Discussies van Yvonne Welings (4,097)

Discussies waarop is gereageerd (3317) Antwoorden Recente activiteiten

"Nieuwsbericht over ervaringen van CIO's link"

Yvonne Welings heeft 2 Mei 2014 gereageerd op standaard 'bewerkersovereenkomst' voor archiefbescheiden?

16 29 Mrt 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"Rapport is wel informatief vind je niet, zeker als je het rapport van de erfgoedinsp…"

Yvonne Welings heeft 1 Mei 2014 gereageerd op Teruggave of vernietigen dossiers jeugdzorg?

15 14 Mei 2014
Antwoord van Marius Jansen

"@Henk, de vraag is als de tekst van de Wet op de Jeugdzorg leest of de zorgplicht bi…"

Yvonne Welings heeft 1 Mei 2014 gereageerd op Teruggave of vernietigen dossiers jeugdzorg?

15 14 Mei 2014
Antwoord van Marius Jansen

"Je opmerking lijkt me terecht, een gemeente kan inderdaad een archiefbewaar plaats a…"

Yvonne Welings heeft 1 Mei 2014 gereageerd op KPI 7

2 1 Mei 2014
Antwoord van Marius Jansen

"Dit blijkt een moeilijk te beantwoorden vraag te zijn, die al vaker is gepost, onder…"

Yvonne Welings heeft 29 Apr 2014 gereageerd op Norm tijd registratie en scannen binnenkomende/uitgaande post

1 29 Apr 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"@Gert, ik ben gemeentearchivaris van 12 gemeenten in Midden- en West-Brabant, zie di…"

Yvonne Welings heeft 29 Apr 2014 gereageerd op Mutatie/ en inkomstenformulieren diverse uitkeringen.

7 29 Apr 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"In 'mijn' werkgebied heeft vrijwel elke gemeente een besluit genomen de termijn van…"

Yvonne Welings heeft 28 Apr 2014 gereageerd op Mutatie/ en inkomstenformulieren diverse uitkeringen.

7 29 Apr 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Beste Daniëlle,   Ik overleg met Marco Klerks, mijn mede-redacteur over het inrichte…"

Yvonne Welings heeft 28 Apr 2014 gereageerd op Decentralisaties: Hoe om te gaan met dossiervorming in sociale domein?

3 28 Apr 2014
Antwoord van Marco Klerks

"Goede tip, Jean-Luc, bedankt !!!"

Yvonne Welings heeft 28 Apr 2014 gereageerd op Is DIV alleen verantwoordelijk voor het informatiebeheer ?

5 6 Mei 2014
Antwoord van jack karelse

"@marco, of je kiest voor een contract of Gr moet je ook vooraf bepalen. Bij een cont…"

Yvonne Welings heeft 27 Apr 2014 gereageerd op Substitutie in het privaatrecht

5 27 Apr 2014
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden