Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'vervanging' (38)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Vervanging en bestemmingsplannen

Goedenmiddag, De gemeente waarbij ik werkzaam ben wil overgaan naar een volledig digitale organisatie. Handboek vervanging is hiervoor goe…

Begonnen door Dianne

4 3 Mrt 2016
Antwoord van Yvonne Welings

Vervangingsbesluit bestemmingsplannen, van digitaal naar analoog ?

In maart 2009 plaatste ik voor het eerst een bericht op dit netwerk over de beoogde digitalisering van bestemmingsplannen. De Wet WRO trad …

Begonnen door Yvonne Welings

15 8 Dec 2015
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

Zaken aanmaken door DIV- of KCC medewerkers a.d.h.v. ingekomen post (papier, webformulieren en mail)?

Vanaf 1-1-2016 vindt een ambtelijke fusie plaats tussen vier gemeenten. Bij één gemeente is de post (registratie, aanmaken zaken, scannen,…

Begonnen door Anneke Talens- Smit

5 14 Sept 2015
Antwoord van Anneke Talens- Smit

Hoe bewaak je de kwaliteit van de OCR?

De provincie Drenthe heeft vervanging en één onderdeel van ons kwaliteitssysteem is het controleren van de kwaliteit van de OCR. Op dit mom…

Begonnen door Bennie Christerus

1 2 Sept 2015
Antwoord van Yvonne Welings

Een interne audit op een handboek vervanging

Beste vakgenoten! Voor mijn opdrachtgever ga ik een interne procesaudit uitvoeren op een handboek vervanging. In dat kader ben ik op zoek…

Begonnen door Sjoerd van der Noord

12 6 Jul 2015
Antwoord van Yvonne Welings

Wat is de juiste wijze van bekendmaken van een vervangingsbesluit?

As ik google op bekendmakingen vervangingsbesluit archiefbescheiden zie ik bij de gevonden bekendmakingen nergens staan dat er een mogelijk…

Begonnen door Bob Weynschenk

1 20 Mrt 2015
Antwoord van Yvonne Welings

tijdspad handboek vervanging

Wij willen bezig (gaan bezig) met het verkrijgen van een certificaat voor vervanging met behulp van de handreiking zoals aangeboden op arch…

Begonnen door Eddy Machiela

14 17 Feb 2015
Antwoord van Otto van der Meij

Het gemis van een e-depot en digitale dementie

In Nederland onderscheiden we bij gemeenten sinds de Wet Revitalisering Generiek Toezicht, die in oktober 2012 in werking is getreden, twee…

Begonnen door Yvonne Welings

19 15 Jan 2015
Antwoord van jack karelse

autorisaties

Wij zijn bezig met het opstellen van het Handboek Vervanging. Eén van de vereiste bijlagen is een autorisatieschema (in ons geval meerdere…

Begonnen door Maria Willems

2 11 Dec 2014
Antwoord van Maria Willems

Vervanging van o.a. brondocumenten

Hoi,   ik heb een vraag over de vervanging van brondocumenten (en dan met name van burgerzaken). Sommige van deze documenten bevatten een u…

Begonnen door Friso Veltkamp

8 10 Okt 2014
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden