Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
Wij zoeken een Adviseur Informatiebeheer (gaat om één functie waarbij diegene werkzaam is voor zowel de GGD Drenthe als de Veiligheidsregio Drenthe). Hieronder 2 linkjes met informatie van beide organisaties :
Ben jij een visionair leider die technologie en digitale innovaties inzet om de organisatie naar een hoger niveau te tillen? En zorg je ervoor dat IT- en digitale strategieën succesvol worden uitgevoerd en bijdragen aan de groei en succes van de organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als Informatieadviseur ben jij de spil in het optimaliseren van onze digitale informatiehuishouding en ICTgerelateerde processen van het DMS JOIN tot een documentair structuurplan Je hebt een scherp oog voor detail en weet complexe informatievraagstukken helder te doorgronden en te vertalen naar praktische oplossingen. Je opereert als een betrouwbare gesprekspartner voor het Management Team (MT), waarbij je strategisch advies biedt en tegelijkertijd zorgt voor de operationele implementatie van verbeteringen binnen onze digitale informatievoorziening.
In deze functie maak je onderdeel uit van het team Informatiebeheer, een enthousiast team dat op meerdere locaties werkt en zich inzet voor het verbeteren van de dienstverlening van de gemeente Het Hogeland. Dit doen we met name door er voor te zorgen dat het beheer van informatie zowel fysiek als digitaal op orde is waardoor medewerkers en inwoners op het juiste moment kunnen beschikken over de juiste informatie.
Dit ga je doen
Uitvoeren van het functioneel beheer, zaakgericht werken met JOIN Zaak en document en JOIN klant contact, in samenwerking met de andere functioneel beheerders in het team;
Adviseren over zaakgericht werken, digitalisering en archivering bij de uitvoering van diverse projecten;
Het signaleren van mogelijkheden om de digitale dienstverlening te verbeteren en hier invulling aan te geven;
Ondersteunen bij de implementatie van het kwaliteitssysteem en de uitvoering van het informatiebeheerbeleid;
Verzorgen van gebruikerstrainingen en -ondersteuning binnen de organisatie;
Actieve rol in het verbeteren en het gebruik van het zaaksysteem;
Bewaken van diverse uitvoeringsprocessen -procedures en werkinstructies;
Vervullen van rol van intermediair tussen gebruikers/it/deskundigen en leveranciers.
Jouw talenten
Je bent een doorzetter met goed ontwikkelde communicatieve vaardigheden die gaat en staat voor resultaat. Je hebt een passende, afgeronde opleiding en een goed analytisch denkvermogen. Je bent enthousiast, van vernieuwen en veranderen krijg je energie en je bent in staat om collega’s hierin mee te nemen. Daarnaast heb je voldoende kennis van en ervaring met zaakgericht werken, functioneel beheer, gemeentelijke processen, digitalisering, archivering en documentmanagement.
Wat wij jou bieden
Ruimte voor plezier en ontwikkeling in je werk uiteraard. Daarnaast uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden en een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar, met uitzicht op een vaste aanstelling. Deze functie staat open voor 24 tot 36 uur per week, graag zien we in jouw sollicitatiebrief jouw voorkeur voor het aantal uren terugkomen. De functie is gewaardeerd op schaal 9 (Cao Gemeenten). Je salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en is minimaal € 3.359,- en maximaal € 4.811,- per maand op basis van een 36-urige werkweek (peildatum 1 oktober 2024) . Daarnaast ontvang je een flexibel arbeidsvoorwaardenbudget van 17,05% bovenop je brutosalaris.
Belangstelling of meer informatie
Je kunt reageren door het sturen van een CV en motivatiebrief tot en met 17 november 2024. Hierna krijg je te horen of je wordt uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek op 26 november. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de teamleider informatiebeheer, Lieuwe van Veen tel. 0650085421. We zien je sollicitatie graag tegemoet!
Ruimte!
Ruimte is de kern van de ambitie van de nieuwe gemeente Het Hogeland. Spreekt ruimte je aan? Je leest er meer over in de Visie Ruimte!
Het Noord-Hollands Archief (NHA) beheert de digitale en fysieke informatie voor achttien overheidsorganisaties in Noord-Holland. In 2024 hebben we ons Kenniscentrum Overheid opgericht, een expertisecentrum en frontoffice voor onze overheidspartners. Hier bieden we specialistische kennis en innovatieve oplossingen voor duurzame informatievraagstukken. Ter versterking van ons team zoeken wij een toegewijde
Archiefinspecteur
32-36 uur per week
Wat ga je doen? Als Archiefinspecteur werk je aan de naleving van de Archiefwet bij onze overheidspartners. Je taken omvatten onder andere:
Toezicht houden: Je stelt inspectierapporten op die bestuurders en ambtenaren inzicht geven in verbeterpunten in hun informatiebeheer. Samen met collega-inspecteurs zorg je ervoor dat je bevindingen helder overkomen en de overheden ondersteunen bij het opzetten van een toekomstbestendige informatiehuishouding.
Begeleiden van overbrenging: Je begeleidt het proces waarin blijvend te bewaren informatie wordt overgebracht naar de archiefbewaarplaats van het NHA. Waar mogelijk stimuleren we vervroegde overbrenging, zodat informatie in principe openbaar toegankelijk kan zijn.
Beoordelen van vernietigingslijsten: Je ondersteunt overheden bij het tijdig en correct vernietigen van informatie volgens de geldende regelgeving.
Monitoren van verbetertrajecten: Je monitort verbetertrajecten binnen de informatiebeheerprocessen van onze partners en let hierbij specifiek op duurzame toegankelijkheid van informatie.
Kennisdelen en samenwerken: Je werkt nauw samen met collega’s binnen het Kenniscentrum en het NHA en deelt best practices en ontwikkelingen op het gebied van archiefbeheer.
Beleid ontwikkelen: Je draagt bij aan de ontwikkeling van interne beleidskaders en optimaliseert de eigen informatiebeheerprocessen van het NHA.
Dit breng je mee
Een afgeronde HBO- of WO-opleiding in informatiemanagement, archivistiek of een vergelijkbare richting.
Kennis van wet- en regelgeving rondom archiefbeheer, zoals de Archiefwet, Woo en AVG.
Ervaring met ICT-toepassingen binnen de overheid is een pré.
Je bent een teamspeler en netwerker die gemakkelijk relaties opbouwt en onderhoudt, zowel intern als extern.
Ons aanbod
Een inspirerende werkomgeving met gedreven collega’s.
Diverse mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen door trainingen en opleidingen.
Een salaris tussen de € 3.602 en € 5.313,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek (schaal 10, CAO SGO), plus een Individueel Keuzebudget van 17,05%.
Een werkplek in hartje Haarlem, op onze locaties in de historische Janskerk en aan de Kleine Houtweg.
Klinkt dit als jouw nieuwe uitdaging? Stuur dan voor 28 november je motivatiebrief en cv naar vacatures@noord-hollandsarchief.nl t.a.v. Klaartje Pompe. Wij zetten ons in voor een inclusieve werkomgeving en nodigen je uit om te solliciteren, ook als je twijfelt of je aan alle eisen voldoet. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs
Samen met 15 collega’s en de teamleider werken we aan een goede informatiehuishouding voor onze gemeente. We werken in onze organisatie zaakgericht. Jij helpt andere collega’s in deze vorm van werken. Daarnaast verwerk en registreer je zelf ook inkomende en uitgaande documenten in ons zaaksysteem. Je organiseert en archiveert dossiers. Voor inwoners en collega’s ben je de vraagbaak als het gaat om het vinden of organiseren van informatie. Verder:
Je bent betrokken bij verschillende projecten die gaan over informatiebeheer. Denk hierbij aan dienstverlening, archivering, digitalisering of verandering van wetgeving. Je werkt in deze projecten samen met collega’s uit allerlei teams.
Binnen het team kijken we ook naar jouw talenten en wat je leuk vindt om te doen. Er zijn volop ontwikkelingsmogelijkheden in het werk of door scholing.
Wie ben jij
Je bent een prettige collega die een positieve bijdrage levert aan ons team. Je komt graag in actie en je denkt in oplossingen. Je vindt het leuk om in meerdere projecten projectmatig te werken. Van nature werk je gestructureerd. Je zoekt collega’s makkelijk op, maar je kunt ook goed zelfstandig werken. Je hebt een dienstverlenende instelling en komt graag tot resultaten. In het team kijk je steeds waar er dingen verbeterd kunnen worden. We luisteren graag naar jouw ideeën hierover! Uiteraard ben je digitaal vaardig. Verder:
Heb je enige werkervaring in een soortgelijke functie. Daar heb je kennis opgedaan op het gebied van informatiebeheer.
Het is een pré als je een relevante opleiding hebt gevolgd. Bijvoorbeeld richting DIV, informatiebeheer of een aanverwant vakgebied.
Wat wij jou bieden
Een mooie baan in een mooie gemeente met ambitie. Je krijgt veel ruimte van ons. Ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling, maar ook gelegenheid je werk zo in te delen waar jij je goed bij voelt. Daarnaast bieden we jou het volgende:
Een arbeidsovereenkomst tussen de 28 en 36 uren per week. We kijken wat het beste bij jou en ons past.
Een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar. Gedurende dit jaar hebben we met elkaar gesprekken en als het jou en ons bevalt wordt het een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
Een bruto voltijd salaris tussen de € 2.700,- en € 3.831,- per maand (functieschaal 7).
Bovenop dit salaris ontvang je een flexibel arbeidsvoorwaardenbudget van 17,05%.
Een goede werk en privé balans vinden we belangrijk: je krijgt daarom naast het wettelijke verlof ook bovenwettelijk verlof.
Je krijgt van ons een ontwikkelbon die je kunt inzetten om een studie te volgen, interne stage te lopen of een cursus te doen.
De standplaats van jouw team is in Uithuizen, maar je krijgt ook de middelen en mogelijkheden om je werkzaamheden vanuit huis of één van onze andere gemeentehuizen (Winsum en Leens) te verrichten.
Belangstelling of meer informatie
We hopen dat we jouw interesse hebben gewekt en kijken uit naar jouw korte motivatie en cv. Dit kun je opsturen tot 15 januari. Daarna hoor je of je wordt uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek.
Wil je eerst nog wat meer van ons weten? Bel dan gerust met Lieuwe van Veen, hij is bereikbaar op telefoonnummer 06 50085421.
Yvonne Welings
VNGR Young professional Kennisnetwerk Data en Samenleving (opdracht...
19 Aug 2024
Yvonne Welings
Coördinator Wet Open Overheid (WOO) – Werken in Friesland
21 Aug 2024
Yvonne Welings
Gemeente Tilburg zoekt een Domein Architect Sociaal (gemeentebanen.nl)
22 Aug 2024
Yvonne Welings
Beleidsadviseur digitale veiligheid (36 uur) | VNG
2 Sept 2024
Annemiek Hendriks
Medewerker/adviseur informatiebeheer | DOXsupport
5 Sept 2024
Yvonne Welings
Kwartiermaker Informatiehuishouding S13 (binnenlandsbestuur.nl)
6 Sept 2024
Yvonne Welings
Vacature Recordmanager Informatiebeheerder bij Stadskantoor Gemeent...
8 Sept 2024
Yvonne Welings
esd.next - OneStopSourcing B.V. (esdnext.com)
9 Sept 2024
Yvonne Welings
Teamleider Archieven & Collecties | Werken voor Rotterdam
10 Sept 2024
Yvonne Welings
Adviseur bij het Adviescollege Openbaarheid en Informatiehuishouding (ACOI)
https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/adviseur-bij-het-advie...
11 Sept 2024
F Siero
Adviseur Digitaal Informatiebeheer bij Erfgoedcentrum Achterhoek en Liemers
https://www.werkeningelderland.nl/vacature/90293/adviseur-digitaal-...
12 Sept 2024
Yvonne Welings
Applicatiebeheerder Geo-Informatie | Werken voor Tilburg
12 Sept 2024
Gea Bierhof-Lanting
Wij zoeken een Adviseur Informatiebeheer (gaat om één functie waarbij diegene werkzaam is voor zowel de GGD Drenthe als de Veiligheidsregio Drenthe). Hieronder 2 linkjes met informatie van beide organisaties :
Adviseur informatiebeheer - VRD
Adviseur informatiebeheer - GGD Drenthe
12 Sept 2024
Yvonne Welings
Informatiemanager fysiek domein | Werken bij Gemeente Zoetermeer (w...
16 Sept 2024
Yvonne Welings
Applicatiebeheerder (Web Expert) | Werken voor Tilburg
19 Sept 2024
Yvonne Welings
https://www.efteling.com/nl/werken-bij/ict-digital/manager-7441
Werk mee aan de verwondering!
Ben jij een visionair leider die technologie en digitale innovaties inzet om de organisatie naar een hoger niveau te tillen? En zorg je ervoor dat IT- en digitale strategieën succesvol worden uitgevoerd en bijdragen aan de groei en succes van de organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wij zijn op zoek naar een Manager IT & Digital.
21 Sept 2024
Yvonne Welings
De zoveelste advertentie voor een archivaris bij het RHC Eindhoven; https://zeelenberg.nl/vacatures/archivaris-manager-rhce-12360/
21 Sept 2024
Jolanda de Jong
Opdracht onderzoeker computer erfgoed - Stichting Academisch Erfgoed (SAE) - Amsterdam
23 Sept 2024
Wim Joling
Bij de gemeente Haarlemmermeer zijn wij op zoek naar een Specialist Archief en Informatiebeheer:
https://www.werkenbijhaarlemmermeer.nl/vacatures/specialist-archief...
27 Sept 2024
Jolanda de Jong
Informatiespecialist Klimaat en Groene Groei - Tweede Kamer der Staten-Generaal - Den Haag
1 Okt 2024
Yvonne Welings
https://www.groningerarchieven.nl/actueel/nieuws/739-vacature-infor...
Groninger archieven zoekt:
Vacature: Informatieadviseur
Wij zoeken een Informatieadviseur
Daarnaast zoeken we ook een Adviseur Digitale informatie. Kijk voor deze vacature hier.
Jouw profiel
Als Informatieadviseur ben jij de spil in het optimaliseren van onze digitale informatiehuishouding en ICTgerelateerde processen van het DMS JOIN tot een documentair structuurplan Je hebt een scherp oog voor detail en weet complexe informatievraagstukken helder te doorgronden en te vertalen naar praktische oplossingen. Je opereert als een betrouwbare gesprekspartner voor het Management Team (MT), waarbij je strategisch advies biedt en tegelijkertijd zorgt voor de operationele implementatie van verbeteringen binnen onze digitale informatievoorziening.
1 Okt 2024
Adriaan Mol
Ik verlaat mijn werkgever en daardoor komt mijn functie vrij. Wie reageert er op deze vacature bij een fijne werkgever midden in het Groene Hart?
https://www.woerden.nl/Gemeente/Vacatures/Adviseur_digitale_archieven
Resumé:
-schaal 10 Cao gemeenten
-32 uur
-start kan vanaf 1 december
Stuur mij vooral een bericht als je meer over de functie wilt weten of reageer direct!
4 Okt 2024
Cora in 't Veld-Janse
Wil jij een baan als studiezaalmedewerker bij het RHC Rijnstreek en Lopikerwaard? Kijk snel op
Studiezaalmedewerker - Gemeente Woerden
7 Okt 2024
Yvonne Welings
Applicatiebeheerder Heffingen | Werken voor Tilburg
10 Okt 2024
Yvonne Welings
- Toezichthouder informatie- en archiefbeheer Noord-Holland: link
- Woo coordinator gemeente Roosendaal: link
- Medewerker informatiebeheer gemeente Etten-Leur link
- Informatieadviseur gemeente Altena link
- Informatieadviseur gemeente Breda link
19 Okt 2024
Maayke de Coninck
Medewerker Informatiebeheer gemeente Waalwijk (32/36 uur per week)
21 Okt 2024
Yvonne Welings
Senior Business analist/projectleider digitale overheid bij VNG Rea...
28 Okt 2024
Yvonne Welings
Teamcoördinator / Adviseur Ruimtelijke Informatievoorziening (binne...
Strategisch Inhoudelijk Manager Informatievoorziening (binnenlandsb...
