Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
𝐀𝐫𝐜𝐡𝐢𝐞𝐟𝐢𝐧𝐬𝐩𝐞𝐜𝐭𝐞𝐮𝐫 | 𝟑𝟐-𝟑𝟔 𝐮𝐮𝐫 | 𝐆𝐞𝐦𝐞𝐞𝐧𝐭𝐞 𝐀𝐩𝐞𝐥𝐝𝐨𝐨𝐫𝐧 Jij werkt aan het hart van Apeldoorns informatiebeheer. Door ervoor te zorgen dat onze archieven voldoen aan wet- en regelgeving, en de organisatie vooruit te helpen met praktische adviezen werk jij aan tastbaar erfgoed én een digitale toekomst. 📅 Reageer voor 27 februari via https://lnkd.in/e-bxwHX8 💶 Een salaris van maximaal € 5.313 bruto per maand obv 36 uur ☎️ Heb je vragen? Neem dan contact op met Chantal Meijerink-Hendriks, Concern information security officer via 06 38 67 39 17/c.meijerink@apeldoorn.nl of Willem Dings, Archiefinspecteur via 06 52 47 58 40/w.dings@apeldoorn.nl
Gemeente Nijmegen zoekt een Strategisch Informatieadviseur voor de afdeling Financiën. Je begeleidt de professionalisering van IV-processen, implementeert datagedreven werkmethoden, en optimaliseert de governance-structuur. Vereisten zijn HBO-niveau, ervaring
De GGD regio Utrecht in Zeist zoekt een Adviseur Informatiebeheer (open tot 10 april)
In de rol van Adviseur Informatiebeheer bij GGD regio Utrecht ga je actief aan de slag met het ontwikkelen, doorontwikkelen, beschrijven en implementeren van beleid op het gebied van informatiebeheer. Jij zorgt ervoor dat het volledige beleid en de (beleids)kaders rondom informatiebeheer niet alleen op papier staan, maar ook daadwerkelijk effectief worden toegepast binnen de organisatie.
Als Informatieadviseur zorg jij ervoor dat onze organisatie slim en veilig omgaat met informatie. Je denkt mee over hoe we informatie vastleggen, beheren en bewaren. Je zorgt dat deze informatie nu én later goed toegankelijk blijft. Je speelt een belangrijke rol in onze organisatie. Jij zorgt ervoor dat informatie betrouwbaar is, makkelijk te vinden en duurzaam beschikbaar blijft. Daarbij houd je rekening met de wet- en regelgeving én kijk je goed naar de kansen die digitalisering biedt. Je bent zichtbaar in de organisatie en denkt mee over hoe we het informatiebewustzijn bij collega’s kunnen vergroten. Samen met je collega’s uit het cluster werk je aan een organisatiecultuur waarin informatiebeheer vanzelfsprekend is. Zo wordt het een vast onderdeel van hoe we binnen de gemeente werken.
Gemeente Meierijstad is op zoek naar een adviseur informatiebeheer! Kom jij ons team versterken? Heb je interesse? Kijk dan hier voor de volledige vacaturetekst: Solliciteren
Hieronder vast een voorproefje van je takenpakket.
Samen met een team van informatiespecialisten werk je aan het optimaliseren van de informatiehuishouding van onze gemeente. Terwijl je collega’s de ateliers bezoeken en informatiebeheerplannen opstellen, zorg jij ervoor dat zij de juiste begeleiding en kennisoverdracht krijgen. In samenwerking met het team creëer je een cultuur waarin informatiebeheer een vanzelfsprekend en geïntegreerd onderdeel van de gemeentelijke processen wordt.
Met jouw expertise voorzie je collega’s, de burgemeester & wethouders, de gemeenteraad en adviescommissies gevraagd en ongevraagd van advies. Daarbij stel je kritische vragen: Welke systemen bevatten nu informatie? Wat moet worden behouden en wat niet? Is er binnen de ateliers sprake van een uniforme aanpak? Naast je adviserende rol werk je actief aan het versterken van deze advies- en regierol van het atelier. Je denkt mee over manieren om het informatiebewustzijn onder medewerkers te vergroten.
Als adviseur informatiebeheer ben je onder andere bezig met:
Implementeren van wettelijke vereisten op het gebied van informatie- en archiefwetgeving
Adviseren over informatiebeheer aan het college, de gemeenteraad en collega’s
Opstellen van een informatiebeheerplan
Uitbrengen van het jaarlijkse verslag aan het college, de gemeenteraad en toezichthoudende organen.
Functioneel Informatiebeheerder Microsoft 365 Jij bent resultaatgericht, weet anderen met jouw enthousiasme te stimuleren én wordt enthousiast van alle ontwikkelingen Microsoft 365! Als Functioneel informatiebeheerder krijg je de kans om deel uit te maken van een team dat MijnGemeenteDichtbij ondersteunt in hun digitalisering en automatisering. Jij bent dé vraagbaak voor collega’s als het gaat om Microsoft 365 producten. Wil jij werken in een moderne, innovatieve organisatie die staat voor een kwalitatief goede dienstverlening?
De Gemeente Utrechtse Heuvelrug zoekt een Archief- en Informatiebeheerder.
Maak jij collega's enthousiast over het belang van goede archivering? In deze functie ben je het aanspreekpunt voor de organisatie voor alles rondom archief- en informatiebeheer. Ben jij nauwkeurig, heb je passie voor je vak en zoek je een veelzijdige rol? Bekijk dan de volledige vacature en solliciteer!
Ben jij de schakel tussen IT en de business? En vind jij het leuk om binnen 2 afdelingen te opereren? Dan hebben wij de perfecte uitdaging als Functioneel Informatie Beheerder binnen een leuk en enthousiast team.
Wil jij als Hoofd Documentaire Informatievoorziening een sleutelrol spelen in de dagelijkse bestuurlijke informatievoorziening? Durf jij het aan om de informatiehuishouding klaar te stomen voor de toekomst in een complexe organisatie? En heb jij ervaring op het gebied van verander- en programmamanagement? Lees dan snel verder!
Als Hoofd Documentaire Informatievoorziening ben jij hét gezicht op het gebied van (digitaal) informatie- en archiefbeheer binnen de Radboud Universiteit. Er wordt dagelijks veel bestuurlijke informatie verwerkt, zowel in de kernprocessen van onderwijs en onderzoek als in de bedrijfsvoering. Jouw team is verantwoordelijk voor het opslaan van deze informatie in verschillende systemen, die moeten voldoen aan wet- en regelgeving. Het is essentieel dat deze informatie op de juiste manier toegankelijk wordt gemaakt en gearchiveerd.
Begrijp jij het belang van een goed informatiebeheer en wil je ervoor zorgen dat wij als organisatie goed ons werk kunnen doen? Wil je je graag ontwikkelen en in een organisatie met een fijne werksfeer? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou
Voor ons is een goed informatiebeheer cruciaal. Het vinden en toegankelijk maken van onze informatie zorgt ervoor dat we goed ons werk kunnen doen. Een goede informatiehuishouding draagt dus bij aan de kwaliteit van onze dienstverlening. En we hebben jou daar voor nodig.
Samen met 15 collega’s en de teamleider werken we aan een goede informatiehuishouding voor onze gemeente. We werken in onze organisatie zaakgericht. Jij helpt andere collega’s in deze vorm van werken. Daarnaast verwerk en registreer je zelf ook inkomende en uitgaande documenten in ons zaaksysteem. Je organiseert en archiveert dossiers. Voor inwoners en collega’s ben je de vraagbaak als het gaat om het vinden of organiseren van informatie. Verder:
Je bent betrokken bij verschillende projecten die gaan over informatiebeheer. Denk hierbij aan dienstverlening, archivering, digitalisering of verandering van wetgeving. Je werkt in deze projecten samen met collega’s uit allerlei teams.
Binnen het team kijken we ook naar jouw talenten en wat je leuk vindt om te doen. Er zijn volop ontwikkelingsmogelijkheden in het werk of door scholing.
Wie ben jij?
Je bent een prettige collega die een positieve bijdrage levert aan ons team. Je komt graag in actie en je denkt in oplossingen. Je vindt het leuk om in meerdere projecten projectmatig te werken. Van nature werk je gestructureerd. Je zoekt collega’s makkelijk op, maar je kunt ook goed zelfstandig werken. Je hebt een dienstverlenende instelling en komt graag tot resultaten. In het team kijk je steeds waar er dingen verbeterd kunnen worden. We luisteren graag naar jouw ideeën hierover! Uiteraard ben je digitaal vaardig. Verder:
Heb je enige werkervaring in een soortgelijke functie. Daar heb je kennis opgedaan op het gebied van informatiebeheer.
Het is een pré als je een relevante opleiding hebt gevolgd. Bijvoorbeeld richting DIV, informatiebeheer of een aanverwant vakgebied.
Wat wij jou bieden
Een mooie baan in een mooie gemeente met ambitie. Je krijgt veel ruimte van ons. Ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling, maar ook gelegenheid je werk zo in te delen waar jij je goed bij voelt. Daarnaast bieden we jou het volgende:
Een arbeidsovereenkomst tussen de 28 en 36 uren per week. We kijken wat het beste bij jou en ons past.
Een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar. Gedurende dit jaar hebben we met elkaar gesprekken en als het jou en ons bevalt wordt het een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
Een bruto voltijd salaris tussen de € 2.754,- en € 3.908,- per maand (functieschaal 7).
Bovenop dit salaris ontvang je een flexibel arbeidsvoorwaardenbudget van 17,05%.
Een goede werk en privé balans vinden we belangrijk: je krijgt daarom naast het wettelijke verlof ook bovenwettelijk verlof.
Belangstelling of meer informatie
We hopen dat we jouw interesse hebben gewekt en kijken uit naar jouw korte motivatie en cv. Dit kun je opsturen tot en met 28 augustus.
Vacature beleidsmedewerker informatie- en archiefbeheer bij Tilburg University
Bij Tilburg University zijn we op zoek naar een beleidsmedewerker informatie- en archiefbeheer. Wij zijn een groeiend team en er staat veel op de rol komende periode! Zo gaan we volgend jaar een nieuwe DMS/ Zaaksysteem implementeren. Help jij mee? Hier lees je meer over de vacature: Beleidsmedewerker(s) informatie- en archiefbeheer (22902)
Senior Functioneel Beheerder @ Tilburg University Binnen het team Functioneel Beheer van de afdeling Projecten en Informatievoorziening komt er een vacature vrij in een leuk en dynamisch team. We gaan grote stappen maken in de digitalisering van de informatievoorziening en ons nieuwe DMS gaat ons hierbij helpen. Help jij ons om de organisatie verder op weg te helpen? Senior Functioneel Beheerder (22901)
Regionaal Archief Tilburg is op korte termijn op zoek naar een
Adviseur Digitale Informatievoorziening (32 uur).
Als adviseur digitale informatievoorziening geef je advies over duurzame digitale archivering, werk je mee aan/leid je projecten en werk je nauw samen met gemeenten en collega’s. Jij vertaalt abstracte kaders naar praktische oplossingen. Denk aan het verder uitbouwen van het e-depot, vernieuwen van collectiesystemen en adviseren over metadata- en opslagstandaarden. Daarbij draag je binnen de Stichting Mommerskwartier bij aan de informatiestrategie.
Annemiek Hendriks
DOXsupport zoekt een Junior adviseur informatiebeheer
5 Feb
Annemiek Hendriks
DOXsupport zoekt een Senior Medewerker Informatiebeheer
5 Feb
Yvonne Welings
Senior Adviseur Dataprojecten bij VNG Realisatie (tijdelijke opdrac...
Strategisch Informatie Adviseur - gemeente Nijmegen | 8baan.nl
7 Feb
Daan Hertogs
𝐀𝐫𝐜𝐡𝐢𝐞𝐟𝐢𝐧𝐬𝐩𝐞𝐜𝐭𝐞𝐮𝐫 | 𝟑𝟐-𝟑𝟔 𝐮𝐮𝐫 | 𝐆𝐞𝐦𝐞𝐞𝐧𝐭𝐞 𝐀𝐩𝐞𝐥𝐝𝐨𝐨𝐫𝐧
Jij werkt aan het hart van Apeldoorns informatiebeheer. Door ervoor te zorgen dat onze archieven voldoen aan wet- en regelgeving, en de organisatie vooruit te helpen met praktische adviezen werk jij aan tastbaar erfgoed én een digitale toekomst.
📅 Reageer voor 27 februari via https://lnkd.in/e-bxwHX8
💶 Een salaris van maximaal € 5.313 bruto per maand obv 36 uur
☎️ Heb je vragen? Neem dan contact op met Chantal Meijerink-Hendriks, Concern information security officer via 06 38 67 39 17/c.meijerink@apeldoorn.nl of Willem Dings, Archiefinspecteur via 06 52 47 58 40/w.dings@apeldoorn.nl
12 Feb
Yvonne Welings
Strategisch Informatieadviseur
Gemeente Nijmegen zoekt een Strategisch Informatieadviseur voor de afdeling Financiën. Je begeleidt de professionalisering van IV-processen, implementeert datagedreven werkmethoden, en optimaliseert de governance-structuur. Vereisten zijn HBO-niveau, ervaring
Strategisch Informatieadviseur - Blnks.
12 Feb
Yvonne Welings
Langer doorwerken stimuleren | VNG
17 Feb
Yvonne Welings
Teamleider Informatievoorziening (IV) - Vacatures | Werken bij Geme...
21 Feb
Yvonne Welings
- Vacature_archiefinspecteur_2024.pdf
24 Feb
Yvonne Welings
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/js-consultancy/projectl...
Projectleider Zaakgericht werken
20 Mrt
Heleen Dragt
𝐖𝐨𝐫𝐝𝐭 𝐣𝐢𝐣 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐧𝐢𝐞𝐮𝐰𝐞 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐞𝐠𝐚?
Ik ben nog steeds op zoek naar mijn nieuwe collega 𝐒𝐞𝐧𝐢𝐨𝐫 𝐟𝐮𝐧𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐞𝐥 𝐛𝐞𝐡𝐞𝐞𝐫𝐝𝐞𝐫/𝐚𝐝𝐯𝐢𝐬𝐞𝐮𝐫 𝐢𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐭𝐢𝐞𝐛𝐞𝐡𝐞𝐞𝐫.
Je komt te werken in een leuk team en op de mooiste locatie van Breda 🕍.
Aarzel niet en sluit je aan bij mijn team💪
https://www.brabantsedelta.nl/senior-functioneel-beheerderadviseur-...
28 Mrt
Yvonne Welings
Interbestuurlijk Ketentesten - functionele ketentester bij VNG Real...
31 Mrt
Yvonne Welings
- Adviseur Digitale Overheid
- Adviseur M365
- Trainee Digitale Overheid
3 Apr
Joost van Koutrik
De GGD regio Utrecht in Zeist zoekt een Adviseur Informatiebeheer (open tot 10 april)
In de rol van Adviseur Informatiebeheer bij GGD regio Utrecht ga je actief aan de slag met het ontwikkelen, doorontwikkelen, beschrijven en implementeren van beleid op het gebied van informatiebeheer. Jij zorgt ervoor dat het volledige beleid en de (beleids)kaders rondom informatiebeheer niet alleen op papier staan, maar ook daadwerkelijk effectief worden toegepast binnen de organisatie.
3 Apr
Maayke de Coninck
Informatieadviseur Informatiebeheer bij Gemeente Waalwijk
Als Informatieadviseur zorg jij ervoor dat onze organisatie slim en veilig omgaat met informatie. Je denkt mee over hoe we informatie vastleggen, beheren en bewaren. Je zorgt dat deze informatie nu én later goed toegankelijk blijft. Je speelt een belangrijke rol in onze organisatie. Jij zorgt ervoor dat informatie betrouwbaar is, makkelijk te vinden en duurzaam beschikbaar blijft. Daarbij houd je rekening met de wet- en regelgeving én kijk je goed naar de kansen die digitalisering biedt. Je bent zichtbaar in de organisatie en denkt mee over hoe we het informatiebewustzijn bij collega’s kunnen vergroten. Samen met je collega’s uit het cluster werk je aan een organisatiecultuur waarin informatiebeheer vanzelfsprekend is. Zo wordt het een vast onderdeel van hoe we binnen de gemeente werken.
10 Apr
R. de Bekker-Bloks
Gemeente Meierijstad is op zoek naar een adviseur informatiebeheer! Kom jij ons team versterken? Heb je interesse? Kijk dan hier voor de volledige vacaturetekst: Solliciteren
Hieronder vast een voorproefje van je takenpakket.
Samen met een team van informatiespecialisten werk je aan het optimaliseren van de informatiehuishouding van onze gemeente. Terwijl je collega’s de ateliers bezoeken en informatiebeheerplannen opstellen, zorg jij ervoor dat zij de juiste begeleiding en kennisoverdracht krijgen. In samenwerking met het team creëer je een cultuur waarin informatiebeheer een vanzelfsprekend en geïntegreerd onderdeel van de gemeentelijke processen wordt.
Met jouw expertise voorzie je collega’s, de burgemeester & wethouders, de gemeenteraad en adviescommissies gevraagd en ongevraagd van advies. Daarbij stel je kritische vragen: Welke systemen bevatten nu informatie? Wat moet worden behouden en wat niet? Is er binnen de ateliers sprake van een uniforme aanpak? Naast je adviserende rol werk je actief aan het versterken van deze advies- en regierol van het atelier. Je denkt mee over manieren om het informatiebewustzijn onder medewerkers te vergroten.
10 Apr
Yvonne Welings
Beleidsmedewerkers informatiehuishouding gezocht! - iBestuur
10 Apr
Yvonne Welings
Informatieanalist gemeente Tilburg
10 Apr
Yvonne Welings
Zo'n functie wil toch iedereen?
Hoofdarchivaris - Dienst van het Koninklijk Huis
14 Apr
Lieuwe
De gemeente Het Hogeland zoekt een Functioneel Beheerder MS 365, kijk op linkedin bij mijn profiel voor de functiebeschrijving
14 Apr
Yvonne Welings
Gemeenten zetten rem op vacatures - Publiek denken
15 Apr
Angelique Beernink
Functioneel Informatiebeheerder Microsoft 365
Jij bent resultaatgericht, weet anderen met jouw enthousiasme te stimuleren én wordt enthousiast van alle ontwikkelingen Microsoft 365! Als Functioneel informatiebeheerder krijg je de kans om deel uit te maken van een team dat MijnGemeenteDichtbij ondersteunt in hun digitalisering en automatisering. Jij bent dé vraagbaak voor collega’s als het gaat om Microsoft 365 producten. Wil jij werken in een moderne, innovatieve organisatie die staat voor een kwalitatief goede dienstverlening?
18 Apr
Yvonne Welings
AI Specialist Virtuele Assistent bij VNG Realisatie (tijdelijke opd...
20 Apr
Esther
De Gemeente Utrechtse Heuvelrug zoekt een Archief- en Informatiebeheerder.
Maak jij collega's enthousiast over het belang van goede archivering? In deze functie ben je het aanspreekpunt voor de organisatie voor alles rondom archief- en informatiebeheer. Ben jij nauwkeurig, heb je passie voor je vak en zoek je een veelzijdige rol? Bekijk dan de volledige vacature en solliciteer!
https://www.heuvelrug.nl/archief-en-informatiebeheerder
24 Apr
Jeltsje Stobbe
Het Regionaal Archief Alkmaar is op zoek naar een coördinator voor de afdeling Collectiebeheer & Advies (32-36 uur).
28 Apr
Yvonne Welings
Informatiemanager
30 Apr
Yvonne Welings
5 Mei
Yvonne Welings
Data Engineer - gemeente Goirle | 8baan.nl
8 Mei
Angelique Beernink
Functioneel Informatie Beheerder
Ben jij de schakel tussen IT en de business? En vind jij het leuk om binnen 2 afdelingen te opereren? Dan hebben wij de perfecte uitdaging als Functioneel Informatie Beheerder binnen een leuk en enthousiast team.
Functioneel Informatie Beheerder
9 Mei
Yvonne Welings
Strategisch informatie adviseur bij VNG Realisatie (tijdelijke opdr...
12 Mei
Yvonne Welings
Teammanager Informatiebeheer - Gemeente Haarlemmermeer - Gemeente.nu
12 Mei
Yvonne Welings
Relatiebeheerder / Adviseur digitale informatie BHIC
12 Mei
Yvonne Welings
Unieke vacature Nijmegen
Hoofd Documentaire Informatievoorziening | Radboud Universiteit
Wil jij als Hoofd Documentaire Informatievoorziening een sleutelrol spelen in de dagelijkse bestuurlijke informatievoorziening? Durf jij het aan om de informatiehuishouding klaar te stomen voor de toekomst in een complexe organisatie? En heb jij ervaring op het gebied van verander- en programmamanagement? Lees dan snel verder!
Als Hoofd Documentaire Informatievoorziening ben jij hét gezicht op het gebied van (digitaal) informatie- en archiefbeheer binnen de Radboud Universiteit. Er wordt dagelijks veel bestuurlijke informatie verwerkt, zowel in de kernprocessen van onderwijs en onderzoek als in de bedrijfsvoering. Jouw team is verantwoordelijk voor het opslaan van deze informatie in verschillende systemen, die moeten voldoen aan wet- en regelgeving. Het is essentieel dat deze informatie op de juiste manier toegankelijk wordt gemaakt en gearchiveerd.
14 Mei
Wim Joling
Teammanager Informatiebeheer gemeente Haarlemmermeer
22 Mei
Marc Scheenen
Functioneel beheerder DMS/RMA bij Provincie Gelderland:
Vacature Functioneel beheerder DMS/RMA
26 Mei
Erik Müller
Bij de gemeente Medemblik hebben we een vacature voor een informatieadviseur. Voor meer informatie zie: https://werkenbij.medemblik.nl/vacatures/informatieadviseur
4 Jun
Jolanda Louwers-Smeets
Het RHCe heeft maar liefst 3 mooie vacatures!
- Vacature (vast) Coördinator toegankelijkheid archieven en collecties
- Vacature (tijdelijk) Medewerker dienstverlening
- Vacature (tijdelijk) Medewerker bouwdossiers
Interesse? Reageer dan meteen of vraag Julia of mij om meer informatie tijdens de Archiefdag in Apeldoorn as maandag.
11 Jun
Yvonne Welings
Informatie Analist MijnServices bij VNG Realisatie (tijdelijke opdr...
13 Jun
Yvonne Welings
Adviseur implementatie en informatie W&I bij VNG Realisatie (ti...
30 Jun
Yvonne Welings
- Informatieadviseur Hbeek:
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/informatieadviseur-12/...
- Informatiemanager Hbeek:
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/informatiemanager-7/?c...
- Informatieadviseur Breda, verdient iets beter:
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/informatie-adviseur-4/...
3 Jul
Yvonne Welings
wie wordt mijn opvolger en/of opvolgers bij de gemeente Tilburg,
Vacature - Werken voor Tilburg
Vacature - Werken voor Tilburg
9 Jul
n. eggen
Medewerker Archief | Duo+ | Werken voor de DUO-gemeenten
28 Jul
Martijn Smits
Gezocht: coördinator Postkamer NVWA
Vacature: Coördinator Postkamer, Nederlandse Voedsel- en Warenautor...
29 Jul
Yvonne Welings
- Informatiebeheerder - Werken in Gelderland
- Senior medewerker documentaire informatiedienstverlening (DIV) - We...
4 Aug
Lieuwe
Gezocht: medewerker Informatiebeheer
Begrijp jij het belang van een goed informatiebeheer en wil je ervoor zorgen dat wij als organisatie goed ons werk kunnen doen? Wil je je graag ontwikkelen en in een organisatie met een fijne werksfeer? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou
Voor ons is een goed informatiebeheer cruciaal. Het vinden en toegankelijk maken van onze informatie zorgt ervoor dat we goed ons werk kunnen doen. Een goede informatiehuishouding draagt dus bij aan de kwaliteit van onze dienstverlening. En we hebben jou daar voor nodig.
Samen met 15 collega’s en de teamleider werken we aan een goede informatiehuishouding voor onze gemeente. We werken in onze organisatie zaakgericht. Jij helpt andere collega’s in deze vorm van werken. Daarnaast verwerk en registreer je zelf ook inkomende en uitgaande documenten in ons zaaksysteem. Je organiseert en archiveert dossiers. Voor inwoners en collega’s ben je de vraagbaak als het gaat om het vinden of organiseren van informatie. Verder:
Binnen het team kijken we ook naar jouw talenten en wat je leuk vindt om te doen. Er zijn volop ontwikkelingsmogelijkheden in het werk of door scholing.
Wie ben jij?
Je bent een prettige collega die een positieve bijdrage levert aan ons team. Je komt graag in actie en je denkt in oplossingen. Je vindt het leuk om in meerdere projecten projectmatig te werken. Van nature werk je gestructureerd. Je zoekt collega’s makkelijk op, maar je kunt ook goed zelfstandig werken. Je hebt een dienstverlenende instelling en komt graag tot resultaten. In het team kijk je steeds waar er dingen verbeterd kunnen worden. We luisteren graag naar jouw ideeën hierover! Uiteraard ben je digitaal vaardig. Verder:
Wat wij jou bieden
Een mooie baan in een mooie gemeente met ambitie. Je krijgt veel ruimte van ons. Ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling, maar ook gelegenheid je werk zo in te delen waar jij je goed bij voelt. Daarnaast bieden we jou het volgende:
Belangstelling of meer informatie
We hopen dat we jouw interesse hebben gewekt en kijken uit naar jouw korte motivatie en cv. Dit kun je opsturen tot en met 28 augustus.
11 Aug
Yvonne Welings
adviseur informatievoorziening planning en control - Bekijk de vaca...
12 Aug
Yvonne Welings
Vacature Adviseur Digitale Informatievoorziening Regionaal Archief Tilburg
12 Aug
Yvonne Welings
Werken bij het Drents Archief
13 Aug
Barbara Roozen
Vacature beleidsmedewerker informatie- en archiefbeheer bij Tilburg University
Bij Tilburg University zijn we op zoek naar een beleidsmedewerker informatie- en archiefbeheer. Wij zijn een groeiend team en er staat veel op de rol komende periode! Zo gaan we volgend jaar een nieuwe DMS/ Zaaksysteem implementeren. Help jij mee? Hier lees je meer over de vacature: Beleidsmedewerker(s) informatie- en archiefbeheer (22902)
18 Aug
Barbara Roozen
Senior Functioneel Beheerder @ Tilburg University
Binnen het team Functioneel Beheer van de afdeling Projecten en Informatievoorziening komt er een vacature vrij in een leuk en dynamisch team. We gaan grote stappen maken in de digitalisering van de informatievoorziening en ons nieuwe DMS gaat ons hierbij helpen. Help jij ons om de organisatie verder op weg te helpen?
Senior Functioneel Beheerder (22901)
21 Aug
Jojanneke van Zandwijk
Regionaal Archief Tilburg is op korte termijn op zoek naar een
Adviseur Digitale Informatievoorziening (32 uur).
Als adviseur digitale informatievoorziening geef je advies over duurzame digitale archivering, werk je mee aan/leid je projecten en werk je nauw samen met gemeenten en collega’s. Jij vertaalt abstracte kaders naar praktische oplossingen. Denk aan het verder uitbouwen van het e-depot, vernieuwen van collectiesystemen en adviseren over metadata- en opslagstandaarden. Daarbij draag je binnen de Stichting Mommerskwartier bij aan de informatiestrategie.
Je leest meer over deze vacature op de site van Regionaal Archief Tilburg.
Reageren kan tot uiterlijk 12 september!
27 Aug