Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
Ben jij een ervaren Applicatiebeheerder en heb jij veel kennis van Corsa? Ben je analytisch, klantgericht, communicatief vaardig en daadkrachtig? Mail dan je CV naar tom.wassenaar@maandag.nl of bel 06-10673466 Als Applicatiebeheerder Corsa heb je kennis van de diverse subsystemen van Corsa. Daarnaast zal je ingezet worden binnen het serviceteam van de klanten, die zich bezighouden met het functionele beheer van Corsa. Je taken zullen bestaan uit het uitvoeren van het regulier functioneel beheer, het participeren in het verbeterproject Corsa, het uitdragen van kennis, het uitvoeren van regulier applicatiebeheer DMS Corsa en het inrichten en beheren van externe koppelingen.
Adviseur Informatievoorziening 36 uur, schaal 10a, HR21 normfunctie Adviseur III
De organisatie Deurne is bedrijvig Brabant én gezellig Brabant. De combinatie van natuur, veeteelt, land- en tuinbouw, uitgebreide onderwijsvoorzieningen, levendig centrum en recreatie maakt van Deurne een aantrekkelijke gemeente: om in te wonen, te werken en te recreëren. Door een eigen intercitystation en de aansluiting op de A67/A73 is Deurne een uitstekend startpunt naar Brabantstad, Brainport en Greenport Venlo. Deurne heeft 32.000 inwoners en 1.200 bedrijven
Beschik jij over 1 tot 2 jaar ervaring op het gebied van informatiemanagement en wil je graag een vervolgstap maken in je carrière? Ben jij een gedreven young professional met een relevante HBO of WO opleiding en beschik je over werkervaring bij de overheid? Dan zijn we op zoek naar jou! Mailprofs start medio mei weer met het ontwikkeltraject tot (Junior) Informatie adviseur. http://bit.ly/20s84pD
De afdeling Realisatie en Beheer zorgt voor de uitwerking en realisatie van planontwikkeling van de openbare ruimte en gemeentelijke accommodaties, waarna deze ook beheerd worden. Tevens is de afdeling verantwoordelijk voor de inzameling van afvalstoffen en het beheer van GEO-informatie.
Wat zijn de taken?
- Je controleert de basisregistraties volgens de wettelijke standaarden en past ze waar nodig aan;
- Je zorgt voor het actualiseren van de GEO-applicaties, je lost technische problemen op en je bent voor wat betreft de GEO-applicaties het aanspreekpunt voor ICT;
- Je ontwikkelt beleid op het gebied van GEO-informatie, je stelt adviezen op voor het bestuur en het management en je zorgt voor de interne wisselwerking en afstemming van GEO en andere onderdelen/projecten van de organisatie;
- Je zorgt dat de data beschikbaar is voor de gebruikers;
- Voor het verbeteren van de data en voor het genereren van kaarten voer je de complexere analyses van GEO-data uit;
- Je levert informatie aan voor de budgetcyclus.
Waaraan moet je voldoen?
Je hebt een relevante HBO-opleiding afgerond, bijvoorbeeld geodesie of geo-informatica. Enkele jaren werkervaring met ArcGis is vereist. Je bent bekend met de wettelijke basisregistraties en het beheer hiervan en je hebt ervaring met het ontwikkelen van GEO-informatiebeleid.
Je hebt een klant- en servicegerichte werkhouding die je weet te combineren met gevoel voor kwaliteit en integriteit. Je bent in staat om eigenstandig een mening te vormen. Het spreekt voor zich dat je communicatief sterk bent, zowel mondeling als schriftelijk.
Wat bieden wij
Wij bieden een veelzijdige en zelfstandige functie. Het team waarin je werkt, is goed op elkaar ingespeeld, enthousiast en deskundig. De verantwoordelijkheden worden zo laag als mogelijk in de organisatie gelegd.
De functie is gewaardeerd in functieschaal 10. De inpassing, met een maximum van € 3.985,00 bruto per maand bij een 36-urige werkweek, vindt plaats afhankelijk van opleiding en ervaring. Het salaris is exclusief 8% vakantietoeslag, 6% eindejaarsuitkering en 1,5% premie Levensloop.
Informatie
Wil je meer weten over de vacature of over de organisatie, bel dan met Manfred Weisz, interim hoofd van de afdeling Realisatie en Beheer, telefoonnummer (013) 5310 680. Op www.goirle.nl vind je meer informatie over de gemeente Goirle.
Ben jij tijdelijk en per direct fulltime beschikbaar? Ben je secuur en werk je snel en zorgvuldig? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze opdrachtgever zoeken we per direct administratieve medewerkers voor een tijdelijk project. Het gaat om het digitaliseren van dossiers. Deze dossiers neemt je door en per document geef je op een speciaal scanblad aan om wat voor document het gaat. Belangrijk is dat je de documenten dus goed doorleest en goed kan classificeren.
Voor vragen over deze functies, kun je contact opnemen met Bart Ballaux, programmamanager Expertisecentrum Informatiebeheer, tel. 06-57999433. Heb je vragen die betrekking hebben op de sollicitatieprocedure, dan kun je contact op nemen met Miranda Barten, recruiter, te bereiken via tel. 06-12497120.
De eerste gesprekken zullen in de week van 4 april 2016 worden gevoerd.
Archiefondersteuner met kennis van PlatoUnique4.0104 reviews -Den Haag Deeltijd
Beschrijving Je analyseert de concept-inventaris van een van de archieven van het ministerie waar het betrekking heeft op de openbaarheid bij overbrenging naar het Nationaal Archief. Je doet voorstellen omtrent openbaarheid en mogelijke beperking daarop op grond van de Archiefwet 1995. Je stemt deze af met het management van de Directie Bedrijfsvoering of een gemandateerde daarvan. In een eindrapport doe je verslag van je bevindingen. In bezit zijn van een AIVD A screening of eventueel bereid zijn er een screening voor te ondergaan. Functie-eisen Kennis en ervaring van onderzoeksmethodieken op het gebied archivering is een vereiste voor deze klus evenals ervaring met het DMS Edocs Plato. Kennis en ervaring van de documentaire informatievoorziening en de Archiefwet zijn een vereiste.
Voor een onderdeel van de Rijksoverheid te Den Haag zijn wij op zoek naar een Informatiespecialist voor 12 uur per week (dagen te bepalen in overleg). De functie start maandag 4 april en loopt 3 maanden (verlenging is mogelijk). Het salaris ligt in schaal 9, BBRA (afhankelijk van het aantal jaren relevante werkervaring). WERKZAAMHEDEN: -Je analyseert de concept-inventaris van een van de archieven van het ministerie waar het betrekking heeft op de openbaarheid bij overbrenging naar het Nationaal Archief; -Je doet voorstellen omtrent openbaarheid en mogelijke beperking daarop op grond van de Archiefwet 1995; -Je stemt deze af met het management van de Directie Bedrijfsvoering of een gemandateerde daarvan; -In een eindrapport doe je verslag van je bevindingen. http://www.indeed.nl/vacature-bekijken?jk=59ee37809ff71d5a&q=Dm...
U bent werkzaam voor de afdeling interne dienstverlening. Onder deze afdeling vallen de onderdelen collectiebeheer, depotbeheer en archieftransport.
Wij zoeken iemand die:
Met een transportauto archieftransporten verzorgt van- en naar de studiezaal
De te transporteren archiefstukken klaar zet en controleert en de transporten administratief verwerkt
Archiefuitleningen verzorgt aan gemeenten en samenwerkingspartners
Scan- en kopieeropdrachten uitvoert
Incidenteel de facilitair medewerker vervangt
Nadere toegangen en bestaande inventarissen van archieven en verzamelingen invoert in databasebestanden
U heeft:
Minimaal VMBO T / HAVO denk- en werkniveau
Rijbewijs B en een goede rijvaardigheid
Een nauwkeurige werkhouding
Computervaardigheid
Een flexibele opstelling en bent in staat om zelfstandig te werken
Een opleiding of ervaring in de archiefsector / DIV (niet strikt noodzakelijk maar is wel een voordeel)
Beloning en contract:
Maximaal € 2209,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek (schaal 3). Het betreft in eerste instantie een tijdelijke aanstelling van een jaar.
Inlichtingen:
Voor inhoudelijke vragen over deze functie kunt u contact opnemen met de heer M.N.J. Lucassen, coördinator interne dienstverlening tel. 0182-589811.
Sollicitaties:
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u vóór 4 april sturen naar de streekarchivaris, de heer S.M.J. Janzing, Klein Amerika 20, 2806 CA Gouda of per e-mail naar info@samh.nl
Werkzaamheden Informatie- en Procesadviseur / Procesdeskundige gemeente Utrecht In de functie van Informatie- en Procesadviseur ben je samen met collega’s binnen het team Informatie- en Procesmanagement (IPM) verantwoordelijk voor de ondersteuning van de implementatie, revisie en wijzigingen van de vastgestelde (deel)processen binnen de uitvoeringsorganisatie Werk en Inkomen. Werk en Inkomen zet stevig in op procesherontwerp (LEAN) en digitalisering. Daarnaast word je voor ca. 24 uur per week als Procesdeskundige ingezet in het programma Professional Portal.
Bennie Blom
De vacature archiefinspecteur 28 uur voor 1 jaar bij Archief Delft is opnieuw opengezet: zie https://resourcemanager-14573b23de0.secure.force.com/cxsrec__cxsSea...
18 Feb 2016
Yvonne Welings
Projectmanager Implementatie DMS
Link
21 Feb 2016
Yvonne Welings
Applicatiebeheerder Corsa
Functieomschrijving
Ben jij een ervaren Applicatiebeheerder en heb jij veel kennis van Corsa? Ben je analytisch, klantgericht, communicatief vaardig en daadkrachtig? Mail dan je CV naar tom.wassenaar@maandag.nl of bel 06-10673466 Als Applicatiebeheerder Corsa heb je kennis van de diverse subsystemen van Corsa. Daarnaast zal je ingezet worden binnen het serviceteam van de klanten, die zich bezighouden met het functionele beheer van Corsa. Je taken zullen bestaan uit het uitvoeren van het regulier functioneel beheer, het participeren in het verbeterproject Corsa, het uitdragen van kennis, het uitvoeren van regulier applicatiebeheer DMS Corsa en het inrichten en beheren van externe koppelingen.
Link
21 Feb 2016
Henry van der Zwan
Informatiemedewerkers DIV Politiedienstencentrum Rotterdam (4fte), Maastricht (2fte) MBO niveau.tijdelijk max. 2 jaar 36 u
24 Feb 2016
Henry van der Zwan
Informatiespecialist DIV Politiedienstencentrum Rotterdam (2 fte), Den Haag (1 fte), Haarlem (1 fte), Apeldoorn (1 fte), Maastricht (1 fte), Den Bosch (3 fte), Assen (1fte) en Tilburg (2 fte). MBO 4 , tijdelijk max. 2 jaar 36 u
24 Feb 2016
Henry van der Zwan
Medewerker Archiefbeheer DIV Politie Amsterdam 1fte vmbo , mbo 2 tijdelijk max. 2 jaar 36 u
24 Feb 2016
Henry van der Zwan
Document Management Specialist International Card Services Diemen HBO WO 36 u
24 Feb 2016
Henry van der Zwan
Adviseur Digitale Informatie- en Archiefbeheer. Gemeente Lelystad. 36 u
24 Feb 2016
Henry van der Zwan
Medewerker Archief/ Informatiebeheer. Zuid-Holland. Gemeente Strijen. 30 u reageren tot 28 feb.
24 Feb 2016
Yvonne Welings
Adviseur Informatievoorziening
36 uur, schaal 10a, HR21 normfunctie Adviseur III
De organisatie
Deurne is bedrijvig Brabant én gezellig Brabant. De combinatie van natuur, veeteelt, land- en tuinbouw, uitgebreide onderwijsvoorzieningen, levendig centrum en recreatie maakt van Deurne een aantrekkelijke gemeente: om in te wonen, te werken en te recreëren. Door een eigen intercitystation en de aansluiting op de A67/A73 is Deurne een uitstekend startpunt naar Brabantstad, Brainport en Greenport Venlo. Deurne heeft 32.000 inwoners en 1.200 bedrijven
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/adviseur-informatievoorz...
25 Feb 2016
Yvonne Welings
Vacature: Projectleider pilots dienstverlening
Digitale Agenda 2020
(vacaturenummer: 16001)
Het betreft een tijdelijke functie van in eerste instantie 20 uur per week voor een initiële periode
van drie maanden met een mogelijke verlenging, telkens voor drie maanden, tot maximaal eind
2016 bij tevredenheid over de uitvoering van de taken. Het eerste contract loopt tot 30 juni.
Daarnaast is er een mogelijkheid tot uitbreiding in het aantal uren tot 36 uur, dit is afhankelijk van ontwikkelingen binnen het project.
http://kinggemeenten.nl/sites/king/files/Projectleider%20pilots%20d...
25 Feb 2016
Yvonne Welings
NIOD zoekt projectleider
http://www.informatieprofessional.nl/banen/2016/02/niod-zoekt-een-s...
25 Feb 2016
Henry van der Zwan
Senior Risk Manager Informatiebeheer bij Timeos. Amsterdam. (Universitaire opleiding bedrijfskunde, IT of informatiekunde)
25 Feb 2016
Yvonne Welings
Functioneel applicatiebeheerder GWS Dronten
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/functioneel-applicatiebe...
29 Feb 2016
Susanne Witteveen
Beschik jij over 1 tot 2 jaar ervaring op het gebied van informatiemanagement en wil je graag een vervolgstap maken in je carrière? Ben jij een gedreven young professional met een relevante HBO of WO opleiding en beschik je over werkervaring bij de overheid? Dan zijn we op zoek naar jou! Mailprofs start medio mei weer met het ontwikkeltraject tot (Junior) Informatie adviseur. http://bit.ly/20s84pD
29 Feb 2016
Yvonne Welings
http://www.stepstone.nl/banen--Coordinator-Documentaire-Informatiev...
2 Mrt 2016
Henry van der Zwan
Medewerker Informatievoorziening. MBO(+) 24-32 uur via Allure HR Solutions Zuid Holland. 3-5 jaar werkervaring
3 Mrt 2016
Yvonne Welings
https://www.werkenbijdeoverheid.nl/vacatures/archivaris-AIVD-2016-0012
9 Mrt 2016
Yvonne Welings
http://www.indeed.nl/vacature-bekijken?jk=43e835f900faeec1&q=Dm...
9 Mrt 2016
Marina van der Ploeg
Het Historisch Centrum Overijssel zoekt een Applicatiebeheerder voor de applicaties OpenAtlantis en MaisFlexis
https://www.historischcentrumoverijssel.nl/nieuws/vacature-enthousi...
10 Mrt 2016
Yvonne Welings
Allround medewerker DIV (WABO)
bedrijf Gemeente Oosterhout
10 Mrt 2016
Yvonne Welings
adviseur GEO-informatie m/v
36 uur per week
Algemeen
De afdeling Realisatie en Beheer zorgt voor de uitwerking en realisatie van planontwikkeling van de openbare ruimte en gemeentelijke accommodaties, waarna deze ook beheerd worden. Tevens is de afdeling verantwoordelijk voor de inzameling van afvalstoffen en het beheer van GEO-informatie.
Wat zijn de taken?
- Je controleert de basisregistraties volgens de wettelijke standaarden en past ze waar nodig aan;
- Je zorgt voor het actualiseren van de GEO-applicaties, je lost technische problemen op en je bent voor wat betreft de GEO-applicaties het aanspreekpunt voor ICT;
- Je ontwikkelt beleid op het gebied van GEO-informatie, je stelt adviezen op voor het bestuur en het management en je zorgt voor de interne wisselwerking en afstemming van GEO en andere onderdelen/projecten van de organisatie;
- Je zorgt dat de data beschikbaar is voor de gebruikers;
- Voor het verbeteren van de data en voor het genereren van kaarten voer je de complexere analyses van GEO-data uit;
- Je levert informatie aan voor de budgetcyclus.
Waaraan moet je voldoen?
Je hebt een relevante HBO-opleiding afgerond, bijvoorbeeld geodesie of geo-informatica. Enkele jaren werkervaring met ArcGis is vereist. Je bent bekend met de wettelijke basisregistraties en het beheer hiervan en je hebt ervaring met het ontwikkelen van GEO-informatiebeleid.
Je hebt een klant- en servicegerichte werkhouding die je weet te combineren met gevoel voor kwaliteit en integriteit. Je bent in staat om eigenstandig een mening te vormen. Het spreekt voor zich dat je communicatief sterk bent, zowel mondeling als schriftelijk.
Wat bieden wij
Wij bieden een veelzijdige en zelfstandige functie. Het team waarin je werkt, is goed op elkaar ingespeeld, enthousiast en deskundig. De verantwoordelijkheden worden zo laag als mogelijk in de organisatie gelegd.
De functie is gewaardeerd in functieschaal 10. De inpassing, met een maximum van € 3.985,00 bruto per maand bij een 36-urige werkweek, vindt plaats afhankelijk van opleiding en ervaring. Het salaris is exclusief 8% vakantietoeslag, 6% eindejaarsuitkering en 1,5% premie Levensloop.
Informatie
Wil je meer weten over de vacature of over de organisatie, bel dan met Manfred Weisz, interim hoofd van de afdeling Realisatie en Beheer, telefoonnummer (013) 5310 680. Op www.goirle.nl vind je meer informatie over de gemeente Goirle.
10 Mrt 2016
Yvonne Welings
project medewerker archief in Alphen Aan Den Rijn toegevoegd: Woensdag 9 maart 2016
solliciteer nu
Vacature omschrijving
Ben jij tijdelijk en per direct fulltime beschikbaar? Ben je secuur en werk je snel en zorgvuldig? Dan zijn wij op zoek naar jou!Voor onze opdrachtgever zoeken we per direct administratieve medewerkers voor een tijdelijk project. Het gaat om het digitaliseren van dossiers. Deze dossiers neemt je door en per document geef je op een speciaal scanblad aan om wat voor document het gaat. Belangrijk is dat je de documenten dus goed doorleest en goed kan classificeren.
11 Mrt 2016
Yvonne Welings
Archivaris gezocht
http://www.nationalevacaturebank.nl/vacature/9854151/Archivaris%20g...
17 Mrt 2016
Nienke Vonk
Gemeente Wijk bij Duurstede zoekt twee accurate, klantgerichte, integere ervaren DIV medewerkers, reageren kan tot 25 maart 2016.
Zie http://www.wijkbijduurstede.nl/actueel/vacatures/
17 Mrt 2016
Yvonne Welings
projectleider zgw gemeente Noord-Brabant
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/projectleider-zaakgerich...
18 Mrt 2016
Bart Ballaux
De gemeente Rotterdam zoekt twee records managers (FSK 11) voor het Expertisecentrum Informatiebeheer.
https://rotterdam.taleo.net/careersection/rdam/joblist.ftl?lang=nl
Voor vragen over deze functies, kun je contact opnemen met Bart Ballaux, programmamanager Expertisecentrum Informatiebeheer, tel. 06-57999433. Heb je vragen die betrekking hebben op de sollicitatieprocedure, dan kun je contact op nemen met Miranda Barten, recruiter, te bereiken via tel. 06-12497120.
De eerste gesprekken zullen in de week van 4 april 2016 worden gevoerd.
18 Mrt 2016
Yvonne Welings
http://www.randstad.com/jobs/nederland/archiefmedewerker_heerhugowa...
18 Mrt 2016
Yvonne Welings
http://www.randstad.com/jobs/nederland/archiefmedewerker-div_goes_1...
18 Mrt 2016
Yvonne Welings
Ze worden steeds populairder, projectleiders zgw werken. Dit keer een vacature in Noord-Brabant.
https://www.maandag.nl/Vacature-detail/1547/1008271/Projectleider-Z...
20 Mrt 2016
Chantal van Kester
VHIC zoekt nieuw talent voor het traineeship informatiemanagement.
Bekijk hier de vacature
21 Mrt 2016
Yvonne Welings
Archiefondersteuner met kennis van Plato Unique4.0104 reviews -Den Haag Deeltijd
Beschrijving
Je analyseert de concept-inventaris van een van de archieven van het ministerie waar het betrekking heeft op de openbaarheid bij overbrenging naar het Nationaal Archief. Je doet voorstellen omtrent openbaarheid en mogelijke beperking daarop op grond van de Archiefwet 1995. Je stemt deze af met het management van de Directie Bedrijfsvoering of een gemandateerde daarvan. In een eindrapport doe je verslag van je bevindingen. In bezit zijn van een AIVD A screening of eventueel bereid zijn er een screening voor te ondergaan. Functie-eisen Kennis en ervaring van onderzoeksmethodieken op het gebied archivering is een vereiste voor deze klus evenals ervaring met het DMS Edocs Plato. Kennis en ervaring van de documentaire informatievoorziening en de Archiefwet zijn een vereiste.
http://www.indeed.nl/vacature-bekijken?jk=a6107c497381eb50&q=Dm...
22 Mrt 2016
Yvonne Welings
Informatiespecialist Randstad3.74.402 reviews-Den Haag Deeltijd
WERKZAAMHEDEN: -Je analyseert de concept-inventaris van een van de archieven van het ministerie waar het betrekking heeft op de openbaarheid bij overbrenging naar het Nationaal Archief; -Je doet voorstellen omtrent openbaarheid en mogelijke beperking daarop op grond van de Archiefwet 1995; -Je stemt deze af met het management van de Directie Bedrijfsvoering of een gemandateerde daarvan; -In een eindrapport doe je verslag van je bevindingen.
http://www.indeed.nl/vacature-bekijken?jk=59ee37809ff71d5a&q=Dm...
22 Mrt 2016
Yvonne Welings
Vacature medewerker beheer m/v
Voor 32 uur per week, van dinsdag t/m vrijdag
U bent werkzaam voor de afdeling interne dienstverlening. Onder deze afdeling vallen de onderdelen collectiebeheer, depotbeheer en archieftransport.
Wij zoeken iemand die:
Met een transportauto archieftransporten verzorgt van- en naar de studiezaal
De te transporteren archiefstukken klaar zet en controleert en de transporten administratief verwerkt
Archiefuitleningen verzorgt aan gemeenten en samenwerkingspartners
Scan- en kopieeropdrachten uitvoert
Incidenteel de facilitair medewerker vervangt
Nadere toegangen en bestaande inventarissen van archieven en verzamelingen invoert in databasebestanden
U heeft:
Minimaal VMBO T / HAVO denk- en werkniveau
Rijbewijs B en een goede rijvaardigheid
Een nauwkeurige werkhouding
Computervaardigheid
Een flexibele opstelling en bent in staat om zelfstandig te werken
Een opleiding of ervaring in de archiefsector / DIV (niet strikt noodzakelijk maar is wel een voordeel)
Beloning en contract:
Maximaal € 2209,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek (schaal 3). Het betreft in eerste instantie een tijdelijke aanstelling van een jaar.
Inlichtingen:
Voor inhoudelijke vragen over deze functie kunt u contact opnemen met de heer M.N.J. Lucassen, coördinator interne dienstverlening tel. 0182-589811.
Sollicitaties:
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u vóór 4 april sturen naar de streekarchivaris, de heer S.M.J. Janzing, Klein Amerika 20, 2806 CA Gouda of per e-mail naar info@samh.nl
22 Mrt 2016
Henry van der Zwan
Informatiebeheerder (+leiding geven aan team technisch gegevensbeheer), Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC) 36 u.
23 Mrt 2016
Henry van der Zwan
Medewerker Documentair Informatiemanagement. Provincie Flevoland. MBO. 36 u
29 Mrt 2016
Henry van der Zwan
Adviseur Informatie en Documentbeheer. Gemeente Amsterdam. Bedrijfsonderdeel Sociaal. HBO+ 36 u
29 Mrt 2016
Frieke H
Ben of ken jij een starter in recordmanagement, informatiebeheer of archivistiek? Dan heb ik voor jou een mooie werkervaringsplaats in mijn team.
P.s. Deze vacature loopt via de Startersbeurs, dus check ook even of de gemeente waar jij woont eraan meedoet.
30 Mrt 2016
Yvonne Welings
Depotbeheerder Zeeland
http://www.zeelandnet.nl/vacaturebank/kunst-en-cultuur/enthousiaste...
1 Apr 2016
Yvonne Welings
Senior medewerker Documentaire Informatievoorziening (DIV) Rhenen
https://www.gemeentebanen.nl/vacatures/Rhenen/130100-Senior-medewer...(DIV)
1 Apr 2016
Yvonne Welings
Junior adviseur Informatiemanagement
Functie-eisen
https://www.jobbird.com/nl/vacature/6245940/junior-adviseur-informa...
2 Apr 2016
Yvonne Welings
CIO bij een gemeente midden in het land
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/chief-information-office...
4 Apr 2016
Bennie Blom
Archief Delft zoekt een Behoudsmedewerker:
http://bit.ly/1MaNsBs
6 Apr 2016
Yvonne Welings
Werkzaamheden Informatie- en Procesadviseur / Procesdeskundige gemeente Utrecht
In de functie van Informatie- en Procesadviseur ben je samen met collega’s binnen het team Informatie- en Procesmanagement (IPM) verantwoordelijk voor de ondersteuning van de implementatie, revisie en wijzigingen van de vastgestelde (deel)processen binnen de uitvoeringsorganisatie Werk en Inkomen. Werk en Inkomen zet stevig in op procesherontwerp (LEAN) en digitalisering. Daarnaast word je voor ca. 24 uur per week als Procesdeskundige ingezet in het programma Professional Portal.
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/informatie-en-procesadvi...
11 Apr 2016
Yvonne Welings
http://www.nationalevacaturebank.nl/vacature/10259407/medewerker-za...
11 Apr 2016
Hogeschool van Amsterdam
De Hogeschool van Amsterdam (HvA) is voor de faculteit Digitale Media en Creatieve Industrie op zoek naar een enthousiaste en ondernemende
docent Archivistiek (0,8-1,0 fte).
13 Apr 2016
Yvonne Welings
Informatie- en organisatiemanager Emmen
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/informatie-en-organisati...
13 Apr 2016
Frans Smit
Gemeente Almere zoekt een Records Management Officer
13 Apr 2016
Terri Quinn
Vacature Recordsmanager Gemeente Boxmeer
Nieuwe collega gezocht! Wie komt ons team versterken?
18 Apr 2016
Terri Quinn
Omdat ik hoorde dat de eerdere link niet werkte, hierbij nogmaals.
Wie o wie komt ons team versterken?
Vacture Allround medewerker DIV Gemeente Boxmeer
19 Apr 2016