Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'archiveren' (12)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

I-Navigator historieoverzicht resultaattypen zaken weg?

OP mijn werk gebruiken we i-Navigator (en ook veel zaaktypen daaruit). Sinds 2 weken kunnen we  het historie overzicht van de resultaattype…

Begonnen door n. eggen

8 25 Jul 2023
Antwoord van n. eggen

Heeft iemand ervaring met het digitaliseren van (bouw)dossiers mbv OCR en vervolgens het opschonen van deze dossiers met behulp van Machine Learning (Arificial intelligence)?

Onze situatie Ik werk bij een gemeente en ik ben Adviseur proces en informatiemanagement. In onze archiefruimte staan tientallen meters bou…

Begonnen door Olaf Griffioen

8 27 Jan 2023
Antwoord van Olaf Griffioen

Verantwoording en/of archivering dashboardinformatie

Heeft er iemand ervaring met het stukje verantwoording en/of archiveren van dashboards of dashboardinformatie?

Begonnen door Nadia Favié-Slaar

10 29 Jul 2022
Antwoord van Nadia Favié-Slaar

Archivering voor/door collegeleden

Bij 1Stroom, een gemeenschappelijke regeling van gemeente Duiven en Westervoort, zijn we bezig met het op orde krijgen van de archivering v…

Begonnen door Guus Benkers

6 4 Jul 2022
Antwoord van Imelda van Hooijdonk Pereira

Enquête naar effecten van thuiswerken op de kwaliteit van archiveren

De invloed van thuiswerken op de kwaliteit van archiveren De Universiteit van Amsterdam doet in samenwerking met Monash University Melbourn…

Begonnen door charles jeurgens

0 4 Jun 2022

Beweging naar domeingericht archiveren

Binnen onze gemeente werken we zaakgericht en archiveren we digitaal met ondersteuning van een generiek zaak-en archiefsysteem. We hebben e…

Begonnen door Arianne Zwaan

3 21 Sept 2021
Antwoord van Yvonne Welings

Archiveren van websites

Beste vakcollega's, Via welke applicatie/leverancier archiveren jullie de website(s)? Ik ben een onderzoek gestart naar de verschillende a…

Begonnen door Nicole Fielmieg

9 19 Jan 2021
Antwoord van Yvonne Welings

Review richtlijn archiveren overheidswebsites

De conceptrichtlijn archiveren overheidswebsites is gepubliceerd op kia.pleio.nl. Graag nodigen we iedereen die geïnteresseerd is in webarc…

Begonnen door Suzi Szabo

17 28 Mei 2018

Zaakgericht werken en de status niet archiveren

Elke medewerker die wat langer bij de overheid werkt, kent vaak nog de oude analoge situatie. Documenten werden, niet altijd, in de archief…

Begonnen door Yvonne Welings

5 9 Dec 2017
Antwoord van Yvonne Welings

Campagne: Digitaal Archief

Beste leden, Vanaf vandaag start onze campagne samen met de fabrikant Hitachi Data Systems (HDS).De hardware van deze fabrikant staat inmid…

Begonnen door James Stell

0 2 Nov 2015

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden