Hoi allen,
bij mijn gemeente gaan we een project starten om de data en informatie van assets in de buitenruimte (wegen, bomen, riolering etc.) op orde te krijgen. Het gaat hierbij om allerlei tekeningen, metingen, certificaten, inspectierapporten of -video's etc.
Ik ben heel benieuwd hoe andere gemeenten de archivering van deze informatie hebben aangepakt. Pakken jullie de meeste van deze processen zaakgericht aan? Via de archivering van projecten? Of verzamelen jullie alle gegevens per (groepen) asset? En doe je dat via een Sharepoint-site of via een koppeling naar een DMS? Of nog een andere oplossing?
Ik heb gemerkt dat de assetmanagementsystemen over het algemeen niet de functionaliteiten bieden voor goede archivering van onderliggende documenten.
Ik kijk uit naar jullie reacties!
Gr. Wouter
Wouter Verdaas
Hoi Denny,
dank voor de tip! Ik ga eens rondvragen!
Gr. Wouter
18 Mrt
Arianne Zwaan
Dank voor je reactie. Interessant! Ik blijf je de komende tijd even volgen :-)
Wouter Verdaas zei:
27 Mrt
Arianne Zwaan
Inderdaad, bedankt voor je tip Denny!
Denny Schouten zei:
27 Mrt