Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
De ontwikkelingen binnen het vakgebied informatiemanagement gaan snel. Informatie delen, bewerken, bewaren en ontsluiten verloopt steeds vaker met behulp van digitale toepassingen en applicaties. Dit heeft grote gevolgen voor het beheren en het toegankelijk maken van informatiestromen. Tegelijkertijd moeten ook de dagelijkse werkzaamheden binnen het informatiebeheer doorgaan en kampen veel organisaties nog met grote archiefachterstanden.
VHIC heeft de kennis in huis om informatiestromen in goede banen te leiden en organisaties te helpen grip te krijgen op hun informatiehuishouding. Dit doen we vanuit verschillende expertises. Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een ervaren informatie/archiefspecialist.
Ben jij analytisch ingesteld, houd je ervan gegevens te verzamelen en deze zodanig te bewerken dat deze waardevol en bruikbaar worden voor anderen? Vind je het daarbij belangrijk om gegevens makkelijk vindbaar te maken en draag je hier actief aan bij? Wie weet ben jij dan de informatieanalist waar wij naar op zoek zijn!
Afdeling
Informatievoorziening
Aantal uren
36
Schaal
10 (aanloopschaal 9)
Reageer voor
15-11-2021
Wat ga je doen?
Je houd je bezig met ondersteuning op het gebied van informatie voor zowel interne- als externe partners;
Je verzamelt en genereert relevante data & informatie en bent in staat deze informatie op aanspreekbare wijze te laten zien;
Je levert inzicht op basis waarvan goede en slimme beslissingen worden genomen. Je denkt hierin mee met de interne- & externe klanten en bent in staat de vraag achter de vraag boven te halen;
Je ontwikkelt, implementeert en levert tijdige en betrouwbare analyses en managementinformatie;
Je verstrekt periodieke en ad hoc informatie aan gebruikers binnen en buiten de gemeente;
Je onderhoudt de gegevens en informatie;
Je analyseert informatie vanuit bestaande applicaties en denkt mee in de ontwikkeling van onze informatiesystemen.
De gemeente Enschede zoekt een Collectiebeheerder Stadsarchief.
Wat ga je doen?
‘Bewaren om te gebruiken’, daar draait het om in je functie. Je bent de drijvende kracht en inhoudelijk deskundige achter het behoud en beheer van onze archieven en collecties. Dat begint met de basis op orde brengen en houden door collega’s binnen de gemeente mee te nemen in het belang van archivering, te zorgen dat de interne processen hiervoor goed verlopen en te adviseren over alle aspecten van archief- en collectiebeheer. In de breedste zin ben je voor onze organisatie de vraagbaak en sparringpartner op het gebied van kwaliteitsmanagement- en andere tactische en strategische vraagstukken die te maken hebben met het Stadsarchief.
Bovendien ken je snel de weg in ons archief en je helpt particulieren en organisaties die onze archieven willen gebruiken. Mede dankzij jou bewaart de gemeente Enschede haar verleden op een goede manier en hebben inwoners en bedrijven eenvoudig toegang tot oude documenten voor bijvoorbeeld historisch onderzoek of bewijsvoering rond juridische zaken waarin het verleden een rol speelt.
Als collectiebeheerder Stadsarchief neem je daarnaast het initiatief voor projecten waarmee we de archivering verder verbeteren. En je leidt deze projecten. Denk aan de ontwikkeling van het gemeentelijk e-depot door de digitalisering van archieven en aan projecten voor betere archiefbewerking en indexering van documenten. Daarbij ben je de smeerolie in de samenwerking binnen je team, dat op weg is naar zelforganisatie. Ook stuur je op een inspirerende manier de enthousiaste vrijwilligers aan die onmisbaar zijn voor het behoud en beheer van onze historie. Jij bent in alle opzichten de voortrekker in het beheer van archieven en collecties in de gemeentelijke archiefbewaarplaats. Een functie waarin je dagelijks concreet bijdraagt aan het kwalitatief bewaren en toegankelijk maken van het erfgoed van de gemeente Enschede. Voor nu en voor in de toekomst.
Interesse gewekt? klik voor de hele vacature op deze link,
Directeur Data en Collecties - IISG-KNAW - Amsterdam
Directeur Data en Collecties - IISG-KNAW - Amsterdam
Geplaatst
Deadline
Locatie
5 nov
17 nov
Amsterdam
FUNCTIEOMSCHRIJVING
Het Internationaal Instituut voor Sociale Geschiedenis (IISG) is vanwege vertrek van haar huidige directeur op zoek naar een Directeur Data en Collecties.
Als applicatiebeheerder ben jij de centrale schakel tussen de functionele beheerders van de vak afdelingen, IT-afdeling en de leverancier. Vanzelfsprekend ben je hét aanspreekpunt voor wat betreft de continuïteit en de betrouwbaarheid van de informatiesystemen. Dankzij jou zijn de applicaties altijd op de afgesproken tijden beschikbaar en functioneren ze naar behoren.
Beleidsmedewerker collecties - Het Streekarchivariaat Noordwest-Veluwe
Ben je deskundig op het gebied van het bewerken, beheren en ontsluiten van analoge, digitale en hybride archieven en van digitale dienstverlening? Lees dan snel verder!
Krijg jij energie van het voeren van accountgesprekken met collega’s om het werken met informatie te verbeteren? Heb jij ervaring met adviseren en presenteren? Zijn digitale vaardigheden vanzelfsprekend en heb je affiniteit met digitale documentbeheer? Dan zijn we op zoek naar jou!
VNG Realisatie zoekt een slagvaardige Coördinator team ENSIA Den Haag, 32-36 uur per week Vacaturenummer 21.11 Interessante uitdagingen? Bij ons vind je ze volop! De VNG is een vereniging en netwerkverband van 352 grote en kleine gemeenten, evenzoveel burgemeesters, ruim 1.000 wethouders en nog veel meer ambtenaren. Die werken samen in koepels, regionetwerken, vakgroepen en verenigingen. Kortom: we bewegen ons in een complex netwerk van partners
Regisseur interdepartementaal programma Transparantie in Informatie
Bijdragen aan optimale informatievoorziening vanuit het Rijk richting Kamer en burger; dat is wat jij doet als regisseur bij de ministeries van Economische Zaken en Klimaat, en Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit in Den Haag. Dankzij jou staan binnen het programma Transparantie in Informatie de neuzen van de twee ministeries en dertien betrokken dienstonderdelen dezelfde kant op.
Het Regionaal Historisch Centrum Vecht en Venen zoekt een: Applicatiebeheerder (32 uur per week)
Hou jij van digitale ontwikkelingen en wil jij je inzetten voor een betere informatievoorziening en duurzaam bewaren van erfgoed voor maatschappij én overheid? Dan ben jij de applicatiebeheerder die we zoeken.
Organisatie Het Regionaal Historisch Centrum Vecht en Venen (RHCVV) beheert de archieven voor de gemeenten De Bilt, Stichtse Vecht, De Ronde Venen en Weesp, houdt toezicht op de informatiehuishouding van deze gemeenten en adviseert hen over duurzame (digitale) informatievoorziening. Inmiddels gaat archiveren bij de overheid veel verder dan papieren informatie in het depots bewaren of het digitaliseren van fysieke archiefstukken. Dit betekent dat archieven die naar ons toekomen van gemeenten niet langer alleen in papieren vorm, maar ook als digitaal bestand worden aangeboden. Daarvoor hebben we een geheel nieuwe bewaaromgeving ingericht die we het e-depot noemen. Dit is bedoeld om digitale informatie duurzaam te bewaren en toegankelijk te houden.
Deze kom je ook niet elke dag tegen > Ben je thuis in Lucht - en ruimtevaart ben je een goede netwerker en heb je affiniteit met Informatiemanagement en Literatuur onderzoek, wil je in een High Tech omgeving werken? Koninklijke Nederlands Lucht- en Ruimtevaartcentrum (NLR) zoekt Senior Informatiespecialist....https://www.werkenbijnlr.nl/vacatures/207275-senior-informatiespeci...
Eindhoven de Gekste! Het RHCe is voor het team Communicatie, Advies & Toezicht voor 36 uur per week op zoek naar een Adviseur Informatiebeheer Gemeenten die zich helemaal herkent in de volgende omschrijving:
WO/HBO+ werk- en denkniveau en een afgeronde opleiding op het gebied van informatiebeheer en/of archivistiek.
Je houdt van netwerken, contacten leggen en het veld in gaan.
Je beschikt over relevante werkervaring, met daardoor actuele kennis van geldende kwaliteitseisen voor informatiebeheer.
Vanzelfsprekend volg je de ontwikkelingen binnen het vakgebied en de veranderingen in de landelijke wet- en regelgeving.
Je bent een kei in communiceren, zowel schriftelijk als mondeling, sociaal vaardig, en je hebt gevoel voor bestuurlijke verhoudingen.
Je schrijft heldere rapportages en praat gemakkelijk met bestuurders, managers en met de mensen van de werkvloer. Je beschikt dan ook over een stevige persoonlijkheid en uitstekende netwerkvaardigheden.
Je bent proactief, kunt prioriteiten stellen en beschikt over analytisch vermogen.
De functie is ingeschaald in functieschaal 10. Daarnaast hebben wij uitstekende arbeidsvoorwaarden, zo behoort deels thuiswerken tot de mogelijkheden en is de intentie dit tijdelijke contract bij gebleken geschiktheid om te zetten in een vaste baan.
Meer info: Jolanda Louwers, Teamcoördinator Communicatie, Advies & Toezicht, 06-25555952
Wij zoeken een DIV specialist voor ons nieuwe team DIV.
De functie van DIV Specialist
Stroomopwaarts gaat vanaf 1 januari haar eigen DIV team opzetten. Wij streven ernaar om volledig substitutie toe te passen en alles digitaal te verwerken. Je gaat deel uitmaken van het nieuwe team. Samen met collega’s ben je verantwoordelijk voor de inkomende en uitgaande post, (digitaal) archiefbeheer.
Innovatie, kwaliteit en klantvriendelijkheid zijn de sleutelwoorden waar je samen met je collega’s voor staat. je bent de expert die ontwikkelingen in het vakgebied signaleert, het managementteam adviseert en vertaalt naar praktische toepassingen. Je draagt bij aan de kwaliteitsborging van de digitale informatievoorziening en ontwikkelt daarvoor instrumenten. Je vindt het leuk om de organisatie te ondersteunen door nieuwe werkinstructies en procedures op te stellen. Je zorgt er samen met je collega’s voor dat de digitale dossiervorming in het documentmanagementsysteem Zaaksysteem.nl goed op orde is. Je verzorgt de planning van de postmedewerkers om te zorgen dat in en uitgaande post soepel verloopt.
Wat bieden wij
Als DIV specialist bij Stroomopwaarts werk je in een dynamische en ambitieuze werkomgeving, waarin je niet bang hoeft te zijn dat je je gaat vervelen. We bieden je graag de ruimte om jezelf te ontwikkelen en je eigen visie in te brengen. Je gaat samenwerken met collega’s die net zo gemotiveerd zijn als jij en net zo veel hart hebben voor onze missie en doelgroepen. Daarnaast kan je bij ons op een flexibele manier werken. We werken ook na de Coronacrisis gedeeltelijk thuis en er zijn verschillende kantoorlocaties beschikbaar voor onze medewerkers. In overleg deel je je werktijden en -locaties in zoals het voor jou en de organisatie het beste werkt.
Wij bieden je alle voordelen van het werken bij een Samenwerkende Gemeentelijke Organisatie (cao SGO). Dat betekent een goed ABP-pensioen en het Individueel Keuze budget van 17,05% van je salaris, dat je naar eigen keuze kunt inzetten voor bijvoorbeeld extra verlof, salaris of andere persoonlijke wensen. Daarnaast laten we onze waardering blijken met complimenten en natuurlijk een goed salaris. Je wordt ingeschaald op basis van wat je meebrengt, je opleiding en werkervaring. De functieschaal kent een maximum van € 4.048,- (schaal 9) bij een 36-urige werkweek.
Wie ben jij?
Je hebt HBO werk- en denkniveau (bij voorkeur SOD II, LRM, HMDI of een vergelijkbare opleiding. kennis van (archief)wet- en regelgeving werkervaring in een middelgrote organisatie binnen DIV, bij voorkeur met ervaring met zaakgericht werken en digitale documentstromen. Goede adviesvaardigheden, overtuigingskracht en mondelinge en schriftelijke communicatie-vaardigheden. Een proactieve, ondernemende en inspirerende zelfstandige houding binnen een team.
Informatie en sollicitatie
Ben je enthousiast geworden over de functie neem dan contact op met Paul Turion, Teammanager ICT, telefoonnummer 06 - 20 95 99 48; of mail p.turion@stroomopwaarts.nl
Tineke van Heijst
VHIC zoekt senior informatie/archiefspecialisten
De ontwikkelingen binnen het vakgebied informatiemanagement gaan snel. Informatie delen, bewerken, bewaren en ontsluiten verloopt steeds vaker met behulp van digitale toepassingen en applicaties. Dit heeft grote gevolgen voor het beheren en het toegankelijk maken van informatiestromen. Tegelijkertijd moeten ook de dagelijkse werkzaamheden binnen het informatiebeheer doorgaan en kampen veel organisaties nog met grote archiefachterstanden.
VHIC heeft de kennis in huis om informatiestromen in goede banen te leiden en organisaties te helpen grip te krijgen op hun informatiehuishouding. Dit doen we vanuit verschillende expertises. Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een ervaren informatie/archiefspecialist.
Kijk op onze website voor de volledige vacaturetekst.
3 Nov 2021
Yvonne Welings
https://www.werkenbijmommerskwartier.nl/vacaturebeschrijving-region...
4 Nov 2021
Yvonne Welings
Opdracht: Duurzame toegankelijkheid Collectie Fryslân
Rol: opdrachtregisseur
https://files.tresoar.nl/AFB/404mwajkuxxfwcg.pdf
6 Nov 2021
Yvonne Welings
Nieuwe baan in De Steeg
https://www.werkeningelderland.nl/vacature/70446/medewerker-afdelin...
6 Nov 2021
Yvonne Welings
Vacature in Sittard-Geleen
https://vacatures.one/22839
7 Nov 2021
Yvonne Welings
Informatiemanager directie Noord-Afrika en Midden-Oosten
(Ministerie van Buitenlandse Zaken)
Informatiemanager directie Noord-Afrika en Midden-Oosten (vacatureb...
8 Nov 2021
Yvonne Welings
8 Nov 2021
Mieke IJsselmuiden
De gemeente Enschede zoekt een Collectiebeheerder Stadsarchief.
Wat ga je doen?
‘Bewaren om te gebruiken’, daar draait het om in je functie. Je bent de drijvende kracht en inhoudelijk deskundige achter het behoud en beheer van onze archieven en collecties. Dat begint met de basis op orde brengen en houden door collega’s binnen de gemeente mee te nemen in het belang van archivering, te zorgen dat de interne processen hiervoor goed verlopen en te adviseren over alle aspecten van archief- en collectiebeheer. In de breedste zin ben je voor onze organisatie de vraagbaak en sparringpartner op het gebied van kwaliteitsmanagement- en andere tactische en strategische vraagstukken die te maken hebben
met het Stadsarchief.
Bovendien ken je snel de weg in ons archief en je helpt particulieren en organisaties die onze archieven willen gebruiken. Mede dankzij jou bewaart de gemeente Enschede haar verleden op een goede manier en hebben inwoners en bedrijven eenvoudig toegang tot oude documenten voor bijvoorbeeld historisch onderzoek of bewijsvoering rond juridische zaken waarin het verleden een rol speelt.
Als collectiebeheerder Stadsarchief neem je daarnaast het initiatief voor projecten waarmee we de archivering verder verbeteren. En je leidt deze projecten. Denk aan de ontwikkeling van het gemeentelijk e-depot door de digitalisering van archieven en aan projecten voor betere archiefbewerking en indexering van documenten. Daarbij ben je de smeerolie in de samenwerking binnen je team, dat op weg is naar zelforganisatie. Ook stuur je op een inspirerende manier de enthousiaste vrijwilligers aan die onmisbaar zijn voor het behoud en beheer van onze historie. Jij bent in alle opzichten de voortrekker in het beheer van archieven en collecties in de gemeentelijke archiefbewaarplaats. Een functie waarin je dagelijks concreet bijdraagt aan het kwalitatief bewaren en toegankelijk maken van het erfgoed van de gemeente Enschede. Voor nu en voor in de toekomst.
Interesse gewekt? klik voor de hele vacature op deze link,
8 Nov 2021
Yvonne Welings
Directeur Data en Collecties - IISG-KNAW - Amsterdam
Directeur Data en Collecties - IISG-KNAW - Amsterdam
FUNCTIEOMSCHRIJVING
Het Internationaal Instituut voor Sociale Geschiedenis (IISG) is vanwege vertrek van haar huidige directeur op zoek naar een Directeur Data en Collecties.
Directeur Data en Collecties - IISG-KNAW - Amsterdam — AcademicTran...
8 Nov 2021
Yvonne Welings
In het kort
Als applicatiebeheerder ben jij de centrale schakel tussen de functionele beheerders van de vak afdelingen, IT-afdeling en de leverancier. Vanzelfsprekend ben je hét aanspreekpunt voor wat betreft de continuïteit en de betrouwbaarheid van de informatiesystemen. Dankzij jou zijn de applicaties altijd op de afgesproken tijden beschikbaar en functioneren ze naar behoren.
Applicatiebeheerder (junior functie) | Gemeente Tilburg (werkenvoor...
10 Nov 2021
Yvonne Welings
Dit soort vacatures zullen er nog meer komen:
https://inhuurdesk.werkeninnoordoostbrabant.nl/Opdracht/Gemeente-Me...
10 Nov 2021
Branco Jorissen
Wie wordt mijn opvolger? Mooie vacature bij een interessante organisatie. Senior adviseur informatiebeheer bij Defensie
https://www.werkenbijdeoverheid.nl/vacatures/senior-adviseur-inform...
10 Nov 2021
Yvonne Welings
Vacature dienstverlening Utrechts Archief
https://hetutrechtsarchief.nl/over-ons/vacatures/17-vacatures/639-v...
11 Nov 2021
Loes van Bijsterveld - Romonesco
https://www.werkenbijtennet.nl/Items/nl-NL/Vacatures/grid-service/9...
deze is voor Noord Nederland,
in Zuid Nederland (Weert) word ook gezocht naar een parttime documentalist
11 Nov 2021
Het Streekarchivariaat Noordwest
Beleidsmedewerker collecties - Het Streekarchivariaat Noordwest-Veluwe
Ben je deskundig op het gebied van het bewerken, beheren en ontsluiten van analoge, digitale en hybride archieven en van digitale dienstverlening? Lees dan snel verder!
11 Nov 2021
Yvonne Welings
Informatiemanager (36 uur)
Informatiemanagement gemeente Hoeksche Waard
https://werkenbijdehw.nl/vacature/detail/345
12 Nov 2021
Yvonne Welings
Specialist digitale archiefdiensten Gooi- en Vechtstreken
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/specialist-digitale-arc...
15 Nov 2021
Yvonne Welings
https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/specialist-informatievo...
specialist informatievoorziening Brandweer
15 Nov 2021
Justin Klein
Vacatures overige specialisaties | Werken bij Rijkswaterstaat
Adviseur documentair informatiemanagement s.11 bij RWS
16 Nov 2021
Tijhuis
Medewerker informatievoorziening Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen https://vacatures.vooruitindrenthe.nl/vacature/4485/medewerker-info...
16 Nov 2021
Menno Heringa
Vacature: Functioneel beheerder
Leuke baan bij Erfgoedcentrum Achterhoek en Liemers (ECAL) te Doetinchem.
ECAL is op zoek naar functioneel beheerder van archiefbeheersysteem MAIS-Flexis, Zaaksysteem.nl en het e-depot.
Vacature: Functioneel beheerder
17 Nov 2021
Yvonne Welings
Servicecentrum Drechtsteden (SCD) zoekt informatieadviseur
Servicecentrum Drechtsteden (SCD) zoekt informatieadviseur – IP | V...
18 Nov 2021
A. Koppenaal
Medewerker DIV/Informatiebeheer
Bij Hoogheemraadschap van Rijnland in Leiden
Krijg jij energie van het voeren van accountgesprekken met collega’s om het werken met informatie te verbeteren? Heb jij ervaring met adviseren en presenteren? Zijn digitale vaardigheden vanzelfsprekend en heb je affiniteit met digitale documentbeheer? Dan zijn we op zoek naar jou!
Informeer en solliciteer: Medewerker DIV/Informatiebeheer (rijnland.net)
19 Nov 2021
Yvonne Welings
Provincie Overijssel is op zoek naar een Informatiemanager
https://informatieprofessional.nl/provincie-overijssel-is-op-zoek-n...
20 Nov 2021
Yvonne Welings
Supportmedewerker OD Ijsselland
https://www.odijsselland.nl/vacatures/supportmedewerker/
21 Nov 2021
Nienke van Haasteren
Cluster DIV is op zoek naar een nieuwe MogelijkMaker / Medewerker documentaire en digitale informatievoorziening voor 36 uur per week.
https://vacatures.werkeninnoordoostbrabant.nl/vacature/9230/medewer...
22 Nov 2021
Esther Balkestein
Het Gemeentearchief Gooise Meren en Huizen in Naarden zoekt een Archiefmedewerker.
Volg de link voor de volledige vacaturetekst.
22 Nov 2021
Yvonne Welings
VNG Realisatie zoekt een slagvaardige Coördinator team ENSIA
Den Haag, 32-36 uur per week
Vacaturenummer 21.11
Interessante uitdagingen? Bij ons vind je ze volop! De VNG is een vereniging en netwerkverband van 352 grote en kleine gemeenten, evenzoveel burgemeesters, ruim 1.000 wethouders en nog veel meer ambtenaren. Die werken samen in koepels, regionetwerken, vakgroepen en verenigingen. Kortom: we bewegen ons in een complex netwerk van partners
VNG Realisatie
22 Nov 2021
Yvonne Welings
Regisseur interdepartementaal programma Transparantie in Informatie
Bijdragen aan optimale informatievoorziening vanuit het Rijk richting Kamer en burger; dat is wat jij doet als regisseur bij de ministeries van Economische Zaken en Klimaat, en Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit in Den Haag. Dankzij jou staan binnen het programma Transparantie in Informatie de neuzen van de twee ministeries en dertien betrokken dienstonderdelen dezelfde kant op.
22 Nov 2021
Yvonne Welings
Applicatiebeheerder belastingen (24-36 uur)
Applicatiebeheerder belastingen (24-36 uur) - SVHW
23 Nov 2021
Mathé van der Velden
Collega gezocht : Regionaal Archief Tilburg heeft vacature "Adviseur Digitale Informatievoorziening" (32 uur / week) vacant:
https://www.werkenbijmommerskwartier.nl/vacaturebeschrijving-region...
23 Nov 2021
Henry van der Zwan
Toe maar, maar liefst 5 x een Adviseur DIV (voor bij de Politie) 36 u/pw gevraagd. https://www.linkedin.com/jobs/view/2810134731/?alternateChannel=sea...
23 Nov 2021
Yvonne Welings
Teamleider Processen Informatiehuishouding
Teamleider Processen Informatiehuishouding - Werken voor Rotterdam
24 Nov 2021
Jannet
Gezocht college Recordmanager!
Adviseur record management | Vacatures | AFM Werken Bij
24 Nov 2021
Yvonne Welings
Het Regionaal Historisch Centrum Vecht en Venen zoekt een:
Applicatiebeheerder
(32 uur per week)
Hou jij van digitale ontwikkelingen en wil jij je inzetten voor een betere informatievoorziening en duurzaam bewaren van erfgoed voor maatschappij én overheid? Dan ben jij de applicatiebeheerder die we zoeken.
Organisatie
Het Regionaal Historisch Centrum Vecht en Venen (RHCVV) beheert de archieven voor de gemeenten De Bilt, Stichtse Vecht, De Ronde Venen en Weesp, houdt toezicht op de informatiehuishouding van deze gemeenten en adviseert hen over duurzame (digitale) informatievoorziening. Inmiddels gaat archiveren bij de overheid veel verder dan papieren informatie in het depots bewaren of het digitaliseren van fysieke archiefstukken. Dit betekent dat archieven die naar ons toekomen van gemeenten niet langer alleen in papieren vorm, maar ook als digitaal bestand worden aangeboden. Daarvoor hebben we een geheel nieuwe bewaaromgeving ingericht die we het e-depot noemen. Dit is bedoeld om digitale informatie duurzaam te bewaren en toegankelijk te houden.
Wat ga je doen
Applicatiebeheerder - RHC Vecht en Venen
24 Nov 2021
Henry van der Zwan
Deze kom je ook niet elke dag tegen > Ben je thuis in Lucht - en ruimtevaart ben je een goede netwerker en heb je affiniteit met Informatiemanagement en Literatuur onderzoek, wil je in een High Tech omgeving werken? Koninklijke Nederlands Lucht- en Ruimtevaartcentrum (NLR) zoekt Senior Informatiespecialist....https://www.werkenbijnlr.nl/vacatures/207275-senior-informatiespeci...
25 Nov 2021
Yvonne Welings
https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/informatieadviseur-BZK...
informatieadviseur BZK
25 Nov 2021
Yvonne Welings
Enterprise architect IDenV
Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/enterprise-architect-i...
28 Nov 2021
Yvonne Welings
Informatieadviseur gemeente Drimmelen
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/informatieadviseur-voo...
er is er ook een in Etten-Leur
29 Nov 2021
Yvonne Welings
Adviseur informatie en proces gemeente Zundert
https://www.werkeninwestbrabant.nl/vacatures/adviseur-informatie-en...
29 Nov 2021
Yvonne Welings
Informatie-adviseur gemeente Groningen
https://nl.trabajo.org/werkaanbieding-1271-20211126-4f19bfd4e976946...
29 Nov 2021
Yvonne Welings
Vacature: Data- en Informatiespecialist | Vacatures (atria.nl)
30 Nov 2021
Yvonne Welings
Gemeente Woudenberg Gemeente Woudenberg - Functioneel applicatiebeh...
30 Nov 2021
Yvonne Welings
Werken In Noordoost Brabant | Data-analist - Gemeente Bernheze - He...
1 Dec 2021
Jolanda Louwers-Smeets
Eindhoven de Gekste! Het RHCe is voor het team Communicatie, Advies & Toezicht voor 36 uur per week op zoek naar een Adviseur Informatiebeheer Gemeenten die zich helemaal herkent in de volgende omschrijving:
De functie is ingeschaald in functieschaal 10. Daarnaast hebben wij uitstekende arbeidsvoorwaarden, zo behoort deels thuiswerken tot de mogelijkheden en is de intentie dit tijdelijke contract bij gebleken geschiktheid om te zetten in een vaste baan.
Meer info: Jolanda Louwers, Teamcoördinator Communicatie, Advies & Toezicht, 06-25555952
1 Dec 2021
Paul Turion
Mooie vacature bij Stroomopwaarts in Schiedam.
Wij zoeken een DIV specialist voor ons nieuwe team DIV.
De functie van DIV Specialist
Stroomopwaarts gaat vanaf 1 januari haar eigen DIV team opzetten. Wij streven ernaar om volledig substitutie toe te passen en alles digitaal te verwerken. Je gaat deel uitmaken van het nieuwe team. Samen met collega’s ben je verantwoordelijk voor de inkomende en uitgaande post, (digitaal) archiefbeheer.
Innovatie, kwaliteit en klantvriendelijkheid zijn de sleutelwoorden waar je samen met je collega’s voor staat. je bent de expert die ontwikkelingen in het vakgebied signaleert, het managementteam adviseert en vertaalt naar praktische toepassingen. Je draagt bij aan de kwaliteitsborging van de digitale informatievoorziening en ontwikkelt daarvoor instrumenten. Je vindt het leuk om de organisatie te ondersteunen door nieuwe werkinstructies en procedures op te stellen. Je zorgt er samen met je collega’s voor dat de digitale dossiervorming in het documentmanagementsysteem Zaaksysteem.nl goed op orde is. Je verzorgt de planning van de postmedewerkers om te zorgen dat in en uitgaande post soepel verloopt.
Wat bieden wij
Als DIV specialist bij Stroomopwaarts werk je in een dynamische en ambitieuze werkomgeving, waarin je niet bang hoeft te zijn dat je je gaat vervelen. We bieden je graag de ruimte om jezelf te ontwikkelen en je eigen visie in te brengen. Je gaat samenwerken met collega’s die net zo gemotiveerd zijn als jij en net zo veel hart hebben voor onze missie en doelgroepen. Daarnaast kan je bij ons op een flexibele manier werken. We werken ook na de Coronacrisis gedeeltelijk thuis en er zijn verschillende kantoorlocaties beschikbaar voor onze medewerkers. In overleg deel je je werktijden en -locaties in zoals het voor jou en de organisatie het beste werkt.
Wij bieden je alle voordelen van het werken bij een Samenwerkende Gemeentelijke Organisatie (cao SGO). Dat betekent een goed ABP-pensioen en het Individueel Keuze budget van 17,05% van je salaris, dat je naar eigen keuze kunt inzetten voor bijvoorbeeld extra verlof, salaris of andere persoonlijke wensen. Daarnaast laten we onze waardering blijken met complimenten en natuurlijk een goed salaris. Je wordt ingeschaald op basis van wat je meebrengt, je opleiding en werkervaring. De functieschaal kent een maximum van € 4.048,- (schaal 9) bij een 36-urige werkweek.
Wie ben jij?
Je hebt HBO werk- en denkniveau (bij voorkeur SOD II, LRM, HMDI of een vergelijkbare opleiding. kennis van (archief)wet- en regelgeving werkervaring in een middelgrote organisatie binnen DIV, bij voorkeur met ervaring met zaakgericht werken en digitale documentstromen. Goede adviesvaardigheden, overtuigingskracht en mondelinge en schriftelijke communicatie-vaardigheden. Een proactieve, ondernemende en inspirerende zelfstandige houding binnen een team.
Informatie en sollicitatie
Ben je enthousiast geworden over de functie neem dan contact op met Paul Turion, Teammanager ICT, telefoonnummer 06 - 20 95 99 48; of mail p.turion@stroomopwaarts.nl
Vacature%20DIV%20specialist%20Stroomopwaarts.pdf
1 Dec 2021
Yvonne Welings
Informatieadviseur | Waterschap Brabantse Delta
2 Dec 2021
Yvonne Welings
Data Engineer (werkeninwestbrabant.nl)
2 Dec 2021
Yvonne Welings
Gemeente Gooise Meren zoekt een Medewerker Gemeentearchief / Archiv...
2 Dec 2021
Yvonne Welings
Vacature: Informatieadviseur, Ministerie van Binnenlandse Zaken en ...
2 Dec 2021