Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'zaakgericht' (7)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Is 'nazorg' een apart werkproces?

Bij bepaalde Wmo-trajecten wordt ook nazorg gedaan. Maar is die nazorg dan een nieuwe zaak (i.h.k.v. zaakgericht werken) óf hoort het bij d…

Begonnen door Yvonne Crombag

5 5 Sept 2022
Antwoord van Marcel

Registreren op vereniging/stichting of aanvrager

Een penningmeester van een vereniging vraagt namens de vereniging een ontheffing X aan bij een gemeente. De penningmeester heeft zijn perso…

Begonnen door Mark Hoogland

9 19 Jun 2018
Antwoord van Margriet Horstmanshoff

Hulp bij zaakgericht werken? Ga nu naar het online ondersteuningspakket van VNGRealisatie

Bent u van plan om zaakgericht werken (opnieuw) in te voeren? Kan het zaakgericht werken in uw organisatie wel een impuls gebruiken? Of ben…

Begonnen door Leon van Oosterom

0 15 Feb 2018

Wie beschikt over goed lesmateriaal voor de implementatie van zaakgericht werken

Binnen gemeente Medemblik gaan wij eind mei over van Decos naar Join. Wij werken binnen de gemeente al vanaf 2011 digitaal. Digitaal werken…

Begonnen door Mariana Schijf

2 29 Mrt 2016
Antwoord van Yvonne Welings

Zaken aanmaken door DIV- of KCC medewerkers a.d.h.v. ingekomen post (papier, webformulieren en mail)?

Vanaf 1-1-2016 vindt een ambtelijke fusie plaats tussen vier gemeenten. Bij één gemeente is de post (registratie, aanmaken zaken, scannen,…

Begonnen door Anneke Talens- Smit

5 14 Sept 2015
Antwoord van Anneke Talens- Smit

Backofficeapplicaties afstoten?!

Nu Winterswijk met een zaaksysteem gaat werken, rijst de vraag of we dit zo in kunnen zetten als informatiesysteem, document- en procesappl…

Begonnen door Erika ten Bras-Luiten

5 13 Mrt 2013
Antwoord van Yvonne Welings

Ieder z'n eigen selectielijst

Ruim een maand geleden meldde de VNG dat een ontwerp-selectielijst ter inzage lag. Ik moest daar een beetje om glimlachen. Zo wist ik mij t…

Begonnen door Marco Klerks

14 29 Aug 2011
Antwoord van Marius Jansen

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden