Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'digitale' (10)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

GEZOCHT: Programma van Eisen PvE - aanbesteding digitale handtekening

Beste vakgenoten, Bij de Gemeente Wijdemeren zijn wij bezig met het project digitale handtekening / digitaal waarmerken. Wij zitten moment…

Begonnen door Mark Soonius

3 15 Apr 2022
Antwoord van Yvonne Welings

Veilig en compliant digitaal verzenden

Hallo allemaal, Wij zijn bij 1Stroom (gemeentes Duiven en Westervoort) bezig met het inrichten van een digitaal verzendproces. Daarbij lop…

Begonnen door Guus Benkers

15 22 Dec 2020
Antwoord van Guus Benkers

Waarom de elektronische handtekening een risico is voor duurzame toegankelijkheid... (en wat doen we er aan?)

Ik ben bezig om een stukje beleid op te stellen voor de elektronische ondertekening van documenten in gemeente Rotterdam. De aanleiding hie…

Begonnen door Marco Klerks

6 10 Okt 2018
Antwoord van Guus Benkers

terughalen digitale verslaglegging van raadsverslagen, is dat mogelijk?

Wie heeft er ervaring met het terughalen van de digitale verslaglegging van raads- en commissievergaderingen? Los van het feit of dit wense…

Begonnen door Manfred Harlaar

5 9 Jan 2018
Antwoord van Aike van der Ploeg

Ervaring gezocht: Digitaliseren en archiveren bij onderwijsinstellingen

Op dit moment ben ik voor de Erasmus Universiteit bezig met het opstellen van een visiedocument voor het informatiebeheer binnen de afdelin…

Begonnen door Elaine Smink

3 9 Mrt 2017

Checksums handmatig vastleggen?

Voorzichtig willen we (zichtbaar) werken aan digitale duurzaamheid en onderzoeken we of we checksums kunnen toevoegen aan de metadata. Verv…

Begonnen door Krista Langeveld

1 14 Sept 2016
Antwoord van Yvonne Welings

centrale digitale postkamer voor meerdere gemeenten

De gemeente waar ik werk gaat ambtelijk samenwerken met twee andere gemeenten. Het idee is om een centrale (digitale) postkamer in te richt…

Begonnen door n. eggen

5 11 Mei 2015
Antwoord van n. eggen

Verstrekken van tekeningen uit bouwdossiers versus auteursrecht

Medio volgend jaar zullen alle bouwvergunningen van de gemeente waar ik werk gedigitaliseerd zijn. Bouwzaken verstrekt tot nu toe op verzoe…

Begonnen door Bert Brons

1 25 Okt 2013
Antwoord van Marco Klerks

word naar pdf A-1a

Hallo,   Wie van jullie heeft ervaring met het overzetten van worddocumenten naar Pdf A-1a? Wat zijn de geleerde lessen? Op welke wijze von…

Begonnen door Marjan Dik

15 6 Jun 2011
Antwoord van Marjan Dik

Ik zoek een baan!

Ik bied mij aan als medewerker digitale informatievoorziening.... wie heeft een TIP?

Begonnen door Gonda Santing

1 11 Mei 2011
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden