Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'zgw' (22)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Digitalisering uitgaande post (berichtenbox, etc.)

Ik ben in mijn organisatie met verschillende mensen aan het "babbelen" over de centralisering en digitalisering van de uitgaande post.   Op…

Begonnen door Marco Klerks

5 13 Dec 2013
Antwoord van Yvonne Welings

Wiki zaaksysteem, een zaak voor iedereen ?

Een wiki is een site over een bepaald onderwerp waar meer mensen tegelijkertijd aan kunnen bijdragen. Wiki’s lenen zich namelijk heel goed…

Begonnen door Yvonne Welings

0 10 Aug 2013

Wat is een goed zaaktype?

Voor o.a. de eerste implementatie fase bij mijn opdracht ben ik de zaaktypen die zijn ingericht aan het evalueren. Hierbij stel hanteer ik…

Begonnen door Corine Ahlrichs

5 9 Aug 2013
Antwoord van Yvonne Welings

Standaard-rapportages voor ZGW

In 's-Hertogenbosch zijn wij bezig met het implementeren van het Zaakgericht Werken. De techniek biedt ons de mogelijkheid om vanuit het za…

Begonnen door Marco Klerks

1 7 Feb 2013
Antwoord van Roel Snijders

Zaakgericht werken bij het Veiligheidshuis

Ik ben momenteel in gesprek met het Veiligheidshuis van 's-Hertogenbosch om daar het zaakgericht werken in te voeren. Het gaat daarbij alle…

Begonnen door Marco Klerks

8 25 Aug 2012
Antwoord van Roel Snijders

Outsourcing van het scanproces

Donderdagmiddag 14 juni was er een bijeenkomst voor DIV-medewerkers van de 12 aangesloten gemeenten en waterschap bij het Regionaal Archief…

Begonnen door Yvonne Welings

11 11 Jul 2012
Antwoord van Michel Verhoeven

zaakgericht werken

Interessant vind ik het om te weten hoe de lezer van dit bericht denkt om te gaan met een ingebrekestelling. Is een gebrekestelling een nie…

Begonnen door Peter van Vugt

3 7 Jan 2012
Antwoord van Marius Jansen

Nieuwe Baseline Informatiehuishouding Gemeenten, ga je het gebruiken en hoe?

De Baseline Informatiehuishouding Gemeenten is deze week is gepubliceerd op de website van KING. De Baseline is een actueel normenkader voo…

Begonnen door Yvonne Welings

7 6 Jan 2012
Antwoord van henk claassen

Ieder z'n eigen selectielijst

Ruim een maand geleden meldde de VNG dat een ontwerp-selectielijst ter inzage lag. Ik moest daar een beetje om glimlachen. Zo wist ik mij t…

Begonnen door Marco Klerks

14 29 Aug 2011
Antwoord van Marius Jansen

Zaakgericht beleid vormen, waarom zou je?

Deze week had ik hem weer; de immer-terugkerende discussie over of Zaakgericht Werken ook geschikt is voor het proces Beleidsvorming. De be…

Begonnen door Marco Klerks

19 24 Aug 2011
Antwoord van Marco Klerks

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden