Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'bestandsformaten' (8)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

.JSON

Daarnet een gesprek gehad met de database manager van mijn werk. Hij vertelde me over .JSON - een manier om gegevens (en metadata) op te sc…

Begonnen door Mirjam Eikelboom

6 5 Jul 2017
Antwoord van Mirjam Eikelboom

Bestandsformaten vastgelegd

In december 2015 werd de Regeling elektronisch bestuurlijk verkeer gemeente Leeuwarden 2015 gepubliceerd. (link) Deze regeling is voer voor…

Begonnen door Yvonne Welings

4 17 Sept 2016
Antwoord van Yvonne Welings

Beheren bestandsformaten in DMS

Bij de meeste organisaties zal het DMS bomvol staan met allerlei bestandsformaten. Waarschijnlijk zal een groot deel bestaan uit PDF's en O…

Begonnen door Marco Klerks

4 7 Mrt 2016
Antwoord van Remco van Veenendaal

eisen foto (archief)

Zijn er ook specifieke eisen gesteld aan de opslag en archivering van foto bestanden? Of vallen deze 'gewoon' onder de overige digitale bes…

Begonnen door Eddy Machiela

10 8 Jul 2015
Antwoord van Tine van Nierop

Eisen aan scans van de Burgerlijke Stand

De Burgerlijke Stand is in Nederland in 1811 ingevoerd, in sommige delen van ons land zelfs al in 1796 en 1808. Dit zijn registers van gebo…

Begonnen door Yvonne Welings

7 15 Apr 2015
Antwoord van MGroels

Videoverslagen, nieuw rapport pilot Tweede Kamer

Videoverslagen is geen nieuw onderwerp op BREED (link), maar recent  is er een publicatie verschenen, die het onderwerp nader belicht.   In…

Begonnen door Yvonne Welings

3 10 Jun 2014

E-mail en bestandsformaten

De Volkskrant voorspelde voor 2012 dat het gedaan zou zijn met de e-mail. Ik merk daar vooralsnog niets van, 50 mails per dag op mijn werkm…

Begonnen door Yvonne Welings

16 6 Feb 2012
Antwoord van Glenn Maes

word naar pdf A-1a

Hallo,   Wie van jullie heeft ervaring met het overzetten van worddocumenten naar Pdf A-1a? Wat zijn de geleerde lessen? Op welke wijze von…

Begonnen door Marjan Dik

15 6 Jun 2011
Antwoord van Marjan Dik

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden