Remco Verdegem, applicatieportfoliomanager 06-31903263 of per e-mail remco.verdegem@nationaalarchief.nl
Een gemiddelde SOD1'er zit tegenwoordig al in 7. Kijkend naar het max salaris kom je wel op 6 uit. Dit klinkt een beetje als 'een 18-jarige met 20 jaar werkervaring'.
Zegt dit iets over kwaliteit? Ik ben gewend dat provinciale archieven kwaliteit eisen van de gemeenten. Terecht! Maar als het provinciaal archief voor een dubbeltje op de éérste rang wil zitten, kan het zélf geen kwaliteit leveren.
Ik heb ze via de mail gevraagd of ze voor deze schaal een serieuze reactie verwachten. Als antwoord kreeg ik dat ze mijn sollicitatie in goede orde hebben ontvangen.
Een organisatie kan natuurlijk vragen wat ze willen. Of ze dan ook krijgen wat ze willen is de vraag.
En als je mailt naar vacatures@..... Dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat je automatisch bericht krijgt dat je sollicitatie ontvangen is. Immers is dit het kanaal via waar het Gelders Archief de kandidaten wenst te ontvangen. In mijn ogen niet erg raar.
En een schaal 6 met uitloop naar 7 is voor een (bijna) HBO niet eens zo verkeerd. Alleen vermoed ik dat de gekozen kandidaat vanaf dag 1 om zich heen gaat kijken of er ergens anders niet een beter betaald baantje is.
Het leest als het binnen alle marktsegmenten gebruikelijke HRM-trucje om tijdelijk personeel binnen te halen : geef ze een tijdelijke aanstelling en biedt aan de onderkant van het functieniveau. Dat is lekker goedkoop, goedkoper dan een interimmer, en de betrokkene zal meestal hard werken om uiteindelijk een vaste aanstelling te krijgen. De verantwoordelijk HRM-manager heeft doorgaans goed voor zichzelf gezorgd.
Mijn advies : als je baan + omgeving leuk vindt gá ervoor, maar zorg dat je lopende het jaar van aanstelling snel opties ontwikkelt waardoor je onmisbaar bent of direct elders terecht kunt. Anders heb je aan het eind van het jaar geen onderhandelingspositie.
Met spoed gezocht: trainee informatie adviseur in de regio van Enschede! Ben jij een HBO / WO afgestudeerde Young Professional met ambitie in het Informatie Management vakgebied? En wil jij je graag verder ontwikkelen? Bekijk dan onze vacature en reageer snel! https://lnkd.in/dXQ7X_9
Op dit moment zijn we door het hele land op zoek naar enthousiaste trainees voor het Mailprofs Traineeship tot Informatie Adviseur!! Na een informele informatiebijeenkomst, strenge screening en een tweetal werving en selectiegesprekken kiezen wij 10.
Voor een gemeente in de Regio oost Brabant ben ik opzoek naar een functioneel beheerder DECOS. Ben je na de zomer beschikbaar of ken je iemand, dan kom ik graag met je in contact. Ik ben bereikbaar op nr 06-41831772 dan wel via mail eveliene.mensonides@maandag.nl
Voor een gemeente in de regio Eindhoven zijn wij opzoek naar een I&A Adviseur binnen de groep informatievoorziening. Heb jij de benodigde ervaring en heb je interesse? Bel voor informatie 06-41831772 dan wel via mail eveliene.menosnides@maandag.nl
Het Regionaal Historisch Centrum Eindhoven zoekt een
Auditor (documentair) informatiebeheer
Fulltime
Functie-inhoud
De auditor maakt onderdeel uit van een team dat uitvoering geeft aan deze toezichthoudende taak. Hij/zij doet dit ondermeer door het houden van audits en het beoordelen en geven van advies bij de inrichting van het documentaire informatiebeheer.
Functie-eisen
De veelzijdigheid van de functie vraagt om een energieke en innovatieve auditor. Je hebt een diepgaande kennis van informatiesystemen waaronder databeheer en systeemarchitecturen. Ook heb je een overview op (documentair) informatiebeheer. Je bent op de hoogte van de ontwikkelingen op het gebied van ICT voor het beheer en de inrichting van de informatiehuishouding. Daarnaast heb je belangstelling voor additionele scholing op het gebied van archivistiek.
Je hebt een academisch werk- en denkniveau met een goed analytisch vermogen en je bent een innovatief denker. Je hebt een academische opleiding voltooid op het terrein van informatiesystemen.
Je bent een teamspeler en communicatief zeer vaardig. Je hebt het vermogen om te kunnen sparren met gesprekspartners van de verschillende disciplines in de informatiehuishouding.. Als teamspeler stimuleer je collega’s en partners in de ontwikkeling van het vakgebied.
Wij bieden
Een boeiende en volwaardige functie met een salaris van maximaal € 3.985,- (prijspeil april 2015) per maand afhankelijk van opleiding en ervaring. Daarnaast biedt het RHCe een uitstekend pakket aan arbeidsvoorwaarden, zoals bijvoorbeeld opleidingsmogelijkheden en een reiskostenvergoeding woon-werkverkeer.
Sollicitaties
Als je denkt dat deze functie bij je past dan kun je voor 13 juli a.s. een sollicitatiebrief per e-mail inclusief CV sturen naar het team Personeel en Organisatie, t.a.v. de heer B.Bergmans, Postbus 985, 5600 AZ Eindhoven, b.bergmans@metropoolregioeindhoven.nl.
Meer informatie over de functie kun je krijgen bij Ferdinand Ector, hoofd informatiebeheer van het RHCe, tel. 040-2649947 of 06-53700804 Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met de heer B. Bergmans, P&O adviseur, tel. 040-2594576.
De NZa zoekt twee medewerkers documentaire informatievoorziening met een analytische blik
Ben je sterk in digitalisering en analytisch van aard? Heb jij een zesde zintuig voor het beheren van kennis en kun je binnen een complexe digitale omgeving altijd weer de juiste documentatie boven tafel krijgen? Heb je ervaring opgedaan in een organisatie met een complex politiek-bestuurlijk speelveld?
Dan zijn wij op zoek naar jou! Per direct zoekt de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) twee:
Medewerkers documentaire informatievoorziening (DIV) m/v
(voor 32 tot 36 uur per week)
De NZa, gevestigd in Utrecht, is regelgever en toezichthouder in de zorg, heeft 380 medewerkers en staat in het hart van de zorg. Wij zijn een organisatie voor initiatiefrijke, zelfstandige mensen met maatschappelijke idealen en ambities. Je krijgt de kans daadwerkelijk een bijdrage te leveren aan de gezondheidszorg, nu en in de toekomst.
De uitdaging
DIV is beheerder van Dynamics CRM en het Kennisnet, een kennisplatform in SharePoint.
Je adviseert de organisatie over het beheren van kennis en informatie, geeft trainingen in het CRM systeem en Kennisnet en beantwoordt vragen over deze systemen. Daarnaast ben je, samen met je collega's, verantwoordelijk voor het beheren van een document management systeem (DMS) en record management applicatie (RMA). Je stelt werkinstructie voor het gebruik van systemen op en houdt deze actueel.
Je registreert, digitaliseert, archiveert en ontsluit documenten in het postregistratiesysteem Dynamics CRM van de NZa. Je bewaakt dat documenten tijdig worden afgehandeld binnen de systemen en rapporteert daarover aan de organisatie.
Je werkt in een team van vijf enthousiaste collega's. Bij DIV denken wij voortdurend na over hoe we het DIV-beleid verder kunnen ontwikkelen en bestaande procedures kunnen optimaliseren. We signaleren daarvoor nieuwe inzichten en werkwijzen en kijken hoe we die kunnen implementeren in de organisatie. Daarbij wegen we de financiële en/of procesmatige gevolgen van de verschillende oplossingen af. Maar we denken ook mee met medewerkers over hoe we de processen rond informatievoorziening het meest efficiënt kunnen inrichten en helpen hen bij het zoeken in het CRM of in ons Kennisnet.
Je neemt incidenteel deel aan NZa-brede projecten en vertegenwoordigt het team DIV in NZa-brede overleggen.
Yvonne Welings
Medewerker DIV Gorinchem
http://www.vacaturebase.nl/850198/vacatures/Medewerker-Documentair-...
8 Jun 2015
Yvonne Welings
Interne auditmedewerker gemeente Oosterhout (niet-financieel !)
http://www.intermediair.nl/vacature/6377207/Interne%20auditmedewerk...
8 Jun 2015
Yvonne Welings
http://www.niod.nl/sites/niod.nl/files/Vacature%20-%20Programmamana...
10 Jun 2015
Remke Verdegem
Het Nationaal Archief zoekt enthousiaste informatieanalisten/projectleiders, schaal 11, aanstelling tijdelijk tot 1 januari 2017, max 36 uur, min 32 uur per week.
Afdeling Infrastructuur en Services
De afdeling Infrastructuur en Services is verantwoordelijk voor de geautomatiseerde en niet-geautomatiseerde Informatievoorziening (IV) binnen de gehele organisatie.
Het Nationaal Archief is sterk in beweging. Er loopt een aantal grote projecten om te zorgen dat informatie – op papier maar vooral ook digitaal - nu en in de toekomst beschikbaar, toegankelijk en herbruikbaar is en blijft. Daarvoor wordt steeds nauwer samengewerkt met de collega-archiefinstellingen van het Nationaal Archief: de Regionaal Historische Centra (RHC’s). Daarnaast transformeert het Nationaal Archief naar een “shared service center” voor de RHC’s en de departementen. Voor deze ontwikkelingen zijn de Informatieanalisten/projectleiders onontbeerlijk
Functieomschrijving
Je beschikt over een WO werk- en denkniveau, bij voorkeur een afgeronde opleiding op het gebied van (bedrijfskundige) informatica. Je beschikt over specifieke kennis van ICT toepassingen waarbij ervaring met ICT toepassingen in een archief- of soortgelijke instelling tot aanbeveling strekt. Je hebt meerjarige ervaring met functioneel beheer en een ruime ervaring met het werken in projecten, bij voorkeur ook als projectleider en/of scrummaster. Tevens heb je ervaring met PRINCE2. Je bent vertrouwd met ASL/BiSL incident- problem- en change- configurationmanagementprocessen. Je kunt gebruikerswensen en technische randvoorwaarden met elkaar verbinden en hierover heldere adviezen uitbrengen in woord en geschrift. Ervaring met digitale werkprocessen, digitaal archiefmateriaal en applicaties binnen een archiefcontext strekt tot aanbeveling. Ervaring met een serviceorganisatie is een pre. Verder ben je goed in: plannen en organiseren, zelfstandig werken en documenteren. Je bent een doorzetter. Verder wordt van je verwacht dat je flexibel, creatief, innovatief en oplossingsgericht bent. Uiteraard heb je een klantgerichte instelling en vind je het leuk om samen te werken. Resultaatgerichtheid, samenwerken en externe oriëntatie zijn kerncompetenties die voor alle medewerkers van het Nationaal Archief gelden.
Over de inhoud van de functie kan je contact opnemen met Remco Verdegem, applicatieportfoliomanager 06-31903263 of per e-mail remco.verdegem@nationaalarchief.nl
11 Jun 2015
Yvonne Welings
projectleider digitalisering belastingen
http://aserio.nl/actuele-vacatures/projectleider-digitalisering-bel...
13 Jun 2015
Yvonne Welings
vindingrijke adviseur probiblio
http://www.probiblio.nl/over-probiblio/vacatures?pi=84&news_ite...
13 Jun 2015
Marco Klerks
Assistent digitalisering bij de Koninklijke Musea voor Schone Kunsten van België (KMSKB) te Brussel
14 Jun 2015
Marco Klerks
Teamleider Document Management bij het CAK te Den Haag
14 Jun 2015
Marco Klerks
Informatiespecialist bij het Centraal Bureau voor Genealogie (CBG) te Den Haag
14 Jun 2015
Yvonne Welings
Vijf vacatures bij het Centraal Bureau voor Genealogie, o.a. informatiespecialist
http://www.cbg.nl/index.php/1188/Vijf-vacatures-bij-het-CBG?newsid=...
17 Jun 2015
Rocco Janssen
De provincie Noord-Holland zoekt twee tijdelijke recordmanagers.
uitvraag%20recordmanager.docx
19 Jun 2015
Yvonne Welings
Het Gelders Archief is op zoek naar een medewerker publiek (minimaal 32 uur per week)
http://www.geldersarchief.nl/organisatie/vacature-medewerker-publiek
19 Jun 2015
Erik Müller
Een gemiddelde SOD1'er zit tegenwoordig al in 7. Kijkend naar het max salaris kom je wel op 6 uit. Dit klinkt een beetje als 'een 18-jarige met 20 jaar werkervaring'.
22 Jun 2015
Adriaan J. Jobse
Zegt dit iets over kwaliteit? Ik ben gewend dat provinciale archieven kwaliteit eisen van de gemeenten. Terecht! Maar als het provinciaal archief voor een dubbeltje op de éérste rang wil zitten, kan het zélf geen kwaliteit leveren.
22 Jun 2015
Richard Wernars
Ik heb ze via de mail gevraagd of ze voor deze schaal een serieuze reactie verwachten. Als antwoord kreeg ik dat ze mijn sollicitatie in goede orde hebben ontvangen.
23 Jun 2015
Marc Bonnes
Kweste van vraag en aanbod. Mijn dochter heeft HBO rechten en is bijna klaar met de universiteit. Ook zij kreeg bij het OM schaal 6.
23 Jun 2015
Jan-Jaap Fleurke
Een organisatie kan natuurlijk vragen wat ze willen. Of ze dan ook krijgen wat ze willen is de vraag.
En als je mailt naar vacatures@..... Dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat je automatisch bericht krijgt dat je sollicitatie ontvangen is. Immers is dit het kanaal via waar het Gelders Archief de kandidaten wenst te ontvangen. In mijn ogen niet erg raar.
En een schaal 6 met uitloop naar 7 is voor een (bijna) HBO niet eens zo verkeerd. Alleen vermoed ik dat de gekozen kandidaat vanaf dag 1 om zich heen gaat kijken of er ergens anders niet een beter betaald baantje is.
Werkse en gegroet, Jan-Jaap
23 Jun 2015
Peter Westerhof LL.M MIM
Het leest als het binnen alle marktsegmenten gebruikelijke HRM-trucje om tijdelijk personeel binnen te halen : geef ze een tijdelijke aanstelling en biedt aan de onderkant van het functieniveau. Dat is lekker goedkoop, goedkoper dan een interimmer, en de betrokkene zal meestal hard werken om uiteindelijk een vaste aanstelling te krijgen. De verantwoordelijk HRM-manager heeft doorgaans goed voor zichzelf gezorgd.
Mijn advies : als je baan + omgeving leuk vindt gá ervoor, maar zorg dat je lopende het jaar van aanstelling snel opties ontwikkelt waardoor je onmisbaar bent of direct elders terecht kunt. Anders heb je aan het eind van het jaar geen onderhandelingspositie.
23 Jun 2015
Gerita Loonstra-Nijkamp
23 Jun 2015
Eveliene Mensonides
Voor een gemeente in de Regio oost Brabant ben ik opzoek naar een functioneel beheerder DECOS. Ben je na de zomer beschikbaar of ken je iemand, dan kom ik graag met je in contact. Ik ben bereikbaar op nr 06-41831772 dan wel via mail eveliene.mensonides@maandag.nl
http://maandag.nl/Vacatures/vacature-Functioneel-beheerder-Decos-90...
24 Jun 2015
Yvonne Welings
Functioneel applicatiebeheerder gemeente Hilversum
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/functioneel-applicatiebe...
25 Jun 2015
Henry van der Zwan
Provincie Noord-Holland (Haarlem) zoekt DIV medewerker A via Start People tot 5 oktober (32 u)
25 Jun 2015
Eveliene Mensonides
Voor een gemeente in de regio Eindhoven zijn wij opzoek naar een I&A Adviseur binnen de groep informatievoorziening. Heb jij de benodigde ervaring en heb je interesse? Bel voor informatie 06-41831772 dan wel via mail eveliene.menosnides@maandag.nl
25 Jun 2015
Henry van der Zwan
Teamleider Informatie gemeente Oldenzaal Twente Overijssel 36 u
26 Jun 2015
Yvonne Welings
Projectsecretaresse visitatiecommissie dienstverlening, informatiebeleid en informatieveiligheid
(parttime 20 uur/week incl. ADV)
https://www.vng.nl/files/vng/20150622_vacature_projectsecretaresse_...
3 Jul 2015
Yvonne Welings
Allround medewerker burgerzaken gemeente Hilvarenbeek
http://www.hilvarenbeek.nl/over-bestuur/vacatures_3337/item/vacatur...
3 Jul 2015
Yvonne Welings
Manager collecties bij Atria
http://www.atria.nl/atria/nl/actueel/nieuwsoverzicht/_pid/column2_1...
5 Jul 2015
Henry van der Zwan
Teammanager Proces en Informatiemanagement gemeente Amsterdam 36 u vast
6 Jul 2015
Ronald Rommelse
Het Stadsarchief Rotterdam heeft een vacature voor een archivaris / expe4rt informatiebeheer. Solliciteren voor 12 juli. Voor meer informatie:
https://rotterdam.taleo.net/careersection/rdam/jobdetail.ftl?job=15...
6 Jul 2015
Yvonne Welings
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/senior-adviseur-informat...
8 Jul 2015
Yvonne Welings
Medewerker digitalisering gemeente Heerde
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/medewerker-digitaliserin...
9 Jul 2015
Yvonne Welings
Adviseur e-dienstverlening gemeente Zuidplas
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/adviseur-e-dienstverleni...
9 Jul 2015
Yvonne Welings
Enthousiaste trainee die net is afgestudeerd in het werkgebied "bestuurlijke informatievoorziening in Noord-Oost-Brabant
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/trainee-informatiserings...
9 Jul 2015
Yvonne Welings
Het Regionaal Historisch Centrum Eindhoven zoekt een
Auditor (documentair) informatiebeheer
Fulltime
Functie-inhoud
De auditor maakt onderdeel uit van een team dat uitvoering geeft aan deze toezichthoudende taak. Hij/zij doet dit ondermeer door het houden van audits en het beoordelen en geven van advies bij de inrichting van het documentaire informatiebeheer.
Functie-eisen
De veelzijdigheid van de functie vraagt om een energieke en innovatieve auditor. Je hebt een diepgaande kennis van informatiesystemen waaronder databeheer en systeemarchitecturen. Ook heb je een overview op (documentair) informatiebeheer. Je bent op de hoogte van de ontwikkelingen op het gebied van ICT voor het beheer en de inrichting van de informatiehuishouding. Daarnaast heb je belangstelling voor additionele scholing op het gebied van archivistiek.
Je hebt een academisch werk- en denkniveau met een goed analytisch vermogen en je bent een innovatief denker. Je hebt een academische opleiding voltooid op het terrein van informatiesystemen.
Je bent een teamspeler en communicatief zeer vaardig. Je hebt het vermogen om te kunnen sparren met gesprekspartners van de verschillende disciplines in de informatiehuishouding.. Als teamspeler stimuleer je collega’s en partners in de ontwikkeling van het vakgebied.
Wij bieden
Een boeiende en volwaardige functie met een salaris van maximaal € 3.985,- (prijspeil april 2015) per maand afhankelijk van opleiding en ervaring. Daarnaast biedt het RHCe een uitstekend pakket aan arbeidsvoorwaarden, zoals bijvoorbeeld opleidingsmogelijkheden en een reiskostenvergoeding woon-werkverkeer.
Sollicitaties
Als je denkt dat deze functie bij je past dan kun je voor 13 juli a.s. een sollicitatiebrief per e-mail inclusief CV sturen naar het team Personeel en Organisatie, t.a.v. de heer B.Bergmans, Postbus 985, 5600 AZ Eindhoven, b.bergmans@metropoolregioeindhoven.nl.
Meer informatie over de functie kun je krijgen bij Ferdinand Ector, hoofd informatiebeheer van het RHCe, tel. 040-2649947 of 06-53700804 Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met de heer B. Bergmans, P&O adviseur, tel. 040-2594576.
9 Jul 2015
Henry van der Zwan
Documentalist @Serco Nederland BV (levert diensten op het gebied van ruimtevaart en IT consulting) Noordwijk
10 Jul 2015
Hajo de Roo
Ik zoek 2 kanjers!
Wil jij mij helpen het archief- en informatiebeheer op de Noordwest-Veluwe vorm te geven?
Ben jij vakgericht geschoold, flexibel en kun je die eigenschappen op een creatieve, innovatieve wijze inzetten?
Ben jij die kanjer? Grijp dan deze kans!
Solliciteer op één van onderstaande functies!
1. Een adjunct–archivaris m/v voor 36 uur
http://www.streekarchivariaat.nl/nl/nieuws/1067-vacature-adjunct-st...
2. Een archiefinspecteur m/v voor 36 uur
http://www.streekarchivariaat.nl/nl/nieuws/1068-vacature-archiefins...
Voor nadere informatie over deze functies kun je terecht opwww.streekarchivariaat.nl of www.Elburg.nl.
13 Jul 2015
Henry van der Zwan
Toezichthouder informatiebeheer (groeifunctie) gemeente Hulst 36 u
13 Jul 2015
Simone Hensen
Medewerkers documentaire informatievoorziening (DIV)
13-07-2015
De NZa zoekt twee medewerkers documentaire informatievoorziening met een analytische blik
Ben je sterk in digitalisering en analytisch van aard? Heb jij een zesde zintuig voor het beheren van kennis en kun je binnen een complexe digitale omgeving altijd weer de juiste documentatie boven tafel krijgen? Heb je ervaring opgedaan in een organisatie met een complex politiek-bestuurlijk speelveld?
Dan zijn wij op zoek naar jou! Per direct zoekt de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) twee:
Medewerkers documentaire informatievoorziening (DIV) m/v
(voor 32 tot 36 uur per week)
De NZa, gevestigd in Utrecht, is regelgever en toezichthouder in de zorg, heeft 380 medewerkers en staat in het hart van de zorg. Wij zijn een organisatie voor initiatiefrijke, zelfstandige mensen met maatschappelijke idealen en ambities. Je krijgt de kans daadwerkelijk een bijdrage te leveren aan de gezondheidszorg, nu en in de toekomst.
De uitdaging
DIV is beheerder van Dynamics CRM en het Kennisnet, een kennisplatform in SharePoint.
Je adviseert de organisatie over het beheren van kennis en informatie, geeft trainingen in het CRM systeem en Kennisnet en beantwoordt vragen over deze systemen. Daarnaast ben je, samen met je collega's, verantwoordelijk voor het beheren van een document management systeem (DMS) en record management applicatie (RMA). Je stelt werkinstructie voor het gebruik van systemen op en houdt deze actueel.
Je registreert, digitaliseert, archiveert en ontsluit documenten in het postregistratiesysteem Dynamics CRM van de NZa. Je bewaakt dat documenten tijdig worden afgehandeld binnen de systemen en rapporteert daarover aan de organisatie.
Je werkt in een team van vijf enthousiaste collega's. Bij DIV denken wij voortdurend na over hoe we het DIV-beleid verder kunnen ontwikkelen en bestaande procedures kunnen optimaliseren. We signaleren daarvoor nieuwe inzichten en werkwijzen en kijken hoe we die kunnen implementeren in de organisatie. Daarbij wegen we de financiële en/of procesmatige gevolgen van de verschillende oplossingen af. Maar we denken ook mee met medewerkers over hoe we de processen rond informatievoorziening het meest efficiënt kunnen inrichten en helpen hen bij het zoeken in het CRM of in ons Kennisnet.
Je neemt incidenteel deel aan NZa-brede projecten en vertegenwoordigt het team DIV in NZa-brede overleggen.
http://www.nza.nl/organisatie/Werkenbijdenza/vacatures/Medewerkers-...
15 Jul 2015
Yvonne Welings
http://kbenp.nl/vacature/vacature-senior-adviseur-zaakgericht-werken
20 Jul 2015
Yvonne Welings
https://www.werkenvoornederland.nl/stages/detail/stagiair-informati...
21 Jul 2015
Henry van der Zwan
Administratief medewerker Informatiebeheer GR De Bevelanden (gemeente Goes) 36 u. Snel reageren!
22 Jul 2015
Henry van der Zwan
Informatiebeheerder sociaal domein. Gemeente Gouda. 32 u, tijdelijk voor 2 jaar
22 Jul 2015
Henry van der Zwan
Medewerker informatiebeheer. Onderzoeksraad voor Veiligheid. Den Haag 28u
23 Jul 2015
Yvonne Welings
Vacature medior adviseur informatiemanagement DOXIS
http://www.doxis.nl/vacaturebeschrijving/medior-adviseur-informatie...
23 Jul 2015
Yvonne Welings
Vacaturetekst adviseur digitaal archiefbeheer bij het Regionaal Archief Tilburg met het juiste telefoonnummer:
http://www.regionaalarchieftilburg.nl/home/blog-detail/algemeen/201...
24 Jul 2015
Yvonne Welings
Teamleider Informatisering en Automatisering (36 uur) gemeente Zutphen
http://www.zutphen.nl/College_en_organisatie/Werken_bij_de_gemeente...
24 Jul 2015
Yvonne Welings
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/informatie-management-ad...
26 Jul 2015
Yvonne Welings
BRP specialist gemeente Utrechtse Heuvelrug
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/brp-specialist.9482744.l...
27 Jul 2015
Yvonne Welings
Beleidsmedewerker informatiemanagement en -voorziening gemeenbte Steenwijkerwold
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/beleidsmedewerker-inform...
27 Jul 2015
Yvonne Welings
Medewerker archief gezocht in de omgeving van Arnhem
http://www.adecco.nl/werknemers/medewerker-archief-gezocht--529194....
30 Jul 2015