Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'registratie' (7)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Overheidsmails en de transparantie overheid

Deze week kwam presidentskandidate Hillary Clinton negatief in het nieuws. Haar werd verweten dat ze als minister een eigen mailadres gebru…

Begonnen door Yvonne Welings

30 24 Mrt 2015
Antwoord van MGroels

gemeentelijk emailadres

Onze gemeente heeft naast een webformulier ook het gemeentelijk emailadres op de website gepubliceerd. Dit laatste heeft als gevolg dat vee…

Begonnen door H. Oosting

9 24 Okt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

Kost de registratie in zaaksystemen te veel tijd ?

Deze week was ik te gast bij de Omgevingsdienst Midden- en West-Brabant in Tilburg. Het was een druk bezochte bijeenkomst en bood tussen de…

Begonnen door Yvonne Welings

4 31 Jan 2014
Antwoord van Frank de Keijzer

Uitzonderingen bij registratie.... het wordt te veel om te onthouden

Jullie herkennen misschien wel de wanhoop van menig DIV'er. Bij de registratie moet vaak rekening worden gehouden met "een aantal" uitzonde…

Begonnen door Brigitta Arkema

4 27 Nov 2012
Antwoord van Brigitta Arkema

Behandeling en archivering van exploten (dagvaardingen, (loon)beslagen, betekeningen)

Op dit moment ben ik bezig met een onderzoek naar de registratie en archivering van exploten. Ik probeer het werkproces in kaart te brengen…

Begonnen door Ilse Slootweg

3 16 Jan 2012
Antwoord van Bas de Groot

Ervaringsdeskundigen decentrale registratie gezocht

Hallo, Mijn naam is Tjebbe Zijlstra en doe op moment een afstudeeronderzoek bij de Provincie Groningen vanuit mijn studie IDM aan de Hanze…

Begonnen door Tjebbe Zijlstra

8 12 Nov 2011
Antwoord van Klaas van der Heijden

Registratie van informatie in twee talen ?

Gisteren heb ik een discussie gehad over de registratie van documenten. Heel 'old school' misschien, maar toen ben ik benieuwd naar de reac…

Begonnen door Gerdien Drost

5 1 Nov 2011
Antwoord van Marius Jansen

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden