Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'aanbesteding' (8)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Gebruik van GIBIT bij aanbesteding ICT systemen

Er valt nog veel te verbeteren bij de aanbesteding of uitvoering van ICT-projecten bij de overheid. Terugkerende bottleneck: het opdrachtge…

Begonnen door Yvonne Welings

7 11 Jul 2019
Antwoord van Yvonne Welings

Handreiking aanbestedingsrecht en e-depotvoorzieningen decentrale overheden en aanbestedingsbestekken

- Handreiking_aanbestedingsrecht_e-depotvoorzieningen.pdf - Modellen aanbestedingsbestekken_e-depot.pdf Deze nieuwe handreiking en model a…

Begonnen door Yvonne Welings

0 19 Dec 2016

Archiveren van aanbestedingen die via Tenderned zijn verlopen

Zoekend op deze site kom ik als zoekresultaat deze topic tegen. http://www.breednetwerk.nl/forum/topics/aanbesteden-online-publiceren-en-ar

Begonnen door Bert Brons

12 18 Mei 2015
Antwoord van Diederik Heij

Uitbesteding, informatieparagraaf en archivering

Uitbesteding van taken, die tot de uit huis plaatsing door het ambtelijk apparaat werden verricht, wordt in gemeenteland met de dag populai…

Begonnen door Yvonne Welings

3 14 Apr 2015
Antwoord van Yvonne Welings

Samenwerking buurgemeenten

Ik vraag mij af of er ergens in ons land al sprake is van een (vorm) van samenwerking tussen buurgemeenten en of daarbij een gezamenlijke a…

Begonnen door d635nk

9 31 Okt 2014
Antwoord van d635nk

Aanbesteding Historisch Archief Capelle aan den IJssel

De huidige overeenkomst van de gemeente Capelle aan den IJssel met het Stadsarchief Rotterdam loopt af en de gemeente besteedt haar histori…

Begonnen door Yvonne Welings

11 11 Jun 2014
Antwoord van Yvonne Welings

Privatisering van overheidstaken / informatievoorziening

Het komt steeds vaker voor bij overheidsinstellingen, een taak uitbesteden aan een private organisatie. Voorbeelden zijn er legio, de gemee…

Begonnen door Yvonne Welings

5 4 Apr 2013
Antwoord van Yvonne Welings

Aanbesteden, online publiceren en archiveren

Goedemorgen altezamen, Welke gebruiker op het Breednetwerk weet of zijn of haar gemeente de door de gemeente uitgezette aanbestedingen (en…

Begonnen door Chris Bellekom

1 20 Nov 2012
Antwoord van Christa de Knegt

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden