Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
Afdelingmanager Informatie en Kwaliteit (Uitvoering sociaal Domein, cluster WPI)
De gemeente Ede De gemeente Ede is volop in ontwikkeling. Onze dynamiek vraagt om mensen met ambitie, betrokkenheid en een actieve instelling. We zijn een innovatieve en moderne werkgever waar talenten alle kansen krijgen om zich te ontwikkelen. In een toegankelijke en informele sfeer werken we met ruim 900 collega's aan een optimale dienstverlening en aantrekkelijke projecten voor onze 107.000 inwoners.
Regio Noord-Veluwe (RNV) is een samenwerkingsverband van de gemeenten Elburg, Ermelo, Harderwijk, Nunspeet, Oldebroek en Putten. Op een aantal beleidsvelden nemen ook de gemeenten Epe, Hattem, Heerde, Nijkerk en Zeewolde deel. Het gebied heeft ruim165.000 inwoners. Samen met de gemeenten werkt RNV aan de ontwikkeling van een gebied waar het goed wonen, werken en recreëren is.
RNV beschikt al langere tijd over het Document Management Systeem (DMS) van Decos. Vanuit de organisatie is een vraag naar een digitale werkomgeving om optimaal gebruik te kunnen maken van nieuwe technologieën op het gebied van informatiemanagement en om minder tijd- en plaatsafhankelijk te kunnen werken. Van analoog naar digitaal is voor RNV momenteel de grootste verandering die speelt op het gebied van informatiemanagement. Door niet meer de documentaire neerslag, maar de werkprocessen centraal te stellen zal de behandelaar anders moeten gaan werken.
Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties, agentschap BPR
Functieomschrijving
Je draagt bij aan de informatiehuishouding van het agentschap Basisadministratie, Persoonsgegevens en Reisdocumenten. Je coördineert voorbereiding van en advies over de implementatie en de uitvoering van bedrijfsvoeringproducten, -diensten en -processen op het gebied van de (digitale) informatiehuishouding.
Als adviseur documentmanagement ben je op de hoogte van alle processen van Basisadministratie, Persoonsgegevens en Reisdocumenten (BPR)en maak je de koppeling met opslag van data en documenten. Je treedt namens BPR op als vertegenwoordiger om afspraken over documenthuishouding te maken met organisaties als de CIO-Office, Doc-Direkt en het Nationaal Archief. Ook ben je het aanspreekpunt voor het opslaan en het beheren van documenten en data. Voor je collega’s ben je de vraagnbaak op het gebied van informatiehuishouding, het gebruik van Digidoc en andere verwante thema’s zoals digitale stukkenstroom en dossierinrichting. Je zorgt voor een juiste inhoudelijke en procesmatige afstemming. Daarnaast voer je operationele werkzaamheden uit voor de stukkenstroom en het archiefbeheer van BPR. Je hebt structureel overleg met de accountmanager vanuit Doc-Direkt over de informatiehuishouding van BPR en inventariseert de informatiebehoefte vanuit de werkvloer en het managementteam op het gebied van sturinginformatie. Dat coördineer je vervolgens en je voert de wensen uit.
Verder geef je vorm aan de gebruikersondersteuning op het gebied van documentenbeheer en monitor je het gebruik. Je signaleert veranderingen die van invloed kunnen zijn op de informatiehuishouding van BPR en inventariseert de trainingsbehoeften van collega’s over digitaal werken.
Tot slot draag je bij aan projecten, overleggen, werkgroepen en evaluaties.
Heb jij als ervaren applicatiebeheerder ervaring met Key2 en wil je op korte termijn graag aan de slag met kans op een structurele aanstelling? Reageer dan snel via onze website. Regio Zuid Oost Brabant/ Noord Limburg.
Vacature informatiebeheerder voor minimaal 1 jaar. ?Ben je toe aan een nieuwe maandag? Ten behoeve van verwerking en registratie van analoge en digitale documentstromen, dossiervorming en archivering is onze relatie in de omgeving Zuid Oost Brabant op zoek naar een Informatiebeheerder / DIV medewerker. Het gaat om een functie voor de duur van minimaal 1 jaar.
Voor een gemeente in Zuid-Holland is Maandag per 5 janauri 2015 op zoek naar een Senior Medewerker DIV. De gemeente is bezig met een grote digitaliseringsslag en is op zoek naar een medewerker die ervaring heeft met zowel analoge als digitale archivering.
De werkzaamheden zijn o.a.:
Opstellen van de beschrijvende archiefinventaris
Overbrengen van het semi-statische archief naar het statisch archief
Beheren van dynamische en semi-statische archieven
Verantwoordelijk voor de kwaliteit van het archiefbeheer
Schrijven van een archiefbewerkingsplan
Verzorgen van de vernietiging van digitale documenten en gegevensbestanden op basis van vernietigingslijsten
Jolanda de Jong
Kwaliteitsmanager Digitalisering, dienstverband bij Yacht, Maastricht (1-1,5 dag p/wk)
26 Nov 2014
Jolanda de Jong
Specialist Digitaal Archiefmanagement, dienstverband bij Yacht, Maastricht
26 Nov 2014
Jolanda de Jong
Afdelingmanager Informatie en Kwaliteit, Gemeente Ede
26 Nov 2014
Jolanda de Jong
Projectleider Digitalisering, dienstverband bij Yacht, Maastricht (24 uur p/wk)
26 Nov 2014
Jolanda de Jong
Adviseur kwaliteit- & kennismanagement, Woningcorporatie Actium, Assen / Oosterwolde / Ruinen
26 Nov 2014
Jolanda de Jong
Coördinator kenniscreatie en innovatie, Rijnstate Ziekenhuizen, Arnhem
26 Nov 2014
Jolanda de Jong
Medewerker Post en Archief, Waterschap Rivierenland, Tiel
26 Nov 2014
Jolanda de Jong
Applicatiebeheerder / Kwaliteitsmedewerker, Gemeente Roosendaal
26 Nov 2014
Jolanda de Jong
Consultant Informatie- en Procesmanagement, Gemeente Ede
26 Nov 2014
Jolanda de Jong
Projectleider / Senior archiefspecialist, Politie, Apeldoorn
27 Nov 2014
Peter Moen
Procesinrichter zaaksysteem - 32 tot 40 uur per week voor het implementeren van het zaaksysteem bij gemeenten en projecten voor procesoptimalisatie.
Bekijk de vacature
2 Dec 2014
Yvonne Welings
Recordbeheerder DIV 2.0
link
4 Dec 2014
Yvonne Welings
link
Afdelingmanager Informatie en Kwaliteit
(Uitvoering sociaal Domein, cluster WPI)
De gemeente Ede
De gemeente Ede is volop in ontwikkeling. Onze dynamiek vraagt om mensen met ambitie, betrokkenheid en een actieve instelling. We zijn een innovatieve en moderne werkgever waar talenten alle kansen krijgen om zich te ontwikkelen. In een toegankelijke en informele sfeer werken we met ruim 900 collega's aan een optimale dienstverlening en aantrekkelijke projecten voor onze 107.000 inwoners.
7 Dec 2014
Henry van der Zwan
Informatiebeheerder ; gemeente Nijmegen, 36 u tijdelijk
7 Dec 2014
Yvonne Welings
Vaste baan programmamanager informatie gemeente Amsterdam
8 Dec 2014
Mark Hoogland
Op zoek naar een toppertje: DIV Adviseur bij gemeente Velsen. Leuke uitdaging, 36 uur vast.
9 Dec 2014
Yvonne Welings
link
Senior medewerker Geo-informatie (coördinator) (V/M) Voor 1,0 fte/36 uur (vacaturenummer: 14.27) gemeente Helmond
10 Dec 2014
Yvonne Welings
Informatiespecialist/functioneel beheerder (m/v) 24-36 uur per week...
Regio Noord-Veluwe (RNV) is een samenwerkingsverband van de gemeenten Elburg, Ermelo, Harderwijk, Nunspeet, Oldebroek en Putten.
Op een aantal beleidsvelden nemen ook de gemeenten Epe, Hattem, Heerde, Nijkerk en Zeewolde deel. Het gebied heeft ruim165.000 inwoners. Samen met de gemeenten werkt RNV aan de ontwikkeling van een gebied waar het goed wonen, werken en recreëren is.
RNV beschikt al langere tijd over het Document Management Systeem (DMS) van Decos. Vanuit de organisatie is een vraag naar een digitale werkomgeving om optimaal gebruik te kunnen maken van nieuwe technologieën op het gebied van informatiemanagement en om minder tijd- en plaatsafhankelijk te kunnen werken. Van analoog naar digitaal is voor RNV momenteel de grootste verandering die speelt op het gebied van informatiemanagement. Door niet meer de documentaire neerslag, maar de werkprocessen centraal te stellen zal de behandelaar anders moeten gaan werken.
16 Dec 2014
Yvonne Welings
Herhaalde oproep !!!
Recordbeheerder DIV 2.0, 36 uur per week
Het betreft een tijdelijke functie tot 1 januari 2016
Gemeente Utrechtse Heuvelrug
16 Dec 2014
Yvonne Welings
Adviseur documentmanagement
Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties, agentschap BPR
Functieomschrijving
Je draagt bij aan de informatiehuishouding van het agentschap Basisadministratie, Persoonsgegevens en Reisdocumenten. Je coördineert voorbereiding van en advies over de implementatie en de uitvoering van bedrijfsvoeringproducten, -diensten en -processen op het gebied van de (digitale) informatiehuishouding.
Als adviseur documentmanagement ben je op de hoogte van alle processen van Basisadministratie, Persoonsgegevens en Reisdocumenten (BPR)en maak je de koppeling met opslag van data en documenten. Je treedt namens BPR op als vertegenwoordiger om afspraken over documenthuishouding te maken met organisaties als de CIO-Office, Doc-Direkt en het Nationaal Archief. Ook ben je het aanspreekpunt voor het opslaan en het beheren van documenten en data. Voor je collega’s ben je de vraagnbaak op het gebied van informatiehuishouding, het gebruik van Digidoc en andere verwante thema’s zoals digitale stukkenstroom en dossierinrichting. Je zorgt voor een juiste inhoudelijke en procesmatige afstemming.
Daarnaast voer je operationele werkzaamheden uit voor de stukkenstroom en het archiefbeheer van BPR. Je hebt structureel overleg met de accountmanager vanuit Doc-Direkt over de informatiehuishouding van BPR en inventariseert de informatiebehoefte vanuit de werkvloer en het managementteam op het gebied van sturinginformatie. Dat coördineer je vervolgens en je voert de wensen uit.
Verder geef je vorm aan de gebruikersondersteuning op het gebied van documentenbeheer en monitor je het gebruik. Je signaleert veranderingen die van invloed kunnen zijn op de informatiehuishouding van BPR en inventariseert de trainingsbehoeften van collega’s over digitaal werken.
Tot slot draag je bij aan projecten, overleggen, werkgroepen en evaluaties.
16 Dec 2014
Yvonne Welings
linkVacature teamleider informatieprocessen Waterschap Noordzijlvest Groningen
link
20 Dec 2014
Yvonne Welings
https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/detail/adviseur-record...
21 Dec 2014
Yvonne Welings
https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/detail/adviseur-preser...
21 Dec 2014
Marco Klerks
Medewerker Archief bij het Rijksmuseum: https://rijksmuseum.heeft-vacatures.nl/Medewerker_Archief_Amsterdam...
23 Dec 2014
Yvonne Welings
link Adviseur informatiemanagement gemeente Epe
24 Dec 2014
Yvonne Welings
LinkLink
Adjunct-afdelingsmanager gemeente Neder-Betuwe
24 Dec 2014
Yvonne Welings
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/details/functioneel-be...
26 Dec 2014
Bas van der Zanden
Heb jij als ervaren applicatiebeheerder ervaring met Key2 en wil je op korte termijn graag aan de slag met kans op een structurele aanstelling? Reageer dan snel via onze website. Regio Zuid Oost Brabant/ Noord Limburg.
http://maandag.nl/Vacatures/vacature-Applicatiebeheerder-Key2-90017...
29 Dec 2014
Marco Klerks
Medewerker communicatie Erfgoed bij gemeente ‘s-Hertogenbosch
29 Dec 2014
Marco Klerks
Informatie Adviseur DIV bij het UWV te Amsterdam
2 Jan 2015
Marco Klerks
Adviseur Documentaire Informatie Voorziening bij het Erasmus Medisch Centrum te Rotterdam
4 Jan 2015
Martijn Zomerplaag
VACATURE:
Kennismedewerker DIV bij Woningstichting De Woonplaats in Enschede
Klik op de volgende link voor meer informatie: Kennismedewerker DIV voor 24 uur per week
6 Jan 2015
Marco Klerks
Teamleider Informatieprocessen bij Waterschap Noorderzijlvest te Groningen
9 Jan 2015
Marco Klerks
Manager Stadsarchief gemeente Amsterdam
10 Jan 2015
Bas van der Zanden
Vacature informatiebeheerder voor minimaal 1 jaar. ?Ben je toe aan een nieuwe maandag? Ten behoeve van verwerking en registratie van analoge en digitale documentstromen, dossiervorming en archivering is onze relatie in de omgeving Zuid Oost Brabant op zoek naar een Informatiebeheerder / DIV medewerker. Het gaat om een functie voor de duur van minimaal 1 jaar.
Meer informatie:
12 Jan 2015
Ronald Hogenkamp
De gemeente Heeze-Leende heeft 2 tijdelijke vacatures!
20141204%20Profiel%20Informatiebeheerder%20HL.docx; 20141204%20Profiel%20Informatiebeheerder%20GR-A2.docx.
12 Jan 2015
Yvonne Welings
link
Teamleider KCC en backoffice gemeente Oldebroek
12 Jan 2015
Yvonne Welings
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/details/functioneel-ap...
12 Jan 2015
Yvonne Welings
https://www.werkenbij.amsterdam.nl/vacature.php?id=15370&blader...
13 Jan 2015
Yvonne Welings
link
Beleidsmedewerker Informatisering
36 uur, Brandweer Hilversum
13 Jan 2015
Stefan van den Deijssel
De gemeente Waalwijk zoekt een medewerker DigiDIV voor 1 jaar en een kwaliteitsmedewerker DigiDIV voor 4 maanden
http://www.waalwijk.nl/Pub/Home/Actueel/Vacatures-home.html
15 Jan 2015
Yvonne Welings
Senior medewerker DIV Maandag
link
15 Jan 2015
Yvonne Welings
https://www.mediastages.nl/productie-redactie-camjo/6539/stagiair-v...
15 Jan 2015
Marco Klerks
Hoofd bureau Documentaire Informatie bij de Provincie Zuid-Holland (Den Haaag)
17 Jan 2015
Yvonne Welings
Senior Medewerker DIV via Maandag
Functieomschrijving
Voor een gemeente in Zuid-Holland is Maandag per 5 janauri 2015 op zoek naar een Senior Medewerker DIV. De gemeente is bezig met een grote digitaliseringsslag en is op zoek naar een medewerker die ervaring heeft met zowel analoge als digitale archivering.
De werkzaamheden zijn o.a.:
20 Jan 2015
Henry van der Zwan
Senior Medewerker Documentbeheer, gemeente Lansingerland, 36 uur
20 Jan 2015
Henry van der Zwan
Medewerker Documentbeheer, gemeente Lansingerland, 36 uuur
20 Jan 2015
Yvonne Welings
http://www.s-hertogenbosch.nl/bestuur-en-organisatie/werken-bij-de-...
20 Jan 2015
Yvonne Welings
http://www.noord-hollandsarchief.nl/organisatie/vacatures/56/123/
24 Jan 2015
Yvonne Welings
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/medewerker-documentaire-...
29 Jan 2015