Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'bestemmingsplannen' (8)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Toekomst website Ruimtelijke Plannen?

De Omgevingswet gaat door vanaf 1 januari 2024. Het wordt heel spannend hoe een en ander gaat lopen.  Veel medewerkers bij gemeenten weten…

Begonnen door Yvonne Welings

1 11 Dec 2023
Antwoord van Yvonne Welings

Blijft RO-online in de lucht na 1 januari 2021? #dtv

 Als gevolg van de Omgevingswet 2021 zullen de volgende bestaande websites worden vervangen: Het Omgevingsloket Online (OLO); Activiteiten…

Begonnen door Yvonne Welings

9 4 Mrt 2020
Antwoord van Yvonne Welings

Digitale bestemmingsplannen

Sinds 1 januari 2010 zijn de digitale bestemmingsplannen de juridisch bindende plannen en niet meer de analoge plannen. Onze afdeling stede…

Begonnen door Paul Oudman

20 7 Mrt 2017
Antwoord van Yvonne Welings

Vervanging en bestemmingsplannen

Goedenmiddag, De gemeente waarbij ik werkzaam ben wil overgaan naar een volledig digitale organisatie. Handboek vervanging is hiervoor goe…

Begonnen door Dianne

4 3 Mrt 2016
Antwoord van Yvonne Welings

Vervangingsbesluit bestemmingsplannen, van digitaal naar analoog ?

In maart 2009 plaatste ik voor het eerst een bericht op dit netwerk over de beoogde digitalisering van bestemmingsplannen. De Wet WRO trad …

Begonnen door Yvonne Welings

15 8 Dec 2015
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

Bestemmingsplan wordt omgevingsplan

Sinds de introductie van RO online hebben we via BREED zorgen geuit over het aspect archivering (link).Individuele gemeenten kunnen deze op…

Begonnen door Yvonne Welings

0 24 Jun 2014

Watmagwaar voor burgers en bedrijven

Sinds de wet WRO enkele jaren geleden in werking trad, zijn bestemmingsplannen digitaal en is het RO online in het leven geroepen. Op BREED…

Begonnen door Yvonne Welings

0 17 Jan 2014

digitaal archiveren bestemmingsplannen

Hallo, Ik heb binnen Breed nog niet zo veel over het archiveren van bestemmingsplannen gevonden. Daarom de volgende vraag... Zijn er gemeen…

Begonnen door Anke Weijenborg

3 4 Sept 2012
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden