Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.
Voor een opdracht bij onze klant in de regio Zuid Nederland, zijn wij met spoed op zoek naar een senior Corsa-beheerder.
Functie-inhoud:
Als beheerder van Corsa, zal je worden ingezet binnen het serviceteam van onze klant, welke zich bezighoudt met diverse taken op het functionele beheervlak van Corsa als mede met het applicatiebeheer hiervan.
De Vrije Universiteit Amsterdam (VU) is een vooraanstaande, innovatieve en groeiende universiteit die midden in de samenleving staat en actief bijdraagt aan de ontwikkelingen in onderwijs en onderzoek. Onze breed georiënteerde universiteit telt twaalf faculteiten, verschillende instituten, stichtingen en onderzoekscentra en ondersteunende diensten. Op de campus aan de snelst groeiende economische regio van Nederland (de Zuidas), werken ruim 4.000 medewerkers en volgen ruim 25.000 studenten wetenschappelijk onderwijs.
De Universiteitsbibliotheek (UB) is de content manager van de Vrije Universiteit en VUmc. De UB ondersteunt binnen het onderwijs- en onderzoeksproces de hele informatieketen: van kennis en data als grondstof tot beheer en disseminatie van wetenschappelijke output. De UB werkt hiervoor intensief samen met zowel faculteiten en diensten binnen VU en VUmc als met lokale, nationale en internationale partners. De UB biedt op de campus aan de Zuidas een breed en hoogwaardig aanbod van studieplekken op twee locaties: de UB in het hoofdgebouw en de Medische Bibliotheek in het VUmc. Naast de actuele wetenschappelijke collectie is de UB ook verantwoordelijk voor verschillende bijzondere collecties, zoals kunst, academisch erfgoed en archieven, in het bijzonder het historische archief van de VU zelf.
De VU wil de komende jaren een inhaalprogramma uitvoeren om haar eigen oude archieven te ordenen, te ontsluiten en toegankelijk te maken.
Functie-inhoud De aan te stellen projectmanager zal als eerste stap dienen te onderzoeken welke archiefbestanddelen zich bij de verschillende faculteiten en andere organisatieonderdelen verspreid over de campus bevinden. Tevens moet een projectplan worden opgesteld voor een project om deze archiefbestanddelen te schonen, ordenen en ontsluiten. Aansluitend zal de projectmanager leiding geven aan de uitvoering van dat plan met behulp van een aantal medewerkers. De Archiefwet en daarbij behorende regelgeving zijn leidend bij de uitvoering van dit project. Samenwerking met het Stadsarchief behoort tot de mogelijkheden.
Functie-eisen Diploma Archivistiek A Aantoonbare ervaring in het uitvoeren van archiefprojecten Bij voorkeur Prince 2 gecertificeerd Uitstekende communicatievaardigheden; Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Daarnaast beschikt de kandidaat over de volgende competenties: • Overtuigingskracht; • Organisatie sensitiviteit; • Plannen en organiseren; • Kostenbewust handelen; • Sturen op resultaat.
Op www.werkenbijdevu.nl kunt u onze aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden en regelingen uitgebreid terugvinden zoals:
Informatie Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Sollicitatie Schriftelijke sollicitaties voorzien van curriculum vitae en motivatiebrief kunt u onder vermelding van het vacaturenummer in de e-mail header 19 november 2015 richten aan:
Voor vragen over deze functies, kun je contact opnemen met Bart Ballaux, programmamanager Expertisecentrum Informatiebeheer, tel. 06-57999433. Heb je vragen die betrekking hebben op de sollicitatieprocedure, dan kun je contact op nemen met Miranda Barten, recruiter, te bereiken via tel. 06-12497120.
De eerste gesprekken zullen in de week van 14 december 2015 worden gevoerd.
Het Nationaal Archief zoekt een Senior Medewerker Verwerven en Beheren van DIgitale Archieven.
Het overbrengen en beheren van digitale archieven is nog volop in ontwikkeling. De uitvoering van het proces strekt zich uit over meerdere afdelingen en je bent een pionier die de ontwikkelingen volgt en mede vormgeeft.
Al mijn vakbekwaamheden zijn perfect krijg ik steeds te horen bij Gemeentes en overheid, toch wordt ik niet aangenomen omdat ik geen werkervaring heb met zaakgericht werken. Ik heb eigenhandig een document gemaakt waardoor gemeentehuis Doetinchem gelijk doorhad dat ik ervaring van zaakgericht werken heb.
IK ben het helaas toch niet geworden omdat het budget ingetrokken werd.
Ik heb overal aangeboden om stage te gaan lopen , ook dat wordt niet aanvaard.
@Marijke, misschien is DeBroekriem iets voor jou? Gratis workshops e.a. voor werkzoekenden. Het gaat over dingen als: wat heb jij een werkgever te bieden, wat is je unique selling point, jezelf profileren en presenteren, LinkedIn gebruiken en je profiel optimaliseren, je pitch, storytelling en netwerkgesprekken. Je kunt tegelijkertijd netwerken en elkaar feedback geven, helpen en moed inspreken! Als je werk vindt, schrijf je je uit, en betaal je als dank een zelf gekozen bedrag aan uitschrijfgeld.
De gemeente Wijk bij Duurstede zoekt per direct een tijdelijke, ervaren DIV medewerker tot 1 April 2016
Binnen de gemeente Wijk bij Duurstede bevindt het team Documentaire informatievoorziening (DIV) zich in een proces waarin wordt overgegaan naar digitaal werken. Om tijdens dit proces zo min mogelijk stagnatie te ondervinden in de reguliere werkzaamheden zoeken we een tijdelijke kracht die bekend is met de werkzaamheden binnen de documentaire informatievoorziening.
De werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit:
- Selecteren en het scannen van post.
- Koppelen van documenten aan zaken.
- Vormen, schonen en ontsluiten van dossiers zowel fysiek als digitaal.
- Verstrekken van informatie, documenten en het behere van dossiers.
- Archiveren digitale en fysieke documenten.
- Ondersteuning bieden van interne en externe klanten bij vragen.
Functie eisen
- Minimaal MBO niveau.
- In bezit zijn van SOD I of II of een vergelijkbare studie.
- Werkervaring in het vakgebied.
- Ervaring met zaakgericht werken.
- Communicatief vaardig.
- Klantgericht ingesteld.
- Ervaring met het DMS Corsa van de leverancier BCT
Ben jij die ervaren DIV-er? Ben je accuraat, klantgericht en integer? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Heb je interesse? Mail je CV met een korte motivatie voor 14 December 2015 naar nvonk@wijkbijduurstede.nl
Medewerker Documentaire Informatievoorziening met ervaring in Zaakgericht Werken (Afdeling FBI, team Control en Div, fulltime)
De functie
Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opzetten van zaakgericht werken om zo de beschikbaarheid en validiteit van documentaire informatie- en archiefproducten te waarborgen. Je registreert documenten en verwerkt deze in het zaaksysteem. Je maakt documenten scanklaar en controleert op kwaliteit. Je zorgt voor opmaak, beheer en controle van de door de organisatie gebruikte documentsjablonen, IWriter. Je verstrekt informatie aan collega’s over het gebruik van het Document Management Systeem Join en Document. Ook zorg je voor archiefverwerking en geef je informatie aan collega’s over analoge en digitale archivering. Je bent mede verantwoordelijk voor het implementeren van zaakgericht werken en het enthousiasmeren en meenemen van de collega’s in onze organisatie.
Ons aanbod
Het beginsalaris is afhankelijk van je opleiding, kennis en werkervaring in een vergelijkbare functie. Het maximumsalaris voor deze functie is € 3.184,-- bruto (schaal 8). Naast goede secundaire arbeidsvoorwaarden stimuleert de gemeente Aalten de zelfontwikkeling van haar medewerkers. De gemeente Aalten werkt vanaf 1 januari 2015 met de functieprofielen van het sectorale functiewaarderingsysteem HR21. De functie van medewerker DIV wordt binnenkort ingedeeld en gewaardeerd met toepassing van dit systeem, hetgeen kan betekenen dat de genoemde functieschaal nog wijzigt.
Ben je enthousiast?
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Jan Storm van ‘s Gravesande, hoofd van de afdeling FBI (0543) 49 33 33. Voor meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met Nina Westervelt van het team POJZ, tel (0543) 49 33 33.
Je kunt je sollicitatiebrief uiterlijk 16 december a.s. sturen aan team POJZ, Postbus 119, 7120 AC AALTEN. Je kunt jouw reactie ook meteen digitaal inzenden.
Lees de hele tekst: http://www.hatch.nl/job/junior-informatiespecialist-2/ De opdrachtgever is een van de grootste advocatenkantoren in Nederland. De Information Officer, maakt deel uit van het Kennis- en Informatiemanagement team. Het team houdt zich bezig met kennis- en informatievoorziening in de breedste zin van het woord: naast juridische kennis en informatie gaat het ook over marktinformatie. Digitale bronnen, nieuwe media en informatiedragers (zoals tablets) spelen een steeds belangrijkere rol in de (interne) kennis- en informatievoorziening. Je ondersteunt de advocaten, notarissen en belastingadviseurs met kennis en informatie die voor hen van vitaal belang is.
De INFORMATION OFFICER houdt zich bezig met:
Het beheren van de servicedesk met een team van collega’s;
Het evalueren van bestaande informatieproducten, informatiediensten en distributiekanalen en het initiëren van verbetering en vernieuwing daarvan;
Het beheren van de (digitale) collectie en het verzorgen van trainingen op het gebied van business en juridische informatie, nieuwe media en informatiedragers;
Het signaleren van juridische en business informatie, het uitvoeren van zoekopdrachten en analyse van resultaten, juridische informatie en het monitoren van relevante media;
Het realiseren van innovatieve projecten en het projectmatig verbeteren en innoveren van processen.
De INFORMATION OFFICER heeft:
Een HBO of academisch werk- en denkniveau en bent in het bezit van een BDI/IDM/MIC/KM opleiding;
Je beschikt over niet meer dan 2 jaar relevante werkervaring op het gebied van business en juridische bronnen en research, analyse, presentatie en ontsluiting;
Je hebt veel kennis van nieuwe media en beeldbewerking, je bent bijvoorbeeld prive hiermee al aantoonbaar bezig;
Je hebt ervaring met stroomlijnen van content distributie, content management van websites, apps en RSS feeds;
Je bent proactief, flexibel, creatief en klant- en resultaatgericht;
Daarnaast heb je aantoonbare ervaring met projectmanagement en met procesverbetering en innovatie;
Je bent uitstekend in staat te schakelen tussen inhoud en proces;
Je hebt goede communicatieve vaardigheden (Nederlands en Engels);
Jouw werkzaamheden vragen flexibiliteit en inzetbaarheid op beide kantoren in Amsterdam en Rotterdam.
Over de WERKGEVER:
Er wordt veel van je verwacht, maar er wordt ook veel aangeboden;
Je krijgt boeiend werk in een professionele werkomgeving;
Er is een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket en een marktconform salaris;
Biedt afwisselend werk in zowel Rotterdam als Amsterdam. Amsterdam is de standplaats, maar gemiddeld zul je ook 2 dagen per week in Rotterdam moeten zijn. De vestigingen zijn uitstekend met de trein bereikbaar.
Fulltime werken heeft de voorkeur, 4 dagen werken is bespreekbaar.
Op 26 januari a.s. organiseert CGI een Speeddate Masterclass Special. Op deze dag vertellen we je meer over CGI, onze Masterclasses, laten we één van onze Masterclassers aan het woord en jij krijgt de kans om je van je beste kant te laten zien tijdens de speeddates. Je hoort dan direct of je in de race bent voor één van die felbegeerde Masterclass plekken. Tijdens de speeddates worden scores bijgehouden en onder de top 5 verloten we een drone!
Waar moet een potentiele masterclasser aan voldoen? • Ø Studeert komend jaar af of is Recent (max 2 jaar geleden) HBO/WO afgestudeerd • Ø Enige programmeer ervaring • Ø Flinke affiniteit met IT • Ø Communicatieve vaardigheden • Ø Flinke dosis doorzettingsvermogen
Voor meer informatie en het aanmeldformulier, mail naar:
Mailprofs biedt jonge professionals (HBO/WO) de mogelijkheid een nieuwe stap in hun carrière te maken. Hiervoor hebben we een opleidingstraject tot (junior) Informatie Adviseur ontwikkeld. Daarvoor zoeken we ambitieus talent met 1 á 2 jaar ervaring in het vakgebied Informatiemanagement. We bieden je een opdracht aan bij een opdrachtgever, voor een periode van 7 tot 8 maanden. Meer weten? Bekijk snel onze vacature: http://bit.ly/1OjIdN6
Delft is een innovatieve en moderne werkgever. Talent krijgt alle kans zich te ontwikkelen. De dynamiek van Delft vraagt om professionals met initiatief, ambitie, betrokkenheid en een actieve, open instelling. Vakmensen die weten in te spelen op een steeds sneller veranderende omgeving. Er heerst een toegankelijke en informele werksfeer waar samen hard gewerkt wordt aan het bereiken van resultaten voor de stad en het bestuur.
Voor het team Archief zoekt de gemeente een archiefinspecteur met de volgende resultaatgebieden en activiteiten...
Voor onze opdrachtgever in het noorden van het land zijn we op zoek naar een fulltime DIV medewerker met aantoonbare ervaring zaakgerichtwerken. Hoofdtaken zijn registreren in Corsa, archivering en daarnaast verantwoordelijk voor de planning en kwaliteitszorg. De duur van de opdracht is 4 maanden (verlenging mogelijk). Heb jij interesse? Dan kom ik graag met je in contact! Je kan mailen of bellen met recruitment@becis.nl of 06-12821442
Yvonne Welings
Projectmanager Archief Delft
https://www.eurojobs.com/job/3704925/werk-projectmanager-archief-de...
25 Okt 2015
Yvonne Welings
Medewerker DIV Radboud Universiteit Nijmegen
http://www.ru.nl/overons/werken-radboud/details/details_vacature_0/...
29 Okt 2015
Yvonne Welings
Kwaliteitsmedewerker Documentaire Informatievoorziening Wierden
http://www.hetuitzendbureau.nl/vacature/50918335/kwaliteitsmedewerk...
1 Nov 2015
Paula Kiens
Senior Beleidsadviseur DIV Facilitair Bedrijf UWV, 32-38 uur
http://www.uwv.nl/werkenbijuwv/vacatures/v/vacature.aspx?id=54482
5 Nov 2015
Yvonne Welings
Corsa Specialist/Beheerder
Zeppelin - Amsterdam
Functie-inhoud:
Als beheerder van Corsa, zal je worden ingezet binnen het serviceteam van onze klant, welke zich bezighoudt met diverse taken op het functionele beheervlak van Corsa als mede met het applicatiebeheer hiervan.
http://www.indeed.nl/vacature-bekijken?jk=373a368255e0d84e&tk=1...
8 Nov 2015
Yvonne Welings
https://secure.wierden.nl/internet/nieuws_41324/item/vacature-medew...
10 Nov 2015
Yvonne Welings
Applicatiebeheerder
https://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/key/e4nSAHtT2rUCSu
11 Nov 2015
Yvonne Welings
De Vrije Universiteit Amsterdam (VU) is een vooraanstaande, innovatieve en groeiende universiteit die midden in de samenleving staat en actief bijdraagt aan de ontwikkelingen in onderwijs en onderzoek. Onze breed georiënteerde universiteit telt twaalf faculteiten, verschillende instituten, stichtingen en onderzoekscentra en ondersteunende diensten. Op de campus aan de snelst groeiende economische regio van Nederland (de Zuidas), werken ruim 4.000 medewerkers en volgen ruim 25.000 studenten wetenschappelijk onderwijs.
De Universiteitsbibliotheek (UB) is de content manager van de Vrije Universiteit en VUmc. De UB ondersteunt binnen het onderwijs- en onderzoeksproces de hele informatieketen: van kennis en data als grondstof tot beheer en disseminatie van wetenschappelijke output. De UB werkt hiervoor intensief samen met zowel faculteiten en diensten binnen VU en VUmc als met lokale, nationale en internationale partners. De UB biedt op de campus aan de Zuidas een breed en hoogwaardig aanbod van studieplekken op twee locaties: de UB in het hoofdgebouw en de Medische Bibliotheek in het VUmc. Naast de actuele wetenschappelijke collectie is de UB ook verantwoordelijk voor verschillende bijzondere collecties, zoals kunst, academisch erfgoed en archieven, in het bijzonder het historische archief van de VU zelf.
De VU wil de komende jaren een inhaalprogramma uitvoeren om haar eigen oude archieven te ordenen, te ontsluiten en toegankelijk te maken.
Functie-inhoud
De aan te stellen projectmanager zal als eerste stap dienen te onderzoeken welke archiefbestanddelen zich bij de verschillende faculteiten en andere organisatieonderdelen verspreid over de campus bevinden. Tevens moet een projectplan worden opgesteld voor een project om deze archiefbestanddelen te schonen, ordenen en ontsluiten. Aansluitend zal de projectmanager leiding geven aan de uitvoering van dat plan met behulp van een aantal medewerkers. De Archiefwet en daarbij behorende regelgeving zijn leidend bij de uitvoering van dit project. Samenwerking met het Stadsarchief behoort tot de mogelijkheden.
Functie-eisen
Diploma Archivistiek A
Aantoonbare ervaring in het uitvoeren van archiefprojecten
Bij voorkeur Prince 2 gecertificeerd
Uitstekende communicatievaardigheden;
Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Daarnaast beschikt de kandidaat over de volgende competenties:
• Overtuigingskracht;
• Organisatie sensitiviteit;
• Plannen en organiseren;
• Kostenbewust handelen;
• Sturen op resultaat.
Op www.werkenbijdevu.nl kunt u onze aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden en regelingen uitgebreid terugvinden zoals:
Informatie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
tel.: 020 59 89153
e-mail: j.calff@vu.nl
Sollicitatie
Schriftelijke sollicitaties voorzien van curriculum vitae en motivatiebrief kunt u onder vermelding van het vacaturenummer in de e-mail header 19 november 2015 richten aan:
Vrije Universiteit
Universiteitsbibliotheek
T.a.v. Josje Calff
Email: vacature.ub@vu.nl
16 Nov 2015
Yvonne Welings
I adviseur gemeente Ede
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/informatie-adviseur-(i-a...
16 Nov 2015
dirk dekema
Het Westfries Archief heeft een vacature voor een archiefmedewerker:
kijk op www.wfa.nl of http://goo.gl/yN6Pqo
17 Nov 2015
Yvonne Welings
privacy adviseur gemeente Tilburg
https://www.gemeentebanen.nl/vacatures/Tilburg/128493-Privacy-adviseur
20 Nov 2015
Bart Ballaux
De gemeente Rotterdam werft drie records managers voor het Expertisecentrum Informatiebeheer.
senior records manager, 1 vacature
records manager, 2 vacatures
Voor vragen over deze functies, kun je contact opnemen met Bart Ballaux, programmamanager Expertisecentrum Informatiebeheer, tel. 06-57999433. Heb je vragen die betrekking hebben op de sollicitatieprocedure, dan kun je contact op nemen met Miranda Barten, recruiter, te bereiken via tel. 06-12497120.
De eerste gesprekken zullen in de week van 14 december 2015 worden gevoerd.
24 Nov 2015
Marijke Willemsen
Wie kan mij helpen aan een mooie nieuwe uitdaging.
Ik ben een erg allround div medewerker met zeer veel vakbekwaamheden die ik graag weer in wil gaan zetten.
Ben een kei in het omzetten van analoog naar digitaal met de bijbehorende metadata , ligt natuurlijk aan welk DMS er gebruikt wordt.
Ben bereid om al mijn vakbekwaamheden nogmaals toe te lichten en te vertellen maar wil je alles van me weten bezoek dan ook mijn linkedin profiel,
Ben per direct beschikbaar voor 4x8 of 4x9
1 Dec 2015
Pieter Koenders
Het Nationaal Archief zoekt een Senior Medewerker Verwerven en Beheren van DIgitale Archieven.
Het overbrengen en beheren van digitale archieven is nog volop in ontwikkeling. De uitvoering van het proces strekt zich uit over meerdere afdelingen en je bent een pionier die de ontwikkelingen volgt en mede vormgeeft.
http://www.werkenbijdeoverheid.nl/vacatures/detail/senior-medewerke...
2 Dec 2015
Yvonne Welings
http://www.nationalevacaturebank.nl/vacature/7835275/informatiemanager
3 Dec 2015
Yvonne Welings
http://www.nationalevacaturebank.nl/vacature/8147041/recordmanager
3 Dec 2015
Marijke Willemsen
Wie heeft er tips voor mij.
Al mijn vakbekwaamheden zijn perfect krijg ik steeds te horen bij Gemeentes en overheid, toch wordt ik niet aangenomen omdat ik geen werkervaring heb met zaakgericht werken. Ik heb eigenhandig een document gemaakt waardoor gemeentehuis Doetinchem gelijk doorhad dat ik ervaring van zaakgericht werken heb.
IK ben het helaas toch niet geworden omdat het budget ingetrokken werd.
Ik heb overal aangeboden om stage te gaan lopen , ook dat wordt niet aanvaard.
Ik weet het zelf niet meer wie wel?
3 Dec 2015
Yvonne Welings
Senior medewerker archieven stadsarchief Almere
http://www.culturele-vacatures.nl/2015/11/gemeente-almere-senior-me...
5 Dec 2015
Yvonne Welings
Projectmanager informatievoorziening gemeente Amsterdam
https://www.werkenbij.amsterdam.nl/vacature.php?id=16180&blader...
5 Dec 2015
Yvonne Welings
Medewerker digitale dienstverlening stadsarchief Rotterdam
https://rotterdam.taleo.net/careersection/rdam/jobdetail.ftl?job=15...
5 Dec 2015
Yvonne Welings
Senior adviseur DIV Defensie
https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures/detail/senior-adviseur...
5 Dec 2015
Yvonne Welings
Informatiebeheerder gemeente Oss
https://vacatures.werkeninnoordoostbrabant.nl/vacature/552/informat...
5 Dec 2015
Jolanda de Jong
@Marijke, misschien is DeBroekriem iets voor jou? Gratis workshops e.a. voor werkzoekenden. Het gaat over dingen als: wat heb jij een werkgever te bieden, wat is je unique selling point, jezelf profileren en presenteren, LinkedIn gebruiken en je profiel optimaliseren, je pitch, storytelling en netwerkgesprekken. Je kunt tegelijkertijd netwerken en elkaar feedback geven, helpen en moed inspreken! Als je werk vindt, schrijf je je uit, en betaal je als dank een zelf gekozen bedrag aan uitschrijfgeld.
5 Dec 2015
Nienke Vonk
De gemeente Wijk bij Duurstede zoekt per direct een tijdelijke, ervaren DIV medewerker tot 1 April 2016
Binnen de gemeente Wijk bij Duurstede bevindt het team Documentaire informatievoorziening (DIV) zich in een proces waarin wordt overgegaan naar digitaal werken. Om tijdens dit proces zo min mogelijk stagnatie te ondervinden in de reguliere werkzaamheden zoeken we een tijdelijke kracht die bekend is met de werkzaamheden binnen de documentaire informatievoorziening.
De werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit:
- Selecteren en het scannen van post.
- Koppelen van documenten aan zaken.
- Vormen, schonen en ontsluiten van dossiers zowel fysiek als digitaal.
- Verstrekken van informatie, documenten en het behere van dossiers.
- Archiveren digitale en fysieke documenten.
- Ondersteuning bieden van interne en externe klanten bij vragen.
Functie eisen
- Minimaal MBO niveau.
- In bezit zijn van SOD I of II of een vergelijkbare studie.
- Werkervaring in het vakgebied.
- Ervaring met zaakgericht werken.
- Communicatief vaardig.
- Klantgericht ingesteld.
- Ervaring met het DMS Corsa van de leverancier BCT
Ben jij die ervaren DIV-er? Ben je accuraat, klantgericht en integer? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Heb je interesse? Mail je CV met een korte motivatie voor 14 December 2015 naar nvonk@wijkbijduurstede.nl
7 Dec 2015
Marja Disveld
De gemeente Aalten zoekt een enthousiaste:
www.aalten.nl
Medewerker Documentaire Informatievoorziening met ervaring in Zaakgericht Werken
(Afdeling FBI, team Control en Div, fulltime)
De functie
Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opzetten van zaakgericht werken om zo de beschikbaarheid en validiteit van documentaire informatie- en archiefproducten te waarborgen. Je registreert documenten en verwerkt deze in het zaaksysteem. Je maakt documenten scanklaar en controleert op kwaliteit. Je zorgt voor opmaak, beheer en controle van de door de organisatie gebruikte documentsjablonen, IWriter. Je verstrekt informatie aan collega’s over het gebruik van het Document Management Systeem Join en Document. Ook zorg je voor archiefverwerking en geef je informatie aan collega’s over analoge en digitale archivering. Je bent mede verantwoordelijk voor het implementeren van zaakgericht werken en het enthousiasmeren en meenemen van de collega’s in onze organisatie.
Ons aanbod
Het beginsalaris is afhankelijk van je opleiding, kennis en werkervaring in een vergelijkbare functie. Het maximumsalaris voor deze functie is € 3.184,-- bruto (schaal 8). Naast goede secundaire arbeidsvoorwaarden stimuleert de gemeente Aalten de zelfontwikkeling van haar medewerkers. De gemeente Aalten werkt vanaf 1 januari 2015 met de functieprofielen van het sectorale functiewaarderingsysteem HR21. De functie van medewerker DIV wordt binnenkort ingedeeld en gewaardeerd met toepassing van dit systeem, hetgeen kan betekenen dat de genoemde functieschaal nog wijzigt.
Ben je enthousiast?
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Jan Storm van ‘s Gravesande, hoofd van de afdeling FBI (0543) 49 33 33. Voor meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met Nina Westervelt van het team POJZ, tel (0543) 49 33 33.
Je kunt je sollicitatiebrief uiterlijk 16 december a.s. sturen aan team POJZ, Postbus 119, 7120 AC AALTEN.
Je kunt jouw reactie ook meteen digitaal inzenden.
11 Dec 2015
Gerard Berken
Hallo,
Wie weet of er nog vacatures zijn in de regio Haaglanden voor archivaris/archief-medewerker/DIV-medewerker ?
14 Dec 2015
Yvonne Welings
Inspecteurs gevraagd bij Erfgoed Nederland
https://www.werkenbijdeoverheid.nl/vacatures/inspecteur-informatieg...
18 Dec 2015
Yvonne Welings
Senior inspecteur gevraagd
https://www.werkenbijdeoverheid.nl/vacatures/senior-inspecteur-over...
18 Dec 2015
Yvonne Welings
http://www.ajilon.nl/trainee-informatiespecialist--477417.html
18 Dec 2015
Yvonne Welings
Informatiebeheerder DIV Limburg
http://www.startpeople.nl/detail/1500/20478988/Informatiebeheerder-...(DIV).html?utm_source=Indeed&utm_medium=organic&utm_campaign=Indeed
19 Dec 2015
Yvonne Welings
Medewerker DIv met ervaring zgw Winterswijk, kans op vaste baan !
http://www.nationalevacaturebank.nl/vacature/8617397/Medewerker%20D...(in%20vaste%20dienst%20bij%20de%20opdrachtgever)?from=ja&exp=1&utm_source=Indeed.nl&utm_medium=organic&utm_campaign=aggregator-organic&utm_term=indeed-organisch&utm_referrer=http%253A%252F%252Fwww.indeed.nl%252Fvacature-bekijken%253Fjk%253Da2d5968c36369f4e
19 Dec 2015
Yvonne Welings
Het komt nog gewoon voor dat er een medewerker archief wordt gevraagd,
dit keer in Breda.
https://www.jobbird.com/nl/vacature/5854482/medewerker-archief
22 Dec 2015
Yvonne Welings
Functioneel Beheerder Documentmanagementsystemen 1,0 ft
Universiteit Maastricht (UM)
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/functioneel-beheerder-do...
4 Jan 2016
Yvonne Welings
Trainee informatiespecialist gemeente Nederweert
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/trainee-informatie-speci...
4 Jan 2016
Chido Houbraken
Junior Information Officer
Lees de hele tekst:
http://www.hatch.nl/job/junior-informatiespecialist-2/
De opdrachtgever is een van de grootste advocatenkantoren in Nederland. De Information Officer, maakt deel uit van het Kennis- en Informatiemanagement team. Het team houdt zich bezig met kennis- en informatievoorziening in de breedste zin van het woord: naast juridische kennis en informatie gaat het ook over marktinformatie. Digitale bronnen, nieuwe media en informatiedragers (zoals tablets) spelen een steeds belangrijkere rol in de (interne) kennis- en informatievoorziening. Je ondersteunt de advocaten, notarissen en belastingadviseurs met kennis en informatie die voor hen van vitaal belang is.
De INFORMATION OFFICER houdt zich bezig met:
De INFORMATION OFFICER heeft:
Over de WERKGEVER:
5 Jan 2016
Kelly van den Bosch
CGI Nederland zoekt Masterclassers
http://www.cginederland.nl/
Op 26 januari a.s. organiseert CGI een Speeddate Masterclass Special. Op deze dag vertellen we je meer over CGI, onze Masterclasses, laten we één van onze Masterclassers aan het woord en jij krijgt de kans om je van je beste kant te laten zien tijdens de speeddates. Je hoort dan direct of je in de race bent voor één van die felbegeerde Masterclass plekken.
Tijdens de speeddates worden scores bijgehouden en onder de top 5 verloten we een drone!
Waar moet een potentiele masterclasser aan voldoen?
• Ø Studeert komend jaar af of is Recent (max 2 jaar geleden) HBO/WO afgestudeerd
• Ø Enige programmeer ervaring
• Ø Flinke affiniteit met IT
• Ø Communicatieve vaardigheden
• Ø Flinke dosis doorzettingsvermogen
Voor meer informatie en het aanmeldformulier, mail naar:
Kelly.van.der.elst@cgi.com
7 Jan 2016
Yvonne Welings
Informatie management adviseur gemeente Deventer
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/informatie-management-ad...
8 Jan 2016
Rocco Janssen
De Provincie Noord-Holland zoekt een informatiemanager.........
Vacature%20Informatiemanager%20Concernzaken%282%29%20website%202016...
12 Jan 2016
Yvonne Welings
https://www.debanensite.nl/vacature/medewerker-div-a-middelburg/657...
13 Jan 2016
Yvonne Welings
http://vacatures.monsterboard.nl/q-functioneel-beheerder-vacatures-...
13 Jan 2016
Yvonne Welings
Functioneel applicatiebeheerder sociaal domein Heemskerk
https://www.gemeentebanen.nl/vacatures/Heemskerk/129136-Functioneel...
14 Jan 2016
Yvonne Welings
Senior DIV medewerker analoog archief regio Eindhoven
http://www.nationalevacaturebank.nl/vacature/8604665/Gezocht%21+Sen...
22 Jan 2016
Patricia Bloemendal
Mailprofs biedt jonge professionals (HBO/WO) de mogelijkheid een nieuwe stap in hun carrière te maken. Hiervoor hebben we een opleidingstraject tot (junior) Informatie Adviseur ontwikkeld. Daarvoor zoeken we ambitieus talent met 1 á 2 jaar ervaring in het vakgebied Informatiemanagement. We bieden je een opdracht aan bij een opdrachtgever, voor een periode van 7 tot 8 maanden. Meer weten? Bekijk snel onze vacature: http://bit.ly/1OjIdN6
22 Jan 2016
Yvonne Welings
Omschrijving
Delft is een innovatieve en moderne werkgever. Talent krijgt alle kans zich te ontwikkelen. De dynamiek van Delft vraagt om professionals met initiatief, ambitie, betrokkenheid en een actieve, open instelling. Vakmensen die weten in te spelen op een steeds sneller veranderende omgeving. Er heerst een toegankelijke en informele werksfeer waar samen hard gewerkt wordt aan het bereiken van resultaten voor de stad en het bestuur.
Voor het team Archief zoekt de gemeente een archiefinspecteur met de volgende resultaatgebieden en activiteiten...
https://www.freelance.nl/opdracht/663850-archiefinspecteur
29 Jan 2016
Marieke Water
Adviseur Informatiebeheer Gemeente Amsterdam bij de stadsdelen.
https://www.werkenbij.amsterdam.nl/vacature.php?id=16571&blader...#
4 Feb 2016
Yvonne Welings
Informatie-adviseur gemeente Zwartewaterland
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/informatie-adviseur.9518...
9 Feb 2016
Yvonne Welings
Medewerker DIV A gemeente Bussum
http://www.stepstone.nl/banen--Medewerker-Documentaire-Informatievo...
14 Feb 2016
Yvonne Welings
gemeentearchivaris Gooise Meren
http://www.binnenlandsbestuur.nl/vacatures/gemeentearchivaris.95192...
14 Feb 2016
Sander Dorgelo
16 Feb 2016
Martine de Jong
Mooie vacature als DIV adviseur voor 6 maanden in de regio Utrecht. De functie is voor 40 uur per week, maar 32 à 36 uur is bespreekbaar.
De gehele vacature is te zien op:
http://bit.ly/1ofRuNp
Bij interesse kom ik graag met je in contact. Je mag me bellen op 06-10871535 of mailen naar martine.de.jong@mailprofs.nl.
17 Feb 2016