Voor het op orde brengen van Corsa zijn wij op zoek naar ervaren archiefmedewerkers. Het betreft het waarderen en digitaal archiveren. 

Weergaven: 443

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ik vrees dat de arbeidskrapte ook toegeslagen heeft op onze tak van sport. Ervaren medewerkers zijn heel moeilijk snel te verwerven. Wat me ook opvalt is dat de kennis van het op orde brengen van analoge archieven door de huidige pensioengolf/braindrain ook aan het verdampen is. 

Hoi Marc,

Met belangstelling je aanvraag gelezen als je tijd hebt bel mij dan even op 0610781860

Ferrie Burlet

Hallo Marc,

Ik werk voor BECIS | DIOR en wij doen wel eens dit soort opdrachten voor onze opdrachtgevers. Misschien dat wij iets voor jullie kunnen betekenen? Als je wilt, kan ik je in contact brengen met één van onze accountmanagers.

Met vriendelijk groet,

Denny Schouten 

Hoi,

 

Sorry voor de late beantwoording was vergeten dat wij een weekje op Aruba zaten.

 

Het enige waar je rekening moet houden dat ik niet veel kan reizen daar ik een beperking heb vanwege een ongeluk

 

Hopelijk op een vruchtbare samenwerking

 

Ferrie BurletCVFerrieBurletcoordinator%5B16159%5D.docx


Ferrie Burlet zei:

Hoi Marc,

Met belangstelling je aanvraag gelezen als je tijd hebt bel mij dan even op 0610781860

Ferrie Burlet

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden