Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
Toezicht houden speelt een essentiële rol binnen het kwaliteitssysteem van de informatievoorziening. Net als het opstellen van beleid en toepasbare kaders waarmee het informatiebeheer by design wordt ingericht.
Samen met je collega’s ben je, als adviseur Informatiebeheer, verantwoordelijk voor het vormgeven en uitvoeren van het toezicht op het informatiebeheer in de stad en de regio. Zo draag je bij aan nieuwe methodiek, kennis en aan de doorontwikkeling van het Stadsarchief tot een expertisecentrum op het gebied van duurzame toegankelijkheid van informatie. Nieuwe kennis krijgt vorm in nieuw beleid en wordt actief uitgedragen. De adviseur werkt intensief samen met de Informatievoorzieningseenheden, CIO-office en andere controllers.
Er is weer een mooie vacature bij P-Direkt. Ik zoek een Project/Programma Manager Informatiebeleid:
Opdrachtomschrijving Doel van de opdracht: Informatiebeheer, besturing en dienstverlening op p-dossiers inregelen en op hoger niveau brengen ( internationale standaard). Er lopen momenteel drie sporen op P-Dossiers waarvoor de strategisch adviseur verantwoordelijk wordt voor afronding hiervan, op hoger niveau brengen en borging in de lijn. Spoor 1 is het oplossen van ADR bevindingen en proces verbeteringen implementeren. Spoor 2 Aanpak en uitvoering op maat per zorgdrager (zijn er 47). Spoor 3 Inrichten van een toekomstbestendige dienstverlening, inclusief organisatie en besturing.
Met de volgende functie eisen:
1. Kandidaat beschikt over een diploma op WO-niveau. 2 Kandidaat beschikt over kennis van project- en programmamanagement. 3 Kandidaat heeft werkervaring op het gebied van informatiebeheer en dienstverlening in relatie tot digitale dossiervorming.
Wensen: 1. Mate waarin de kandidaat kennis heeft van informatiebeheer en dienstverlening in relatie tot digitale dossiervorming. 2 Mate waarin de kandidaat ervaring heeft met project- en programmamanagement 3 Mate waarin de kandidaat kennis heeft van de archiefwet en regelgeving in relatie tot digitalisering en vervanging 4 Mate van ervaring en/of affiniteit met de organisatie van de opdrachtgever. 5 Mate van ervaring met stakeholdermanagement op directie niveau
Als DIV-medewerker bij de griffie werk je in een dynamische omgeving, voor de gemeenteraad en je collega’s. Je:
Zorgt ervoor dat digitale post wordt voorzien van de juiste metadata en routering naar collega’s;
Zorgt ervoor dat papieren post digitaal wordt gemaakt, verder wordt geregistreerd en wordt gearchiveerd;
Werkt de digitale en papieren archieven bij (dossiers vormen, opschonen);
Bewaakt en signaleert over de gegevenskwaliteit en DIV-afspraken;
Je beantwoordt ingekomen telefoontjes op het algemeen griffie-telefoonnummer.
De griffie heeft de verbetering van haar informatievoorziening voor de raad en burgers als speerpunt geformuleerd. Dat betekent dat je in een dynamisch en toekomstgericht werkveld komt te functioneren. Omdat je in een politieke omgeving werkt, zie en hoor je veel. Om deze functie goed te kunnen vervullen, moet je discreet en integer zijn en zeer goed bestand zijn tegen hectiek en druk. Verder is het belangrijk dat je een open, servicegerichte en leergierige houding hebt en representatief, zelfredzaam en doortastend bent. Voor het uitvoeren van je werkzaamheden moet je met diverse ICT-systemen werken (o.a. Corsa). Sterke digitale vaardigheden zijn daarom een must!
Beste archiefgenoten, De komende jaren gaat Regionaal Archief Tilburg alle 21 Dorpsbesturen die tot onze regio behoren digitaliseren. Voordat daarmee een start wordt gemaakt worden deze archieven eerstelijns geconserveerd en tevens toegankelijk gemaakt. Nu hebben we van al deze archieven al inventarissen, maar deze moeten allemaal nagekeken worden en, indien nodig, worden aangepast. Wie kan ons hierbij helpen?
Chantal van Gaveren
Als adviseur ben je in staat mensen te overtuigen. Je weet mensen te bewegen en bent zelf ook altijd op zoek naar de beste dynamiek.
Gemeente Amsterdam heeft een vacature voor een Adviseur Informatiebeheer voor 32-36 uur per week
https://tinyurl.com/yx9yss6x
22 Sept 2020
Yvonne Welings
Adviseur Informatiebeheer
Toezicht houden speelt een essentiële rol binnen het kwaliteitssysteem van de informatievoorziening. Net als het opstellen van beleid en toepasbare kaders waarmee het informatiebeheer by design wordt ingericht.
Samen met je collega’s ben je, als adviseur Informatiebeheer, verantwoordelijk voor het vormgeven en uitvoeren van het toezicht op het informatiebeheer in de stad en de regio. Zo draag je bij aan nieuwe methodiek, kennis en aan de doorontwikkeling van het Stadsarchief tot een expertisecentrum op het gebied van duurzame toegankelijkheid van informatie. Nieuwe kennis krijgt vorm in nieuw beleid en wordt actief uitgedragen. De adviseur werkt intensief samen met de Informatievoorzieningseenheden, CIO-office en andere controllers.
https://www.amsterdam.nl/vacature/externe-vacatures/2020/week-38-(14-sept-18-sept)/20090149/
23 Sept 2020
Jolanda de Jong
Digitale archivaris - MIVD - Den Haag
23 Sept 2020
Yvonne Welings
Teamleider dienstverlening Stadsarchief Rotterdam: https://www.werkenvoorrotterdam.nl/vacatures/teamleider-informatied...
23 Sept 2020
Yvonne Welings
Medewerker gegevensbeheer gemeente Vught: https://www.gemeentebanen.nl/vacatures/gemeente-vught/medewerker-ge...
24 Sept 2020
Jolanda de Jong
Senior medewerker digitale informatievoorziening - Woonbedrijf - Eindhoven
26 Sept 2020
Jolanda de Jong
Informatiespecialist Onderzoek (thema Energie) - Hanzehogeschool Groningen
26 Sept 2020
Jolanda de Jong
Projectleider digitalisering - RSD Kromme Rijn Heuvelrug - Zeist
27 Sept 2020
Jolanda de Jong
Junior media-analist - Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport - Den Haag
28 Sept 2020
Yvonne Welings
Tijdelijke opdracht projectleider Grip op Informatie: https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/tijdelijke-opdracht-pro...
28 Sept 2020
Jolanda de Jong
Business analist team DIV - Politie Nederland - Utrecht
28 Sept 2020
Jolanda de Jong
Functioneel beheerder DMS - Politie Nederland - Rotterdam/Utrecht
28 Sept 2020
Yvonne Welings
Informatiemanager DIV gemeente Renswoude: https://www.gemeentebanen.nl/vacatures/gemeente-renswoude/informati...
28 Sept 2020
Yvonne Welings
DIV specialist Omgevingsdienst Gouda: https://www.nationalevacaturebank.nl/vacature/0c60ade1-8914-5831-8d...
28 Sept 2020
Jolanda de Jong
Teammanager Interne zaken - gemeente Leusden
29 Sept 2020
Jean-Luc Rouvroye
Adviseur informatiemanagement bij Veiligheids Gezondheidsregio Gelderland-Midden
https://www.werkeningelderland.nl/vacature/61082/adviseur-informati...
30 Sept 2020
Yvonne Welings
Recordmanager Goirle: https://samenvijf.nl/vacatures/recordmanager-goirle/
1 Okt 2020
Roland Bisscheroux
Inspecteur digitale informatievoorziening
Waterlands Archief
Vacaturetekst
2 Okt 2020
Yvonne Welings
Digitaal adviseur Noord-Hollands Archief: https://www.nationalevacaturebank.nl/vacature/f1dd7d7b-93d0-59d6-b2...
3 Okt 2020
Yvonne Welings
Coördinator informatievoorziening Belastingdienst, wie durft: https://werken.belastingdienst.nl/vacatures/informatievoorziening-c...
4 Okt 2020
Yvonne Welings
Specialist documentaire informatievoorziening (DIV) Veiligheidsregio IJsselland:
https://www.vrijsselland.nl/specialist-documentaire-informatievoorz...
4 Okt 2020
Jarno Vlaming
Haarlemmermeer is op zoek een adviseur informatiebeheer en functioneel beheerder Facility Management!
https://www.werkenbijhaarlemmermeer.nl/vacature/2363/adviseur-infor...
https://www.werkenbijhaarlemmermeer.nl/vacature/2368/functioneel-be...
5 Okt 2020
Jolanda de Jong
Verbindende Informatiespecialist Informatiebeheer - Veiligheidsregio Groningen - Groningen
5 Okt 2020
Yvonne Welings
Recordmanager VU Utrecht: https://werkenbij.vu.nl/ad/recordmanager-3-dma/3b5ox7
7 Okt 2020
Yvonne Welings
Functioneel beheerder OMWB, https://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/sr-functioneel-beheerde...
12 Okt 2020
Yvonne Welings
Informatiemanager
Gelre ziekenhuizen, Apeldoorn
https://vacatures.zorgvisie.nl/vacatures/it-manager/informatiemanag...
15 Okt 2020
Andrieke Ollefers
Het Gelders Archief is op zoek naar een Informatieadviseur en een Medewerker Publieksadvies
15 Okt 2020
Marc Bonnes
DIV medewerker
Gemeente Overbetuwe, Elst
https://intern.werkeningelderland.nl/assignment/40304/form/208557
19 Okt 2020
Gian Moorman
Beste Allemaal,
Er is weer een mooie vacature bij P-Direkt.
Ik zoek een Project/Programma Manager Informatiebeleid:
Opdrachtomschrijving
Doel van de opdracht: Informatiebeheer, besturing en dienstverlening op p-dossiers inregelen en
op hoger niveau brengen ( internationale standaard).
Er lopen momenteel drie sporen op P-Dossiers waarvoor de strategisch adviseur verantwoordelijk
wordt voor afronding hiervan, op hoger niveau brengen en borging in de lijn.
Spoor 1 is het oplossen van ADR bevindingen en proces verbeteringen implementeren.
Spoor 2 Aanpak en uitvoering op maat per zorgdrager (zijn er 47).
Spoor 3 Inrichten van een toekomstbestendige dienstverlening, inclusief organisatie en besturing.
Met de volgende functie eisen:
1. Kandidaat beschikt over een diploma op WO-niveau.
2 Kandidaat beschikt over kennis van project- en programmamanagement.
3 Kandidaat heeft werkervaring op het gebied van informatiebeheer en
dienstverlening in relatie tot digitale dossiervorming.
Wensen:
1. Mate waarin de kandidaat kennis heeft van informatiebeheer en
dienstverlening in relatie tot digitale dossiervorming.
2 Mate waarin de kandidaat ervaring heeft met project- en
programmamanagement
3 Mate waarin de kandidaat kennis heeft van de archiefwet en regelgeving in relatie tot digitalisering en vervanging
4 Mate van ervaring en/of affiniteit met de organisatie van de opdrachtgever.
5 Mate van ervaring met stakeholdermanagement op directie niveau
Ik hoor graag van jullie beschikbaarheid:
gian.moorman@hero.eu
0642540154
19 Okt 2020
Yvonne Welings
https://www.werkenvoormiddenbrabant.nl/vacature/1385/informatiemana...
19 Okt 2020
Yvonne Welings
https://www.schielandendekrimpenerwaard.nl/werken-bij/gis-specialis...
19 Okt 2020
Yvonne Welings
Projectleider Zgw Noord-Holland: https://vacatures.werkeninnoordhollandnoord.nl/vacature/3602/projec...
19 Okt 2020
Yvonne Welings
Senior medewerker muziekcollecties Haags Gemeentearchief: https://www.culturele-vacatures.nl/2020/10/gemeente-den-haag-senior...
19 Okt 2020
Jolanda de Jong
Informatiespecialist DocuMedia - NOS - Hilversum
19 Okt 2020
Karolien Verbrugge
20 Okt 2020
Annelies
https://werkenbijdefensie.nl/vacatures/niet-militaire-vacatures/tea...
21 Okt 2020
Yvonne Welings
Medewerker DIV Rotterdam:
Medewerker DIV
Dit ga je doen als Medewerker DIV
Als DIV-medewerker bij de griffie werk je in een dynamische omgeving, voor de gemeenteraad en je collega’s. Je:
De griffie heeft de verbetering van haar informatievoorziening voor de raad en burgers als speerpunt geformuleerd. Dat betekent dat je in een dynamisch en toekomstgericht werkveld komt te functioneren. Omdat je in een politieke omgeving werkt, zie en hoor je veel. Om deze functie goed te kunnen vervullen, moet je discreet en integer zijn en zeer goed bestand zijn tegen hectiek en druk. Verder is het belangrijk dat je een open, servicegerichte en leergierige houding hebt en representatief, zelfredzaam en doortastend bent. Voor het uitvoeren van je werkzaamheden moet je met diverse ICT-systemen werken (o.a. Corsa). Sterke digitale vaardigheden zijn daarom een must!
https://www.werkzoeken.nl/8313_samenvijf/vacatures/4802414_medewerk...
21 Okt 2020
Yvonne Welings
Archief- en informatiebeheerder
21 Okt 2020
Yvonne Welings
Metadataspecialist UvA
https://www.uva.nl/content/vacatures/2020/10/20-630-metadataspecial...
23 Okt 2020
Yvonne Welings
-Auditor / Medewerker IC gemeente Gouda:
https://vacatures.werkeninhetwesten.nl/vacature/4420/auditor-medewe...
- Senior medewerker DIV gemeente Hellevoetsluis; https://www.werkenvoorhellevoetsluis.nl/senior-medewerker-div
- Teamleider Documentaire Informatievoorziening & Facilitaire Zaken gemeente De Ronde Venen: https://0297.nl/vacatures/5321/teamleider-documentaire-informatievo...
24 Okt 2020
Jolanda de Jong
Functioneel beheerder HR-systemen - Politie Nederland - Zwolle
25 Okt 2020
Jolanda de Jong
Junior Adviseur Digitale Leermiddelen - Belastingdienst - Utrecht
25 Okt 2020
Jolanda de Jong
Document specialist - Belastingdienst - Utrecht
25 Okt 2020
Jolanda de Jong
Administratief Medewerker Postroutering - Openbaar Ministerie - Maastricht
25 Okt 2020
Jolanda de Jong
Medewerker Informatiebeheer - Woonforte - Alphen aan den Rijn
25 Okt 2020
Jolanda de Jong
Medewerker Informatievoorziening - gemeente Den Helder
25 Okt 2020
Jolanda de Jong
Medewerker Bewerken (3x) - Ministerie van Defensie - Rijswijk
25 Okt 2020
Yvonne Welings
CBG|Centrum voor Familiegeschiedenis: Sectorhoofd Collectie en Netwerk:
https://www.culturele-vacatures.nl/2020/10/cbg-centrum-voor-familie...
26 Okt 2020
Jolanda de Jong
Adviseur informatiemanagement - gemeente Doetinchem
27 Okt 2020
Yvonne Welings
Beste archiefgenoten, De komende jaren gaat Regionaal Archief Tilburg alle 21 Dorpsbesturen die tot onze regio behoren digitaliseren. Voordat daarmee een start wordt gemaakt worden deze archieven eerstelijns geconserveerd en tevens toegankelijk gemaakt. Nu hebben we van al deze archieven al inventarissen, maar deze moeten allemaal nagekeken worden en, indien nodig, worden aangepast. Wie kan ons hierbij helpen?
Alvast bedankt.
Jean-Paul Korst, projectleider digitalisering Regionaal Archief Tilburg
29 Okt 2020