Concerndata-architect (binnenlandsbestuur.nl)
4 Nov 2024
Yvonne Welings
Medewerker Informatie- en procesbeheer (werkeninwestbrabant.nl) Zundert
I-COACH / INFORMATIEBEHEERDER (werkeninwestbrabant.nl) VRMWB Tilburg
Junior Informatiebeheerder (werkeninwestbrabant.nl) Breda
Informatieadviseur (werkeninwestbrabant.nl) Altena
Senior Informatiemedewerker/recordbeheerder Documentaire Informatie... Steenbergen
Consulent DIV (24-36 uur) (werkeninwestbrabant.nl) Geertruidenberg
Centraal Applicatiebeheerder (werkeninwestbrabant.nl) Rucphen
4 Nov 2024
Yvonne Welings
Hoofd Informatiebeheer en archief — AcademicTransfer Universiteit van Tiburg
5 Nov 2024
Lieuwe
Vacature Senior medewerker / Functioneel beheerder
Gemeente Het Hogeland
In deze functie maak je onderdeel uit van het team Informatiebeheer, een enthousiast team dat op meerdere locaties werkt en zich inzet voor het verbeteren van de dienstverlening van de gemeente Het Hogeland. Dit doen we met name door er voor te zorgen dat het beheer van informatie zowel fysiek als digitaal op orde is waardoor medewerkers en inwoners op het juiste moment kunnen beschikken over de juiste informatie.
Dit ga je doen
Jouw talenten
Je bent een doorzetter met goed ontwikkelde communicatieve vaardigheden die gaat en staat voor resultaat. Je hebt een passende, afgeronde opleiding en een goed analytisch denkvermogen. Je bent enthousiast, van vernieuwen en veranderen krijg je energie en je bent in staat om collega’s hierin mee te nemen. Daarnaast heb je voldoende kennis van en ervaring met zaakgericht werken, functioneel beheer, gemeentelijke processen, digitalisering, archivering en documentmanagement.
Wat wij jou bieden
Ruimte voor plezier en ontwikkeling in je werk uiteraard. Daarnaast uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden en een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar, met uitzicht op een vaste aanstelling. Deze functie staat open voor 24 tot 36 uur per week, graag zien we in jouw sollicitatiebrief jouw voorkeur voor het aantal uren terugkomen. De functie is gewaardeerd op schaal 9 (Cao Gemeenten). Je salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en is minimaal € 3.359,- en maximaal € 4.811,- per maand op basis van een 36-urige werkweek (peildatum 1 oktober 2024) . Daarnaast ontvang je een flexibel arbeidsvoorwaardenbudget van 17,05% bovenop je brutosalaris.
Belangstelling of meer informatie
Je kunt reageren door het sturen van een CV en motivatiebrief tot en met 17 november 2024. Hierna krijg je te horen of je wordt uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek op 26 november. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de teamleider informatiebeheer, Lieuwe van Veen tel. 0650085421. We zien je sollicitatie graag tegemoet!
Ruimte!
Ruimte is de kern van de ambitie van de nieuwe gemeente Het Hogeland. Spreekt ruimte je aan? Je leest er meer over in de Visie Ruimte!
5 Nov 2024
Yvonne Welings
Business Architect/ senior business analist Digitale overheid bij V...
11 Nov 2024
Imke Slaats
Bij de gemeente Eindhoven zoeken wij meerdere collega's:
Vacature Informatiespecialist (Eindhoven, 36 uur)
Vacature Senior Informatiespecialist (Eindhoven, 36 uur)
12 Nov 2024
Alissa Reijnders
Het Noord-Hollands Archief (NHA) beheert de digitale en fysieke informatie voor achttien overheidsorganisaties in Noord-Holland. In 2024 hebben we ons Kenniscentrum Overheid opgericht, een expertisecentrum en frontoffice voor onze overheidspartners. Hier bieden we specialistische kennis en innovatieve oplossingen voor duurzame informatievraagstukken. Ter versterking van ons team zoeken wij een toegewijde
Archiefinspecteur
32-36 uur per week
Wat ga je doen?
Als Archiefinspecteur werk je aan de naleving van de Archiefwet bij onze overheidspartners. Je taken omvatten onder andere:
Dit breng je mee
Ons aanbod
Klinkt dit als jouw nieuwe uitdaging?
Stuur dan voor 28 november je motivatiebrief en cv naar vacatures@noord-hollandsarchief.nl t.a.v. Klaartje Pompe. Wij zetten ons in voor een inclusieve werkomgeving en nodigen je uit om te solliciteren, ook als je twijfelt of je aan alle eisen voldoet. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs
12 Nov 2024
Yvonne Welings
leuke functie: Directeur Erfgoedcentrum Achterhoek en Liemers - Werken in Gelderland
13 Nov 2024
Marijke de Zwart
Het Erfgoedcentrum Achterhoek en Liemers zoekt een nieuwe directeur
Vacature Directeur Erfgoedcentrum Achterhoek en Liemers » Erfgoedce...
15 Nov 2024
Yvonne Welings
- VNH: Business Architect/ senior business analist Digitale overheid bij V...
- Eindhoven, Senior Informatiespecialist | WerkenvoorEindhoven
17 Nov 2024
Yvonne Welings
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/js-consultancy/projectl...
Projectleider Netwerk Openbaarmaking S12
17 Nov 2024
Yvonne Welings
Kwaliteitsmedewerker Informatiebeheer | Gemeente Meierijstad | Werk...
19 Nov 2024
Yvonne Welings
Gemeente Den Haag: https://werkenvoor.denhaag.nl/vacature/inspecteur-archief-informati...
19 Nov 2024
Yvonne Welings
Vacature Strategisch Inhoudelijk Manager Informatievoorziening - St...
20 Nov 2024
Yvonne Welings
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/js-consultancy/strategi...
23 Nov 2024
Yvonne Welings
Vacature: Adviseur digitale informatie (32 uur) - BHIC
2 Dec 2024
Yvonne Welings
- Strategisch informatiemanager business Capelle aan de Ijssel
- Teamleider Informatievoorziening (2 FTE) provincie Utrecht
- Teamhoofd CIO S10
- Adviseur Informatiemanagement Oostzaan en Wormerland
- Adviseur Interbestuurlijk Toezicht (5 fte) provincie Gelderland
- Adviseur datagedreven werken (32-36 uur) Oost-Gelderland
2 Dec 2024
Yvonne Welings
Coördinator & Begeleider gemeenten Ketentesten DSO (IKT) bij VN...
2 Dec 2024
Mariska Heijmans-van Bruggen
Data & digitaal archief specialist (32-36 uur) Streekarchief La...
11 Dec 2024
Maarten van Damme
Rijkswaterstaat
Adviseur documentair informatiemanagement
Vacature Adviseur documentair informatiemanagement
11 Dec 2024
Yvonne Welings
Veel vacatures bij de VNG Realisatie Vacatures en opdrachten | VNG
14 Dec 2024
Yvonne Welings
https://werkenvooroisterwijk.nl/vacatures/functioneel-beheerder-28/...
16 Dec 2024
Lieuwe
Vacatures Informatiebeheer
Samen met 15 collega’s en de teamleider werken we aan een goede informatiehuishouding voor onze gemeente. We werken in onze organisatie zaakgericht. Jij helpt andere collega’s in deze vorm van werken. Daarnaast verwerk en registreer je zelf ook inkomende en uitgaande documenten in ons zaaksysteem. Je organiseert en archiveert dossiers. Voor inwoners en collega’s ben je de vraagbaak als het gaat om het vinden of organiseren van informatie. Verder:
Binnen het team kijken we ook naar jouw talenten en wat je leuk vindt om te doen. Er zijn volop ontwikkelingsmogelijkheden in het werk of door scholing.
Wie ben jij
Je bent een prettige collega die een positieve bijdrage levert aan ons team. Je komt graag in actie en je denkt in oplossingen. Je vindt het leuk om in meerdere projecten projectmatig te werken. Van nature werk je gestructureerd. Je zoekt collega’s makkelijk op, maar je kunt ook goed zelfstandig werken. Je hebt een dienstverlenende instelling en komt graag tot resultaten. In het team kijk je steeds waar er dingen verbeterd kunnen worden. We luisteren graag naar jouw ideeën hierover! Uiteraard ben je digitaal vaardig. Verder:
Wat wij jou bieden
Een mooie baan in een mooie gemeente met ambitie. Je krijgt veel ruimte van ons. Ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling, maar ook gelegenheid je werk zo in te delen waar jij je goed bij voelt. Daarnaast bieden we jou het volgende:
Belangstelling of meer informatie
We hopen dat we jouw interesse hebben gewekt en kijken uit naar jouw korte motivatie en cv. Dit kun je opsturen tot 15 januari. Daarna hoor je of je wordt uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek.
Wil je eerst nog wat meer van ons weten? Bel dan gerust met Lieuwe van Veen, hij is bereikbaar op telefoonnummer 06 50085421.
18 Dec 2024