Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'vervanging' (38)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Bekendmaking besluit tot vervanging

Wanneer je overgaat tot vervanging archiefbescheiden moet dit worden bekendgemaakt cf art. 6 lid 2 Archiefbesluit. Geldt dit uitsluitend v…

Begonnen door Jacko A. de Groot

8 10 Jul 2014
Antwoord van Jacko A. de Groot

Substitutie in het privaatrecht

In "mijn" gemeente kom ik zo nu en dan tegen dat afdelingen hun diensten ook semi-commercieel aanbieden. Zij "verkopen" hun diensten aan an…

Begonnen door Marco Klerks

5 27 Apr 2014
Antwoord van Yvonne Welings

Digitaal zaakgericht werken en burgerzaken

In het streven digitaal en zaakgericht te gaan werken komt vaak het begrip vervanging om de hoek kijken. Een van de dienstverleningsprocess…

Begonnen door Yvonne Welings

2 31 Mrt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

KPI 4 en vervangingsbesluit

Even om te prikkelen: KPI 4 gaat over digitale archiefbescheiden. Hoe hier mee om te gaan wanneer er nog geen vervangingsbesluit is en het…

Begonnen door Peter Verdonschot

1 27 Sept 2013
Antwoord van Yvonne Welings

Wat wordt bedoeld met de formaten in de nadere regels omtrent vervanging?

In art 26b Aspecten vervangingsproces bij punt e wordt onder andere genoemd de formaten. Mij is nu niet duidelijk wat hiermee wordt bedoeld…

Begonnen door Bob Weynschenk

3 5 Jun 2013
Antwoord van Yvonne Welings

Digitaal en zaakgericht werken bij Waterschap Brabantse Delta

Afgelopen donderdagmiddag 28 maart 2013 vond bij het Waterschap Brabantse Delta weer een gastvrije studiemiddag plaats. Onderwerpen waren h…

Begonnen door Yvonne Welings

8 8 Mei 2013
Antwoord van Martijn Smits

Verplichte metadata voor vervangingsbesluit

Ik ben bij de gemeente Uden bezig met het vervangingsbesluit. Ik heb een handboek opgesteld met onze werkwijzen, werkafspraken, alle techni…

Begonnen door Jean-Luc Rouvroye

6 8 Nov 2012

Vervangingsbesluit E-mail

Pas geleden heb ik de AI op bezoek gehad. Daar is het onderwerp uitprinten van e-mail aan de orde gekomen. De AI stelt dat voor het uitprin…

Begonnen door Bruno Celak

5 31 Okt 2012
Antwoord van Bruno Celak

welke organisatie heeft een machtiging voor substitutie en vernietigt ook daadwerkelijk

Ik ben erg nieuwsgierig of er al organisaties zijn die een machtiging voor substitutie hebben en de  te bewaren papieren stukken (na digita…

Begonnen door Kris

16 12 Okt 2012
Antwoord van René Lodder

Vervanging; het origineel vernietigen màg?

  Ik was altijd in de veronderstelling dat bij substitutie/vervanging het origineel vernietigd moet worden. Nadat ik hierover wat kritische…

Begonnen door Marco Klerks

18 8 Jun 2012
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden