Ruimtelijkeplannen.nl is een samenwerking van het Ministerie van infrastructuur en Milieu, Kadaster, Geonovum, IPO en VNG. Op ruimtelijkeplannen.nl worden alle bestemmingsplannen gepubliceerd. Publicatie van bestemmingsplannen op deze website is verplicht en is juridisch bindend. De Erfgoedinspectie is in haar rapport duidelijk geweest over welke websites voor archivering in aanmerking komen en de wijze waarop dat dient te gebeuren.

Op dit moment heb ik kunnen achterhalen dat de KB deze website 1-2 per jaar harvest. Daar ben ik op zich blij mee, maar deze oplossing is om meerdere redenen niet voldoende. Ten eerste is de frequentie van archiveren waarschijnlijk te laag: de content zal frequenter wijzigen dan 1-2 keer per jaar. Bovendien is het een plicht van (een) van de betrokken partijen om dit te regelen.

Is er misschien iemand die mij kan vertellen of, hoe en door wie deze website nog meer gearchiveerd wordt?

Weergaven: 530

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Lees hier de ervaringen over het opnemen van bestemmingsplannen in een eDepotvoorziening

https://storage.ning.com/topology/rest/1.0/file/get/1222448232?prof...

Antwoorden op discussie

RSS

© 2019   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden