Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
Samen met 15 collega’s en de teamleider werken we aan een goede informatiehuishouding voor onze gemeente. We werken in onze organisatie zaakgericht. Jij helpt andere collega’s in deze vorm van werken. Daarnaast verwerk en registreer je zelf ook inkomende en uitgaande documenten in ons zaaksysteem. Je organiseert en archiveert dossiers. Voor inwoners en collega’s ben je de vraagbaak als het gaat om het vinden of organiseren van informatie. Verder:
Je bent betrokken bij verschillende projecten die gaan over informatiebeheer. Denk hierbij aan dienstverlening, archivering, digitalisering of verandering van wetgeving. Je werkt in deze projecten samen met collega’s uit allerlei teams.
Binnen het team kijken we ook naar jouw talenten en wat je leuk vindt om te doen. Er zijn volop ontwikkelingsmogelijkheden in het werk of door scholing.
Wie ben jij
Je bent een prettige collega die een positieve bijdrage levert aan ons team. Je komt graag in actie en je denkt in oplossingen. Je vindt het leuk om in meerdere projecten projectmatig te werken. Van nature werk je gestructureerd. Je zoekt collega’s makkelijk op, maar je kunt ook goed zelfstandig werken. Je hebt een dienstverlenende instelling en komt graag tot resultaten. In het team kijk je steeds waar er dingen verbeterd kunnen worden. We luisteren graag naar jouw ideeën hierover! Uiteraard ben je digitaal vaardig. Verder:
Heb je enige werkervaring in een soortgelijke functie. Daar heb je kennis opgedaan op het gebied van informatiebeheer.
Het is een pré als je een relevante opleiding hebt gevolgd. Bijvoorbeeld richting DIV, informatiebeheer of een aanverwant vakgebied.
Wat wij jou bieden
Een mooie baan in een mooie gemeente met ambitie. Je krijgt veel ruimte van ons. Ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling, maar ook gelegenheid je werk zo in te delen waar jij je goed bij voelt. Daarnaast bieden we jou het volgende:
Een arbeidsovereenkomst tussen de 28 en 36 uren per week. We kijken wat het beste bij jou en ons past.
Een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar. Gedurende dit jaar hebben we met elkaar gesprekken en als het jou en ons bevalt wordt het een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
Een bruto voltijd salaris tussen de € 2.700,- en € 3.831,- per maand (functieschaal 7).
Bovenop dit salaris ontvang je een flexibel arbeidsvoorwaardenbudget van 17,05%.
Een goede werk en privé balans vinden we belangrijk: je krijgt daarom naast het wettelijke verlof ook bovenwettelijk verlof.
Je krijgt van ons een ontwikkelbon die je kunt inzetten om een studie te volgen, interne stage te lopen of een cursus te doen.
De standplaats van jouw team is in Uithuizen, maar je krijgt ook de middelen en mogelijkheden om je werkzaamheden vanuit huis of één van onze andere gemeentehuizen (Winsum en Leens) te verrichten.
Belangstelling of meer informatie
We hopen dat we jouw interesse hebben gewekt en kijken uit naar jouw korte motivatie en cv. Dit kun je opsturen tot 15 januari. Daarna hoor je of je wordt uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek.
Wil je eerst nog wat meer van ons weten? Bel dan gerust met Lieuwe van Veen, hij is bereikbaar op telefoonnummer 06 50085421.
Gisteren kregen je collega’s van juridische zaken een Woo-verzoek binnen dat de geheimen van een groot dijkversterkingsproject blootlegt. Klinkt spannend. Jij ziet erop toe dat je juridische collega’s de relevante documenten kunnen vinden in het archief en dat het gepubliceerd wordt. In jouw functie ben je de spil in het beheren en innoveren van onze informatiehuishouding. Je zorgt ervoor dat onze informatiestromen net zo soepel en betrouwbaar zijn als het water dat we beheren. Klaar om je stempel te drukken op de toekomst van ons waterschap?
Jouw belangrijkste werkzaamheden
Het functioneel aansturen van de 8 collega’s van team DIV
Coördineren van de taken binnen team DIV
Beleid op het gebied van DIV opstellen en implementeren
Zorgen dat we binnen het waterschap voldoen aan alle relevante wet- en regelgeving op het gebied van archivering
Aansluiten bij (landelijke) netwerken op het gebied van archivering en digitale informatievoorziening (Woo, DIV)
Gevarieerde projecten leiden binnen je vakgebied, zoals de invoering van een digitale handtekening of een sjablonengenerator
Kom aan boord en krijg…
Een brutomaandsalaris van minimaal € 4.385 en maximaal € 6.058 op basis van een 36-urige werkweek en schaal 11
Fijne secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een goede pensioenregeling en reiskostenvergoeding volgens de cao waterschappen
Een individueel keuzebudget van 21% van je brutojaarsalaris (inclusief 8% vakantiegeld) om bijvoorbeeld extra verlof te kopen
Een tegemoetkoming tot € 15.000 bruto in maximaal 5 jaar om je studieschuld af te lossen, als je die hebt
Een persoonsgebonden opleidingsbudget van € 6.000 per 5 jaar, zodat jij je kunt ontwikkelen
Hulp bij jouw volgende carrièrestap
Een aanstelling voor één jaar om elkaar goed te leren kennen, daarna hopen we dat je voor onbepaalde tijd blijft
Deze functie past bij jou als je…
Hbo- of wo-niveau hebt, en een diploma in DIV of een andere relevante richting
Ervaring hebt in functioneel aansturen van een team of hierin wil groeien.
Kennis hebt van het vakgebied informatie- en archiefbeheer, informatiemanagement
Communicatief vaardig en je kan anderen aanzetten tot actie en resultaat
In staat bent om duidelijk jouw boodschap over te brengen en anderen te overtuigen van verbeterkansen.
Flexibel bent in je aanpak, met oog voor een goede balans tussen het naleven van regels en inspelen op de praktijk Herken je jezelf niet overal in, maar denk je wel dat deze baan echt iets voor jou is? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren.
Nog een beetje koudwatervrees?
Kiezen voor een nieuwe baan kan best spannend zijn. Heb je dus nog vragen of ben je gewoon nieuwsgierig naar je mogelijk nieuwe collega’s? Bel dan gerust voor inhoudelijke vragen met afdelingshoofd Vastgoed en Documentatie Mirjam Meijer, 06-52 39 83 66 of stuur een e-mail naar mmeijer@aaenmaas.nl.
Als Strategisch adviseur informatiebeheer maak je beleid, breng je informatievraagstukken in kaart en adviseer je over IB-beleid voor processen en applicaties. Wil jij bijdragen aan effectief informatiebeheer voor collega’s en inwoners van gemeente Enschede? Reageren kan tot 15 februari 2025.
𝐀𝐫𝐜𝐡𝐢𝐞𝐟𝐢𝐧𝐬𝐩𝐞𝐜𝐭𝐞𝐮𝐫 | 𝟑𝟐-𝟑𝟔 𝐮𝐮𝐫 | 𝐆𝐞𝐦𝐞𝐞𝐧𝐭𝐞 𝐀𝐩𝐞𝐥𝐝𝐨𝐨𝐫𝐧 Jij werkt aan het hart van Apeldoorns informatiebeheer. Door ervoor te zorgen dat onze archieven voldoen aan wet- en regelgeving, en de organisatie vooruit te helpen met praktische adviezen werk jij aan tastbaar erfgoed én een digitale toekomst. 📅 Reageer voor 27 februari via https://lnkd.in/e-bxwHX8 💶 Een salaris van maximaal € 5.313 bruto per maand obv 36 uur ☎️ Heb je vragen? Neem dan contact op met Chantal Meijerink-Hendriks, Concern information security officer via 06 38 67 39 17/c.meijerink@apeldoorn.nl of Willem Dings, Archiefinspecteur via 06 52 47 58 40/w.dings@apeldoorn.nl
Gemeente Nijmegen zoekt een Strategisch Informatieadviseur voor de afdeling Financiën. Je begeleidt de professionalisering van IV-processen, implementeert datagedreven werkmethoden, en optimaliseert de governance-structuur. Vereisten zijn HBO-niveau, ervaring
De GGD regio Utrecht in Zeist zoekt een Adviseur Informatiebeheer (open tot 10 april)
In de rol van Adviseur Informatiebeheer bij GGD regio Utrecht ga je actief aan de slag met het ontwikkelen, doorontwikkelen, beschrijven en implementeren van beleid op het gebied van informatiebeheer. Jij zorgt ervoor dat het volledige beleid en de (beleids)kaders rondom informatiebeheer niet alleen op papier staan, maar ook daadwerkelijk effectief worden toegepast binnen de organisatie.
Als Informatieadviseur zorg jij ervoor dat onze organisatie slim en veilig omgaat met informatie. Je denkt mee over hoe we informatie vastleggen, beheren en bewaren. Je zorgt dat deze informatie nu én later goed toegankelijk blijft. Je speelt een belangrijke rol in onze organisatie. Jij zorgt ervoor dat informatie betrouwbaar is, makkelijk te vinden en duurzaam beschikbaar blijft. Daarbij houd je rekening met de wet- en regelgeving én kijk je goed naar de kansen die digitalisering biedt. Je bent zichtbaar in de organisatie en denkt mee over hoe we het informatiebewustzijn bij collega’s kunnen vergroten. Samen met je collega’s uit het cluster werk je aan een organisatiecultuur waarin informatiebeheer vanzelfsprekend is. Zo wordt het een vast onderdeel van hoe we binnen de gemeente werken.
Gemeente Meierijstad is op zoek naar een adviseur informatiebeheer! Kom jij ons team versterken? Heb je interesse? Kijk dan hier voor de volledige vacaturetekst: Solliciteren
Hieronder vast een voorproefje van je takenpakket.
Samen met een team van informatiespecialisten werk je aan het optimaliseren van de informatiehuishouding van onze gemeente. Terwijl je collega’s de ateliers bezoeken en informatiebeheerplannen opstellen, zorg jij ervoor dat zij de juiste begeleiding en kennisoverdracht krijgen. In samenwerking met het team creëer je een cultuur waarin informatiebeheer een vanzelfsprekend en geïntegreerd onderdeel van de gemeentelijke processen wordt.
Met jouw expertise voorzie je collega’s, de burgemeester & wethouders, de gemeenteraad en adviescommissies gevraagd en ongevraagd van advies. Daarbij stel je kritische vragen: Welke systemen bevatten nu informatie? Wat moet worden behouden en wat niet? Is er binnen de ateliers sprake van een uniforme aanpak? Naast je adviserende rol werk je actief aan het versterken van deze advies- en regierol van het atelier. Je denkt mee over manieren om het informatiebewustzijn onder medewerkers te vergroten.
Als adviseur informatiebeheer ben je onder andere bezig met:
Implementeren van wettelijke vereisten op het gebied van informatie- en archiefwetgeving
Adviseren over informatiebeheer aan het college, de gemeenteraad en collega’s
Opstellen van een informatiebeheerplan
Uitbrengen van het jaarlijkse verslag aan het college, de gemeenteraad en toezichthoudende organen.
Functioneel Informatiebeheerder Microsoft 365 Jij bent resultaatgericht, weet anderen met jouw enthousiasme te stimuleren én wordt enthousiast van alle ontwikkelingen Microsoft 365! Als Functioneel informatiebeheerder krijg je de kans om deel uit te maken van een team dat MijnGemeenteDichtbij ondersteunt in hun digitalisering en automatisering. Jij bent dé vraagbaak voor collega’s als het gaat om Microsoft 365 producten. Wil jij werken in een moderne, innovatieve organisatie die staat voor een kwalitatief goede dienstverlening?
De Gemeente Utrechtse Heuvelrug zoekt een Archief- en Informatiebeheerder.
Maak jij collega's enthousiast over het belang van goede archivering? In deze functie ben je het aanspreekpunt voor de organisatie voor alles rondom archief- en informatiebeheer. Ben jij nauwkeurig, heb je passie voor je vak en zoek je een veelzijdige rol? Bekijk dan de volledige vacature en solliciteer!
Yvonne Welings
Gemeente Den Haag: https://werkenvoor.denhaag.nl/vacature/inspecteur-archief-informati...
19 Nov 2024
Yvonne Welings
Vacature Strategisch Inhoudelijk Manager Informatievoorziening - St...
20 Nov 2024
Yvonne Welings
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/js-consultancy/strategi...
23 Nov 2024
Yvonne Welings
Vacature: Adviseur digitale informatie (32 uur) - BHIC
2 Dec 2024
Yvonne Welings
- Strategisch informatiemanager business Capelle aan de Ijssel
- Teamleider Informatievoorziening (2 FTE) provincie Utrecht
- Teamhoofd CIO S10
- Adviseur Informatiemanagement Oostzaan en Wormerland
- Adviseur Interbestuurlijk Toezicht (5 fte) provincie Gelderland
- Adviseur datagedreven werken (32-36 uur) Oost-Gelderland
2 Dec 2024
Yvonne Welings
Coördinator & Begeleider gemeenten Ketentesten DSO (IKT) bij VN...
2 Dec 2024
Mariska Heijmans-van Bruggen
Data & digitaal archief specialist (32-36 uur) Streekarchief La...
11 Dec 2024
Maarten van Damme
Rijkswaterstaat
Adviseur documentair informatiemanagement
Vacature Adviseur documentair informatiemanagement
11 Dec 2024
Yvonne Welings
Veel vacatures bij de VNG Realisatie Vacatures en opdrachten | VNG
14 Dec 2024
Yvonne Welings
https://werkenvooroisterwijk.nl/vacatures/functioneel-beheerder-28/...
16 Dec 2024
Lieuwe
Vacatures Informatiebeheer
Samen met 15 collega’s en de teamleider werken we aan een goede informatiehuishouding voor onze gemeente. We werken in onze organisatie zaakgericht. Jij helpt andere collega’s in deze vorm van werken. Daarnaast verwerk en registreer je zelf ook inkomende en uitgaande documenten in ons zaaksysteem. Je organiseert en archiveert dossiers. Voor inwoners en collega’s ben je de vraagbaak als het gaat om het vinden of organiseren van informatie. Verder:
Binnen het team kijken we ook naar jouw talenten en wat je leuk vindt om te doen. Er zijn volop ontwikkelingsmogelijkheden in het werk of door scholing.
Wie ben jij
Je bent een prettige collega die een positieve bijdrage levert aan ons team. Je komt graag in actie en je denkt in oplossingen. Je vindt het leuk om in meerdere projecten projectmatig te werken. Van nature werk je gestructureerd. Je zoekt collega’s makkelijk op, maar je kunt ook goed zelfstandig werken. Je hebt een dienstverlenende instelling en komt graag tot resultaten. In het team kijk je steeds waar er dingen verbeterd kunnen worden. We luisteren graag naar jouw ideeën hierover! Uiteraard ben je digitaal vaardig. Verder:
Wat wij jou bieden
Een mooie baan in een mooie gemeente met ambitie. Je krijgt veel ruimte van ons. Ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling, maar ook gelegenheid je werk zo in te delen waar jij je goed bij voelt. Daarnaast bieden we jou het volgende:
Belangstelling of meer informatie
We hopen dat we jouw interesse hebben gewekt en kijken uit naar jouw korte motivatie en cv. Dit kun je opsturen tot 15 januari. Daarna hoor je of je wordt uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek.
Wil je eerst nog wat meer van ons weten? Bel dan gerust met Lieuwe van Veen, hij is bereikbaar op telefoonnummer 06 50085421.
18 Dec 2024
Wilma Paalvast-van den Berg
Jouw impact als coördinator DIV
Gisteren kregen je collega’s van juridische zaken een Woo-verzoek binnen dat de geheimen van een groot dijkversterkingsproject blootlegt. Klinkt spannend. Jij ziet erop toe dat je juridische collega’s de relevante documenten kunnen vinden in het archief en dat het gepubliceerd wordt. In jouw functie ben je de spil in het beheren en innoveren van onze informatiehuishouding. Je zorgt ervoor dat onze informatiestromen net zo soepel en betrouwbaar zijn als het water dat we beheren. Klaar om je stempel te drukken op de toekomst van ons waterschap?
Jouw belangrijkste werkzaamheden
Kom aan boord en krijg…
Een brutomaandsalaris van minimaal € 4.385 en maximaal € 6.058 op basis van een 36-urige werkweek en schaal 11
Fijne secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een goede pensioenregeling en reiskostenvergoeding volgens de cao waterschappen
Een individueel keuzebudget van 21% van je brutojaarsalaris (inclusief 8% vakantiegeld) om bijvoorbeeld extra verlof te kopen
Een tegemoetkoming tot € 15.000 bruto in maximaal 5 jaar om je studieschuld af te lossen, als je die hebt
Een persoonsgebonden opleidingsbudget van € 6.000 per 5 jaar, zodat jij je kunt ontwikkelen
Hulp bij jouw volgende carrièrestap
Een aanstelling voor één jaar om elkaar goed te leren kennen, daarna hopen we dat je voor onbepaalde tijd blijft
Deze functie past bij jou als je…
Hbo- of wo-niveau hebt, en een diploma in DIV of een andere relevante richting
Ervaring hebt in functioneel aansturen van een team of hierin wil groeien.
Kennis hebt van het vakgebied informatie- en archiefbeheer, informatiemanagement
Communicatief vaardig en je kan anderen aanzetten tot actie en resultaat
In staat bent om duidelijk jouw boodschap over te brengen en anderen te overtuigen van verbeterkansen.
Flexibel bent in je aanpak, met oog voor een goede balans tussen het naleven van regels en inspelen op de praktijk
Herken je jezelf niet overal in, maar denk je wel dat deze baan echt iets voor jou is? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren.
Nog een beetje koudwatervrees?
Kiezen voor een nieuwe baan kan best spannend zijn. Heb je dus nog vragen of ben je gewoon nieuwsgierig naar je mogelijk nieuwe collega’s? Bel dan gerust voor inhoudelijke vragen met afdelingshoofd Vastgoed en Documentatie Mirjam Meijer, 06-52 39 83 66 of stuur een e-mail naar mmeijer@aaenmaas.nl.
Ga naar onze website voor de volledige vacature!
Senior medewerker DIV met coördinerende taken - Waterschap Aa en Maas
19 Dec 2024
R. de Bekker-Bloks
Kwaliteitsmedewerker Informatiebeheer
wordt jij mijn nieuwe collega?
https://www.werkenbijgemeentemeierijstad.nl/62634/kwaliteitsmedewer...
25 Dec 2024
Yvonne Welings
Senior Enterprise Architect bij VNG Realisatie (tijdelijke opdracht...
31 Dec 2024
Cora in 't Veld-Janse
Archiefinspecteur / adjunct streekarchivaris gezocht bij RHC Rijnstreek en Lopikerwaard
6 Jan
Yvonne Welings
Bedrijfsvoeringseenheid Bommelerwaard zoekt een
Medewerker DIV
Salaris
Dienstverband
Functiefamilie
Salarisschaal 8
(maximaal € 4.297,-- bruto, ft)
24 uur per week
Medewerker gegevens III
7 Jan
Yvonne Welings
Archiefinspecteur / adjunct streekarchivaris - Gemeente Woerden
9 Jan
Jinne Stienstra
Tactisch adviseur informatiebeheer - Gemeente Enschede
Een interessante functie bij een groep enthousiaste collega's bij de gemeente Enschede! Reageren kan tot 1 februari 2025.
Tactisch adviseur informatiebeheer - Gemeente Enschede
9 Jan
Yvonne Welings
- Medewerker archief- en informatiebeheer (0,8 fte) | VNG
- Specialistisch strategisch adviseur digitale overheid bij VNG Reali...
13 Jan
Yvonne Welings
- Coördinator Informatievoorziening
- Uitvoerend projectleider WOO Oirschot
- Teammanager KCC Friesland
- Functioneel Applicatiebeheerder Afvalservice Breda
- Databeheerder - Documentaire Informatievoorziening Steenbergen
13 Jan
Cora in 't Veld-Janse
Leuke vacature bij RHC Rijnstreek en Lopikerwaard als studiezaalmedewerker
14 Jan
Administratie P&O
Adviseur Informatiebeheer (1,0 fte) Gemeente Tholen
14 Jan
Yvonne Welings
Programmacoördinator Wet Open Overheid | Werken voor Tilburg
16 Jan
Jinne Stienstra
Strategisch adviseur informatiebeheer gemeente Enschede
Als Strategisch adviseur informatiebeheer maak je beleid, breng je informatievraagstukken in kaart en adviseer je over IB-beleid voor processen en applicaties. Wil jij bijdragen aan effectief informatiebeheer voor collega’s en inwoners van gemeente Enschede?
Reageren kan tot 15 februari 2025.
22 Jan
Yvonne Welings
https://vng.nl/vacatures/themacoordinator-digitale-overheid-met-de-...
25 Jan
Yvonne Welings
Vacature: Projectleider Implementatie Rijkszaak, Rijksorganisatie v...
3 Feb
Annemiek Hendriks
DOXsupport zoekt een Adviseur informatiebeheer
5 Feb
Annemiek Hendriks
DOXsupport zoekt een Junior adviseur informatiebeheer
5 Feb
Annemiek Hendriks
DOXsupport zoekt een Senior Medewerker Informatiebeheer
5 Feb
Yvonne Welings
Senior Adviseur Dataprojecten bij VNG Realisatie (tijdelijke opdrac...
Strategisch Informatie Adviseur - gemeente Nijmegen | 8baan.nl
7 Feb
Daan Hertogs
𝐀𝐫𝐜𝐡𝐢𝐞𝐟𝐢𝐧𝐬𝐩𝐞𝐜𝐭𝐞𝐮𝐫 | 𝟑𝟐-𝟑𝟔 𝐮𝐮𝐫 | 𝐆𝐞𝐦𝐞𝐞𝐧𝐭𝐞 𝐀𝐩𝐞𝐥𝐝𝐨𝐨𝐫𝐧
Jij werkt aan het hart van Apeldoorns informatiebeheer. Door ervoor te zorgen dat onze archieven voldoen aan wet- en regelgeving, en de organisatie vooruit te helpen met praktische adviezen werk jij aan tastbaar erfgoed én een digitale toekomst.
📅 Reageer voor 27 februari via https://lnkd.in/e-bxwHX8
💶 Een salaris van maximaal € 5.313 bruto per maand obv 36 uur
☎️ Heb je vragen? Neem dan contact op met Chantal Meijerink-Hendriks, Concern information security officer via 06 38 67 39 17/c.meijerink@apeldoorn.nl of Willem Dings, Archiefinspecteur via 06 52 47 58 40/w.dings@apeldoorn.nl
12 Feb
Yvonne Welings
Strategisch Informatieadviseur
Gemeente Nijmegen zoekt een Strategisch Informatieadviseur voor de afdeling Financiën. Je begeleidt de professionalisering van IV-processen, implementeert datagedreven werkmethoden, en optimaliseert de governance-structuur. Vereisten zijn HBO-niveau, ervaring
Strategisch Informatieadviseur - Blnks.
12 Feb
Yvonne Welings
Langer doorwerken stimuleren | VNG
17 Feb
Yvonne Welings
Teamleider Informatievoorziening (IV) - Vacatures | Werken bij Geme...
21 Feb
Yvonne Welings
- Vacature_archiefinspecteur_2024.pdf
24 Feb
Yvonne Welings
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/js-consultancy/projectl...
Projectleider Zaakgericht werken
20 Mrt
Heleen Dragt
𝐖𝐨𝐫𝐝𝐭 𝐣𝐢𝐣 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐧𝐢𝐞𝐮𝐰𝐞 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐞𝐠𝐚?
Ik ben nog steeds op zoek naar mijn nieuwe collega 𝐒𝐞𝐧𝐢𝐨𝐫 𝐟𝐮𝐧𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐞𝐥 𝐛𝐞𝐡𝐞𝐞𝐫𝐝𝐞𝐫/𝐚𝐝𝐯𝐢𝐬𝐞𝐮𝐫 𝐢𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐭𝐢𝐞𝐛𝐞𝐡𝐞𝐞𝐫.
Je komt te werken in een leuk team en op de mooiste locatie van Breda 🕍.
Aarzel niet en sluit je aan bij mijn team💪
https://www.brabantsedelta.nl/senior-functioneel-beheerderadviseur-...
28 Mrt
Yvonne Welings
Interbestuurlijk Ketentesten - functionele ketentester bij VNG Real...
31 Mrt
Yvonne Welings
- Adviseur Digitale Overheid
- Adviseur M365
- Trainee Digitale Overheid
3 Apr
Joost van Koutrik
De GGD regio Utrecht in Zeist zoekt een Adviseur Informatiebeheer (open tot 10 april)
In de rol van Adviseur Informatiebeheer bij GGD regio Utrecht ga je actief aan de slag met het ontwikkelen, doorontwikkelen, beschrijven en implementeren van beleid op het gebied van informatiebeheer. Jij zorgt ervoor dat het volledige beleid en de (beleids)kaders rondom informatiebeheer niet alleen op papier staan, maar ook daadwerkelijk effectief worden toegepast binnen de organisatie.
3 Apr
Maayke de Coninck
Informatieadviseur Informatiebeheer bij Gemeente Waalwijk
Als Informatieadviseur zorg jij ervoor dat onze organisatie slim en veilig omgaat met informatie. Je denkt mee over hoe we informatie vastleggen, beheren en bewaren. Je zorgt dat deze informatie nu én later goed toegankelijk blijft. Je speelt een belangrijke rol in onze organisatie. Jij zorgt ervoor dat informatie betrouwbaar is, makkelijk te vinden en duurzaam beschikbaar blijft. Daarbij houd je rekening met de wet- en regelgeving én kijk je goed naar de kansen die digitalisering biedt. Je bent zichtbaar in de organisatie en denkt mee over hoe we het informatiebewustzijn bij collega’s kunnen vergroten. Samen met je collega’s uit het cluster werk je aan een organisatiecultuur waarin informatiebeheer vanzelfsprekend is. Zo wordt het een vast onderdeel van hoe we binnen de gemeente werken.
10 Apr
R. de Bekker-Bloks
Gemeente Meierijstad is op zoek naar een adviseur informatiebeheer! Kom jij ons team versterken? Heb je interesse? Kijk dan hier voor de volledige vacaturetekst: Solliciteren
Hieronder vast een voorproefje van je takenpakket.
Samen met een team van informatiespecialisten werk je aan het optimaliseren van de informatiehuishouding van onze gemeente. Terwijl je collega’s de ateliers bezoeken en informatiebeheerplannen opstellen, zorg jij ervoor dat zij de juiste begeleiding en kennisoverdracht krijgen. In samenwerking met het team creëer je een cultuur waarin informatiebeheer een vanzelfsprekend en geïntegreerd onderdeel van de gemeentelijke processen wordt.
Met jouw expertise voorzie je collega’s, de burgemeester & wethouders, de gemeenteraad en adviescommissies gevraagd en ongevraagd van advies. Daarbij stel je kritische vragen: Welke systemen bevatten nu informatie? Wat moet worden behouden en wat niet? Is er binnen de ateliers sprake van een uniforme aanpak? Naast je adviserende rol werk je actief aan het versterken van deze advies- en regierol van het atelier. Je denkt mee over manieren om het informatiebewustzijn onder medewerkers te vergroten.
10 Apr
Yvonne Welings
Beleidsmedewerkers informatiehuishouding gezocht! - iBestuur
10 Apr
Yvonne Welings
Informatieanalist gemeente Tilburg
10 Apr
Yvonne Welings
Zo'n functie wil toch iedereen?
Hoofdarchivaris - Dienst van het Koninklijk Huis
14 Apr
Lieuwe
De gemeente Het Hogeland zoekt een Functioneel Beheerder MS 365, kijk op linkedin bij mijn profiel voor de functiebeschrijving
14 Apr
Yvonne Welings
Gemeenten zetten rem op vacatures - Publiek denken
15 Apr
Angelique Beernink
Functioneel Informatiebeheerder Microsoft 365
Jij bent resultaatgericht, weet anderen met jouw enthousiasme te stimuleren én wordt enthousiast van alle ontwikkelingen Microsoft 365! Als Functioneel informatiebeheerder krijg je de kans om deel uit te maken van een team dat MijnGemeenteDichtbij ondersteunt in hun digitalisering en automatisering. Jij bent dé vraagbaak voor collega’s als het gaat om Microsoft 365 producten. Wil jij werken in een moderne, innovatieve organisatie die staat voor een kwalitatief goede dienstverlening?
18 Apr
Yvonne Welings
AI Specialist Virtuele Assistent bij VNG Realisatie (tijdelijke opd...
20 Apr
Esther
De Gemeente Utrechtse Heuvelrug zoekt een Archief- en Informatiebeheerder.
Maak jij collega's enthousiast over het belang van goede archivering? In deze functie ben je het aanspreekpunt voor de organisatie voor alles rondom archief- en informatiebeheer. Ben jij nauwkeurig, heb je passie voor je vak en zoek je een veelzijdige rol? Bekijk dan de volledige vacature en solliciteer!
https://www.heuvelrug.nl/archief-en-informatiebeheerder
24 Apr