Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'substitutie' (13)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Decos en PDF/A

Wij werken met Decos 5.1. Voor onze substitutie willen wij dat eigenlijk alle bestandsformaten (pdf, tiff, word, excel etc..) uiteindelijk…

Begonnen door Lammerts van Bueren

45 5 Dec 2014
Antwoord van jack karelse

Bekendmaking besluit tot vervanging

Wanneer je overgaat tot vervanging archiefbescheiden moet dit worden bekendgemaakt cf art. 6 lid 2 Archiefbesluit. Geldt dit uitsluitend v…

Begonnen door Jacko A. de Groot

8 10 Jul 2014
Antwoord van Jacko A. de Groot

Substitutie en overdragen van digitale bescheiden

Zoals meerdere gemeentes zijn wij bezig met voorbereiden naar volledig digitaal werken. Daarbij hoort ook dat je aan substitutie mag doen e…

Begonnen door Rob Haans

23 30 Okt 2013
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

Valt een computerruimte onder de archiefregeling 2009?

Stel als organisatie hebben wij een positief subsitutie besluit ontvangen van GS van Utrecht voor permanent te bewaren documenten. Alle doc…

Begonnen door Hans Dekker

16 9 Jun 2013
Antwoord van Yvonne Welings

welke organisatie heeft een machtiging voor substitutie en vernietigt ook daadwerkelijk

Ik ben erg nieuwsgierig of er al organisaties zijn die een machtiging voor substitutie hebben en de  te bewaren papieren stukken (na digita…

Begonnen door Kris

16 12 Okt 2012
Antwoord van René Lodder

Vervanging; het origineel vernietigen màg?

  Ik was altijd in de veronderstelling dat bij substitutie/vervanging het origineel vernietigd moet worden. Nadat ik hierover wat kritische…

Begonnen door Marco Klerks

18 8 Jun 2012
Antwoord van Yvonne Welings

Gemeente Putten zet belangrijke stap naar papierloze organisatie

Uit persbericht gemeente Putten, 15 april 2011: De gemeente Putten heeft als eerste Gelderse gemeente een machtiging tot vervanging (substi…

Begonnen door Geraldine Scholten

14 25 Jul 2011
Antwoord van Henk Sligman

Behoud van authenticiteit (verschijningsvorm) bij scanning (vervanging) van documenten waarvan de blanco pagina's worden overgeslagen.

Er werd ons een vraag voorgelegd waar ik persoonlijk wel een gedachte over heb, maar ben benieuwd naar jullie mening hierover.  Het is beke…

Begonnen door Marius Jansen

5 30 Dec 2010
Antwoord van Wim Keulers

snelle vraag: wie scant facturen en bewaart ze niet lang meer?

da's alles wat ik weten wil....

Begonnen door jack karelse

4 10 Dec 2010
Antwoord van jack karelse

Kwaliteitscontrole, steekproeven en dan

Een buitengewoon handig hulpmiddel om je kwaliteitseisen vorm te geven.door Ingmar Koch:http://ingmarbladertenschrijft.blogspot.com/2010/12

Begonnen door Leon van Oosterom

0 6 Dec 2010

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden