Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
Medewerkers studiezaal en archiefbeheer Gooise Meren en Huizen
Het Gemeentearchief Gooise Meren en Huizen is op zoek naar een:
Medewerker studiezaal en beheer archieven voor 24 uur per week
Wij zoeken een archiefmedewerker die ons team twee jaar komt versterken en ons impulsen geeft voor de doorontwikkeling van een klassieke naar een moderne archiefdienst. Ongeveer de helft van het dienstverband zal worden besteed aan studiezaaldiensten. De andere helft wordt ingevuld met taken en projecten op het terrein van het archiefbeheer.
De studiezaalgerelateerde inzet betreft:
• Ontvangen en verwijzen bezoekers en het koppelen van hun vragen aan de archieven en collecties die het gemeentearchief beheert • Beantwoorden schriftelijke informatieverzoeken • Verrichten lokaal onderzoek t.b.v. kleine publicaties op de website en in tijdschriften
De medewerker houdt zich verder bezig met de volgende archivistische taken: • Invulling geven aan de uitvoering van procedures, wetten en regelgeving op het terrein van archiefbeheer • Ordenen, selecteren en beschrijven papieren en digitale documenten (inventarisatiewerkzaamheden) • Beheren beeldbank • Bijdragen aan materiële verzorging • Begeleiden vrijwilligers bij hun werkzaamheden
Profiel: Wij zijn op zoek naar iemand die:
• Het diploma Archivistiek A of B bezit dan wel de opleiding daarvoor bijna heeft behaald of een historicus met ervaring in het bewerken van archieven • Aantoonbare historische interesse en kennis heeft; kennis van de regio is een pré • Affiniteit heeft met de missie en taken van een archiefdienst en het beheer van historische archieven en collecties • Ervaring heeft met de structuur van historische archieven • Dienstverlenend is ingesteld en tegelijk capabel is om met soms (te) veeleisend publiek om te gaan • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden bezit • In staat is gestructureerd, planmatig en zo zelfstandig mogelijk te werken
Het gemeentearchief beheert de overgebrachte archieven van de gemeenten Gooise Meren en Huizen en houdt toezicht op het informatiebeheer van de aangesloten gemeenten. De archiefdienst is gehuisvest in een monumentaal pand in de oude vestingstad Naarden.
Arbeidsvoorwaarden Het salaris is maximaal € 3.280,-- bruto per maand bij een volledige werkweek (schaal 8).Het salaris is exclusief 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 6%. Inschaling vindt plaats al naar gelang opleiding en ervaring. De gemeente Gooise Meren kent een goed pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden.
Informatie Als je meer informatie wil over deze functie, kun je contact opnemen met de gemeentearchivaris, Niels van Driel, n.vandriel@gooisemeren.nl of 0654210396.
Belangstelling Mail uiterlijk 24 oktober 2016 een brief met een korte en bondige motivatie en een curriculum vitae aan de afdeling Facilitaire Zaken, Postbus 6000, 1400 HA Bussum. Vermeld dat het gaat om de vacature Medewerker Gemeentearchief. Het mailadres is sollicitatie@gooisemeren.nl. De gesprekken zijn gepland op maandagmiddag 31 oktober.
Ons traineeship biedt een combinatie van vakkennis, werkervaring en coaching door professionals. Als trainee ben je onderdeel van het VHIC netwerk waarin we verschillende specialismen verenigen. Gedurende het traineetraject combineer je het opdoen van werkervaring met het volgen van een vakopleiding. Je maakt kennis met verschillende soorten projecten en een diversiteit aan klantgroepen. Tijdens het traineetraject groei je door middel van werkervaring in een richting die bij jou past. Daarbij wordt je begeleid door ervaren collega’s.
Concreet ga je onder andere aan de slag met: ● Postregistratie, dossiervorming en archiefbewerking ● Ondersteunen en adviseren bij zaakgericht werken en digitaliseringsprojecten ● Beheren, structureren en toegankelijk maken van informatie ● Informatiesystemen in organisaties implementeren en beheren ● Het ontwikkelen van visie en beleid op het gebied van informatiemanagement
Wat zoeken wij? Wij zijn op zoek naar nieuw talent die beschikken over persoonlijke kenmerken als zelfstandigheid, flexibiliteit, enthousiasme en een flinke dosis inzet. En uiteraard ook de gedrevenheid om je in dit vakgebied verder te verdiepen. Ook wil je graag deel uitmaken van een netwerk van professionals, van wie je kan leren, met wie je kan sparren en die je een frisse vernieuwende kijk bieden op informatiemanagement. Omdat onze klanten zich door het hele land bevinden hebben we een voorkeur voor kandidaten die woonachtig zijn in het midden van het land en die in het bezit zijn van een rijbewijs.
Functie-eisen ● Een afgeronde HBO/WO-opleiding, bij voorkeur op het gebied van informatiemanagement. ● Aantoonbare interesse in het vakgebied informatiemanagement; ● Een analytische en gestructureerde instelling; ● Uitstekende communicatieve vaardigheden en een klantgerichte houding.
Functioneel applicatiebeheerder / kwaliteitsmedewerker Green Valley Suite
Gemeente Langedijk
Vroedschap 1, Zuid-Scharwoude
Salaris
Gebaseerd op functieschaal 10 (max. € 4.105,- bruto per maand).
Dienstverband
Tijdelijk, Detachering
Uren per week
36 uren per week
Opleidingsniveau
HBO
Functieomschrijving
het zorgdragen voor en adviseren over de kwaliteit van de informatievoorziening en de administratieve organisatie van de afdeling publiekszaken;
het functioneel beheren van de Green Valley Suite;
het analyseren en beschrijven van de werkprocessen en het inrichten van de werkprocessen in de Green Valley Suite;
het mede uitvoeren van interne controleonderzoeken op het gebied van getrouwheid, rechtmatigheid, doelmatigheid en doeltreffendheid van de werkprocessen;
het controleren op de naleving van kwaliteitseisen, procedures en richtlijnen;
het formuleren van functionele eisen ten aanzien van de vakapplicatie(s);
het beoordelen, selecteren en testen van functionele wijzigingen;
het implementeren van nieuwe modules (opleiden en in productie ondersteunen);
het aanvragen van softwarewijzigingen;
de vertegenwoordiging van de afdeling in interne en externe gebruikersoverleggen met betrekking tot de in gebruik zijn de vakapplicatie(s);
het zorgdragen voor het verhelpen van applicatiestoringen;
het opstellen en beheren van handleidingen en gebruikersdocumentatie ten behoeve van gebruik van de vakapplicatie(s);
het ondersteunen van gebruikers bij het gebruik van de vakapplicatie(s) en de daaraan gekoppelde apparatuur;
het signaleren en rapporteren van eisen, wensen en opleidingsbehoeften bij gebruikers;
het signaleren en rapporteren over (onjuist) gebruik van de vakapplicatie(s) door gebruikers en het doen van verbetervoorstellen;
de gegevensuitwisseling met ketenpartners;
het verzorgen van managementrapportages;
het vakinhoudelijk onderhouden van contacten met de ICT-afdeling en leverancier(s);
het desgevraagd ondersteunen bij de uitvoering van de afdelingstaken.
Functie-eisen
Je hebt Hbo werk- en denkniveau;
Je beschikt over kennis van het functioneel beheer;
Je heb ervaring met de Green Valley Suite dan wel een soortgelijk zaaksysteem, antwoordportaal en CMS en DMS (Alfresco);
Je bent bekend met ITIL en BISL;
Arbeidsvoorwaarden
Tijdelijk voor 1 jaar : inhuur via payrolling of via detachering vanuit eigen organisatie.
Sollicitatieprocedure
Je schriftelijke sollicitatie kan je vóór 26 oktober 2016 richten aan het college van burgemeester en wethouders van Langedijk, Postbus 15, 1723 ZG Noord-Scharwoude of naar e-mail sollicitatie@gemeentelangedijk.nl.
Universiteit van Amsterdam, Mediastudies zoekt een docent voor hetonderwijsteam Archival and Information Studies, 8-12 uur per week.
De docent houdt zich in het bijzonder bezig met het ontwikkelen en uitvoeren van onderwijsactiviteiten en het begeleiden van studenten die in het kader van de master Archiefwetenschap in het leerwerktraject (duale deel van de opleiding) aan het werk gaan in de beroepspraktijk. Daarnaast kan van de docent onderwijs worden gevraagd in de BA en de MA Media and Information voor onderwijs op het terrein van Archief- en informatiewetenschap. Kandidaten zijn stevig geworteld in de beroepspraktijk en kunnen aantonen dat ze op actieve wijze deelnemen aan innovatieve projecten in de archief- en informatiesector en hebben bij voorkeur ervaring met doceren op academisch niveau.
De gemeente Vlaardingen heeft een vacature voor de functie van afdelingshoofd Informatie en Facilitair (v/m) voor de duur van twee jaar voor 36 uur per week (100%).
Ben jij die inspirerende verandermanager? Die manager die de afdeling gericht op Informatie en Facilitair meeneemt in bestuurlijke en maatschappelijke ontwikkelingen en die vertaalt in een heldere blik op de toekomst voor de afdeling? Die (strategische) visie, kennis en ervaring heeft op het gebied van informatiedomein en digitalisering? En die in staat is om een afdeling opnieuw vorm te geven?
Vlaardingen is havens, haring, water, groen, historie en sociaal aan de Nieuwe Maas! Bij de gemeente Vlaardingen staan de ramen en deuren open. Samen met inwoners, ondernemers en organisaties in onze stad werken we aan de ontwikkeling van Vlaardingen. Onze werkomgeving verandert en onze organisatie verandert mee. Dat doen we professioneel, vanuit gelijkwaardigheid en met lef. We zijn op zoek naar talenten om dit samen met ons verder vorm te geven. Eigen initiatief waarderen we en we zien je het liefst zo veel mogelijk samen met Vlaardingers actief voor onze stad. Samen werken we aan beloofde resultaten, met ruimte om te leren én een gevoel van trots.
De gemeente Vlaardingen heeft een vacature voor de functie van: Afdelingshoofd Informatie en Facilitair v/m voor de duur van twee jaar 36 uur per week (100%)
Gezocht: een stagiaire met affiniteit voor ICT en digitale vaardigheden. Wanneer: zo snel mogelijk. Hoe lang? Minimaal een maand, maximaal 6 maanden. Opdracht? Test ontwikkelen en uitzetten om het basisniveau digitale vaardigheden te onderzoeken van medewerkers Gemeente Dongen. O.B.V. de resultaten eventueel helpen met het opzetten, organiseren en verzorgen van korte trainingen. #stage #hrm #digitalevaardigheden
De Regionale Service Organisatie Midden-Oosten in Amman (verder: RSO MIO) zoekt voor een periode van 4-6 maanden een stagiair(e). De stagiair(e) wordt breed betrokken bij de dagelijkse werkzaamheden op de RSO.
De focus ligt op de verbetering van de interne communicatie en het informatiemanagement. Onderdeel van de stage is het in kaart brengen van de interne en externe informatie-uitwisseling en het zoeken naar verbetermogelijkheden. Doelen zijn een goede uitwisseling van informatie en een adequate digitale opslag en terugvindbaarheid ervan in de systemen SharePoint en HPE Records Manager (HP TRIM).
RSO MIO biedt je een uitdagende, leerzame en veelzijdige stage, waarbij je de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen. Het is een unieke kans om zelfstandig ervaring op te doen in een dynamische, internationale werkomgeving. De verschillende afdelingen binnen de RSO bieden je kans om kennis te maken met de regio Midden-Oosten.
Voor het cluster Middelen zijn wij op zoek naar een tijdelijke inhuur voor de functie van
Medewerker DIV voor 24 uur per week
De GGD Drenthe en Veiligheidsregio Drenthe werken sinds 2014 vanuit een gezamenlijk pand en delen sindsdien het cluster Middelen. Het cluster Middelen ondersteunt en faciliteert actief de sectoren van zowel VRD als de GGD om de organisatiedoelstellingen te bereiken. Het team DIV is op zoek naar tijdelijke vervanging van een collega wegens ziekte voor minimaal zes maanden.
Wat ga je doen?
Een goede informatievoorziening is cruciaal voor een organisatie. Als DIV-medewerker ben je daarom een belangrijk onderdeel van onze organisatie en heb je een grote verantwoordelijkheid. Zo hou jij je bezig met het archiefbeheer en ben je verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van documentaire informatie en archiefproducten. Ook lever je ondersteuning aan verschillende projecten. De aankomende projecten richten zich voornamelijk op het ontwikkelen van een goede digitale basis voor de werkplek van de toekomst.
Wat verwachten wij van je?
Vakinhoudelijke competenties:
ü Je beschikt minimaal over SOD I en bij voorkeur ook over SOD II;
ü Aantoonbare en relevante werkervaring bij een gemeentelijke of intergemeentelijke organisatie;
ü Controleren van archiefbescheiden
ü Selecteren en vernietigen van dossiers
ü Leveren van een bijdrage aan het verder optimaliseren en digitaliseren van documentstromen.
Persoonlijke competenties:
ü Secuur
ü Deskundig
ü Initiatiefrijk
ü Zelfstandig
Bijzonderheden
Het betreft een tijdelijke inhuur voor minimaal zes maanden in verband met ziekte
Wat bieden we je?
De functie is gewaardeerd in schaal 6. Detachering behoort niet tot de mogelijkheden.
Meer weten of reageren?
Voor inlichtingen over de functie kan je contact opnemen met Jildou van der Bles via jildou.vanderbles@ggd-vrd.nl of telefonisch 06-30712898,
Heb je interesse? Stuur dan je sollicitatie en CV voor 21 november per mail naar jildou.vanderbles@ggd.nl. Kijk voor meer informatie over GGD Drenthe op www.ggddrenthe.nl.
Het Archief- en Documentatiecentrum van de Gereformeerde Kerken te Kampen is een kleine, dynamische instelling op kerkhistorisch gebied. Het beheert ruim 1 kilometer archief- en documentatiemateriaal inzake deze kerken en de ermee verbonden personen, instellingen en organisaties. Het adviseert de kerken inzake archiefbeheer en is een centrale spil in verschillende interkerkelijke overlegorganen op dit gebied. Hierbij speelt aandacht voor digitaal archiefbeheer een cruciale rol. Daarnaast belegt het lezingen en conferenties, verzorgt het publicaties en begeleidt het onderzoek op zijn terrein. Het ADC heeft veel contacten in de Nederlandse en de internationale historische kringen en is een centrum van gereformeerd kerk- en religiehistorisch onderzoek van de moderne tijd.
Wegens vertrek van de huidige functionaris zoekt het ADC voor het beheer van het bureau en de vervulling van zijn taken een enthousiaste en ondernemende
Yvonne Welings
Ondersteunend medewerker Functioneel Beheer provincie Noord-Brabant.
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/ondersteunend-medewerker...
10 Okt 2016
Niels van Driel
Medewerkers studiezaal en archiefbeheer Gooise Meren en Huizen
Het Gemeentearchief Gooise Meren en Huizen is op zoek naar een:
Medewerker studiezaal en beheer archieven
voor 24 uur per week
Wij zoeken een archiefmedewerker die ons team twee jaar komt versterken en ons impulsen geeft voor de doorontwikkeling van een klassieke naar een moderne archiefdienst. Ongeveer de helft van het dienstverband zal worden besteed aan studiezaaldiensten. De andere helft wordt ingevuld met taken en projecten op het terrein van het archiefbeheer.
De studiezaalgerelateerde inzet betreft:
• Ontvangen en verwijzen bezoekers en het koppelen van hun vragen aan de archieven en collecties die het gemeentearchief beheert
• Beantwoorden schriftelijke informatieverzoeken
• Verrichten lokaal onderzoek t.b.v. kleine publicaties op de website en in tijdschriften
De medewerker houdt zich verder bezig met de volgende archivistische taken:
• Invulling geven aan de uitvoering van procedures, wetten en regelgeving op het terrein van archiefbeheer
• Ordenen, selecteren en beschrijven papieren en digitale documenten (inventarisatiewerkzaamheden)
• Beheren beeldbank
• Bijdragen aan materiële verzorging
• Begeleiden vrijwilligers bij hun werkzaamheden
Profiel:
Wij zijn op zoek naar iemand die:
• Het diploma Archivistiek A of B bezit dan wel de opleiding daarvoor bijna heeft behaald of een historicus met ervaring in het bewerken van archieven
• Aantoonbare historische interesse en kennis heeft; kennis van de regio is een pré
• Affiniteit heeft met de missie en taken van een archiefdienst en het beheer van historische archieven en collecties
• Ervaring heeft met de structuur van historische archieven
• Dienstverlenend is ingesteld en tegelijk capabel is om met soms (te) veeleisend publiek om te gaan
• Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden bezit
• In staat is gestructureerd, planmatig en zo zelfstandig mogelijk te werken
Het gemeentearchief beheert de overgebrachte archieven van de gemeenten Gooise Meren en Huizen en houdt toezicht op het informatiebeheer van de aangesloten gemeenten. De archiefdienst is gehuisvest in een monumentaal pand in de oude vestingstad Naarden.
Arbeidsvoorwaarden
Het salaris is maximaal € 3.280,-- bruto per maand bij een volledige werkweek (schaal 8).Het salaris is exclusief 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 6%. Inschaling vindt plaats al naar gelang opleiding en ervaring. De gemeente Gooise Meren kent een goed pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden.
Informatie
Als je meer informatie wil over deze functie, kun je contact opnemen met de gemeentearchivaris, Niels van Driel, n.vandriel@gooisemeren.nl of 0654210396.
Belangstelling
Mail uiterlijk 24 oktober 2016 een brief met een korte en bondige motivatie en een curriculum vitae aan de afdeling Facilitaire Zaken, Postbus 6000, 1400 HA Bussum. Vermeld dat het gaat om de vacature Medewerker Gemeentearchief. Het mailadres is sollicitatie@gooisemeren.nl. De gesprekken zijn gepland op maandagmiddag 31 oktober.
11 Okt 2016
Hans Zwaanswijk
http://www.denhaag.nl/home/bewoners/to/Gemeentearchivarismanager-Ha...
13 Okt 2016
Yvonne Welings
https://socialhistory.org/en/jobs/vacature-hoofd-dienstverlening-en...
Vacature: Hoofd Dienstverlening en Collectiebehoud ISSG
14 Okt 2016
Yvonne Welings
Afdelingsmanager Informatievoorziening cluster Bedrijfsvoering gemeente Amsterdam
http://www.algemenebestuursdienst.nl/vacatures-en-loopbaan/inhoud/v...
14 Okt 2016
Yvonne Welings
http://www.indeed.nl/m/viewjob?jk=2af40ddb1fcec5c1&from=serp
15 Okt 2016
Chantal van Kester
Wij zoeken nieuw talent voor ons traineeship Informatiemanagement
Ons traineeship biedt een combinatie van vakkennis, werkervaring en coaching door professionals. Als trainee ben je onderdeel van het VHIC netwerk waarin we verschillende specialismen verenigen. Gedurende het traineetraject combineer je het opdoen van werkervaring met het volgen van een vakopleiding. Je maakt kennis met verschillende soorten projecten en een diversiteit aan klantgroepen. Tijdens het traineetraject groei je door middel van werkervaring in een richting die bij jou past. Daarbij wordt je begeleid door ervaren collega’s.
Concreet ga je onder andere aan de slag met:
● Postregistratie, dossiervorming en archiefbewerking
● Ondersteunen en adviseren bij zaakgericht werken en digitaliseringsprojecten
● Beheren, structureren en toegankelijk maken van informatie
● Informatiesystemen in organisaties implementeren en beheren
● Het ontwikkelen van visie en beleid op het gebied van informatiemanagement
Wat zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar nieuw talent die beschikken over persoonlijke kenmerken als zelfstandigheid, flexibiliteit, enthousiasme en een flinke dosis inzet. En uiteraard ook de gedrevenheid om je in dit vakgebied verder te verdiepen. Ook wil je graag deel uitmaken van een netwerk van professionals, van wie je kan leren, met wie je kan sparren en die je een frisse vernieuwende kijk bieden op informatiemanagement. Omdat onze klanten zich door het hele land bevinden hebben we een voorkeur voor kandidaten die woonachtig zijn in het midden van het land en die in het bezit zijn van een rijbewijs.
Functie-eisen
● Een afgeronde HBO/WO-opleiding, bij voorkeur op het gebied van informatiemanagement.
● Aantoonbare interesse in het vakgebied informatiemanagement;
● Een analytische en gestructureerde instelling;
● Uitstekende communicatieve vaardigheden en een klantgerichte houding.
*Een i-Matchtest maakt onderdeel uit van de selectieprocedure.
Interesse?
Heb je belangstelling? Stuur dan een uitgebreide motivatiebrief met CV per e-mail naar pz@vhic.nl t.a.v. Chantal Torenvlied.
18 Okt 2016
Yvonne Welings
https://www.werkenbijdeoverheid.nl/vacatures/senior-medewerker-verw...
Senior medewerker verwerven en beheren digitale archieven
Nationaal Archief
19 Okt 2016
Sanne van Leeuwen
Wij zoeken een:
Functioneel applicatiebeheerder / kwaliteitsmedewerker Green Valley Suite
Salaris
Dienstverband
Uren per week
Opleidingsniveau
Functieomschrijving
Functie-eisen
Arbeidsvoorwaarden
Tijdelijk voor 1 jaar : inhuur via payrolling of via detachering vanuit eigen organisatie.
Sollicitatieprocedure
Je schriftelijke sollicitatie kan je vóór 26 oktober 2016 richten aan het college van burgemeester en wethouders van Langedijk, Postbus 15, 1723 ZG Noord-Scharwoude of naar e-mail sollicitatie@gemeentelangedijk.nl.
20 Okt 2016
Charles Jeurgens
Universiteit van Amsterdam, Mediastudies zoekt een docent voor het onderwijsteam Archival and Information Studies, 8-12 uur per week.
De docent houdt zich in het bijzonder bezig met het ontwikkelen en uitvoeren van onderwijsactiviteiten en het begeleiden van studenten die in het kader van de master Archiefwetenschap in het leerwerktraject (duale deel van de opleiding) aan het werk gaan in de beroepspraktijk. Daarnaast kan van de docent onderwijs worden gevraagd in de BA en de MA Media and Information voor onderwijs op het terrein van Archief- en informatiewetenschap. Kandidaten zijn stevig geworteld in de beroepspraktijk en kunnen aantonen dat ze op actieve wijze deelnemen aan innovatieve projecten in de archief- en informatiesector en hebben bij voorkeur ervaring met doceren op academisch niveau.
Vacaturetekst Docent Archiefwetenschap
24 Okt 2016
Yvonne Welings
Vacature afdelingshoofd Informatie en Facilitair
De gemeente Vlaardingen heeft een vacature voor de functie van afdelingshoofd Informatie en Facilitair (v/m) voor de duur van twee jaar voor 36 uur per week (100%).
Ben jij die inspirerende verandermanager? Die manager die de afdeling gericht op Informatie en Facilitair meeneemt in bestuurlijke en maatschappelijke ontwikkelingen en die vertaalt in een heldere blik op de toekomst voor de afdeling? Die (strategische) visie, kennis en ervaring heeft op het gebied van informatiedomein en digitalisering? En die in staat is om een afdeling opnieuw vorm te geven?
Vlaardingen is havens, haring, water, groen, historie en sociaal aan de Nieuwe Maas! Bij de gemeente Vlaardingen staan de ramen en deuren open. Samen met inwoners, ondernemers en organisaties in onze stad werken we aan de ontwikkeling van Vlaardingen. Onze werkomgeving verandert en onze organisatie verandert mee. Dat doen we professioneel, vanuit gelijkwaardigheid en met lef. We zijn op zoek naar talenten om dit samen met ons verder vorm te geven. Eigen initiatief waarderen we en we zien je het liefst zo veel mogelijk samen met Vlaardingers actief voor onze stad. Samen werken we aan beloofde resultaten, met ruimte om te leren én een gevoel van trots.
De gemeente Vlaardingen heeft een vacature voor de functie van: Afdelingshoofd Informatie en Facilitair v/m voor de duur van twee jaar 36 uur per week (100%)
http://www.vlaardingen.nl/Bestuur_Organisatie/Gemeentelijke_organis...
24 Okt 2016
Yvonne Welings
Gezocht: een stagiaire met affiniteit voor ICT en digitale vaardigheden. Wanneer: zo snel mogelijk. Hoe lang? Minimaal een maand, maximaal 6 maanden. Opdracht? Test ontwikkelen en uitzetten om het basisniveau digitale vaardigheden te onderzoeken van medewerkers Gemeente Dongen. O.B.V. de resultaten eventueel helpen met het opzetten, organiseren en verzorgen van korte trainingen. #stage #hrm #digitalevaardigheden
24 Okt 2016
Yvonne Welings
Informatiearchitect gemeente Dordrecht
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/informatiearchitect.9550...
28 Okt 2016
Frans Smit
http://www.tangram-tis.nl/02046/Vacatures/02046-02S0001L6P/Vacature...
28 Okt 2016
Yvonne Welings
29 Okt 2016
Yvonne Welings
ervaren DIV-er Universiteit Maastricht
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/ervaren-div-er.9551397.l...
4 Nov 2016
Frans Smit
7 Nov 2016
Yvonne Schouten
Gemeente Zaltbommel zoekt:
http://www.werkeningelderland.nl/vacature/procesbegeleider-div-stim/
7 Nov 2016
Jildou van der Bles
VACATURE
Voor het cluster Middelen zijn wij op zoek naar een tijdelijke inhuur voor de functie van
Medewerker DIV voor 24 uur per week
De GGD Drenthe en Veiligheidsregio Drenthe werken sinds 2014 vanuit een gezamenlijk pand en delen sindsdien het cluster Middelen. Het cluster Middelen ondersteunt en faciliteert actief de sectoren van zowel VRD als de GGD om de organisatiedoelstellingen te bereiken. Het team DIV is op zoek naar tijdelijke vervanging van een collega wegens ziekte voor minimaal zes maanden.
Wat ga je doen?
Een goede informatievoorziening is cruciaal voor een organisatie. Als DIV-medewerker ben je daarom een belangrijk onderdeel van onze organisatie en heb je een grote verantwoordelijkheid. Zo hou jij je bezig met het archiefbeheer en ben je verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van documentaire informatie en archiefproducten. Ook lever je ondersteuning aan verschillende projecten. De aankomende projecten richten zich voornamelijk op het ontwikkelen van een goede digitale basis voor de werkplek van de toekomst.
Wat verwachten wij van je?
Vakinhoudelijke competenties:
ü Je beschikt minimaal over SOD I en bij voorkeur ook over SOD II;
ü Aantoonbare en relevante werkervaring bij een gemeentelijke of intergemeentelijke organisatie;
ü Controleren van archiefbescheiden
ü Selecteren en vernietigen van dossiers
ü Leveren van een bijdrage aan het verder optimaliseren en digitaliseren van documentstromen.
Persoonlijke competenties:
ü Secuur
ü Deskundig
ü Initiatiefrijk
ü Zelfstandig
Bijzonderheden
Het betreft een tijdelijke inhuur voor minimaal zes maanden in verband met ziekte
Wat bieden we je?
De functie is gewaardeerd in schaal 6. Detachering behoort niet tot de mogelijkheden.
Meer weten of reageren?
Voor inlichtingen over de functie kan je contact opnemen met Jildou van der Bles via jildou.vanderbles@ggd-vrd.nl of telefonisch 06-30712898,
Heb je interesse? Stuur dan je sollicitatie en CV voor 21 november per mail naar jildou.vanderbles@ggd.nl. Kijk voor meer informatie over GGD Drenthe op www.ggddrenthe.nl.
8 Nov 2016
Yvonne Welings
http://werkenbijwoonbedrijf.com/job/coordinator-documentbeheer-full...
Coördinator documentenbeheer Woonbedrijf Eindhoven
9 Nov 2016
Yvonne Welings
Ervaren procesbegeleider DIV-STIM met een hoge p-factor! Zaltbommel
https://www.zaltbommel.nl/Bestuur%20en%20organisatie/Werken%20bij%2...
9 Nov 2016
Yvonne Welings
http://www.geertruidenberg.nl/document.php?m=25&fileid=41281&am...
10 Nov 2016
Yvonne Welings
https://www.jobbird.com/nl/vacature/7346056/becis-bv-senior-adviseu...
Senior adviseur informatiemanagement Amsterdam via Becis
11 Nov 2016
Yvonne Welings
Digitaal adviseur Erfgoed Leiden
https://vacatures.werkeninhetwesten.nl/vacature/834/advieseur-digit...
15 Nov 2016
Eric-Jan Keulemans
Adviseur Informatiebeheer gemeente Baarn
https://www.gemeentebanen.nl/vacatures/Baarn/132841-Adviseur-inform...
17 Nov 2016
Eric-Jan Keulemans
Teamleider informatievoorziening en automatisering gemeente Lansingerland
https://www.gemeentebanen.nl/vacatures/Lansingerland/132873-Teamlei...
17 Nov 2016
Eric-Jan Keulemans
Informatiemanager gemeente Baarn
https://www.gemeentebanen.nl/vacatures/Baarn/132839-Informatiemanager
17 Nov 2016
Eric-Jan Keulemans
Directeur Drents Archief
http://www.drentsarchief.nl/nieuws
17 Nov 2016
Eric-Jan Keulemans
Coördinator collectie toegang Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid
http://www.beeldengeluid.nl/vacature-co%C3%B6rdinator-collectie-toe...
17 Nov 2016
Eric-Jan Keulemans
Medewerker DIV (lokatie Zwolle) via Mailprofs
https://www.mailprofs.nl/content/werknemers/vacatures/zwolle/medewe...
18 Nov 2016
Eric-Jan Keulemans
Documentbeheerder (regio Amsterdam) via Mailprofs
https://www.mailprofs.nl/content/werknemers/vacatures/amsterdam/Doc...
18 Nov 2016
Eric-Jan Keulemans
iCoördinator Sharepoint - Ministerie van Buitenlandse Zaken
https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/detail/icoordinator-sh...
21 Nov 2016
Eric-Jan Keulemans
Strategisch adviseur informatiemanagement - Gemeente Nieuwegein
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/strategisch-beleidsadvis...
21 Nov 2016
Harry de Raad
Adviseur Digitale Informatie / E-depot - Regionaal Archief Alkmaar
https://www.regionaalarchiefalkmaar.nl/over-ons/het-archief/vacatur...
21 Nov 2016
Eric-Jan Keulemans
Archivaris/bureaubeheerder - Archief en Documentatiecentrum Kampen
http://www.adckampen.nl/node/102
23 Nov 2016
Frans Hoving
Informatiemanager met archivistische achtergrond - Westfries Archief
http://www.werkeninnoordhollandnoord.nl/nc/vacatures/vacatures/over...
24 Nov 2016
Eric-Jan Keulemans
Medewerker DIV - via Trots
http://vacaturesfs.trots.nl/index.php?m=portal&a=details&jo...
24 Nov 2016
Eric-Jan Keulemans
Medewerker Informatiemanagement - Gemeente Eijsden-Margraten
https://vacatures.igom.nl/vacature/3355/medewerker-informatiemanage...
24 Nov 2016
Eric-Jan Keulemans
Informatiemanager Bedrijfsvoering - Bronovo Ziekenhuis
https://www.mchaaglanden.nl/werken-en-leren/vacatures/informatieman...
24 Nov 2016
Eric-Jan Keulemans
Adviseur Informatiebeveiliging - Ministerie van Financiën
https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/detail/adviseur-inform...
24 Nov 2016
Eric-Jan Keulemans
Functioneel beheerder Sharepoint/Office 365 - GGz Breburg
https://www.ggzbreburg.nl/Werk-en-opleiding/Vacatures/2016/Function...
24 Nov 2016
Eric-Jan Keulemans
Informatiespecialist - Loyens & Loeff (Amsterdam)
https://www.linkedin.com/jobs/view/220950934
24 Nov 2016
dirk dekema
Het Westfries Archief zoekt ter versterking van het team toezicht
en informatiemanagement een Informatiemanager.
klik hier voor de vacature
24 Nov 2016
Eric-Jan Keulemans
Informatiespecialist Mediatheek - Fontys (Tilburg)
https://www.werkenbijhogescholen.nl/vacatures/informatiespecialist-...
24 Nov 2016
Eric-Jan Keulemans
Allround Documentair Informatiebeheerder - Waterschap Rivierenland (Tiel)
http://www.nederlandvacature.nl/vacature/137341/Allround-Documentai...
24 Nov 2016
Eric-Jan Keulemans
Medewerker DIV B - RSD Kromme Rijn Heuvelrug
http://www.nationalevacaturebank.nl/vacature/14933849/medewerker-di...
24 Nov 2016
Eric-Jan Keulemans
Specialist Informatiebeveiliging - Ministerie van BZK (Den Haag)
https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/detail/specialist-info...
24 Nov 2016
Eric-Jan Keulemans
Klinisch Informaticus - Canisius Wilhelmina Ziekenhuis (Nijmegen)
http://www.werkenbijcwz.nl/vacatures/klinisch-informaticus/
24 Nov 2016
Julia Romijn-Wixley
Vacature Informatiebeheerder (fulltime) bij het Gelders Archief
25 Nov 2016
Yvonne Welings
Gezocht: archivaris / bureaubeheerder (0,8 fte)
25 Nov 2016